Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Et møde~ (Taishan)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Et møde~ (Taishan)
V: Stile aftenbrise.
O: ingen, undtagen nogle fulde mennesker af og til.
S: en af de mange gyder.
T: lidt over midnat<3
Misa havde en smule blod på fingerspidserne, hun lod med en svift bevægelse, sin tunge glide forbi det stadig friske blod. Et blidt smil kom på hendes rosa læber. Hun strakte sig kort og kørte en finger igennem det violetbrune hår, rosen sad i som altid, og de lettere mørkerøde øjne, blev dæmpet af de mørkelilla i hendes pupiler. Hun så uinteresseret rundt, da der ikke var noget selskab. Hun var flyttet til byen uden at kende en sjæl, eller havde mødt en. Månen faldt på hendes smukke porcelænsikkelse. "ingen overhovedet?", hendes stemme lød næsten som båret med vinden.
O: ingen, undtagen nogle fulde mennesker af og til.
S: en af de mange gyder.
T: lidt over midnat<3
Misa havde en smule blod på fingerspidserne, hun lod med en svift bevægelse, sin tunge glide forbi det stadig friske blod. Et blidt smil kom på hendes rosa læber. Hun strakte sig kort og kørte en finger igennem det violetbrune hår, rosen sad i som altid, og de lettere mørkerøde øjne, blev dæmpet af de mørkelilla i hendes pupiler. Hun så uinteresseret rundt, da der ikke var noget selskab. Hun var flyttet til byen uden at kende en sjæl, eller havde mødt en. Månen faldt på hendes smukke porcelænsikkelse. "ingen overhovedet?", hendes stemme lød næsten som båret med vinden.
Gæst- Gæst
Sv: Et møde~ (Taishan)
Taishan var ud og gå. selv om han skulle være bliven hjemme så var han gå sig en tur for at finde nogen og snakke med, selv om at det var svære som tider mange var bange for ham fa han hade de sylespisde tænder. Sådan nogen hade alle vampyr da og han var en ny vampyr takke været sin storebror kiker,
Gæst- Gæst
Misa duftede let en forandring i luften, var det en anden vampyr? eller noget andet? hun satte undrende sit hovedet på skrå, det så ret komisk ud, da hun stadig havde sine siddetænder fremme. Hun så en dreng, der så en anelse yngre ud end hun selv, hun så ham let an, og lagde mærke til hans egne tænder før hun blødte op i et venligt smil, "Godaften", hun nikkede kort som hilsen, og betragtede ham nysgerrigt.
Gæst- Gæst
" åh godaften " sagde Taishan. Og bukke for hende han hade altid lære at opføre sig ordenlig over for ander " sikke en djelig nat " sagde Taishan, og så på hende han var viste falden for hende. Det var kærlighed ved første blik
Gæst- Gæst
Hun nikkede roligt og så op imod månen, så den spejlede sig i hendes tågede blik, "Det er sandelig en aften der overgår mange", hun grinte let og satte hovedet på skrå, hendes ynglings stjerne Orion lyste højt på himmlen, den eneste stjerne der havde et rødt skær. Hun vendte sit blik imod sit nye selskab, hun gik forsigtigt et par skridt tættere på ham, "Og hvem er så du?", hun smilte blidt og så undrende på ham, smilet afslørede hendes tydelig smilhuler.
Gæst- Gæst
" Taishan mobius og jeg er en ny vampyr " sagde Taishan. og følde sig underlige til pas han så ind i hendes øjne og følde at hun kunne give ham alt, han hade lyst til i hele verden men han så ned igen han viste at ingen kunne gøre at hans. Og hans brors forælder ville elske dem igen
Gæst- Gæst
"Rart at møde dig Taishan", hun smilte, da navnet lød så naturligt i hendes mund, hun trykkede blidt hans hånd, før hun selv bukkede pænt, "Mit navn er Misa Phantomimé, mig en ære", hun smilte og holdte let øjnkontakten, da han sagde han var vampyr, før hun satte hovedet undrende på skrå, "hvorfor så trist et blik Taishan?"
Gæst- Gæst
" tænke bare på min mor endnu " sagde Taishan. Og sukke svaget og opdaget at hans mave rummel ret højt efter blod " stille " sagde Taishan, til sin mave da den atte rummel efter blod men han kunne ikke se ander end Misa. Og hende vil han ikke bide han bed ikke ander vampyr
Gæst- Gæst
"Mor?", hun tyggede let på ordet, hun havde nemlig ikke hørt det længe, hun lod sin pegefinger hvile imod hendes underlæbe mens hun tænkte nysgerrigt, "Er hun ikke vampyr?", hun smilte uskyldigt. Før hun sukkede med et grin og bed sig selv i håndledet, "Jeg er en fuldblods vampyr, mit blod vil holde dig mæt i meget lang tid, Tai", hun grinte let, da fuldblod vampyres blod var noget af det stærkeste.
Gæst- Gæst
" min mor er ikke vampyr kun et mennske 2 sagde Tai. Og sank en klump da hun bed sig selv i håndledet så han kunne luget hendes blod, Selv om det dufte godt kunne han ikke får sig selv til at bide hende og drikke hendes blod
Gæst- Gæst
"virkelig, jeg havde næsten regnet dig for en fuldblods", hun smilte med et blidt nik, da det var et stort kompliment, "er hun blevet taget af døden?", man kunne høre den triste undertone, da hun følte med hans tab hvis det vat tilfældet. Hun satte hovedet tænkene på skrå og sukkede så let, "Jeg kan forstår hvorfor du ikke vil drikke mit blod, da det så ville betyde du var knyttet til mig", hun trak på skuldrende med et varmt smil, "og som vampyr, vil du sikkert gerne være fri for den slags", blodet dryppede stile fra hendes håndled, hun ville ikke lade det heale så hurtigt, måske ombestemte han sig senere, eller skulle hun mon bare heale det?
Gæst- Gæst
" nej hun lever men jeg ser hende ikke " sagde Taishan. og slikke sig omkring munden da han så hendes blod dryppe ned han kunne ikke modstå, mere og fik fat i hendes bløden håndled og drak af hendes blod han kunne ikke lade være. Det smaget godt for godt til at han ville slippe igen men han slap og så ned
(skal i seng ses)
(skal i seng ses)
Gæst- Gæst
"hvor tragisk", hun rystede svagt på hovedet, det undrede hende hvor slem følelsen måtte være, for følelsen af tab var en hun havde mistet for længe siden. Hun så en anelse overrasket på ham, og hvor hurtigt han var blevet mæt, men smilte før hendes håndled healede, "Det var vel ikke så slemt vel?", hun havde vippet hans hoved let op, med en blid hånd mod hans hage, så han så op på hende, hendes hoved var sat undrende på skrå som altid, før hun stile slap sit tag.
//kaay, ses imorgen^^//
//kaay, ses imorgen^^//
Gæst- Gæst
" det var ikke så slemt nej 2 sgde Taishan og slikke sig omkring munden. Han hade aldrig før smaget sådan noget sødt og velsmagen blod føre i siog live, Han så på hende og så på hendes håndled og viste at han måtte gøre genglæd til hende
Gæst- Gæst
Hun smilte med et roligt nik, "og bare rolig, jeg er ikke selv sulten", hun strakte sig let, da hun næsten lige havde fået noget at drikke. Hun satte hovedet nysgerrigt på skrå og så på ham, "hvor er du på vej hen?", hun smilte, da gyderne altid førte et eller andet sted hen.
Gæst- Gæst
" ville bare ud og gå men jeg trot jeg vil hen på Diskoteker " sagde Taishan. Det var det hans storebror var udsmider og hade vaget i nat så Taishan ville der hen og give, han sin madpakke som han hade glemt der hjemme og han hade også en flaske med. En røde væske som lindte blod men var det ikke
Gæst- Gæst
"ahh salles de banquets" Misa nikkede forstående, hun var gået forbi stedet et par gange, men der var for mange til at hun ville gå der ind, hun hade den slags larm, hun gjorde hurtigt plads foran sig, med et venligt smil, "jeg vil helst ikke holde på dig hvis du allerede har en aftale", hun nikkede kort, det ville jo være retfærdigt overfor hans storebror der sikkert ventede.
Gæst- Gæst
" nej det er okey han ved slet ikke at jeg komme. Jeg skal bare aflever hans madpakke til ham og ikke mere " sagde Taishan og bukke for hende, han hade et smil på læben i det han gik forbi hende gav han hende et hurtig kys på kinden.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Roligt i skoven ~ Taishan
» nye omgivelser (Taishan] privat
» i skjule med Taishan Calixte(privat)
» at møde en ven // Barishan //
» Et pludselig møde
» nye omgivelser (Taishan] privat
» i skjule med Taishan Calixte(privat)
» at møde en ven // Barishan //
» Et pludselig møde
Vie La Mort :: Off Game :: Archives