Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

2 deltagere

Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Gæst Man 29 Nov 2010 - 19:45

Okay okay, jeg ved godt, at Harley ikke har eksisteret særlig længe, og at jeg ikke har snakket med særlig mange herinde, så who even CARES hvem der styrer hende? xD Well, jeg synes nu, at folk skal vide det ANYWAYS ! (Fordi jeg keder mig og ikke har bedre at tage mig til ^^)

Nå, jeg kan starte med at linke en SANG, som jeg er vild med for tiden :D Så har i underholdning imens i læser, hvis I da gider læse det hele x3

https://www.youtube.com/watch?v=PMwWxmrQSGE

Good one ! :D ^


Oh well, let's start off with some basic facts :3

Navn: Carina Viborg (Ja, som byen o__o') - I får ikke mit mellemnavn, men hvis I skal finde mig på fjæsbog, Så hedder jeg Carina Mutant-Ko Viborg :b

Alder: 18 ^-^ B-day 4. November 1992 :3

Bosted: Bornholm lige PT, men hvis alt går efter planen, flytter jeg til jylland til jul :O Håber ikke vi sner inde, så jeg ikke kan komme afsted -.-'

Status: Single xP Oh joy *sarkastisk flagning*

Occupation: Jeg går på HF, første år xD Bør finde mig et job eller noget, kigger på det, når jeg er rykket til jylland :b Jeg kan godt lide at bruge penge, men at tjene dem.. not so much x'D No way to live sadly :b

Hobbies: At tegne, skrive, synge, høre musik, se tv, danse, lægge makeup xD Tegninger kan jeg vel godt flashe et par af xD Skrivning opdager I herinde, men det med at synge, det TØR jeg simpelthen ikke foran folk, selvom jeg elsker at gøre det -__-' Self-esteem problems much? Oh yes xP Oh, and the makeup part, så har jeg et helt album på facebook med makeup-billeder xD

Personlighed!: Oh well, ja den er jo noget svær at forklare o_O' I'm all-time pregnant xD Kan være total hyper og glad det ene øjeblik, danse rundt på værelset i mit undertøj, og så det næste sidder jeg og er nede og ikke orker noget >_<' Menmen, jeg er generelt meget åben for at snakke med nye folk, behandler folk ordentligt og er venlig overfor dem, medmindre selvfølgelig de pisser på mig, så hater jeg dem xD Jeg kan desuden ikke lide at skrive med folk, der ikke bruger smileys >__<' Jeg tror de er sure D: Og så folk fx på chatsider, der skriver, "hey frække skrive" - okay, numero uno! Jeg er fucking ikke fræk >_>! numero dos! Der er noget der hedder tegn, hørt om dem? Det er sådan nogle der deler sætninger op og viser at man har et spørgsmål ?! >_<' Folk der ikke sætter spørgsmålstegn efter deres spørgsmål, det kan jeg ikke tage, for så er det jo ikke et spørgsmål, vel?! GARD! O__O Okay, nu lyder jeg bare sur og nederen xD Men det er kun hvis folk der skriver til mig der nederen ! xD
Hmm, men altså, at jeg er åben og lala, det er kun på nettet -.- Irl tør jeg ikke snakke til folk, er skide genert, sky, socially retarded to so speak -.-' Jeg tør ikke engang snakke til folk i min klasse, wtf? Nå, håber da lidt det går over o_o' Oh and, hvis folk snakker til mig, så kan jeg sagtens svare , no problems there, det er jeg slet ikke usikker ved, kan bare ikke åbne en samtale o_o'


Nå, det var vel basics o_O'
Other stuff!

Jeg kan høre alt muligt slags musik, er bare ikke så meget for det der hård metal noget, det er så voldeligt i mine ører >_<' Jeg kan godt lide at hygge med film, og hvis jeg har en kæreste, så vil jeg da hellere ligge og putte til en film end at kræve fine restaurantture xD Har dog aldrig været på en date, så det gad jeg gerne prøve o_o'

Hmm, måske jeg skal sætte nogle billeder ind a mig.. o__o Jah, I skal vide hvordan, jeg ser ud ! xD Moo! Bliver nok både nogle almindelige og noget med makeup :D Og måske en tegning eller to o_O

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O DSC00359h
Tegning jeg vist lavede i skolen engang xD

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Picture02292
Ikke synderligt gammel tegning :b Gad gerne have et eller andet godt farvelægningsprogram og eksperimentere lidt o_O

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Picture0033
Gammelt makeup billede - da jeg havde langt hår xD

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O 8818_130596979333_826159333_2303178
Også gammelt med makeup og langt hår xD People seem to like this one o_o

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O 8818_130596994333_826159333_2303180
Mit fav med makeup xD Også gammelt >_<' Okay, det næste bliver nyere!

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Picture0062

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Picture0119

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Picture0092

(Jeg har for mange billeder af mig selv xD)

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O DSC01532
Body o_O'

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O DSC01992

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O DSC01991

(føler mig selvglad med alle de billeder >__<''')

Jeg prøvede at finde et normal-looking billede, med mit nuværende hår inkluderet.. Men sådan et ejer jeg ikke o__o' Wtf xD Jeg må igang med lidt mere billedtagning 8D *hosthost*

Håber ikke folk bliver irriteret over alle de billeder x'D I må gerne kommentere, og nej, ikke bare på billederne, på DET HELE !xD

UUH! Og hvis folk vil dele msn, så giver jeg gerne min ud :D

carina_3730@hotmail.com ^-^
Hvis nu folk er sådan nogen, "DET ER IKKE DIG PÅ BILLEDERNE ! D: " så har jeg cam til provenessing x'D Well... That was it :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Damia Lør 4 Dec 2010 - 16:06

Du virker som en mega nice person + damn hvor er det nogle nice billeder du har lavet det er jo helt vildt ahahah xD
kender godt det der med at være hyper det ene øjeblik og nede det andet o.o' Det er noget vi hellere må holde sammen om! xD
+ det med billederne.. normale billeder er kedelige sååh xD

- Damia
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 16:12

Uh yey, der er faktisk nogen, der har kommenteret ! :D
Very thank you x3 Og det er da rart at vide, at jeg ikke er ene og alene om min underlige adfærd og mit svingende humør xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Damia Lør 11 Dec 2010 - 17:54

Haha yeah og det er endda storslåede mig som har kommenteret hvilket bare gør det hele endnu bedre! :b
Yeah underligt adfærd er noget jeg er meget vant til + det svingene humør xD og er helt vild med de billeder hvor du har gjort det midterste af dine læber røde - især billede nr. 4 og 7 .. xD dem er jeg vild med :b
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Gæst Lør 11 Dec 2010 - 23:27

Jeg... kender dig så ikke, men jeg tager dit ord for, at det er en god ting, at det er dig ! xD

Og det er sådan en Emilie Autumn / geisha efterabningsting xD Så jeg skal ikke have cretid for idéen, synes bare selv det ser vildt fedt ud at lave sådan nogle læber :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 23:35

Så er der bare ingen andre, der gider kommentere D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Damia Ons 22 Dec 2010 - 14:08

Er nød til at være enig, det er helt vildt fedt xD Og så klær' det dig også :b

- Ja det er jo så storslåede mig! xD
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 15:48

Jamen mange tak da x3

Uh weee, jeg har lige akkurat fået pink fluffy benvarmere og et pink tylskørt , så kan være der snart kommer billeder ind af mig i det x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Ophelia Fre 15 Apr 2011 - 14:21

Jeg ved ikke, om der er en uskreven regel om, at man ikke bare sådan vækker gamle emner fra de døde, så nu gør jeg det altså!

Jeg var simpelthen nødt til at kommentere på din tegning af mennesket, der dingler fra krogen. Jeg er helt vildt med det, og synes virkelig, du fortjener noget ros for den :D Derfor... *tyrer rosenblade vildt omkring*

Og så elsker jeg, by the way, Emilie Autumn og blev glad for at se alle detaljerne i din makeup, som hendes karakteristiske hjerte og hendes læber!
Ophelia
Ophelia
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.

Antal indlæg : 105


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Gæst Fre 15 Apr 2011 - 21:46

Yeey, mange tak :D *samler rosenbladene og bader i dem * x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O Empty Sv: Harley ftw! Oh yea baby ! :D Eller noget x'D Mig herude :O

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum