Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Endelig hjemme ( Vlad
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Endelig hjemme ( Vlad
"Hraargh.. Jeg.. Hader! At være sådan her.. Det er ikke.. Mig! Og hvorfor.. Søger jeg hævn? Fordi det eneste hellige, og sikkre for en Nosferatu.. Er båndet imellem brud, og gom!! Så hvad.. Tror du, din indtrængning gjorde?!" Råbte han og pegede på hende. Han pegede så på sit hoved.
"Det fuckede! Med mit hoved! Det tvang følelser ind, som jeg slet ikke.. VIl have for dig! For nogen! Varme.. Sorg.. Kærlighed!? Raargh!" Han slog en lygtepæl med sin højre næve, som brækkede den, og knistre for ud fra den.
Og jeg vil have hævn.. Fordi det er udmygende! Du.. Trængte ind på det eneste hellige for.. En Nosferatu! Hvilket nu også har gjordt.. At jeg ikke kan.. Dræbe dig! Raargh!!" Hvæsede han igen, og sparkede til den faldede lygtepæl, hvilket sendede den rimeligt tæt forbi Infinity, men dog ikke tæt nok til at ramme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej! Nej jeg.. Er ikke! Raargh!" Han svingede rundt, rev en lyftpæl i stykker, greb det løse stykke. Han drejede så, og kiggede imod Infinity, med lygtepælen truende bag sig, somom at han skulle til at kaste den. Han knurrede lavt, og kneb hans øjne sammen. Han hvæsede så højt, og svang lygtepælen fremad, men kylede den i stede i jorden foran sig. Styrken i hans kast, gjorde at lygtepælen borede sig et stykke i jorden, og lavede en skinger høj lyd.
"Jeg.. Jeg v.. Jeg vil ikke have.. Noget! Jeg... Vil have.. Mine egne tanker tilbage! Raargh, jeg vil have mig!! Og ikke DIG! I mit hoved!" Hvæsede han endnu højere. Han hvæsede og knurrede lavt, imens at han stirede imod hende. Der tændte sig lys i nogen af lejlighederne omkring dem, men dette ignorerede Vladimir.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ville ikke kunne dræbe dig.. Rolig.. Som jeg er nu.. Ville jeg ikke engang kunne skade dig..." Han vendte sig så, og begyndte at gå væk fra Infinity, med hans blik rettet imod jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er et monster.. Infinity.. Har jeg aldrig ville have dig til.. Ikke at tro.. Dette.. Men jeg.. Ville have dig til at føle dette.. Den følelse.. Det.. Er hvordan jeg har det.. Når en kvinde bider mig.. Du bed mig uden følelse.. Men fordi du ville retaliere... Dette.. Ændrede ikke mit primitive sind.. Det sagde.. For en kort stund.. At du.. Var min brud... Hvilket du ikke er.. Og aldrig vil blive.. Derfor.. Må jeg slås med mine tanker.. Den bedste måde jeg gjorde det.. Var ved at slås imod dig." Fortalte han, og endte med at pege på hende med sin ene hånd. Vladimirs vrede var dulmet, og der var nu kun den mand han var engang.. Den mand han var før han blev Nosferatu.. Han var den mand, han kun ville kunne blive for en brud.. Eller en som fandt hans svaghed.. Som Akane havde gjordt. Sådan her, var han svag.. Hvis nogen skulle finde på, at ville ham ondt.. Ville han ikke kunne retaliere, med mere end halvdelen af hans fulde styrke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tilgive.. Dig hvad du gjorde.. Men mit sind.. Vil ikke kunne tillade mig.. At ignorere det.. Jeg.. VIl blive nød til at.. Konfrontere dig igen.. Men du skal vide.. At jeg aldrig vil kunne dræbe dig.." Sagde han. Det var det bedste han ville kunne gøre for hende.. Hans primitive sind, ville slå ind igen, lige så snart at hans andrenalin begyndte at køre igen. Men han sendte Infinity et halvt smil, og blev ved med at tilbyde en hånd, som han ville hjælpe hende op med, hvis at hun tog imod.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så vær du nu heller klar.. Næste gang jeg kommer... Vill jo nødigt komme til, faktisk at færdiggøre.. Arbejdet..." Sagde han, og smilte venligt, med en kvalt latter, der lød fremkæmpet. Han strøg så sin klo hen over hendes ansigt, uden at skære Infinity, bare for at flytte noget hår, om bag hendes ene øre.
"Vi ses igen Infinity.. Vær sød.. Ikke at snyde, og bide mig til at starte med igen? Er ikke fair..." Sagde han, og pgede på hende med sin klo igen. Han lo et par gange, og forsvandt så i en sort røg, og en flagermus baskede røgen ned imod hendes ansigt, og den fløj så forbi hendes hoved, og rev blidt, og drillende i hendes hår, og satte så imod himlen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» hjemme i sin lejlighed endelig^^ ( Dream=privat)
» endelig fri
» Endelig tilbage...
» Endelig færdig -fri for alle-
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]