Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:22

kajika grinte kært og sagde"Åååårh hvor er du nuttede når du sover min elskede" hun hviskede det og strøg ham blidt over kindbenet i det hun havde et glad smil på læberne og så rigtig nuttet ud i ansigtet og betragtede ham med blide øjne og kunne virkelig ikke fatte at han faktisk var hendes, hun faldt efter lang tid os selv i søvn og det var jo temmelig sent

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Lonelyness in the Rain(Zann bang) - Page 2 Empty Sv: Lonelyness in the Rain(Zann bang)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:33

Zann mumlede videre hele natten og vågnede kl 7 næste morgen han vågnede meget langsomt og så på hende med et stort smil og kyssede hende på kinden før hans ene sorte vinge ville være fræk og pressede sig ind mod hendes underliv mens en lille tentakel fra hans ryg kom frem og tog fat i hendes hånd og tvang den ned i hans bukser og røre hans p** mens Zann bare nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:44

kajika lå stadig og sov i mens han stille gjorde det hun vidste ikke han havde fået nye kræfter og han havde jo levet i hans verden i nærmest 1 år eller mere som han sagde til hende inden han tog af sted at bare 2 dage i hendes verden ville være som 2 år i hans verden, hun vågnede stadig ikke men lagde sig tættere op af Zann mens hun stille gav et udmattede sødt støn fra sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:47

ZAnn blev ved mens han nød det og ville helst vække hende men valgte at lade vær så hun kunne få noget søvn men han kunne ikk lade vær med at få hans tentakler til at få hendes hånd til at rykke op og ned i hans p** mens han nød det hans vinge pressede endnu mere mod hendes underliv mens han nød det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:55

kajika vågnede stille og stønnede et langtrukkent støn af træthed og af man var ved at vågen som blev stille til et langt gab, hun så stille mod Zann og åbnede blidt øjnene men lukkede dem så igen i det hun mumlede"åååårh skat jeg træt godnat igen" hun smilede kært og så mega uskyldig ud der som hun lå og var helt nøgen og helt hjælpeløs og smuk som hun var blevet skabt,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:00

Zann smilte og pressede mere "skat du har sovet i 9 timer" sagde han og smilte mens han kyssede hende på munden og pressede sin stive p** op og ned af hendes lår "jeg har savnet dig skat og jeg vil ha dig så meget som muligt og det er nu" han sagde det blidt men ville mene det lød lidt hårdt alligevel han løftede hendes ene ben og pressede sin p** ind i hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:05

kajika åbnede stille det ene øje og sagde"Hmmm?? skat jeg plejer at sove i 12 eller 13 timer fordi jeg arbejder altid om aften og jeg skulle ha arbejdet om aften men i stedet tog jeg her ud og fandt åbenbart dig elskede" hun så stille på ham og kyssede ham i det hun lukkede øjnene igen kunne hun mærke hans p** trænge på i det hun blev våd og man kunne tydelig se hun ikke kunne sove ovenlig, hans tentakel havde stadig fat i hende uden hun havde opdaget det mindste at han havde fat i hende, hun åbnede stille det ene øje da han løftede hendes ben og skrig stille da han stak den ind.... hun havde jo slet ikke været vand til sådan en størrelse efter som han var ældre og virkelig.... virkelig stiv. hun betragtede ham og sagde"skat ikke nu.... jeg så træt åårhh..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:09

han pressede den længere ind "skat jeg kan ikk holde det tilbage jeg vil ha dig og det skal være nu" sagde han og pressede videre mens han nød det og tog hende på røven hans tentakel gav slip og kørte rundt om hende og stak sig ind i hendes røv hul ligesom en anden p** selvom det føltes lidt anderledes

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:15

kajika åbnede øjnene og så på ham og sagde"Skat .... stop jeg kan ikke holde til det for meget jeg skal arbejde i aften og du lige kommet op fra de døde og hvad!!! ER DET!!!" hun så overraskende på hans tentakel og ville til at rygge sig væk fra den da den stak sig ind i hende og skrig højt over den kom ind i sig og tog fat i Zann lidt hårdt og sagde"skat hvad er det der!!" hun lukkede stille øjnene og turde ikke kigge

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:21

ZAnn blev ved hans tentakel pressede sig længere ind "det er en af mine nye kræfter" sagde han og pressede hende længere ned over hans p** mens endnu en tentakel kom frem og pressede sig ned i hendes røv hul sammen med den anden Zann pressede hende længere ned over hans p** "skat jeg skal bare have en lille smule" sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:26

kajika så stille på zann og sagde"Jamen skat ..... din nye evne hvad for en evne er den til?? dog..." hun så stille på ham og så endnu en kom frem men da den nærmede sig hendes r** igen og den ville komme der ind i med den anden og næsten gjorde det skrig hun og trak sig væk fra Zann i alt hast og sad der nu foran ham med brystet hoppende næsten og tog sig til hjertet der hamrede og så på ham med åben mund unden egenlig at se noget men efter noget tid fik hun stille mimede sig frem til få ord og fik lyd på dem"Skat.... hvad prøver du på jeg kan da ikke ha to i mig..... altså??? det jo helt sindsygt.... hvad er de rigtig til elskede...." hun så rundt men der var ingen tøj eller dyne eller noget og tog stille sine vinger ud af ryggen og om sig helt forskrækket

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:30

han satte sig op og så på sine tentakler "jeg ved det ikk de er bare nogle slags ekstra hænder" han fik den ene til at gå over og tage en pung op af hans egen bukselomme hendes tøj var her stadig ikk pungen kom hen og blev blidt lagt i hans hånd "kan du se" spurte han og tentaklerne røg ind i hans ryg igen "undskyld skat" sagde han trist og lagde sig ned mens han så på taget af teltet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:37

kajika rystede stille på hovedet og sagde"Elskede dog altså?? jeg ved ikke rigtig øøøhmm?? ?? det vel helt fint min elskede men det var bare lidt en vild måde du ved at mødes og at du lige pludselig ja har flere slags p*kk* " hun over rødmede mens hun betragtede sin elskede skat og sagde stille med blide ord og strøg over hans dejlige lange hvide hår hun sådan forguede fordi han virkelig lignede en guddommelighed nu. Hun smilede kært og sagde"Skat elskede skat det gør intet jeg elsker dig så meget og har os lyst til dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:42

han nikkede bare og så stadig mod taget af teltet mens hans blik blev lidt gladere end trist men stadig lidt trist han rettede blikket mod hende "skat jeg elsker dig og skulle havde ventet undskyld" sagde han meget trist over hvad han havde gjort mens han rettede blikket mod taget af teltet igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 17:47

kajika sukkede dybt men fik et lille smil på læben i det hun sprang på ham og rullede rundt med ham i teltet og over kyssede ham mens hun grinte og sagde"åååårh hvor er du dog dejlig skat og det gør intet overhovedet intet min elskede" hun grinte igen og slikkede ham hen af kinden bare for at lave lidt sjov med ham efter som han ikke havde fået særlig meget sjov på det sidste

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum