Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hukommelstab (Malika) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hukommelstab (Malika)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:07

" ja far " sagde Suki. Og lad kluden på malikas bidtsår på siden af hendes hals hun hade slet ikke rurte sig i den tid, Angel ikke hade været hjemme og hun gjore det heller ikke endnu men det skulle nok. Komme ind længe vis de fik såret undersøger med det smamen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:09

angel fik rent tøj på og gik hen og undersøgte malikas sår. han fik en healnings kugle i hånden. han tjekkede såret og begyndte at heale det. han ville ikke fortælle malika og pigerne, at han havde taget ens liv, istedet for at redde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:18

da vampyr hade bidt malika. Hade han over ført en virus som kunne være stoppe ved at dræve den påglæden vampyr, som Angel hade gjore men såre ville ikke healde sig sammen da der var noget som lukke dem. Op igen med det sammen så de var svære at lukke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:21

angel lyste helt op. han healede helt. og brugte næsten alt sit liv på det. han sank svagt på knæ. han var udmattet. "Lad såret heale, jeg kan ikke heale mere, er for træt" sukekde han og tog sig til hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:35

malika satte sig op med et sæt. hun ryste over hele kroppe men hendes øjne var stadig lukke da virusen hade biefket, den hade taget hendes syn hun var blind og for viret men hun sagde det ikke til Angel. Da hun var bange for at han ville rejste og tag pigeren med sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:37

angel hostede. så han så ikke op. "lige meget hvad der sker, vil jeg altid elske malika" sagde han og hostede mere. "Jeg vil være ligeglad med om hun var døv eller stum eller blind... hvis hun bare kunne tilgive mig for at tage en liv" sukkede angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:40

" Angel hvor er du henne " sagde malika bange. Hun kunne høre ham men slet ikke se ham og der gjore hende bange 2 jeg vil altid tilgive dig, min skat men jeg kan aldrig mere se dig eller børne igen " græde malika svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:42

angel rejste sig og lå sine arme om hende. "jeg er her min skat" sagde angel og trøstede hende. suki kom ind med sine søstre. hun satte dem i armene på malika og hoppede selv op og sad i armene på malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:46

malika kramme sin elsker døter og hendes elsker mand. De var hendes live og hendes styrke til at leve med hendes handikap som hun hade får, ved at midste syndet og uden dem var hun bange og ikke tryg mere men sammen med dem. Var hun en stærke og kærlig mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 19:54

angel kyssede hendes pande. suki var bange når hendes mor ikke kunne se, for hvad kunne der så ikke ske med dem, de dage angel var på arbejde. angel nussede suki i håret, han kunne mærke hendes frygt meget let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:14

malika smielde svaget. Og gned sine øjne men kunne indet se nu måtte Angel og pigeren være hendes øjne da hun, hade midste synet på begge øjne efter bidet hun sad og sang for den for hun viste at pigeren. var bange for hvad det kunne ske med dem nu hvor Malika ikke kunne se mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 19:40

angel så ud. han havde gjort sådan at hans øjne også var malikas. så malika kunne se hvad angel så. angel så en skikkelse udenfor og skød en lys kugle ud. han smilede da det bare var en kat og ikke et mørke væsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 19:59

malika smilede svaget til ham. men fik sig rejst op og føldte sig frem til dørne for at komme ud i køkknet for at få noget vand, Hun var meget tøre i halsen efter bidte men det var noget galt helt galt hun kunne mærke det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 8:53

angel gik efter hende. "malika jeg kan fornemme at der er noget galt" sagde han. og kærtegnede hendes kind. han følte lidt at det var hans skyld at malika havde mistet synet. han sukkede lavt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 15:35

malika nikke 2 jeg kan selv mærke det. Men jeg ved ikke hvad det er så jeg kan ikke vider det " sagde malika og tog noget vand, men hun hhade noget i kroppen som ikke skulle være der hun hoste og faldt på knæ og var meget syg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hukommelstab (Malika) - Page 2 Empty Sv: hukommelstab (Malika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum