Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nev master //koishite// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nev master //koishite// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nev master //koishite// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nev master //koishite// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nev master //koishite// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nev master //koishite// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nev master //koishite// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nev master //koishite// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nev master //koishite// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nev master //koishite// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nev master //koishite//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nev master //koishite// Empty Nev master //koishite//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:27

Tid: IRL
Dato: IRL
Sted: Skoven
Omgivelser: underligt nok gætter jeg på skov???
Vejr: overskyet

Ude i byen havde der hangt nogle sedler om at en ung pige søgte en læremester til at hjælpe med at lære hende at blive en ordentlig vampyr.
Den unge pige stod nu på det aftalte mødested og ventede lidt, dog ville hun max vente til kl 21 før hun ville bevæge sig videre for at finde på noget andet at lave. dog havde hun ventet et stykke tid nu uden nogen var dukket op... så hun var begyndte at blive lidt træt i benene... så hun satte sig lige så langsomt ned og lukkede sine øjne i

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Nev master //koishite// Empty Sv: Nev master //koishite//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:52

En ung mand med hætte over hovedt så det dækkede hans øjne og næse "hvor er den der pige mon henne"sagde han stille for sig selv. Han lyttede til vindens sysen og bladenes rusken mens han gik teleproterede han sig nogle gange op på nogle træer og ned igen fordig han kede sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:58

Rose kiggede op mod himlen "please vær en ordentlig læremester der kan finde ud af det, og ikke være sådan en pervers fyr der bare vil noget, eller sådan en der kan finde på at opgive mig" sagde hun lige så stille og rejste sig op igen da hun kunne høre noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:02

Han mærkede en aura han aldrig havde mærket før og teleproterede sig hen mod den g stod til sidst dag hende "er du den pige der mangler en læremæster"sagde han slesk og en smule ondt. Hans øjne bag hætten var brune som betød at det måske snart ville gå galt får bade hende og ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 21:06

Rose så mod drengen der bare puffede op i den fri luft "uhm ja det er jeg" hun bukkede lidt for ham "uhm.... Rose diary" sagde hun så og rakte sin hånd ud til ham i venlighed "og ja, jeg søger en der kan lære mig at være ordenlig vampyr selvom jeg kun er halv så har jeg brug for at være den del for at overleve"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 14:49

"koishite"sagde han så bare og tog ikke imod hånden "nå hva med at jeg lære dig det"sagde han og havde stadig sin hætte fremme for at skjulde sit lighvide ansigt mod sol og var lige glad med overskyet eller ej hans hætte var hans beskyttelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 14:51

Rose trak sin hånd tilbage da han ikke tog i mod den "uhm... ja herre, det må de gerne" hun bukkede stille for ham uden rigtig at tænke over hvorfor hun gjorde det . Derefter kiggede hun lidt på hans hætte men ville helst intet sige til det, for det var vel bare sådan han ville se ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 14:54

"okay vi stater med almen færdig heder " sagde han stille og ændrede hurtigt "løb"halv råbte han og ville lade som om hen jagtede hende. "Løb eller det blir værst for dig selv"sagde han og smilede selvtilfreds

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 14:57

Rose lagde stille hovedet på skrå da han bad hende løbe "uhm ok?" sagde hun og satte sin taske fra sig, da hun ikke lige gad at løbe med den på ryggen jeg troede det var vampyr træning, ikke gymnastik time tænkte hun så og begyndte at løbe han sagde ikke engang hvor hen eller hvor langt et lille suk kom fra hende medens hun løb, men hun så ikke ud til at det var så slemt for hende... for hun elskede eller hendes elver side elskede at løbe og sådan ude i naturen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 15:05

"hurtigere"sagde han mens han var lige i røven af hende ved at gå "løb til"sagde han og vidste hende hvordan og stod så flere meter fra hende "vis du ikke går det slår jeg, og jeg slår til"sagde han og grindte stille for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 15:11

Rose rullede øjnene lidt og løb så hurtigere, og væk fra ham Seriøst han er da mega irriterende med sit gymnastik Efter et stykke tid med løben tænkte hun Vil han ikke snart dø i fremtiden hun stoppede bare op og kiggede mod himlen i nogle få sekunder, hun stod bare stille med armene ned langs siden og det var som om hun forsvandt i kort tid i sine egne tanker, hendes øjne blev helt omtåget snehvide... hun kom til at spørge sig selv om fremtiden og dette gjorde hun viste den, i sine tanker, dog ville hun ikke kunne huske det selv, det var mest når andre spurgte og hun fortalte svaret højt, for så spurgte de normalt ind til det bagefter.... men efter et lille stykke tid med dette blev hendes øjne normale igen og hun kiggede rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 15:16

han gik hen til hende "fail"sagde han og slog hende på skuldern pænt hårdt "okay sagde han og gik hen til et træ og ledte efter en rod der stak op "okay hiv denne og HELT op"sagde han så og ventede bare på hende "lad din vampyr side komme frem "og forresten vis du ikke kan løbe rigtigt kommer du i probler længere hen i livet og det her tester din styrke"sagde han så og bare kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 15:18

Rose rystede lidt på hovedet og grinte så stille for sig selv "det der kan jeg ikke... se på mig... jeg er skind og ben og har ingen muskler" hun grinte nu også lidt af ham men gik med ham der hen "du kan nok ikke engang selv klare det...du vil bare gerne have jeg skal grines af"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 15:24

"hm"sagde han og tog fat i roden og hev den op uden problemer "hva sagde du"spurgte han hende så med et stille grin "du skal udelukkende baruge dine vampyr gener da det er dem du skal bruge"sagde han stille til hende "men det kommer måske"sagde han så. "Nå lad mig så se hva du kan"sagde han så og smilede stille for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 15:30

Rose blev helt fortryllet af det han gjorde og tænkte så wow, hvordan gjorde han det, det er ikke muligt hun lagde hovedet lidt på skrå "hvordan åbner man for sine vampyrgener?" sagde hun så og så på ham for hun vidste det virkelig ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 16:02

"du skal lede i din krop efter det onde on IKKE det gode det gode skal du ikke tage"sagde han og så på hende "lad dig selv trænge ind i din krop og find vampyr siden i din underbevisthed"sagde han stille til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 17:40

//.../(//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 17:42

Rose lod sig falde ned at sige "ja det er jo ikke fordi det er specielt let, det er jo nok lettere for dig når du er hel vampyr" hun så på ham "kan vi ikke starte i de små, og måske lære mig hvordan det er først? eller gøre mig sur nok eller noget til at blive vampyr"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 17:55

"jo"sagde han og bare løb i cirkler rundt om hende og hver gang han nårede hendes hoved gav han hende en lusing for at få hende til at finde sin indre vampyr og nogle gange berørdte han hendes bryster for at få hende op i tempramang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 17:58

Rose rejste sig op "stop, med det der!!!" råbte hun bare men gjordet alligevel intet ved det "og lad være med at være pervers" Råbte hun igen "vil du ikke bare lade mig være i stedet for at jeg hele tiden skal finde mig i de slag eller den tagen på brysterne"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 18:03

han blev bare ved intil hun blev sur og hendes vampyr del vidste sig for ham "så kom med din vampyr del "sagde han drillene og blev ved. Han begyndte slev at blive rundtosset men blev aligevel ved han gjorde det ekstra hurtigt og nu også på hendes bagdel da han håbede det var nok. Han stoppede da han lugtede en kronhjort og bed hul på den så den begyndte at bløde.

Sidst rettet af koishite Tirs 23 Nov 2010 - 18:18, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 18:06

hvad end du nu vil have jeg skal skrive så det er acceptabelt for dig!?

Sidst rettet af Rose Tirs 23 Nov 2010 - 18:16, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 18:09

//vampyre kan ikke bløde -.-//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 23 Nov 2010 - 18:15