Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 7 af 25 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 16:55

" kældern der er han nok det er det eneste sted som er koldt og vådt hele året " sagde Taishan og hade ikke laget røret på endnu og i det samme lød et smertensskrig i gemme røret det var kiker som bliv prikke i såret i ryggen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 7 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 16:58

"fint"sagde hun og var hurtigt på vej der ned, hun havde tre fuld ladte geværer og fire hånd pistoler osse fuld ladte med sig, hun var godt vred og der var ikke nogle som skulle komme i vejen for hende nu, hun skulle lave nogle personer om til hullede ost, hun havde ekstra med til sine geværer og pistoler hvis det skulle ske der var flere end hun havde regnt med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:03

Taishan gik med hende han var rasen over at de kunne komme ind og tag kiker uden ar noget hade opdaget dem men der skulle de ikke slippe godt fra over hovedt for både han og Momiji var rasen nu og de gik begge 2 med i de dybste kælder og faldt kiker bluse som var fyldt med blod og krudtspor

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:06

hun havde det ene gevær i hånden, hun var klar til at skude alle der ikke skulle være i nærheden af Kiker eller hende eller Taishan, hun kiggede rundt, men der var for mørkt til hun kunne se noget, hun kiggede på Taishan"er der ikke noget lys her nede?"spurgte hun ham stille, hun ville ikke vække for meget opsigt ved at snakke for højt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:09

" jo vis du reget din hånd op over hovedt på dig selv så fidner du er snor så træk i den " sagde Taishan og satte sig på hug og så på kikers bluse som var synder revet og var helt rød af hans blod der måtte betyde at de hade såret ham endnu mere énd han var i for vejen og ingen skulle slippe godt fra det her

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:12

hun gjorde som han sagde og tændte lyset, hun var klar med sit gevær, hun kiggede ned på Taishan, så hun var uopmærksom et kort øjeblik men det var osse nok til hun blev ramt af noget og røg ind i den modsatte væg, hun slog hovedet hårdt og blev slået bevisløs, hun sad op af væggen, lidt blod løb ned af hendes pande, det var ikke en person som havde ramt hende, det var en form for fælde de havde sat op og havde sat den til lyset så den ville blive udløst når man tændte det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:16

" søs nej hven i end er så kom frem jeg er rasen nu førest min bror og så min søster så komme i bare an vis i alder tøre " sagde taishan vredt og tørte blodt af hendes panden og så urolig på hende han satte hende et sikkert sted og lod hende være han måtte finde kiker og beskydte dem begge 2

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:20

der gik lidt tid så var hun ved bevidshed igen"av den gjorde nas"sagde hun, hun kiggede på ham"Taishan pas på med hvor du går henne, der er fælder, det var sådan en jeg blev ramt af"sagde hun og rejste sig op igen, hun var næsten helt på toppen ud over hun havde en voldsom hovedpine var hun helt frisk, hun havde kun fået det lille sår i panden, men det var ikke alvorligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:23

2 bare rolig jeg kan se hvor de er henner søs bliv ståren der for lige foran dig lille endnu en fælder så stå stille jeg tage den " sagde Taishan og bukke sg ned men fik den lige i hovedt og røg ind i vægge med et barv og lå livløst på gulvet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:28

hun blev meget forskrækket, hun ture ikke gå hen til ham, hun kunne ikke se fælderne, men hun tog en chance og tog et skrid hen mod Taishan, men hun blev ramt af en fæld så alt sortnede for hende, der gik lidt tid før hun vågnede igen, men denne gang var hun bundet, hun prøvede at komme fri, hun prøvede at kigge efter Taishan og Kiker, men hun kunne ikke se nogle af dem nogle steder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:48

Taishan sad ved siden af hende og kiker lå lidt fra dem og bar bunden fra top til tå han hade ikke sin bluse på eller forbeninger som han hade haft sidste de hade set ham han lå helt stille og hans krop var en let lyseblå af kulde og af såren han hade får

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:51

hun prøvede at komme fri af sine reb, hun hvade nu opdaget dem begge to, hun ville hjælpe dem, hun ville hen til Kiker, men hun kunne ikke komme fri, hun kiggede rundt efter dem som havde taget Kiker til at starte med, hun fik en fod i hovedet så hun væltede ned på siden, hun kunne stadigvæk ikke komme fri, hun nøde ikke at se hvem det var der havde givet hende den fod i hovedet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 17:56

Taishan trak hende op og sidde igen han hade nogen skræmmer i ansiger og på armne men ikke så mange som kiker hade Taishan tog hende og hoppe over til kiker som lå helt stille og hade en masse skader og såret men den væstete var han hade hade får på bryste det så ud til at være et skudsår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 18:08

hun lukkede øjne da hun så Kiker, hun kunne klare at se det*det hele er min skyld*tænkte hun, tåre begyndte at løbe ned af hendes kinder, hun gamle storebror kom frem fra mørket"du har ret lillesøster det hele er din skyld"sagde han, hun åbnede øjne og kiggede på ham, han kiggede hen på Taishan"hvis du lader hende blive kan du og din elskede storebror frit gå her fra og han er ikke ved at død"sagde han, han viste nemlig at nogle af de sår Kiker havde var falske

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 18:14

" aldrig jeg efterlader værke hende eller kiker til jer og slet ikke til dig så slip os fri og lad os være eller tinger du mig til at skader jer 2 sgde Taishan og hvæste rasen af han og forsøget at komme fri ås han kunne slogs i mod dem han var ikke bange mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 18:18

hendes gamle storebror begyndte bare at grine"kan du ikke se det hun har om halsen?"spurgte han så, han havde selv sat det på hende"det kommer til at gøre meget ondt på hende vis du prøver på noget"sagde han og trykkede på en knap, hun fik en voldsom om gang stød iegnnem kroppen, hun gav et lille skrig fra sig"så jeg giver dig to valg et. du kan lade hende blid og du og din bror kan gå eller to. hun bliver ristet og i bliver slået ihjel det er dit valg"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 18:23

" lad hende være i fred hvad vil du med hende overhovedt ååh nu ved jeg det du er vred på hende fordi din kone fortalt at hun hade været ond i mod dig ikke sandet for du kan ikke snyde en tankelæser som mig " sagde Taishan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 19:08

"hun har ikke fortalt mig det, det viser mine minder mig hele tiden!sagde han vredt, han gik hen til dem og hev Momiji op i hans højde"måske skulle jeg bare riste dig inden han vælger"sagde han, han smed ned i den anden ende af lokalet, han kiggede på Taishan"tag din bror og skrid"sagde han og gik ned til Momiji som kort efter, begyndte at skrige fordi hun fik stød

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 11:32

Kiker var på bene og han og Taishan for på dem og rev det som gav hendes stød af hende kiker valke en smule 2 du holde dig væk fra dem din monster og uhyre i er slet ikke mennsker over hovedt i er en flok djælve som ikke fatte en skid " sagde kiker og trak Momiji op pg tog hende og Taishan tæt ind til sig " vis i vil gøre dem noget må i gøre det sammen med mig " sadge han rasen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 11:44

hun gemte sig ind til Kiker, hun var bange, hun græd en smule, hun var tæt ved at falde sammen et par gange, hendes gamle storebror så på dem"hvornår vil i fortælle hende hvilken race i er, jeg tro min lillesøster vil sætte pris på det"sagde han, han grinede lidt for han viste godt hvad for en race de var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 11:49

2 vi fortælle hende det vis hun selv vil vider det og ikke før " sagde kiker og holdt taishan og Momiji ind til sig han trøste hende " søs du skal ikke græde de komme aldrig mere til at skade dig det lover jeg dig " shgde kiker og så på hende Kiker viste som en storebror for hende så kærlig og stor som han så ud til at være

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 11:53

"fint så behold hende, hun dur heller ikke til andet end at gøre rent"sagde hendes gamle storebror, han forsvandt sammen med dem han var kommet med, hun holdte fat i Kiker og i Taishan, hun ville ikke fra dem, hun hulkede lidt, hendes krop var helt så stabil, hendes ben rystede meget, hun ville være faldet, hvis hun ikke havde Kiker og Taishan at holde i

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 11:59

Kiker løfte hende op " såsåså søs du skal ikke græde de er væk og komme ikke tilbage 2 sagde kiker og gik med dem op igen han ryste en smule af kulde og smerte men hans søster og bror var det han ville passe alle mest på i hele verden de var aldt for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 12:08

hun holdte lidt fat i ham"du er såret"sagde hun stille til Kiker, hun var ligeglad med sig selv, men hun kunne ikke stå selv, hun skulle havde tid til at komme sig over det, men alt var klar til brylluppet om aften, det havde hun og Taishan søret for det var, hun var glad over at vide at Kiker var nogle lunde uskadt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Okt 2010 - 13:29

2 jeg er okey en smule kold ellers ikke " sagde kiker han smielde svaget til dem og fk dem op igen han var en smule træt men okey han så bare ikke sådan ud han så syg og meget såret ud i ansiget

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 25 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 16 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum