Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Endelig hjemme ( Vlad
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Endelig hjemme ( Vlad
S : Gågaden i Terra, mod lejlighederne lidt uden for centrum
O : Ikke så mange folk at se omkring
V : køligt, og lun blæst?
Infinity gik for sig selv, hun havde lige været henne ved en cafe og arbejde lidt, hun havde endelig fået en lejlighed at komme hjem til og bo i. Den var elegant og med hvide vægge?, en seng i soveværelset, et skab med uniform til resturanen og så lidt tøj til normal brug. Hun havde et køkken med en tallerken og et glas og så hvade hun et bestik. Et stort fjernsyn tyndt og så en sofa i rød der machede hendes køleskab og seng. Hun smilede lidt da hun stod der ved døren og fumlede med nøglerne og kom endelig ind i opgangen.
Gæst- Gæst
Sv: Endelig hjemme ( Vlad
Da flagermusen nåede til lejlighederne, ledte den ikke i lang tid, før at den fandt frem til der hvor Infinity stod. Flagermusen fløj ned bag ved Infinity, og den hang bare der i luften, og stirede på Infinity, med velkendte matte øjne, og skreg en enkelt gang.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
/Sorry krea svigt xD... ik så meget at skrive på)
Gæst- Gæst
"Infinity... Du.. Har stadigt.. Noget.. At skulle.. Betale.. For!" Hvæsede han højt og løb hen imod Infinity, og rev ud efter hende. I hans angreb rev han også fire store tykke riller fra dørkarmen, og han holdt sin ande hånd klar til at blokkere mulige mod angreb.
//Går nok, jeg skrev jo ikke så meget at du kunne arbejde med, var heller ikke nødvendigt, ville bare have lidt spænding op :)//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg.. Vil have.. Hævn.. Du.. Udmygede mig... Nu.. VIl jeg gøre dit.. Liv.. Meget.. Mindre... Sikkert..." Sagde han ,og grinede højt i det han sprang ud efter hende, og rev efter hendes overkrop, og hendes ben, først med højre, så med venstre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hrargh!! Det tror.. Jeg ikke!" Råbte han i det han slap sofaen, og den fløj igennem rummet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fordi! At du! Udmygede mig! Uviden om det.. Eller ej! Kan.. jeg ikke.. Tilgive det!" Hvæsede han højt af hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Rargh!! Der.. Ødelagde du.. Chancen! For.. At snakke.. Normalt.. Med mig!" Råbte han, og stormede igen imod Infinity. Han løftede venstre hånd somom at han ville rive ned med den, men han fakede det, og forsøgte i stedet at ramle ind i hende med sin h'jre skulder f'rst. Hvis at dette lykkedes ville han smadre hende igennem den tynde væg bag hende, så de r'g ind i soveværelset igen. Hvis hun flyttede sig ville han bare ryge igennem det alene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hraargh! Det.. Er mig.. Ligemeget.. Hvem jeg bider! Jeg.. har levet af rotter!! Tror du.. Det interesere mig.. Hvad.. Jeg æder! Skal bare.. Overleve!" Råbte han, og forsvandt så i en sort røg, fløj op foran hende, og kom så frem som Vladimir igen. Så sparkede han ud efter hende, og hvis han ramte med dette ville hun flyve tilbage igennem hullet de lige havde lavet.
"Hraargh! Du kunne.. Ikke.. have vidst det! Men! Du gjorde.. Det stadigt! Nu! Ved du det!" Råbte han vredt efter hende, og hoppede også igennem hullet, hvis at hun var fløjet igennem det.
Gæst- Gæst
haft ret til at sige de nedladende ord, men de var ligeså grimme i hendes mund som når han kaldte hende smuk, hun følte sig mere end blot en barbie ligende dukke der gik rundt på denne forpæstede jord, af en væsen befængt by.
Infinity huskede tydelig de ord Vlad havde sagt foran hendes drage Angel-Mmmh drage kød, det bedste i verden, det flere år siden jeg sidst har smagt det- Hun huskede de ord tydligt og gøs ved tanken, men hvordan! skulle Vlad nogen sinde få fat i hendes drage!?, det var han ikke stærk nok til, men det var nok sandt at drage kød var så meget bedre end alle andre væsner i hele verden?, men stadig, hun var den eneste der ku gi det, så hun måtte passe på der ikke kom flere af hans slags. Måske skulle hun dræbe ham i stedet for at prøve at komme på kompromi med ham?.
Gæst- Gæst
"Du! Vil snakke!!" Råbte han i hvæset, og borede så sine negle ned i jorden bag Infinity. Han prøvede ikke at ramme hende, men hans klør borede sig dybt ned i jorden bag Infinity, og han var tæt nok på, til at ramme hende lidt, men ikke med kløerne. Han ville i så falde kun skubbe hende.
Han rev sine kløer op af jorden med en høj skinger lyd, og lod så sine klør trække sig tilbge i hans fingre. Han knurrede stadigt lavt, og hvæsede så lavmeldt.
"Du.. Vil tale.. Om det.. Så. .Tal!" Hvæsede han af hende, og gik langsomt fra side til side, og tog ikke sine tomme øjne væk fra Infinity.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hraargh! Præcis! Derfor! Når jeg endelig.. Tilbyder.. Dig.. At snakke... Bliver det modtaget.. Ved at være respectløs! Du.. Har været.. Mindst lige så.. Respectløs.. Som mig! Og som du.. Kan hører.. Har jeg! Ikke megen.. Talegaver! Så derfor.. Bruger jeg.. Hvad jeg har!" Hvæsede han højt, og overvejede at hoppe efter hende igen, men lod være, og begyndte at gå fra side til side.
"Og prøv det der.. En gang til... Og din tid.. Til at snakke.. Er ovre!" Hvæsede han, og lod sine klør gro ud igen. Hans ansigtsudtryk var tydeligvis rasende, og hans døde øjne flakkede lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay.. Så.. Snakker vi.. Fortæl mig.. Hvordan ville du reagere.. Hvis.. Du havde et sted.. Hvor hvis man trykker.. Liige der.. Er du påtvunget, både at slappe af.. Og.. Og... Ødelægge.. Dine instinkter? Hvis.. At instinkterne er.. Dete eneste du har at leve på? Hvordan! Ville du! Reagere på, at blive påtvunget! Føllelser! Som du ikke vil have!!" Råbte han højt, og lavede fakter imod Infinity. Han var tydeligtvis stadigt vræd, men han kunne snakke, næsten normalt. Han var stadigt hæs, og havde en ru stemme, men hans sætninger kom næsten hele ud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» hjemme i sin lejlighed endelig^^ ( Dream=privat)
» endelig fri
» Endelig tilbage...
» Endelig færdig -fri for alle-
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]