Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 6 af 25 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:50

hun kiggede på stuepigen"hvad mon der er galt med ham"sagde hun, hun ville gå ind og se til ham, men det måtte hun ikke da hun boede på et gæste værelse, hun gik ind på værelset igen, hun satte sig på sengen, hun ville gerne vide hvordan Kiker havde det, men det måtte hun for de vagter der var udenfor døren, hun var vred

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 6 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:53

Taishan hent hende " kom bare jeg her får lov at tag dig med ind til ham 2 sagde taishan og trak hende med sig der ind kiker lå i sin egen seng en læge stod ved siden af ham han var syge af chok og såret han smilede til Taishan og Momiji

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 23:06

hun kiggede lidt på Kiker*det hele er min skyld*tænkte hun for sig selv, hun gik udenfor igen, hun kunne ikke klare det, hun blev vred, hun gik ind på sit værelse, hun blev overrasket inde på sit værelse af hendes gamle storebror som holdte hende hurtigt for munden, så hun ikke kunne kalde på hjælpe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 23:09

Taishan kom ind og så ham og for på ham " sadge kiker ikke at du skulle holde dig væk her fra hun er ikke din lillesøster mere så forsvind her fra før jeg blive rigtig vred " sagde taishan og hvæste af ham og skubbe ham ind i væggen med et brav

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 23:13

hun faldet ned på gulvet, hun så hen på dem, hun skyndte sig ind til Kiker, men hun blev stoppet af vagterne, men hun prøvede bare at komme ind indtil de smed hende ud i sneen, hendes gamle storebror så det"de har lige smidt hende ud her fra og har nægtet hende adgang uanset hvad der blev sagt, hun rystede af kulde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 23:15

taishan hent hende og skældte vagteren " vis i gøre det igen blive i fyret og lad hende så komme ind " sagde Taishan og lukke hende ind til kiker

// skal i seng ses i morgen //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 23:24

hun satte sig hos Kiker"undskyld"sagde hun til ham, hun aede på ham stille på kinden, hun ville gerne hjælpe ham så godt hun kunne, men hun viste ikke hvordan hun ville gøre det, hun stoppede igen, hun sukkede lidt, hun kiggede ned i gulvet, hun viste godt der skulle være et stort bryllup på hotellet

//okay//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 11:43

Kiker tog hendes hånd i sin og nusset den. Han viste at hun altid ville være der for ham og taishan " du skal ikke undskyld for noget " sagde Kiker svaget han var meget syg og svag hans korp var træt og udtæret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 14:50

hun kiggede hen på Taishan, der blev hun enig med sig selv om at hun ville hjælpe Kiker, hun kiggede ned på ham"jeg skal nok tage mig af de ting som skal laves til i aften"sagde hun, hun ville hjælpe ham så godt hun kunne, han var jo hendes bror og ville hjælpe ham, hun smilede til ham, hun ville tage sig af de fleste ting ind til han ville få det bedre, hun havde/var stadigvæk en stuepige og hun havde lært en masse ting

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:02

" nej ikke alene Taishan hjælpe dig og Taishan når de siger her komme direktørne så komme du ind i stæder for mig da jeg slet ikke må komme ud af seng mere ende højst nødvendig " sagde kiker han så meget træt og syg ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:06

hun gav Kiker et kys på panden"nu skal du hvile dig og ikke tænke på noget, jeg er i sikkerhed her sammen med jer begge to"sagde hun og smilede til ham, hun flyttede sig fra sengen, hun aede Kiker en sidste gang over kinden"hvis du ikke hviler dig frivilligt tvinger jeg en sovepille i dig, så ved du det, jeg vil gøre alt for at hjælpe dig med at blive rask igen"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:08

" jeg ved det godt " sadge kiker og fladt i søven Taishan nikke " kom søs vi må lade ham swover i fred og ses at komme i gang " sagde Taishan og åben døren og lukke hendeud og gik selv med hende så kiker kunne sover i fred

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:11

hun gik ud, hun skiftede hurtigt den stuepige uniform hun havde fundet i sin størrelse, hun hen til Taishan igen"så nu er jeg klar"sagde hun med et smil"når jeg siger jeg vil hjælpe, mener jeg hjælpe"sagde hun til ham, hun skulle nok hurtigt få det hele klart til inden det hele skulle bruges, hun skulle bare bruge nogle papir hvor der stod hvad der skulle laves de forskellige steder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:16

" her du har komadoen over alle stuepigerne og her er listen over hvilke rum i skal gøre ren og jeg tag mig af kokken og alle de ander " sagde taishan i mens var kiker vånge og hade taget sig telefon fordi den ringe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:21

"okay"sagde hun og samlede alle stuepigerne for at sige at hun havde kommandoen over dem og de kunne tage, hun fortale hvor der skulle gøres rent og hun hjalp til så det blev hurtigt gjort færdig, hun var god og hurtig til at gøre rent, da hun var færdig med det rum hun selv havde taget, gik hun i gang med at hjælpe de andre stuepiger med at blive hurtig færdige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:27

Taishan hade sendt en op med mad til kiker men vagtern var falde sammen foran døren og kiker var væk han lå ikke i sin seng han var lager i er kælderværlse som var koldt og vådet at ligge i og i sær ofr kiker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:31

hun kom til at skære sin ene hånd på et eller andet"av"sagde hun, blodet dryppede ned på gulvet, hun fik sendt en af de andre stuepiger hen efter førstehjælps kassen og stuepigen var osse hurtigt tilbage og hun fik stoppet blodet og det forbundet ind så der ikke skete mere ved det, hun gjorde rent efter blodet og gik i gang igen, men hun havde en gummihandske på den hånd som var kommet til skade

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:39

Taishan gik og ledet efter kiker og så ind til stuepigeren " har i set Kiker nogen steder " spurte Taishan og håbe at de hade set ham komme forbi men det var ikke sikket at de hade set ham nogen steder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:42

hun kiggede hen på Taishan"nej jeg har ikke set ham"sagde hun, hun gik hen til ham"er han ikke inde i sengen?"spurgte hun, nu var ved hun ved at blive bekymrt for Kiker, hun ville gerne finde ham, hun satte de andre stuepiger til at blive færdige når hun kom tilbage igen, hun ville hjælpe Taishan med finde Kiker, hun tog handsken af sin hånd, den var stadigvæk lidt øm efter den blev såret, men det hun sig ikke af, da Kiker var blevet væk for dem alle sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:53

" nej det var han ikke da kokkerdreng kom op til ham med maden var vagetne sloge i gulver og kiker var væk jeg her let efter ham i 40 minuter nu og jeg hade slet ikke funden ham overhovedt ejge r bange for at han er komme noget til 2 sagde Taishan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 15:57

"har han ikke en mobil på sig?"spurgte hun, det kunne jo være de kunne finde ham på den måde*bror hvor er du dog henne*tænkte hun, hun ville ikke miste ham, men hun var jo kun et menneske, hun havde ikke nogle særlige evner til at kunne finde ham med, hun havde kun sig selv og hun ville gøre alt for at finde ham uskadt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 16:15

" vent du siger noget han har altid sin mobil på sig og her ar hans nummer 2 sagde Taishan og reget hende nummert og gik med hende hen til telefonen og taske nummer og vent han viste ikke om kiker kunne tage den eller ej

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 16:19

hun stod sammen med Taishan*kom nu bror tag nu den dumme mobil*tænkte hun, hun ville gerne finde ham og sikkere sig han ikke var kommet noget til, hun havde lige fået dem begge to som brødre og så ville hun ikke til at miste dem begge eller bare den ene lige så hurtigt som de var blevet hendes brødre, hun ventede sammen med Taishan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 16:39

" yes han har taget den kiker hvor er du henne 2 sagde Taishan " jeg er ikke sikke for jeg kan ikke se noget men her er kold og vådt og jeg fryste så meget avavavav " sgade Kiker og fik nogen slag over nakke med en kæp

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 2 Okt 2010 - 16:49

"koldt og vådt"sagde hun for sig selv, så kom i tanke om det*jeg skyder hjerne ud på ham*tænkte hun vredt, hun hentede sin pistol, hun sendt en stuepige hjem til den familie normalt arbejde ved og hentede en violet dragt som hun hurtigt skiftede til da stuepigen kom tilbage, hun så osse at hun hvade nogle skydevåben med til hende, hun smilede bare, hun tog det hele på, hun gik ned til Taishan igen"jeg tro godt jeg ved hvor han er henne"sagde hun, hun kunne huske at inden hun kom hen til familien hun normalt arbejde hos, var hun et sted som osse var koldt og vådt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 25 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum