Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
genoplivning af Zann //Zero og Zann// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

genoplivning af Zann //Zero og Zann//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 16:57

S-skoven
O-Træer
P-Sort tøj både bukser og trøje og sine sko
V-blæst og lidt sol
T-16.00


Zankuji var på vej ind i skoven for denne gang var der noget han skulle inde i denne skov som han ikke havde skulle før og det galte om en der var død som skulle komme til live igen for at hjælp i kampen mod Zane efter det han havde hørt om ham var det ham der havde stoppet Zane sidst mon han kunne det igen det måtte tiden jo vise om han kan for ellers var der kun de andre og Zankuji selv der måtte gøre noget *Jeg får brug for en mere til at udføre dette*tænkte han og gik vider gennem skoven for at finde den oplysning der var i skoven for det var der det skulle forgå og alt det. *tsk det her går for langsomt at gå der hen*tænkte han og hoppede op i et træs grene og hoppede fra træ til træ indtil han var ved lysningen og håbede på at den der skulle være med til det snart kom så de kunne komme i gang med det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:01


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 17:07

Han kiggede ned på tegnet "ja det er jeg og det med skvat Zero er nok dig har trænet meget siden alt det her begyndte med Zane og vi kan få brug for Zann på dette område"sagde han og hoppede ned fra træet "men Zero hvad har du gået og lavet på det sidste har ikke set dig i et godt stykke tid"sagde han og han havde altid et stort sværd på ryggen for en sikkerheds skyld men han tog det frem og satte det godt fast i træet bag ham så det ikke var let at få fri "men vi må vel hellere komme i gang sige hvad jeg skal gøre og kan se du har kaos enegien i gang"sagde han og kiggede på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:15

"ja jeg ved du har ilden som vi osse skal bruge" sagde han og vente sig mod ham "jo du er et skvat hvordan går det med Ailince?" han smilede ondt før han lukkede øjnene "jeg har været på en lang rejse for at træne og for at komme af med min forbandelse den er endelig slut og jeg kan stifte familie uden at skulle knalde 20 om måneden" han åbnede øjnene "ikke fordi jeg har tænkt mig det men det begyndte at blive irriterende ikke at kunne sige de rigtige ord uden at fremvise følelser" han smilede roligt og lukkede øjnene igen mærket blev både sort og rødt mens der skød en flamme op af jorden "samel din energi og skyd det mod ilden" han stilte sig præcis den samme afstand fra ilden som ham bare over på den anden side af ilden mens han samlede sin energi i sine hænder kun kaos energien fordi han kun måtte bruge den energi fordi det var hans stærkeste energi og han kunne ikke bruge begge dele på en gang "du skal bruge så meget energi du kan bare sørg for du ikke dør af energi mangel ikke skvat"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 17:30

Han kiggede på ham "ailince det går okay godt"sagde han og kiggede på ham og rystede på hovedet over det med skavt "ja ja så siger vi det Zero okay så du vil til at ha en familie med en eller anden og hvem er det så"sagde han og kiggede på ham da han fortalte det han skulle gøre "ja okay"sagde han og samlede sin enegi i sine hænder man kunne se han have trænet sine evner for det tog ham ikke længe at samle dem og skyde det mod det han skulle skyde det imod "i lige måde zero for har en god fremtid foran mig"sagde han og stod og kamcentrede sig om det han skulle gøre
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:38

Zero smilede roligt og skød kraften afsted der kom en ret stor rystelse gennem jorden før den ramte "så skal du så holde linjen mellem dine hænder og kuglen" råbte han gennem den høje kraft's lyd som var der mens han selv holdte det ved at bruge en smule kraft af hans resterende kraft så han blev forbundet med kuglen igennem hans egen energi "luk derefter øjnene og brug din resterende kraft i en stor kraftig bølge og forvent at besvim bagefter det skal gøres samtidig med mig 5..4..3..2..1..NU!!!" han skød sin resterende kraft afsted og håbede på at han osse havde gjort det i det øjeblik hans bølge ramte kunne Zero ikke holde linjen længere og besvimede så han hårdt faldt på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 18:10

Han kiggede på ham hurtigt da han hørte hvad han råbte til ham gjorde han det nøjagtig som Zero sagde han skulle gøre og mærkede rystelsen i jorden og hørte så at Zero talte ned og da han sagde nu gjorde han det på samme tid som Zero med lukkede øjne og skød sine resterende kræfter afsted *det lykkedes håber jeg*tænkte han og faldt så om og besvimede med et bump på jorden
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 18:16

Flammerne blev blå og derefter gule så røde igen og skiftede i en stor fart i alle farver og pludselig eksploderede den som fyrværkeri hvorefter Zann stod på knæ med sin sorte vinge og hvide vinge om ham samt et sværd på ryggen han rettede sig op i sin fulde højde og så på sine hænder "det lykkedes" sagde han "og ikke nok med det jeg føler mig meget stærkere end før" han så rundt og så Zankuji ligge til højre for ham og Zero til venstre han brugte nogle få af hans kræfter efterfulgt af at jorden kom op under dem og formede sig som senge med mos som madrasser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 18:38

Han lå stille og var stadig besvimet selvom der skete ting om ham lå han bare og linde både en der var besvimet og sov men han lå bare på jorden *håber det hele gik og at Zann er kommet til live og alt det så han har bare at hjælpe os i kampen mod Zane ellers skal jeg komme efter ham på den ene eller anden måde*tænkte han mens han lå stille.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 19:00

Zann gik over til et træ som han så op i og plukkede et æble "lækkert" hviskede han og bed af det mens han nød den dejlige saft glide ned af hans kinder og ned af hans hals mens han lukkede øjnene og snussede ind han vente sig om og gik hen til Zankuji hvor han stillede sig "tak" hviskede han roligt og rørte blidt hans pande for at han vidste det var lykkes og for at give ham lidt energi til at styrke sig på og sørgede osse for han ville sove de 3 timer hvorefter han gjorder det sammen ved Zero
3 timer efter var Zann lige kommet tilbage fra byen med en masse mad som han havde købt og spiste fortsat af sit æble han havde plukket for 3 timer siden han lavede et bord af rødder fra jorden hvor han lagde maden klar til de kunne spise når de vågnede men da Zann kiggede hen på sin bror var han væk fra sengen af jord han havde lavet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 19:35

Han rejste sig op og kiggede rundt for at se hvad der var sket "Zann er det dig"sagde han og kiggede på ham "hvad blev der af Zero"sagde han og sad op på det Zann havde lavet af jorden man kunne godt se at han ikke var ved fulde kraft lige nu så han blev siddende så han ikke skulle falde eller noget. Han kiggede på Zann igen
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 19:47

Han nikkede som svar på at det var ham hvorefter han knipsede jorden gled hen til bordet med mad "jeg ved ikke hvor han er" sagde han roligt "spis kom ved dine fulde kræfter i 2 brugte flere kræfter end i behøvede dog endte det med at jeg blev stærkere af det så mange tak" han vente sig og gik hen til et træ og spiste roligt resterne af sit æble mens han så rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 20:33

Han kiggede på ham og nikkede og begyndte at spise af maden og kiggede på ham "kom vi til at bruge for mange kræfter hmm ja hvorfor ikke"sagde han og kiggede ned af sig selv "så længe vi kan få Zane ud af verden igen"sagde han og spiste vider *tænk bare sådan forsvinde når hans bror lige er kommet til live igen og alt det men det mad her gør godt*tænkte han og spiste bare vider.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 20:35

"nu skal du ikke bebrejde min bror han hader mig meget men han vil selv ha den chance at slå mig ihjel" sagde han roligt og så på ham "nej jeg har ikke tænkt mig at udsætte Zane fra verdenen fordi det ikke er muligt jeg vil bare have ham af tronen igen så vi er færdige med hans herskerige og kan sætte en anden på tronen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 20:46

Han kiggede på ham "ha der er allerede en eller anden mørk elver jeg har mødt han vil prøve og vælte Zane af tronen og overtage den selv men om det lykkes ved jeg ikke men han så ikke stærk ud den elver altså så Zane har ikke kun os der vil prøve at få ham ned men også en der er ond helt igennem"sagde han og kiggede på og spiste lidt mere og var endelig kommet til kræfter igen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 20:49

"jeg har et ord for det selvmord man skal ikke bare ønske at få ham af tronen man skal leve for det det er den eneste grund for mig at leve jeg har trænet længe efter den magi han brugte mod mig og jeg tror jeg kender en som kan hjælpe mig med at lære den som en sidste udvej" han vente sig mod Zankuji "men i hvert fald tak af en dæmon er du sku god nok at være" han smilede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 21:04

Han kiggede på ham "selvmord hvad brugte han på dig siden du ja døde og alt det"sagde han og kiggede bare på ham med et stille smil "det var så lidt er blevet meget stærkere siden jeg så dig som det du var dengang på stripklubben hvor jeg begyndte at ha noget med ailince"sagde han og kiggede på ham "selvom det nok ikke ser sådan ud lige nu"sagde han med et grin og kiggede på ham det var jo ikke altid han kunne enes med enten Zero eller Zann "men der er da en ting jeg er glad for på Zero's vejene"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 21:08

Han så på ham roligt "en slags magi som gjorder vi begge døde desværre genoplivede Ma'lakel ham så nu er han altså tilbage" sagde han roligt og så fortsat på hende mens han så ned af sig selv pludselig fik han ondt i hjertet og faldt på knæ mens han skreg højt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 21:45

Han kiggede på ham og fik et chok da han begyndte at skrige "Zann Hvad sker der"sagde han i sit chok og rejste sig op og kiggede på ham og fik ham op på den seng han havde lavet af jord til ham og lagde ham på den "Zann hvad sker der lige med dig"sagde han og kiggede på ham *han er lige kommet til live og nu er der noget galt med ham*tænkte han og kiggede bare på ham og viste ikke hvad han skulle gøre
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 22:06

Han hoppede væk fra ham for at være lidt væk fra ham "hvad er det der sker"sagde han og holdte øje med ham *han liner noget hmm engle eller jo det må det være*tænkte han og holdte øje med ham *er han en blanding af dæmon og engle*tænkte han så og kiggede på ham bare det ikke var noget der gjorde ham ondt for det lød voldsomt lige før men han kiggede på ham og stod bare stille og kiggede
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:11

Zann åbnede blidt øjnene og så rundt hvorefter han satte sig op og så ned af sin krop "en udvikling mere? jeg syntes lige jeg var kommet til min ultimative kraft" han så på Zankuji han talte som om han havde en maske om sig men det var faktisk hans hud hvordan kunne det her ske hvordan kunne han styre den kræft han mærkede at hans styrke var 100 gange doblet men vidste osse hans viden osse var 100 gange doblet og vidste nu at det ville være for risikabelt at bruge det hele på en gang han rejste sig blidt op og så ned af sin sorte dragt og hans hvide vinger og grinte højt "jamen jamen jamen" sagde han og undersøgte sine hænder hvorefter han blev til dæmon form hvor hans vinger blev til en rød kappe og hans hvide maske blev til en sort en samt vinger lavet af ild på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 22:20

Han kiggede på ham "øh okay jeg aner ikke hvad der sker nu men sådan er det åbenbart"sagde han og kiggede bare på ham det var ikke være dag han havde set en der skiftede form foran ham så meget der som han gjorde *hvad er hvad og hvem er hvem*tænkte han og var lidt forvirret lige nu over det der sket med ham og stod bare og kløede sig i nakken over det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:23

han så op på ham og smilede roligt "sorry jeg er begge sider det er fordi siden jeg blev dæmon har jeg udviklet mig nogle gange sidst jeg udviklede mig var kampen mod Zane første gang der blev jeg halv engel og halv dæmon nu kan jeg selv bestemme hvad jeg skal være af delene i et splidt sekund" han knipsede og var sin engle form igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Zankuji Ons 11 Aug 2010 - 22:29

Han kiggede på ham "okay der kan man bare se jeg er så glad for at jeg kun er dæmon så jeg ikke har det besvær ved min form som du har"sagde han og kiggede på ham "hvordan har du det med at du er to former både Dæmon og engle"sagde han og kiggede bare på som om det hele var helt normalt selvom det ikke var noget han så være dag men det blev det nok
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

genoplivning af Zann //Zero og Zann// Empty Sv: genoplivning af Zann //Zero og Zann//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum