Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Endelig hjemme (Keela=Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Endelig hjemme (Keela=Privat)
S: Banegården
T:16:00
V: Regnvejr
O: En masse som er ved at stige af og på
D: Idag
P: http://img.weiku.com/IMG/2010/10/10/9/product/Women_39_s_sexy_clothes13773_s.jpg
En smuk ung pige kom roligt ned fra toget med et smil hun var rejst i et par måneder fordi hun havde brug for lidt frisk luft men nu var hun tilbage for at være her og hun havde allerede skrevet til pigen hun elskede Keela om hun ikke kunne komme og hente hende eftersom Claire hadede at være alene og specielt eftersom der var så mange drenge på togstationen
T:16:00
V: Regnvejr
O: En masse som er ved at stige af og på
D: Idag
P: http://img.weiku.com/IMG/2010/10/10/9/product/Women_39_s_sexy_clothes13773_s.jpg
En smuk ung pige kom roligt ned fra toget med et smil hun var rejst i et par måneder fordi hun havde brug for lidt frisk luft men nu var hun tilbage for at være her og hun havde allerede skrevet til pigen hun elskede Keela om hun ikke kunne komme og hente hende eftersom Claire hadede at være alene og specielt eftersom der var så mange drenge på togstationen
Gæst- Gæst
Sv: Endelig hjemme (Keela=Privat)
Keela gik mod stationen. Hun havde to paraplyer med, den ene var over hendes hoved og den anden i hendes hånd. Hun kiggede rundt, det var da utroligt det pludselige regnvejr, men det var også sjovt nok. Hun så Claire hurtigt og smilede let. Hun gik hen og rakte hende en paraply, "Hej Claire, det er lang tid siden." sagde hun blidt. Hun smilede glad og satte hovedet en smule på skrå. "Havde du en god rejse?"
Gæst- Gæst
Claire smilede da Keela kom hen imod hende hun tog imod parablyen og krammede hende "Ja det meget længe siden jeg er mega glad for at se dig smukke" sagde hun smilende og gik mod udgangen "kom lad os gå ud og finde en taxi" sagde hun smilende
Gæst- Gæst
Hun kiggede roligt på Claire og smilede let. Hun aede hende på hovedet. "Hvad med at gå? Selvom der er regn er det altid hyggeligt at gå." sagde hun roligt og begyndte så småt at gå. Hun tænkte sig lidt om, "Hvor synes du vi skal tage hen?" spurgte hun roligt og vendte blikket mod hende. Hun smilede let, "Hvordan har det så gået? Du har ikk fortalt mig om din rejse."
Gæst- Gæst
Hun smilede roligt og begyndte at gå langsomt af sted sammen med hende "Den gik ret godt det blev dog lidt svært at holde modet oppe nogle gange det var jo en uddannelse så jeg måtte kæmpe med lektier og det har jeg aldrig prøvet desværre" sagde hun roligt og smilede "men nu har jeg en god karriere chance" sagde hun smilende
Gæst- Gæst
Lignende emner
» hjemme i sin lejlighed endelig^^ ( Dream=privat)
» hjemme hos mig selv (Keela=privat)
» Endelig hjemme ( Vlad
» Endelig tilbage //Etienne privat//
» lejligheden endelig (Xaizira=privat)
» hjemme hos mig selv (Keela=privat)
» Endelig hjemme ( Vlad
» Endelig tilbage //Etienne privat//
» lejligheden endelig (Xaizira=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum