Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
skoven om natten [Audrey-privat] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
skoven om natten [Audrey-privat] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

skoven om natten [Audrey-privat]

Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:01

T - Midnat
V - Kold luft og støvregn
S - Skoven?
O - Skov?
D - IRL

____________


En sort skikkelse med et skulderblad af metal som beskyttelse og en stav kom gående fra skovens midte på vej ud af skoven eller i det mindste væk fra et bestemt sted hvor han lige havde dræbt en fordi han havde fået en mission denne sorte skikkelse gik under navnet Killer-man og han var kendt som den mest blodige dræber i hele Vie-La-Mort mens han grinte lidt af det denne skikkelse's rigtige navn var Killer Zazui

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:28

Audrey havde skam set det hele. Dræbet. Metoden denne mørkbeklædte mand havde taget livet fra et måske uskyldligt væsen. Men hun så ikke ud til at være synderligt påvirket af dette. Men hun smilte heller ikke som hun ellers plejede ved synet af den tukke og røde væske der kaldtes blod. Hun sad blot helt stille for sig selv nu med ryggen til et træ. Hun træk langsomt sine ben tæt ind til sig og svang sine arme om dem. For an gangs skyld havde hun blot normalt hverdags tøj til denne årstid. Jeans, en almindelig bluse med en jakke over men hun havde stadig de slidste og næsten skrig pinke converse som hun altid havde haft. Hun tænkte ikke mere over denne mand blot på at få tomt sit hoved for alt. Hendes lange elektriske blå hår var sat op i en typisk hestehale og de klare og meget kraftige turkise øjne var lukkede i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:33

Killer stoppede op da han mærkede en andens nærvær han vente sig om og kiggede rundt "ER DER NOGEN" råbte han før han som dug på solen forsvandt og kom frem over denne blå skikkelse som han mente hun var han var på hovedet få millimeter fra hende han havde fat i grenen med benene og så ned på hende "halløjsa" sagde han for at give hende et lille chok mens han ventede på hendes reaktion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:40

Audrey tog sig ikke ligefrem af hans pludselige fremkomst foran hende. Hun havde kunnet høre hans skridt selvom at han var hurtig. Hun så ikke op med det samme men det skete så lidt efter at hun bevægede sit hoved op og rettede sit blik mod hams. Hendes øjne lyste en smule op i det mørke der omgav dem begge to nu. Og hendes blege hud fremhævede også deres specielle farve. "Hej.." sagde hun stille med hendes engleblide og rolige stemme og fik så et lille smil frem på hendes læber men det var ikke noget. "Vil du mig nået eller hvad??.. Måske er du overrasket over at finde en anden her ude i den store stygge skav..? Så mærkeligt er det nu heller ikke.." Et svagt fnis kom fra hende og fik roligt lagt en hånd på ahns skulder og skubbede ham lidt væk fra sig så han ikke var så tæt på hende. "Håber ikke lige du har noget imod at holde lidt afstand..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 15:46

Killer smilede roligt og trak på skulderen mens han smilede og smilede "det gør ikke noget" sagde han roligt og lagde sig ned og ligge på grenen de sad på "jeg undre mig ikke en dødsengel må osse godt være her ved mørket" sagde han og grinte lidt "Audrey" han så på hende roligt og smilede "ja jeg kender allerede meget til dig Audrey Nao Stawberry Yukimai" han smilede roligt og satte sig op igen "du er 17 år gammel" han smilede "jeg kender meget til dig på de få sekunders øjenkontakt vi har haft jeg hedder Killer Zazui som det nok osse er tydeligt er jeg vampyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:42

//One thing ^^: Hun sidder på jorden med ryggen mod et træ...//

Audrey så lidt undrende på ham efter at han åbentbart kendte en del til hende. Den.. et eller andet hun ikke lige kunne finde ud af. Hun så dog ikke ligefrem overrasket ud. Hun lod et suk slippe over hendes bløde men satdig blege læber og så væk. "Ja jeg hedder Audrey og ja jeg er 17 år.." beræftede hun ham roligt og bed sig dirket i underlæben efter at have fugtet den med sin tungepids. "Det er da ret fascinernde det du kan men det ville alligevel være dejligt hvis du blot holdt dig væk fra mit hoved eller hjerne.. Men i det hele taget hold ig venligt væk fra mine minder, tanker og alt det der.. Jeg skal nok selv forælle dig tingene hvis det passer mig" forklarede hun ham stille og roligt. Hun var ikke særlig rapkæftet i stemmen men blot for at sige sin mening om det. Det var ikke fordi at hun ville nage eller noget. Men lige nu var hun ikke i humør til at andre skulle kende så meget til hende som han måske ville kunne med hans evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:47

Killer smilede og nikkede blidt "det er helt fint med mig" sagde han roligt og satte sig op og så på hende lidt før hans ellers glade ansigt blev undrende "hvad er der galt" spurgte han roligt og så undrende på hende "er du okay" spurgte han lettere nervøs hun virkede trist? eller måske ked? eller osse vidste han ikke hvad hun lignede hun var smuk og det blå hår klædte hende men hun var trist og han undrede sig over det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 16:52

"Desværre er det noget jeg forholder med mig selv i et stykke tid.. Tænk ikke på mig og hvordan jeg har det. Når jeg måske ser trist ud er det bare fordi at jeg slapper helt af.. Man skal jo ikke smile hele tiden. Livet er ikke altid nogen leg.." sagde hun stille og roligt men alligevel lod hun et smil spille frem på hendes læber og hendes hoved blev lagt en smule til den ene side. "Men jeg er okay.. Bare en smule træt.. Jeg er jo ikke en vampyr og har derfor brug for min søvn om natten og sådan.. " Et svagt fnis kom fra hende og hun lod sine øjne hvile lidt på Killer. Bare for at bevise at hun ikke havde noget imod at se på folk. Og ikke ham selv om at han måske kunne rode i hendes hoved når det så end passede ham. Hun var lidt undrende over hans betragtende blik men mere tog hun sig ikke af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:02

Han smilede roligt og så fortsat på hende "du kan fortælle mig alt vis du vil" sagde han roligt og smilede "kom" han vinkede hende med og rejste sig op og rakte hende en hånd "jeg gider ikke være her mere vil du med mig hjem jeg har gæste værelse vis du vil sove og jeg kan godt lave lidt mad til dig" han smilede venligt og varmt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:08

Audrey rejste sig godt nok op men rystede så derefter på hovedet. "Jeg har min egen lejlighed lidt uden for skoven så det behøves ikke.." sagde hun stadig stille og roligt os smilte igen lidt. "Men ellers tak for tilbudet.." Hun stod lidt støttet opa f træet for at få balancen helt i top efter at have siddet ned i så lang tid. Hun svang kort med den blå heste hale før at hun løftede sin ene hånd som en form for farvel eller sådan noget. "Nåeh men.. Hej hej.. Og du må vist også hellere få ryddet lidt op der ved det lig hvis altså du ikke vil opdaget. Man kan nemt lugte din klinges matrialer.." Hun begyndte hun langsomt men stadig i et fint tempo at gå i den retning hun selv mente var vejen ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Gæst Søn 10 Okt 2010 - 17:39

Han så på hende lidt før han rodede i jorden med sin fod "må jeg gå med" spurgte han roligt og så på hende "jeg har intet og lave og de kan alligevel ikke finde ud af hvad der dræbte liget fordi det ikke var en fysisk skade men en psykisk skade som fik ham til at kaste blod op i stimme vis indtil han døde af det" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

skoven om natten [Audrey-privat] Empty Sv: skoven om natten [Audrey-privat]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum