Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hey, alle sammen. Halloween bal.

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 17:55

Er det så sådan noget hvor man skal invitere en anden som en date eller hvad? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:20

...Hvem havde du da tænkt dig at følges med? >u<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:23

Har et par piger i tankerne, men det er ikke afgjort endu xD ;p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Tors 9 Sep 2010 - 18:25

Haha xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:36

Haha jeg er så heldig ikke at være en af dem som er tvivl jeg har allerede valgt^^ Zelia^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:52

Ja... men jeg kan stadig nå at skifte mening xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:53

Det kan du lige våge på^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:56

Ja det kan jeg... For jeg er en...våge...våge hval! Ha ha
3

2



1
























Jeg skifter ikke mening endnu xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:57

pyha^^ men Killer vil ikke tolerere at hans kone går til et bal med en anden uden at skulle skilles først^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 18:58

Baaaaaaaaaa!


Det jeg da lige glad med!





Eller nej det er jeg ikke men... Det siger vi lige at jeg er

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:02

Så siger vi sådan her *ser total knust ud og går ud af bagdøren*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:03

*At løbe efter ham og overfalde ham og kysse ham*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:06

*at grine og nyde det*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:08

*At hoppe ned og puffe til Killer.* Du ved du ikke skal tage mig ordret på alt hvad jeg siger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:10

*grine* jeg bliver aldrig klogere *smiler og rejser sig op og hiver hende op osse* har du fundet noget smukt at tage på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:12

Niks... jeg tænkte på... altså... nu hvor du har så mange penge..... om... ja... om jeg måtte låne et par til at købe tøj for???

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:19

Ja da gerne mine penge er dine penge *finder et visa gold frem og giver hende det*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:23

*At stirre på kortet og bare løbe afsted med det uden at sige tak...* YAHOO!!! Jeg skal på indkøb! Wihiiii!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:26

*vinker roligt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:28

*Styrter ud til indkøbs centeret.*
Ja jeg skal have den og prøve den... og de der sko... og den halskæde og uh uh uh den der kjole!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:30

*sætter sig og forventer at være ruineret da hun kommer igen men er ligeglad*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:36

*Prøver kjoler i lange baner... og sko og tilbehør* Ja den sidder vel okay... så det skal være... OH MY GOD! Den der er viiiiiiiildt skønno! den må jeg bare ha.. også med de her sko og den der taske Yuhuuuu!!!


//Flere timer senere//
Okay så det skal være den her kjole. De har øreringe. Den her halskæde og de her sko. Plus de her bukser med de her bluser. og de to sæt undertøj og de her sko og....



Kjoler: 3
Bluser: 5
Bukser: 3
Øreringe par: 4
Sko: 9 par
Halskæder: 2
Undertøjs sæt: 5

Pris i alt:

85945kr plus moms

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:43

*Sidder og smiler skummelt for sig selv, mens han tænker på hvor skønt det er IKKE at have en kæreste* :P Mwuhahahaha! OwO

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:45

*At komme tilbage og skule ondt til Rionne.* Du aner ikk hvad du går glip af.
*At gå hen med store indkøbs poser og kysser Killer*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:46

Jo-hov! .... Regningerne! x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hey, alle sammen. Halloween bal. - Page 3 Empty Sv: Hey, alle sammen. Halloween bal.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum