Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
God Morgen.. //Dream - Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

God Morgen.. //Dream - Privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:02

Sted: Stranden La Plage
Tid: 15.00
Omgivelser: Sjovt nok ingen mennesker
Vejr: Let blæsende, overskyet og koldt.


Vinden var rimelig hård, og slog ind imod en ung mands ansigt, og rev i hans høje mohawk, der tydeligvis var medtaget af et eller andet, da totter stak ud, og så ud til at have været blevet godt ulet. Bølgerne slog imod drengens ben, da han stod i vandt til knæende. Han havde sorte shorts, som så ud til at være jakkesætsbukser, som var blevet revet af over knæende. Hans ben så trænede ud, ved siden af resten af kroppen som så mere splejset ud. Han stod i bar overkrop, og der lå en sort skjorte inde på sandet ved vandkanten. Han havde en sølvhalskæde som gik ned til bunden af hans brystkasse og et sølvarmbånd på. Hans tatoveringer på hovedet, skulderbladene, brystkasse og overarme var meget tydelige da det stadig var ret lyst. Han havde en hjemmerullet cigaret i munden, og dybe sorte rende under øjnende, som var lukket. Dette var Erick Alen Hansen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:16

En skikkelse, som der så ud til at være en piges, gik langs vandkanten et stykke væk. Denne skikkelse, kunne man ikke helt se hvem var, eller hvad det var, før skikkelsen, kom nærmere. Men dog kom skikkelsen en del nærmere, siden den bevægede sig elegant hen over sandet. Nu kunne man se at det var en ung pige, på blot seksten år. Hendes lyse hud, skinnede let, og det rødbrune hår som der krøllede let. Pigen bar en sort hue, som der var en af de der gamle bedstemor hatte, men dog var denne meget smukkere, eller var det vare denne pige som der gjorde alt smukkere? Ja, det kunne vel være begge ting, hvis man sådan tænkte over det. Pigens læber havde et svagt skær af lyserød hen over sig, men det var blot dens naturlige farve. det rødbrune hår blæste let, da et vindpust ramte det. Pigen bar som tøj, starmme gamacher, hvor hun havde shorts ud over. En stroptrøje, med en sort og hvid ternet, skjorte ud over, og selfølgelig hendes grå converse. Det gjorde hende helt unik. Hun lignede ingen andre end sig selv. Dog bar hun hendes briller idag, men de klædte hende også vidunderligt godt. Piegn var Dream.

God Morgen.. //Dream - Privat// 33lo8z6

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:16

//Billedet=tøjet hun bære xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:24

Erick trak vejret dybt og åbnede øjnende. Han rystede lidt, og strakte sin ryk og hans arme. Han hoppede et par gange, inden han lod sigselv falde ned i vandet med udstrakte arme. Der gik kun to sekunder før Erick kom flyvende op af vandet igen med et højt gys, og han begyndte at grine, og ryste, imens han hoppede lidt mere rundt. Han tog noget vand i hænderne og baskede det i hovedet på sigselv. Han faldt så og landede under vandet igen. Så fløj han op og rystede fordi vandet åbenbart var koldt for ham. Han grinede igen på samme måde og løb ind i sandet igen. Men han fald over sine egne føder, igen, og landede på ryggen i sandet, så han stadig havde benene i vandet. Han lukkede øjnende igen og slappede af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:32

Dream gik let i hendes egne tanker, og med musik i ørene, så hun opdagede ikke at der var noget der blokkede for hendes vej. Hun væltede over ham, og lanede direkte oven på ham, med hovedet så tæt på hans at hun kunne mærke hans ånde. Hun hev let hovedtelefonerne ud, "Ej det må du virkelig undskylde jeg gik i min egen verden og så..." hun stoppede blidt derefter, da hendes store smukke baby blåøjne, så ind i hans. Hun rødmede let i kinderne, og fik let rekst sig fra ham, og rakte ham en hånd, han kunne vælge at tage imod den eller ikke. Det var i hvert fald, bare for at være venlig. Hendes hænder var let beklædt i fingervandter, hvor halvdelen af hendes fingre stak ud gennem stoffet, eller havd man nu kunne sige. Hun smilede blidt og forsigtigt til ham, mens hun ventede på at han ville tage hendes hånd. Hun betragtede let, denne temmelig våde dreng. Hun smilede let til ham, og kiggede ham ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:38

Erick havde likket og mimet til en sang i hans hovede, ogfik et chock da hun faldt over ham. Han skulle lige til at kravle væk, indtil han så ind i hendes øjne. Han hostede lidt, og grinte så.
"Det gør sku ikke noget søde.." Han fortsatte med at grine og kiggede op ad hende da hun rejste sig. Han tog så imod hånden, og kom op ved hendes hjælp. Da han kom op at stå faldt han et skridt frem så han stod tæt op af Dream. Gjorde han dog kun i et par sekunder før han trådte tilbage igen. Han begyndte at børste sand væk fra ryggen, men gav hurtigt op, og kiggede i stedet bare på Dream. han rakte hånden ud med et smil.
"Erick.. Erick Alen Hansen." Han nikkede en enkelt gang, og grinte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:45

Dream smilede blidt til ham, "Søde?, det var noget nyt, at blive kaldt" sagde hun med et lille fnis, og smiled elet til ham da han kom op og stå. Men da han trådte helt tæt på hendes stivnede hun i et kort sekund. Hun smilede blidt til ham da han presenterede sig selv.. "Ømm.. Dream, Dream Iben Fahalad " sagde hun bildt og trykkede kort hans hånd.
Hun kunne næsten ikke huske det efternavn, fordi det var så nyt, og hendes bror havde jo kun sat hvad det var en gang eller sådan noget.
"Mhmm.. Hyggeligt at møde dem, Erick" saggde hun stille, og slap blidt hans hånd, hvor hun derefter lod hendes hånd, falde ned af siden på hende. Hun kiggede let på ham, med de store babyblå øjne. De var stadig lige så blå som de plejede, selvom det var gennem hendes briller.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:51

Erick bukkede sig ned og samlede sin skjorte op. Dens knapper var alle blevet revet ud, men ikke her da der ingen knapper var. Erick tørede noget spraymaling fra hans ene kind så man kunne se et stort blåt mærke. Han tog den på imens han kiggede på Dream.
"Det er du måske ikke?" Han grinede og løftede kækt sit ene øjnbryn, og fik rystet noget sand af.
"Hvad laver du så her på stranden på sådan en skyet dag?" Spurgte han imens han tog en mp3 ud af skjortens inner lomme, og satte en af høretelefonerne i hans ene øre og tænede for den, alt imens han kiggede på Dream med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:56

Dream kiggede let på ham, med et smil, "Øhmm.. Det kommer vel an, på hvilken dag man møder mig på" sagde hun let og kiggede ned i det knasede sand, som der var lettere vådt af de isende kolde hav vand. "Mhmm.. Jeg ved det rent faktisk ikke jeg gik vel bare en tur idag" sagde hun og vendte blikket op mod ham igen. Hun havde stadig en af hendes hoved telefoner i øret, men hun hev den let ud og såå tog hun let om dem, og slukkede hendes ipod. Hun lagde den blidt ned i ehndes lomme og kiggede på ham.
"Men hvis jeg må spørge hvad lavede du så ude i det mega kolde vand???" spurgte hun blidt, og bed sig uksyldigt i underlæben. Hun kiggede let på ham, med de store babyblå øjne. Hendes hår blæste let ind forsan hendes ansigt. Hun børstede det blidt væk. og fik det tila t side væk fra ansigtet. Hun smilede nuttet til ham, og betragetde ham let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:05

Erick smilte bredt og grinte lidt, og stoppede for musiken igen.
"Man er vel altid sødere nogen dage end andre." Hanrystede lidt på skuldrene og kiggede ned af sigselv, og så op på Dream igen..
"Trængte til en køler.. Var en.. Udfordrende nat..." Han grinede lidt igen, og børstede sine hænder ræne for sand, og tørede så noget mere af spraymalingen af, og gik hen til vandet for at vaske det af hænderne.
"Det virkede.. Nu er jeg klar til endnu en lang dag..." Han grinede lidt igen og rejste sig og kiggede på Dream igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:12

Dream så let på ham, og grinte blidt, "Ja, nogle gange venlif og sød andre gange dyster, og irretabel" sagde hun med et lille fnis, "Jamen Erick, vil du ikke med mg ind til Terre, og få noget af spise??? Jeg skal nok gi" sagde hun med et let og blidt smil.
Hun betragtede ham, let før hun kort vendte blikket ud mod det vilde hav, hvor bølgerne, bevægede sig friit. Hun smilede kært, før hun let vendte blikket hen mod ham.. "Nu er det nemmelig også blevet mit månedlige spisedag, hvor jeg først og fremmest, tvinger noget mad ned i mig" sagde hun med et lille blidt smil. Ja, hun spiste næsten aldrig, men var blevet enig med sig selv om at hunn skulle begynde at spise normalt, og ikke kun engang om måneden. Hun bed sig uskyldigt i underlæben, og gabe blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:26

Erick lyftede et øjnbryn og grinede lidt.
"Vil jeg da gerne. Men skal nok selv betale Dream, er ikke ligefrem fordi jeg mangler penge.. Men tak for tilbudet.. Og kald mig Alen.. Hvis ik du har noget imod det?" Han smilede og grinede lidt og rettede på sin skjorte, selvom det ikke hjalp så meget, da den jo var ødelagt. Han rystede på skuldrene en smule, og smilede så til Dream igen.
"Skal vi gå?" Erick tog et par skridt imod den nærmeste pakering, baglænds imens han kiggede smilende til Dream.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 1:27

//Logger nu svare imorgen er mega træt xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 22:38

Dream smilede let til ham, jamen jeg skal nok kalde dig Alen, eller måske finder jeg bare på et ælenavn" sagde hun med et lidt drillede smil.
Hun begyndte blidt at gå hen mod parkerigspladsen, sammen med ham.. "Yeps" svarede hun blidt, og lod hendes arme, hænge ned af siderne. Hun smilede blidt til ham, og vendte så blikket ned i jorden. HUn smilede let og bed sig kort i underlæben, "Mhmm.."mumlede hun let og bed sig kort i underlæben, inden hun blidt fugtede hendes læber med tunge spidsen. Hun smilede let til ham, "Mhmm.. Nej, jeg vil da godt betale når det er mig der spørge" sagde hun med et smil, og kiggede let op på ham.
Hun lod igen hendes blik falde ned i det brun, gule sand. Hun smilede blidt og vendte så blikket frem ad. HUn smilede let og bed sig så igen uskyldigt i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 23:36

Erick kunne ikke lade være med at kigge op og ned af Dream, og grinede så og rystede hovedet.
"Jeg elsker det her sted..." Han grinede højt og lænede hovedet tilbage og rystede det en smule. Derefter kiggede han op på pakerings pladsen, og så på Dream.
"Det ville være uhøfligt at sige nej når man bliver tilbudet, og vil jeg ikke være.. Så mange tak Dream.." Sagde han med et smil. "Men hvis det er kan jeg godt ligge til, hvis det nu bliver dyrt.. Kræver meget mad om morgenen efter nætter som jeg har." Sagde han med et bredt smil, og grinede lidt igen.
Erick gik iggenem græsset imod pakeringspladsen, og hoppede over den lave hæk der var. Så tog han en lille fjernbetjening frem, og trykkede på en knap. I det han gjorde det tænte der rødt lys i en Ford Mustang som holdt pakeret skråt over en hvid linje så den fyldte to pakeringspladser. Erick kiggede på Dream.
"Skal vi tage den hurtigere vej?" Sagde han med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 15:53

Dream grinede let, "Morgenen??? Klokken er 15:00" sagde hun med et lille fnis, og prikkede ham blidt på næsetippen. Hun smilede kært til ham, og havde dog lagt mærke til at han før havde givet hende elevator blikket. Hun rystede blidt på hovedet. "MHmm.. Er det din bil??? WOW!" sagde hun med et kært smil, "Men hvis det er kan vi da godt" sagde hun med et lille smil. HUn hev let hendes taske op ovber skuldren igen.
HUn smilede blidt og bed sig så uskyldigt i underlæben, "MHmm.. Jeg tror dit kælenavn skal være.. Hmm.. Pride" sagde hun med et smil og kiggede blidt på ham, med hendes smukke babyblå øjne. Hun kiggede blidt på ham, "Hvis altsåå det er iorden, den sidste jeg gav kælenavn til blev kaldt putte" sagde hun med et lille fnis. Hun smilede blidt til ham, igen, og rødmede svagt i kinderne, før hun let traskede med ham hen over parkeringspladsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 16:08

Erick smildte bredt med et lille grin.
"Fald først i søvn ved en 12.00 tiden til formiddag.. Og vågnede på stranden.. Spørg mig ikke hvorfor.. Men var vel en fed aften." Sagde han med et grin, og rystede på hovedet. "Ja er min bil.. Og cool, bare hop ind." Sagde han med et smil og åbnede døren til føresædet. Han grinte højt og nikkede et par gange. "Så kan jeg også bedre lide Pride, må jeg indrømme.. Er sku ikke så meget Putte over mig..." Sagde han med et bredt smil og grinede igen i det han satte sig ind på føresædet. Han trykkede på en knap som åbnede anlægets display, og tog sine racer læderhandsker frem og fik dem på. Han lod bare mohawken falde da den allerede var nede pågrund af dukkerten. Han flikkede så igennem displayet og fandt frem til 'Motivation' med metal bandet 'Dope', som han startede, og havde til at spille forholdsvis lavt, så man lige kunne høre hindanen når man snakkede. Så satte han nøglen i og tændte bilen. Dens kraftige mortor brølede voldsomt, og den hoppede lidt, i det Erick bredte et bredt smil og lukkede øjnende og nød larmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 16:15

Dream smilede blidt og bredt til ham, før hun elegant åbnede døren og satte sig ind ved siden af ham. Hun smilede let, "Mhmm... Er det normalt at den siger den der underlige lyd???"Spurgte hun nygerrigt. Hun var ikke vand til biler, hun cyklede for det meste rundt, eller løbrent faktisk. Hun smilede blidt til ham, og glemte helt at tage selen på, men skidt pyt værre var det vel heller ikke. Hun satte blidt hendes taske på hendes skød.
Hendes taske var farvefyldt, men selve grundfarve var brun. Hun smilede blidt igen, "Mhmm.. Nåårh.. Hvor skal vi tage hen og spise???"Spurgte hun nuttet. "Vågnede du op på stranden vvar du fuld eller hvad igår??"Spurgte hun med et lille fnis.
Hun ville aldrig få lov af hendes bror, bare at drikke sig fuld, men dog havde hun gjordt det efter hans små regler han havde sat. Hun smilede blidt igen, og bed sig forsigtigt i underlæben, og lukkede blidt øjnene, og mærkede den lette vind kærtegne hendes kind.
Hun smilede forsigtigt igen, og kiggede hen på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 17:35

Erick kiggede på Dream med et bredt smil og et grin.
"Ja er så sandeligt meningen.. Jo voldsommere jo bedre." Sagde han med et bredt grin, og rystede sine skuldre en smule, og holdt koblingen i bund imens han lejede med speederen for at få den til at brøle noget mere, da det tydeligvis var noget han nød. Han kiggede på hende, og smilte bredt igen.
"Om jeg var fuld? Haha ja, og så lidt til.. Var vel ikke lørdag for ingen ting.. Eller.. Var det overhovedet det? Ha.. Fuck it.. 'Everyday's a Holiday'" Sagde han med en h'j latter og skulle lige til at slippe koblingen, inden han kiggede ned af Dream. Han grinte lidt. "Kan godt være du skulle tage sellen på søde.." Han grinte lidt igen, og kiggede imod udgangen fra pakeringspladsen. Han lejede lidt med speederen for at få omdrejningerne op, inden han slog i bakgear, slap koblingen og hamrede speedren ned. Han drejede ratte og fik bilens hjul til at vine i det den hurtigt bakkede og han drejede bilen 180 gradder, og lidt til så de pegede imod udgangen. "Og det ved jeg ikke, er stadig ny i byen." Sagde han og grinede lidt, nød tydeligvis vendingen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 18:40

Dream grinte let, "Mhmm.. jeg kendder ikke rigtigt til biler så" sagde hun med et lille fnis, og kiggede så på ham, med et smil. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, "Nååårh... Du kan lide at kigge ned af mig var??"sagde hun drillede og klikkede let selen i.
"Eller hvad??" tilføjede hun med et lille kært smil. Hun kiggede blidt ned af vejen.
"Mhmm.. Bare jeg måtte drikke andre steder en hjemme" mumlede hun let, og surt. HUn kiggede blidt op på ham, "Mhmm.. Jeg er heller ikke lige frem kent i byen, men jeg kan vel finde hen til pizza manden, på en eller anden gade" sagde hun med et bredt, og kært, smil.
Hun smilede blidt. Hun kunne ikke finde andre steder hen, end skoven, søen, legepladsen og den lille gade i terre. Hun kiggede blidt op på ham, og smilede så til ham.
Hun lukkede blidt øjnene, og mærkede hvordan vinden ramte hendes kind, siden viduet var åben. Hun kiggede blidt ud over gaden. "Mhmm.. " mumlede hun nydede over vinden som der strøg hende over kinden. Hun smilede let igen, og bed sig forsigtigt i underlæben, "Nååårh... " mumlede hun og kiggede blidt på ham, "Hvad har du lyst til at spise????"spurgte hun nuttet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 19:00

Erick grinede og rystede sit hovede og kiggede frem.
"Man er vel en mand.. Men var nu egentligt mer eintereseret i at sørge for at du ikke fløj ud af vinduet." Sagde han med et bredt grin, smækkede speederen i bund, fik hjulende til at skrige igen, og kørte så hurtigt ud på vejen og ind imod centrum af byen.
"Haha jeg måtte da heller ikke drikke dengang på anstalten.. Men stoppede det mig?" Sagde han med et bredt lumskt smil. Og meh, gør mig ikke så meget.. Men mit hovede sig Pizza ville være nice.. Runger af helvede til.." Sagde han med et grin. Han kørte hurtigt igennem gaderne og kiggede omkring. "Ved du hvor der er et Pizzaria så?" Spurgte han, og kørte uden om en bil i høj fart, og ind foran den igen med høj hastighed og skarpe sving.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 19:07

Dream fløj tilbage i sædet og klamrede sig fast til det, "Hold da kæft jeg blev forskrækket" sagde hhun med et let grin, over at hun blev så forskrækket.
"Mhmm.. Jamen, så skal du jo bare have lov at være mad" sagde hun med et lumsk smil, og kiggede let ud på vejen, "Mhmm.. Jeg tror der er et lægere nede af gaden" sagde hun og smilede blidt. HUn kiggede hen på ham, "Jamen, der er det jo" sagde hun med et smil, og hentydede til pizza skiltet udenfor.
Hun smilede kært til ham, "Nååårh.. Hvor vil maden så holde??"spurgte hun drillede, og brugte ordet `mand´ fordi hun bare drillede ham med at han havde kigget.
Hun trak blidt hendes taske ind til sig. Hun kiggede på ham, og blinkede kært med øjnene. Før hun let igen så på ham, med de store babyblå øjne, som der let skinnede.
Hun bed sig uskyldigt i underlæben, og kiggede så hen på ham, og scannede nærmest hans ansigt. Før hun let smilede, og så igen ud af vinduet. Hun bed sig kort i underlæben, før hun let fugtede hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 19:24

Erick grinede lidt og så en lille pakering på den anden side af vejen. Han drejede hårdt der over, ind på pakeringspladsen og trak håndbremsen, så han lanede skråt over to pakerings pladser, lige så der ikke var nogen som kunne pakere for tæt på bilen. Han lukkede så øjnende og smildte bredt, i det han nød lugten af brændt gummi som hang tungt i luften i et kort øjeblik, og kiggede så på Dream igen.
"Her." Sagde han med et bredt smil og steg ud af bilen, og strakte sin nakke, hvor efter han blev list svimel og tog et par skridt til siden, og holdt sig til hovede med et grin. Så tog han en lille bøtte ud fra bilens dør, og tog noget gennemsigtigt snask på fingrende. Han smørde det ud ove rhans håndflader og satte så hans Mohawk perfect og høj igen, og nikkede selvsikkert en enkelt gang, og rettede på skjorten inden han tog et håndklæde ud og fik det sidste snask fra fingrende. Han kiggede over på Dream.
"Hvor gammel er du da? Siden nogen bestemmer om du må drikke?" Sagde han med et grin, og tog en anden metalbøtte op, åbnede den og tog en hjemmerulet cigaret ud, og tilbød så en imod Dream.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 19:33

dream så let på ham, "Weee!" sagde hun med et smil da han drejede. un åbnede blidt døren svag tasken over skulderen. "Nååårh, seksten snart sytten, min bror, eller nærmere adoptiv bror, men jeg giver ikke efter, tog til fest for leden og ja der blev jeg små fuld sammen med en ny ven" sagde hun og smiled elet til ham, "Mhmm.. Nej tak, jeg ryger ikke" sagde hun let og smilede varmt til ham..
Hun så let på ham, og lavede elt trutmund, bare for at drille. "Nåårh...skal vi gå????" spurgte hun og smilede let, mens hun let bed sig i underlæben.
Hun kiggede let rundt, der var nogle enkle folk der med det var ikke mange.
"Mhmm.." mumlede hun let, og kiggede let rundt, "Ikke nogle folk" sagde hun let, og drejede blidt rundt. Hun begyndte blidt at gå, mens hun kort ventede på at han ville gå med hende eller??? Hun så let på ham, "Kom nu snegl" sagde hun drillede og smilede let til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 21:34

Erick grinede og smed håndklædet tilbage ind i bilen og lukkede døren blidt. Han trykkede på en knap på fjernbetjæningen som fik dens lys til at blinke, og låse. Han fulgte hastigt efter Dream og grinede så.
"Good girl.. Regler er der for at blive brudt, og grænser for at blive overtrådt.." Sagde han med et bredt grin til det med at feste. Han kiggede ikke fra side til side da han gik over vejen, slevom der alligevel var nogen biler. Han tog en zipo lighter op af sin lomme, legede rundt med den imellem fingrende og tog den så op til cigaretten og tænte den. Han kastede så zipo'en op i luften, greb den og legede vidre inden han lod den falde nd i sin lomme. Han trådte ind i pizzariaet, men blev sendt ud igen med sin cigaret. Han fnyste en enkelt gang og gik uden for døren og smilede af Dream.
"Bestiller du ike bare noget? Så kommer jeg ind liiige om to sekunder.. Skal lige være færdig med den" Sagde han og løftede sin cigaret, og pustede noget røg ud ned imod jorden imens han lænede sig op af vægen. "Bare noget med en masse kød, så er jeg tilfreds.. Er ik så kredsen." Sagde han med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum