Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Is this first time.. I see you? [Ace.]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Is this first time.. I see you? [Ace.]
vejr: en tung tåge, og køligt vejr.
tid: 15:03. Dog er der mørkt og koldt, imens at den første sne er kommet!.
Påklædning: hættetrøje med hætten slået op, en tyk sort lang vinter jakke uden over, sorte stramt siddende bukser, mørkeblå slidte all-stars, inden under hættetrøjen har hun en rød t-shirt på, der dog er lidt blondet og sorte vanter.
omgivelser: skoven der er omkring søen og selvfølgelig søen.
Sookie trak let på skulderen, hun havde sat sig op af det nærmeste træ lige ude for søen. Hun var i et underligt humør, hverken glad eller sur, dog var hun utrolig ulykkelig uden helt at vide hvorfor. Hun havde det ellers så godt for tiden, men det var som om der manglede noget. Hun vidste bare ikke hvad, hvad der virkelig manglede i hendes ellers så perfekte liv. Hun havde altid været så selvsikker og veltilpas, og total afklaret med hvem hun var og hvad hun var i stand til. Men på det sidste havde hun søgt tilflugt i skoven når den mindste ting, ikke var som den skulle være, om det var hende eller menneskerne omkring ham.. Så var der i hvert fald noget, der var ved at falde fra hinanden.. Noget så utrolig ændret, og det var lige for øjnene af hende uden hun vidste hvad det i virkeligheden var. Hun kløede sig lidt i nakken, men var lige ved at flippe ud da hun ikke kunne nå det sted det kløede allermest for den let tygge jakke, hun sukkede irriteret og lod hånden dumpe ned i skødet igen. Så tak hun benene ind under sig, og lagde armene om dem, meget skrøbelig og svær at få øje på p.g.a af tågen.
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Sv: Is this first time.. I see you? [Ace.]
Hans hænder var dækket af sorte læderhansker og i den højre hånd holdt han en stor stok, der for enden, der hvor man holder fast, havde form som en konge cobra. Der var stadig noget sort røg der omsluttede hans fødder imens han langsomt svævede ind til land, imod Sookie. Med et smil lod han sine fødder lande på jorden og han tog nogle langsomme skridt hen mod hende. Var det virkelig hende..? Havde han endelig fundet hende.. efter så lang tid?
Gæst- Gæst
"Hva'.." Fremstammede hun, og tog sig til hovedet igen. Hun kunne ikke styre alt dette, og hendes dårlige evner gjorde det ikke bedre for hende. For hun kunne ikke stoppe, med at bruge den på ham. Som om der var noget der drev hende til at gøre det, men det var jo hans?
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
*Vågn.. Vågn op!* tænkte han desperat og blev ved med at forsøge at vriste kontrollen tilbage, men forgæves, han havde brug for hvile, eller rettere, hans krop havde desperat brug for hvile.
Gæst- Gæst
Hun så chokeret op, og sprang frem for at gribe ham. Men nåede det dog ikke, han var for langt væk. Og var for tung, til at holde oprejst. "Hey.." Sagde hun desperrat, og prøvede forgæves at vende ham rundt. Til sidst, tog hun ham i det ene ben og om livet på ham. Og der kunne hun få ham vendt om, så han i det mindste ikke døde nu. Og forhåbentligt heller ikke de næste dage, og årtiger. "Kom nu.. Træk vejret." Hun rørte ved hans puls, og så bange ned på ham. Kunne hun stole på den? Det kunne være at han ingen puls havde, at ham bare skulle hvile sig?
Så derefter at tage sine ben under ham, og trække sig videre hen til dette træ hun sad ved før. Hun orkede ikke at flytte sig, så hun sad klemt under ham. Det gjorde dog ikke så ondt, som hun hvde troet. Uden at vide af det, tog hun lidt af dette hår han havde i ansigtet væk. Hun smilede let, og lagde sit hoved ind til stammen hvor hun stille hvilede sig sammen med ham. "Bare sov.." Hviskede hun ind i hans øre, og rørte blidt disse mærkelig kæder. Hvor var han egentlig fra?
"M-Mine kæder... T-Tag dem af.." hviskede han svagt og lagde sin alt for tynde hånd på den. Da han gjorde dette lyste kæden op og hans hånd blev endnu tyndere. Det var som om kæden var det der drænede hans energi og livskraft.
"Sookie.. Jeg b-beder dig.. Min elskede..". Mere fik han ikke sagt før han igen lukkede øjnene.
Kæden lyste op igen, som om den ikke ville tillade ham at komme til kræfter. Om halsen havde han en nøgle, lavet af det samme sølv som kæden. Det var forhekset så en vampyr aldrig ville kunne løfte det og at det ville svække dem fuldstændigt. Men da hun jo kun var halvt vampyr, så ville det ikke have ligeså meget effekt på hende og hun ville have mulighed for at fjerne den irriterende kæde.
Gæst- Gæst
Hun gispede let, da han begyndte at snakke. Og så derefter undrende ned på kæderne, og rørte dem blidt og ned sig i læben. Hun mærkede at hun blev en smule svag i længden, men det kunne slet ikke måles med hans svaghed.
Hun vinkede hans hænder væk, og så undrende på ham. Sagde han virkelig elskede?. Men hvorfor?
Hun åbnede munden let, og mærkede en voldsom hovedpine. Rystede så på hovedet, og tog den nøgle der hang ham om halsen. Hun mærkede stille på den, og førte den ned til denne lås. Hun vidste ikke om det var smart, eller hvad det var. Men der var noget, som sagde til hende at hun skulle. Så låsen gik op med et klik, og han var fri? Hun så undersøgende på hans ansigt. Hvad var det denne mand var??
Hans hugtænder blev synlige da han lavede et lille smil til hende. Han kunne slet ikke tage øjnene fra hende, hvor var det lang tid siden han sidst havde set hende.. "Jeg har.. savnet dig.. Sookie.." sagde han, stadig svagt, men man kunne høre at hans kræfter kom tilbage med en utrolig hast. Hun lignede sig selv, smuk som altid og han kunne ikke lade være med at ærge sig over at han selv blot var en skygge af hvad han engang var.
Ikke at han var blevet grim, men han havde fået en del "Ar". Han gabte lidt, hvor var han egentlig træt.. Han havde bare ikke lyst til at sove lige nu. "Træt.." udstødte han forsigtigt.
Gæst- Gæst
Hu kiggede op mod himmlen, og så den første sne komme i år. Selvfølgelig skulle den komme nu, da de ikke havde brug for den. Men da han smilede, smilede hun på en måde med. Hun så hans hugtænder, og lod automatisk sin hånd gå op til hendes tænder. Han var vampyr, sådan en rigtig en?
”Du er vampyr?.” Hun så ned på kæden, og bed sig i læben. Hun trak ham længere ind til ham, uden at tænke over det. Hun ville bare have en, tæt på hende. En der kunne give gengældt omfavnelse, for hun var lidt fortabt lige nu.
”Jeg fornemmer at jeg har mærket dig før..” Hun tog sig til hovedet, over hendes dumme udtalese.
Han drejede sit hoved imod hende og lagde armene om hende. "Vil du have den lange.. eller den korte version af historien?" spurgte han hviskende og kiggede blot på hende med de varme lilla øjne. "Og jo.. Du har mærket mig før.." sagde han stille og kyssede hendes kind ligeså forsigtigt han kunne, han ville ikke virke for Hurtig hvis hun nu ikke kunne huske ham overhovedet.
Han lod sine øjne hvile på hendes ansigt, hvor havde han dog savnet at kunne kigge på det ansigt. Han greb fast i kæden uden at kigge på den og kastede den så hårdt han kunne, hvilket resulterede i at den landede ude i søen. Derefter knipsede han kort med sine fingre og stokken, der lå længere henne forvandlede sig til en stor konge cobra som så kravlede hen til ham og lagde sig ved hans side. "Go' dreng.." sagde han smilende.
Gæst- Gæst
Hun så forvirret op på ham, da han lagde sine arme om hende. Hun slog sin lille evne til, og blev overvældet. ”Du kan da ikke.. Jamen.. ” Hun så med store øjne op på ham, og åbnede igen munden halvt da han kyssede hende på kinden. ”Jeg vil bare ikke høre for lidt.. Men heller ikke for meget..” Sagde hun, med hendes store blå øjne lysende op på ham. Da han kyssede hende, hun vidste virkelig ikke hvad der skete? ”Så.. ” Hun rystede på hovedet, og satte sig parat. ”Fortæl.. Oh’ store fortæller.” Sagde hun med en drillende tone, hun drillede i denne situation? Hun så skeptisk på slangen, men så at den hverken ville gøre ham eller hende noget. Lige modsat, det så ud som om at den tilhørte ham?
”Øhm.. Først.. ” Hun rakte hånden frem, og så på den. ”Du ved det godt.. Men jeg hedder Sookie.. Tidligere Sookie Merlotte.” Hun så op på ham, og smilede blidt. Hun skulle vel have dette med, ikke?
Slangen hævede hovedet og åbnede munden faretruende, som ville den angribe, men udstødte bare, med en gammel mands stemme. "Sir, vil de ikke introducere mig..?". Ace kiggede på slangen og lavede en lille grimasse. "Det her er så Albert, min gamle butler" sagde han og kiggede på Sookie igen. "Albert, det her er Sookie.. Mit livs kærlighed.."
Gæst- Gæst
Hun smilede sødt, da han tog hendes hånd. ”Dejligt at møde dig.. Igen.. Ace..” Navnet satte en kuldegysning igennem hende, elskede hun ham? Hun rødmede let, og så ned i jorden. Hun tog sig ikke af, at han ikke ville slippe hendes hånd.
Endnu engang, så hun ned på slangen. Og på en eller anden måde, blev hun ikke chokeret over, at den kunne tale. ”Hej Albert..” Sagde hun, og bed sig i læben da han sagde: ’Mit livs kærlighed.’ Var hun virkelig helt og holdent det? Hun åndede brat ud, og så op på ham. ”Hvordan kunne du vide, at det lige præsic var mig? Mig der var dit livs kærlighed, og mig der sad her?”
Ace rettede igen sit blik imod hende. "Må jeg gerne prøve at bevise at det jeg siger er sandt..? Prøve at få dig til at huske..?" spurgte han og prøvede at fange hendes blik med sit eget imens han nu bevægede sin hånd lidt for at tage fat i hendes hånd på en anden måde, en mere kærlig måde hellere end et håndtryk.
((Min Kreativitet svigtede lidt der))
Gæst- Gæst
Da slangen forvandlede sig stille til en stok igen, så hun med et hævet øjenbryn på Albert. ”Er han oprigtigt en stok.. Eller en slange?” Hun så over på Ace, med et forventningsfuldt udtryk.
Hun nikkede en gang, da han sagde noget om at hun skulle prøve at huske. Så hun lagde sig ned på jorden, og lukkede stille øjnene. Hun vidste ikke rigtig hvorfor, det var vel mere afslappende. Og det kunne jo være, at dette ville bringe noget frem. At ligge på noget græs, med en hånd i sin? Hun rystede på hovedet, og trak vejret tungt ind. Hendes øjenlåg sitrede, og hendes bryst pumpede op og ned. Af hendes vejretrækninger, som efterhånden var blevet en meget kendt vane. Hun vidste faktisk ikke, om hun kunne leve uden at trække vejret. Men ville sådan set, heller ikke gøre et forsøg på at finde ud af det.
”Øhm..” Mumlede hun, og bed sig i læben. Hun ville virkelig gerne huske noget, noget som var vigtigt for hende. Måske for dem begge? ”Prøv at give mig et sted.. Eller en følelse jeg kan forholde mig til..?” Spurgte hun prøvende, og havde stadig lukkede øjne. Hun mærkede godt, at han gjorde noget ved deres hænder. Så de ikke rigtig var en hilsen, men mere et venskabstryk? Eller noget mere?. Hun vidste ikke hvad hun følte for ham, og ville højest sandsyndelig finde ud af det, inden længe. Vis hun for alvor, kunne huske.
//Øhm.. Vi klare det nok..:D//
Gæst- Gæst
"Så.. Han er altså oprigtigt en Animagus?" Hun nikkede engang, og så en ekstra gang på denne stok/slange/Animagus. Han var egentlig noget mærkeligt noget, men hun blev på en eller anden måde draget af det.. Drager af Ace..
Hun greb ekstra godt fat om hans hånd, imens at hun stille trak sig ind til ham. Ham duftede godt, af ikke at være ret meget i live mere person. Men.. Hun havde vel elsket ham engang. Og det kunne jo være, at hun bare skulle få den at mærke igen. Det er der ikke mange der har oplevet, deres livs forelskelse.. Og så oven i købet to gange?
Der omsluttede sig sort røg om dem, og hun så med store øjne rundt omkring. Hvad var det der skete, hvor ville han have hende med hen?
Da de lanede, eller rettere faldt på jorden i sombra. Kiggede hun sig hurtigt om, for hun kunne mærke noget. Der var noget eller nogen, der ville sige hende noget. Dette sted betød meget for hende, både nu og i den tid hun ikke kunne huske. Det var et fredligt sted, men som sagt, var det også her deres første møde fulgte sted.
Hun tog stille imod hans hånd, men rejste sig mest op selv. Da hun ikke var den, der ville have mest hjælp af andre. Hun kendte ham og kendte ham ikke, hun vidste ikke hvad der var rigtigt eller forkert.
Så hun fulgte hendes hjerte, som sagde :'stol på ham.. Du kan roligt overgive dig til ham.' Hun lukkede øjnene, og indåndede den friske luft. Her var vidunderligt, helt ubeskriveligt..
Hun lod stille sine øjne gå op, og så et åjeblik en flot let ældre mand af træk i ansigtet. Og ikke mindst, helt ubeskrivelig smuk..! Han var en som alle kvinder ville give deres endetarm for, for han havde alt dette en kvinde havde brug for. "Jeg kan huske dette sted.. Dig.. Dit beroligende ansigt." Hun så smilende på ham, og så ned i jorden.
Han elskede hende og ville gøre alt der stod i hans magt for at bevise det, endda dø for hende.
Gæst- Gæst
Hun sukkede, da deres læber mødtes. Hun vidste ikke hvorfor, det var bare så kendt og alligevel så nyt. Faktisk vidste hun ikke helt hvad hun skulle gøre, så hun trak sig derfor ind til ham af sig selv. Og lige som ham, prøvede hun at give ham denne kærlighed der var ved at blomstre sig inden i hende.
Hun masserede stille hans læber, ind mod hendes. Imens at hun efterhånden lagde sig mere og mere ind til ham, så der til sidst ikke var for meget luft imellem dem. Hun havde hendes hænder på hans tynde bryst, der efterhånden var begyndt at blive en smule såret. Efter dette som han havde været ude for, hvad end det så var.
Hun åbnede stille øjnene, og så på ham. En kuldegysning gik igennem hende, da hun virkelig mærkede at hun havde følelser for ham. Om hun så ville have det, eller ej. Så kunne hun ikke løbe fra dem, ikke disse dybe inderlige følelser hun havde til ham. Hun stod på tær, og kyssede ham lidenskabeligt. Hun ville ønske at hun kunne stoppe, men det kunne hun ikke, ikke nu.
Gæst- Gæst
”Ja..” Sagde hun kun, og lukkede øjnene blidt i. Hun dag-drømte sig tilbage til denne nat, hvordan hun blev svag og han bar hende hjem. De havde spillet kalaha, og han havde lært hende dette lille trick. Som hun stadig kunne huske, og havde vundet en masse på. Men hun havde aldrig fundet ud af, hvor hun havde lært det henne. Men nu vidste hun det, måske var det derfor at hun ikke kunne være sammen med nogen anden. Fordi han altid havde tilhørt hende, og omvendt?
”Jeg husker.. Meget.. Godt..” Hun smilede, og lagde sit hoved på skrå. Hun tog en dyb indånding, og så op på ham med et kærligt smil. Hun kunne ligefrem se glæden springe frem i hans øjne, han måtte da elske hende. Mere end en normal vampyr kan, mere end sådan en der intet hjerte havde. Han elskede hende virkelig!.
”Jeg kan godt huske dig.. Dig og det du står for, i mit hjerte..” Hun så fortryllet ind i hans øjne, og smilede på en måde genert men også modigt.
Gæst- Gæst
”Jeg høre dig Ace Blackwood..Tidligere Bleakwood..” Hun smilede let, og bed sig igen i læben. Hun kunne virkelig godt lide ham, og det kunne sagtens ses på hende.
Gæst- Gæst
Hun så også let bekymret på ham, og strøj noget hår væk fra hans pande. "Du ser ikke for god ud.." Hun rynkede sin næse, og nikkede. Hun studerede hans krop, for eventuelt flere kæder eller sådan noget. Hun kom til hans mere værdigfuldd sted, og stoppede. Hun rejste sig op, og så ind i hans øjne. "Det sted må du altså selv tjekke.." Hun grinede let, og fugtede hendes læber. Hun så ekstra nervøs på ham, da tanken slog hende at gan manglede blod. Hun sukkede, og fjernede noget hår fra hendes hals.. "Du bliver nødt til det Ace.."
Side 1 af 2 • 1, 2
» First time, that im seing my brother or last time?(Itachi=Privat)
» First time.. last time? - Jake //Privat//
» It's about time...
» Time to say hello
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]