Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
den nye dreng på High school(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

den nye dreng på High school(privat)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:19

hun sov bare videre, hun viste ikke hvilken fare hun var i, hvis altså var i fare
hun havde hvis nok kun mødt en vampyr før, men det kunne hun ikke helt huske
det var osse så længe siden hun havde været udenfor om natten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:30

Taishan kysset hendes hals. Men bed hende ikke han var ikke sådan en som bed når offeret ikke viste det sådan var han bare ikke, Taishan var godt opdravet at sin storebror som hade lært ham ikke at bide. Før man hade få lov af offerte selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:37

hun vendte sig lidt, men sov bare videre, hun drømte bare stille og roligt
hun havde kun sin mor, mere familie kendte hun ikke til, hun havde jo aldrig haft en far
så hans familie kendte hun slet ikke og hendes mor drak bare som et hul i jorden
så hendes familie ville havde noget med hende at gøre mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:41

Taishan kendet det godt. Han og hans bror Kiker hade kun hinanden tilbage efter at de begge var bliven til vampyr, Og ingen i deres familie ud over deres far og oldefar som sendet dem breve være uge fr at. Høre hvor dan de hade det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:44

hun sov bare videre, hun sov meget tungt, hun vendte sig over på den anden side, sådan gjorde hun i lidt tid, hun vende og drejede sig lidt, hun var ikke urolig, det var bare stille og roligt, hun drømte at hun kendte hele sin familie og ikke var ene barn og hun havde en mor der ikke drikkende og en far hun kendte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:51

Taishan lag en hånd på hendes hoved. Og så ind i hendes drøm og så hvor glad hun var i mens hun drømte Taishan misunde hende, over at hun kunne være smamen med sin mor være dag og hun var 4 år ælder end han var. Og han så aldrig sin mor mere da han var farlie for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 19:55

hendes drømt ændrede sig hurtigt, hendes familie forsvandt til sidts var der kun hendes mor tilbage og hun begyndte at drikke og Miay sad bare oppe på sin seng i sit meget lille værelse, hun kiggede rundt i sin drømt, hun viste i drømmen at vinduet og døren var låst, så hun gad ikke en gang at prøve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:00

Taishan kunne mærke en ondkræfte ind i hendes drøm. Han forsøget at vække hende men opdaget at han slet ikke kunne rør hende selv om han forsøget, flere gange kunne han bare ikke vække hende han holdt hånd over hende. Men viset at han måtte får hende vække men hvordan han skule gøre der uden at hun eller han selv skulle komme til skade,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:08

hun begyndte at røre uroligt på sig, hun havde en meget ond drøm, hun viste ikke hvad det var hun drømte, det var som om det ikke var hendes egen drøm hun var i, hun havde det som om det var en helt anden, der drømte det hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:18

Taishan forsøget at vække hende af hendes mararidt. men det var sværet og farlige at gøre men han måtte vække hende for ellers ville hun nok død, af den drøm som var meget farlige for hende og ham da han var inde i hendes sind og hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:21

hun lå bare uroligt, i drømmen, kiggede hun sig forvirret rundt, hun var et eller andet underlig sted, hun viste ikke hvor det var*det her er ikke min drøm*sagde hun inde i drømmen, hun kiggede stadigvæk rundt*hvor er jeg henne?*spurgte hun i drømme og igen fik ikke noget svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:25

Taishan dukke op ved siden af hende i drømmen. Han var falden i søven i mens han var ind i hendes sind og nu var han fanget ind i den, han så på hende* hvorfor er jeg her * spurte Taishan ind i hendes drøm han var forviret og bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:29

hun kiggede på ham*det ved jeg ikke, det er ikke min drøm*sagde hun til ham i drømmen


//sorry Kera svigt om dette indlæg^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:32

* jeg er bange for at det her er min skyld * sagde han til hende i drømmen han så sig rundt

//sorry Kera svigt om dette indlæg^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:34

hun kiggede på ham*hvordan det?*spurgte hun ham i drømmen, nu var hun endnu mere forvirret og det fik hun ondt i hovedet af*av mit hovede*sagde hun, nu blev hun virkelig bange*jeg tro på en måde det her ikke er en drøm*sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:41

* jeg er trænget ind i din drøm for at se hvad dun ønske dig aller mest 2 sadge Taishan og så rundt 2 og jeg trot du har ret det er ikke en drøm men i iloson 2 sagde Taishan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:52

*hvem laver den? gør du det?"*Spurgte hun i drømmen og kiggede på ham, hun viste ikke hvem det var eller hvem det kunne være der gjorde det mod hende, hun kiggede rundt, hun skulle til at tage et skridt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 20:56

" det er ikke mig " sagde Taishan og stoppe hende i at tag i skridt og pejet ned de stod kun på en flise og ikke mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:02

hun kiggede ned, hun tog hurtigt fat i ham, hun ville ikke falde ned, det var som hendes værste mareridt, hvor hun bare faldte ned og ned i et sort hul

//kera svigt ved dette her indlæg sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:10

Taishan holdt godt fast i hende så hun ikke skulle falde ned i det store og sort hul han så rundt og så en trappe lidt længe fremme * bare vi kan når trappen * sagde han i drømmen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:21

*det kan vi ikke*sagde hun *i kan ikke begge to slippe ud, kun en af jer kan slippe ud, og jeg vil fortrække at pigen bliver her sammen med mig*sagde en mandlig stemme og et omris af en mand kom frem lidt fra dem, han lavede en sti hen til trappen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:27

" nej hun skal gå jeg blive her hun har en mor og skal hjem til mens jeg ingen har " sagde Taishan. Og lod ikke manden komme for tæt på hende da han ville beskydte hende med sit liv, uanset hvad 2 hvad vil du da med hende vis hun bliver jeg ved vide det 2 sadge Taishan og . Holdt hende bag sig for at beskydet hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:33

manden kiggede på hende, flisen de stod slog en revne og hev hende væk fra ham, flisen opslugte hendes ben*det kommer ikke dig ved og det er kun dig der kan gå af stien og ikke hende*sagde manden, Miay kiggede på manden*hvem er du og hvad er det du vil?*spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:39

Taishan hoppe over til hende og hev hende fri * hun gå med mig hun skal ikke være alene med dig og hvem og hvad er du endlig og hvorfor har du gjoret hendes drøm til det mararidt* sagde Taishan til maden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Gæst Ons 1 Sep 2010 - 21:43

*det skal hun det har hendes mor lovet mig*sagde manden, hun kiggede på ham*min mor har ikke lovet dig noget*sagde hun vredt


//sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

den nye dreng på High school(privat) - Page 2 Empty Sv: den nye dreng på High school(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum