Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hey, alle sammen. Halloween bal.

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:33

Lidt af begge dele! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:35

al så, kostumerbal, maskebal OG ingenting??????

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:36

nejjj ikke ingenting xD... man skal enten ha maske eller kustyme på xD... eller begge dele XD... normalt er et halloween bal bare med kustymer men maker lyder sjovt ^-^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Ahngel Søn 5 Sep 2010 - 19:40

Lyder godt, men det bliver for meget at presse ned i et enkelt emne... Vi bør snakke med Faith om måske at opsætte et område der kun er aktivt til offentlige event, som dem, da det bliver for meget at presse ned i et enkelt emne, men ja.. god ide ^^
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:51

Kida: Du har lide ret i kustyme får normalt.
Maker ide fik jeg fra en historier det hedder maskebal. Men måske kun maker.


Ahngel: HVAD hvorfor skal jeg skrive til Faith. Hun har kun skrive til mig én gang, og det var for af at ret :{


Sidst rettet af Wodtcagt Søn 5 Sep 2010 - 19:53, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:52

Gir Ahngel ret i det... Det smarteste ville være at opføre et eller andet form for slot i form af et emne og så kun bruge det til Jule bal, Halloween ting og sådan nogle Events...

Og jeg syntes også selv at det skal være Kostumer, eller bare masker, men Kostumer giver en sin egen måde at gøre sig bemærket i emnet på...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:54

Fordi at Faith og Cash er admin og også dem der har opbyggen siden og også dem der sådan set bestemmer mest på siden ^^" TRor jeg nok..
Men altså det er dem man skal skrive til med sine forslag.. Og ligesom Ahngel siger så er sådan et bal et ret stort projekt og det er ikke altid bare lige sådan at lave.. >___>
Srry hvis jeg er forvirrende. Og hvis jeg er helt galt på den |3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 19:58

Ved i hvad, jeg har fået en nye IDE.

INDEN HALLOWEEN BAL............ ok :}

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:02

Helt ærligt?! Nu har du bragt idéen på banen og nu vil den ikke stoppe før der har været et og vi har set om det vil ende i en katastrofal Bombesprængning... Hvis du ikke fremføre den, vil jeg vædde med at mindst halvdelen i det her emne (Inklusiv mig) vil fremføre ideén for dem selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Ahngel Søn 5 Sep 2010 - 20:03

Det kan sagtens fremføres? Det er ikke svært at lave steder til eventsene.. vi skal bare ha faith og cash med på det. Desuden har Faith allerede snakket om at lave bal til højtiderne, så måske behøver vi slet ikke planlægge endnu :D
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:08

*Rækker fingeren op* Det kan da også bare holdes på chatten...? >u<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Ahngel Søn 5 Sep 2010 - 20:09

Hmmm.. måske, men det bliver måske også for crowded.. des. må vi tænke på dem med langsom forbindelse eller en ældre computer, der ikke håndterer chatten så godt med for mange online.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:10

Og helt ærligt... DEt vil vel heller ikke være så svært eftersom der allerede er et slot... Så vidt jeg husker, under bjergene... at lave et til slot, kan vel ikke være så svært igen... Og hvis Cash og Faith allerede leger med idéen i deres hoveder, skal der jo intet mindre end et lille skub til... Sådan har jeg det ihvertfald tit med mig selv når det gælder idéer jeg allerede har...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:11

Men...men... jeg kom kun med idéen fordi jeg netop vil se chatten total crowded... *Host* >u>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Ahngel Søn 5 Sep 2010 - 20:12

Hehe ^^ Hvis de har brug for meninger så sender jeg bare det her emne til dem :D Personligt ville tror jeg det være fedt x3
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:14

Ja og så er den prut slået... *Kigger rundt og venter på at en eller anden slår en prut* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Ahngel Søn 5 Sep 2010 - 20:15

*Kigger meget mærkkeligt på Michael* .. Uhm.. Sorry.. xD
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:16

O__O >__> *Klør' sig i nakken* Det var Ahngel... >w<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 20:36

Og så er jeg gået... *Går glad sin vej* XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Ons 8 Sep 2010 - 21:22

ok............ men skal så Faith og Cash laver bal (eller hvad det nu komme til at hed)

må jeg så laver et privat fest?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Ons 8 Sep 2010 - 21:23

Ja!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Ons 8 Sep 2010 - 21:25

fint.. tak

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 10:20

kan man i parentes ikke lave en ekstra sektion, hvor så der er steder som "balsalen, spisebordet, ude i haven, noget? selvfølgelig er det en admin der skal lave det, men hvis man så sagde man havde den i en uge? så folk kunn nå at få skrevet noget :O hvis man så sagde, at den var der fra torsdag den 28. okt til og med onsdag den 3. nov? I don't know just a suggestion Oo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 11:12

god ide, men som du sagde så er det en admin som skal laver det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:53

Vi tvinger dem! O_____O <-Serious face! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 2 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum