Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 14:04

Sted: i skoven
Tid: middag
Dato: mandag
Vejr: solskind
Omgivelser: dyr

Kaia gik rundt og kiggede, hun holdte øje med alt hvad for gik is skoven.
hun gik bare, hun kunne ikke se eller høre nogle.
hun begyndte at kede sig meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 15:35

En høj lyd hørtes, som om nogen huggede brænde.
Pitch stod lidt væk, og huggede i et dødt træ med et sværd.
"Pokkers vampyr-kryb..." Han så vred ud, men ikke som om, han havde tænkt sig at bruge sværdet på andet end træ.
Han stoppede, og så på Kaia. "Halløjsa! Hvem er du?" Han tørrede sveden af panden, og vinkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 15:37

hun så en hukke i et træ selvom det var dødt, hun kiggede på ham med sine næsten blod røde øjne, de gav et glimt fra sig"hvem giver dig ret til at hakke i træer her i skoven"sagde hun med en lidt dybere stemme end normalt, hun blev ved med at kigge på hende, hun beskyttede skoven osse de døde træ.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 15:47

"Det ved jeg ikke. Jeg er forvirret. Jeg tænkte, det ville være bedre end at fælde et levende."
Han satte sværdet i et hylster, han havde på ryggen.
"Men hvem er du?" Han satte sig på træet, han havde hugget i. "Jeg har aldrig set dig før."
Han smilede spørgende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 15:53

"jeg siger det kun hvis du stopper med at skade skoven"sagde hun hårdt, hun viste godt at hun kunne til skade hvis hun blev ved med at tale på den måde, hun kiggede bare på, man kunne kun se hendes øjne, andet kunne man ikke skimte under hætten, en stol af røder kom op bag hende, hun satte sig ned i den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 15:59

Han smilede til hende. "Gerne"
Han tog sværdet ud af hylsteret igen. Det så ud, som om solen blev reflekteret i den, og blændede Kaia. Da lyset forsvandt, var sværdet også væk.
"Hvem er du så? Du virker flink, under din hårde stemme."
Han så hende i øjnene, og det så ud, som om han ledte efter noget, bag dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:03

"hey!"sagde hun, hun var ikke glad nu, men en vind slog hendes hætte af, så hendes blod røde hår faldte frem, hun rejste sig op, hun kunne ikke lide sit hår, hun begyndte at gå væk, hun havde prøvet at skjule det hele sit liv.

//undskyld kunne ikke finde på mere -.-'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:09

"Hvad er der galt?" Han så trist efter hende. "Sagde jeg noget forkert?"
Han gik langsomt efter hende, passede på med ikke at knække nogen grene for at gøre det værre.
"Jeg håber ikke, du blev sur?"

//Det gør da ikke noget. ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:12

"nej jeg er ikke og du har ikke gjort mig noget"sagde hun og stoppede op, hun kiggede på ham"sys du jeg ligner en normal elver?"spurgte hun ham, hun kiggede på ham, med sine næsten blod røde øjne og hendes blod røde hår som legede i vinden, hun kunne ikke lide det for da hun var mindere blev hun beskyldt for at være en vampyr, men det var hun ikke.



//godt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:20

"Ja, det gør du da. Eller, det kommer an på, hvad du mener med 'normal'".
Han så lidt nærmere på hende. "Mener du øjnene? Nej, det gør da ikke noget."
Han kom hen til hende, og lagde en hånd på hendes skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:20

"elvere har ikke røde øjne eller hår"sagde hun og satte sig ned.
hun gemte sit ansigt i hændrene.
hun var bange for at andre ville begynde at kalde hende mange ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:24

"Hey, det gør da ikke noget! Engle render da heller ikke normalt rundt med sværd i skoven?"
Han smilede til hende. "Der er vist ikke særlig mange, der er normale her i Di Morga."
Han tørrede igen panden, og så hende så i øjnene.
"Du skal da bare være glad for at være lidt anderledes. Det kan være, du har nogle skjulte kræfter?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:28

"jeg kan udnytte skoven, men det kan alle elvere"sagde hun og sukkede trist.
hun kiggede ned, hun ville ikke kigge på ham.
"jeg hader at blive beskyldt for at være en vampyr"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:31

"Du minder på ingen måde om en vampyr. Jeg havde et mindre sammenstød med en i dag, du er på ingen måde som en vampyr."
Han smilede, men så samtidig lidt vred ud på vampyren. "Bare rolig, ingen, der har mødt en vampyr, ville kunne beskylde dig for at være en."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:34

"okay, jeg har stadig ikke sagt hvem jeg er"sagde hun og kiggede på ham"men dig først"hun kiggede bare på og rejste sig op, hun havde haft øjnkontakt med ham så det var hun ikke bange for lige nu, hun lyttede til skoven imens"skoven er ikke bange for dig mere"sagde hun så og kiggede stadigvæk på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:49

"Det var da dejligt!" Han smilede. "Jeg er Pitch. Jeg er vist en engel, men jeg er ikke helt sikker.
Jeg bor ingen steder, når jeg gør er det på et tæppe i skoven eller parken."
Han så på hende, hun var vist noget særligt. "Hvad med dig?
Han betragtede hendes røde hår, han syntes det var pænt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:54

"Kaia Mizuki Hoshina jeg er på en måde denne her skovs beskytter"sagde hun og gik hen til et træ og lagde en hånd på træet"de taler til mig"sagde hun, hun lyttede til hvad skoven sagde til hende.
hun begyndte så med et at nynne, nu sang skoven til hende, hun lyttede bare til det og nynnede med på den lille sang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:01

"Det lyder som et krævende arbejde, med alt det, der foregår her."
Han så på hende, hun var meget speciel. "Hvor længe har du boet her?"
Han lagde forsigtigt en hånd på et andet træ. "Det kræver nok noget øvelse at høre..."
Han så glad på hende. "Eller også er det bare dig, der er noget helt særligt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:05

hun stoppede igen og kiggede på ham"så længe jeg kan huske"sagde hun"de taler til mig via min evne med naturen"hun så på ham"det ved jeg ikke om jeg er, jeg er bare mig"sagde hun med et lille smil, hun så en lille blomst som hang med hovedet, hun gik hen til den og brugte sin evne til at gøre den glad igen og til at løfte hovedet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:11

"Dét kan jeg også." Han smilede, og løftede en hånd over et stykke skovbund.
Pludselig begyndte små, gule blomster at vokse frem lige under hans hånd.
"De lever desværre ikke så længe, men de er meget smukke."
Han satte sig ned ved siden af dem, og så på Kaia igen.
"Det er rart, at være accepteret af skoven, da den også er mit eneste hjem."
Han smilede, og så op på træerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:14

"må jeg lige prøve at se de blomster igen jeg tro godt jeg få dem til at gro hvis du gerne vil havde det"sagde hun og så på ham, med et lille smil, hun så altid sød og nuttet ud når hun smilte, hun tog sin kappe af, nu var hun så bange for at skjule sit tøj, men hun var stadigvæk lidt, men ikke så meget som før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:17

"Det ved jeg ikke... Kun hvis skoven vil have dem. Jeg er ved at lære at bruge lysets magi, og det her er noget af det bedste, jeg kan."
Han smilede til hende, hun var virkelig noget særligt, han kunne mærke det.
Han strøg en af blomsternes kronblade. "Ved du, hvad det er for nogen? Jeg gør ikke."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:20

"jeg ved det heller ikke det er dig der laver dem helt af dig selv så de kommer fra dit hjerte"sagde hun, hun kørte blidt en hånd hen over et lille stykke skovbund, nogle smukke røde blomster som lignede roser, men dufter meget godt"det her er min hjerte blomst, det er ikke mange der kan fremvise deres egen hjerteblomst og de er noget særligt"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:24

Han smilede, sådan havde han aldrig tænkt på det.
"De er meget smukke." Han så på de røde blomster. "Jeg håber, skoven kan lide mine blomster!"
Han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:30

"det har den fortalt mig atd en kan"sagde hun med et smil, hun tog de gule blomster fra hans hånd blidt og satte dem i jorden, hun lagde hånden hen over og fik dem til at gro flot ved siden af hendes de røde"de klæder hinanden"sagde hun"mine var lidt ensomme, de voksede her helt alene, lige som mig, jeg har været her i skoven helt alene"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen) Empty Sv: så kedeligt i skoven....ALENE(alle er velkommen)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum