Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 22:34

"Hvad døde de, hvem slog dem ihjel" spurgte Samuel overrasked, Han rejste sig op for at kanalisere de gode tanker og lykke hos Malika for at få hende til at stoppe med at græde "hvad kan jeg gøre for at hjælpe dig" spurgte Samuel han havde en brændende fornemmelse i brystet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 10:59

" jeg ved ikke hvem der. Dræbet dem men jeg skal nok finde vedkommen og så vil den fortrydet resten ad, sine dage " sadge malika hun va rasen men hun græd som basat hun hade ingen tilbag. Selv ingen og det var ikke nem for en som tydlig var næsten blind på vensterøje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 11:25

"Den dag du finder dem der gjorde det mod dig og dine forældre er min økse på din side" sagde Samuel med tung stemme, "men ligenu er der ingen grund til at græde, det hjælper ikke" sagde Samuel med et opmuntrende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 11:48

" du vil aldrig kunne forstå det da mine forælder døde midste jeg næsten synet på venster øje og kan næten ikke så nioget mere på brund af det " sagde Malika og fjernet sit hår fra øjen det var sløgeret og røde som om det var dødet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 12:06

Samuel så chokeret på Malika "det er jeg ked af" sagde samuel og tog en stor bid af maden og så koncentret ned i gulvet. "hvis du nogensinde for brug for min hjælp siger du bare til" Samuel kiggede op fra gulvet igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 13:48

" tja jeg ville bare ønske at jeg kunne se helt igen men med det øje kan jeg ikke for lægeren siger at det er næsten dødt nu " sadge malika stille og lod hårt falde ned foran øjet igen hun græde over det for hun så ikke så køn ud med et næsten dødt øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 13:55

Samuel kiggede ud af vinduet sneen balede nu kun stille ned, vinden havde lagt sig og udenfor så det ud som om at alt var indhyllet i smukke skyer. Samuel rejste sig "jeg ville ønske jeg kunne hjælpe dig" sagde han bukkede let og gik over mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 14:12

" nej vil du ikke godt blive her jeg er bange for at være alene lige nu " sahde malika og så ud til at begyndte at græde igen nu hade hun endlig en aat snakken med sog så ville han bare gå sin vej pg efterlade hende alene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 14:30

"Jeg er ked af det" sukkede Han, jeg har en vigitg aftale. "men du skal have denher" han hold sin hånd ud mod hende og et lille lys begyndte at danse på hans fingre "bare rolig det brænder dig ikke" han gik over og satte det lille lys i hendes hænder. "det skaber glæde når du er ked af det" med det gik han tilbage og åbnede døren, foldede sine vinger ud, og fløj ud i det smukke vinterlandskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 14:54

" du er min eneste ven og tak " sadge malika og så på lyset han holdt det tæt ind til sig og viste ikke hvad den gjore men den hebrede hendes syge øje og nu var hun endnu smukke ahn hun hade være med et syget øjen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vinter morgen i parken //privat// (malika) - Page 2 Empty Sv: Vinter morgen i parken //privat// (malika)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum