Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
møder med en bloddæmon Michi(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
møder med en bloddæmon Michi(privat)
T: 00:00
O: ingen
V: mørket
S: skoven
Klozter var ude i skoven. Han hade en kruke ståen ved siden af sig og i den var en rødvæske som han hade taget fra en, som hade gjoret nar af hans race og det slap men ikke så godt fra. I sær ikke når det er Klozter som man gjore nar af og et stykke fra ham lå et lig af en mand, som Klozter hade trukken den rødevæske ud af og den rødevæske var mandens blod
O: ingen
V: mørket
S: skoven
Klozter var ude i skoven. Han hade en kruke ståen ved siden af sig og i den var en rødvæske som han hade taget fra en, som hade gjoret nar af hans race og det slap men ikke så godt fra. I sær ikke når det er Klozter som man gjore nar af og et stykke fra ham lå et lig af en mand, som Klozter hade trukken den rødevæske ud af og den rødevæske var mandens blod
Gæst- Gæst
Sv: møder med en bloddæmon Michi(privat)
Michi var gået en tur i skoven, og det var ikke gået som hun havde forventet. "eh? hvilken vej er ud?" spurte hun til sig selv tænkene, imens hun kiggede rundt. Hun var faret vild... igen, men hun var van til da hendes stedsans virkelig var dårlig. Efter noget tid, valgte hun en tilfældig retning.
Ikke så langtid efter så hun en ung mand, som ikke var så langt væk fra hende. Måske kunne hun spørger ham om vej? "undskyld mi-" mere sagde hun ikke da hun pludselig fald over noget.
Hun tog sig til hovedet "av" ømmede hun sig og åbnede øjnene for at se hvad hun var faldet over, hun var faldet over liget af den mand som havde gjordt grin med Klozters race. "e..et lig?" mumlede hun og var forholdsvis rolig men man kunne stadig se chokket i hendes øjne.
Ikke så langtid efter så hun en ung mand, som ikke var så langt væk fra hende. Måske kunne hun spørger ham om vej? "undskyld mi-" mere sagde hun ikke da hun pludselig fald over noget.
Hun tog sig til hovedet "av" ømmede hun sig og åbnede øjnene for at se hvad hun var faldet over, hun var faldet over liget af den mand som havde gjordt grin med Klozters race. "e..et lig?" mumlede hun og var forholdsvis rolig men man kunne stadig se chokket i hendes øjne.
Allen- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 123
" er de okey. De slog dem vel ikke " sadghe klozter og hjalp hende op igen han så ned på liget og fik det båret væk, og fk det begravet i en gammel hule i jorden . Men han hade glemt sin krukke som stod så hun ville kunne se den og den rødevæske , han gik tilbage for at snakke med hende
Gæst- Gæst
"Nej nej jeg er okay, jeg er van til det " sagde Michi med et smil og kom op og stå med Klozter's hjælp. Hun var nok halv stytsengel og halv dødsengel men hun vende sig aldrig til at se døde mennesker.
Lidt tid efter, strøj hans duft forbi hende *en dæmon?* tænkte hun undrene og satte hovedet på skrå. Hun havde ikke set ham før, mon han var ny i området?
Hun lag mærke til den røde væske *blod?* tænkte hun undrene, men vende så hurtigt hovedet imod Klozter igen "har du brug for hjælp?" spurte hun til om han havde brug for hjælp til at begrave liget.
Lidt tid efter, strøj hans duft forbi hende *en dæmon?* tænkte hun undrene og satte hovedet på skrå. Hun havde ikke set ham før, mon han var ny i området?
Hun lag mærke til den røde væske *blod?* tænkte hun undrene, men vende så hurtigt hovedet imod Klozter igen "har du brug for hjælp?" spurte hun til om han havde brug for hjælp til at begrave liget.
Klozter falde over spaden og faldt. Ned i graven med liget under sig han hade slog armne, så han hade sværet ned at komme op igen han satte af og sprang op så hurtig og hårdt han kunne. Nu kunne han godt bruge hendes hjælpe " ja tak " sagde han stille
Gæst- Gæst
"oy, pas på!" sagde michi og prøvede at gribe ud efter ham, men hun var for langsom og han lå pludselig i graven. "er du okay?!" spurte hun hurtigt og rakte hånden ned til ham for at hjælpe ham op igen, men han kom op af sig selv. Da han var kommet op hjalp hun ham med at begrave lignet og bagefter stod hun med hænderne foran sig som om hun var i gang med at bede.
"må han finde fred " mumlede hun og vende sig så imod dæmonen "hvorfor ville en dæmon som dig, dræbte denne mand ? jeg mener du er ingen vampyr såååå hvorfor?" spurte hun med et nysgerigt blik.
"må han finde fred " mumlede hun og vende sig så imod dæmonen "hvorfor ville en dæmon som dig, dræbte denne mand ? jeg mener du er ingen vampyr såååå hvorfor?" spurte hun med et nysgerigt blik.
2 han skulle bare gøre nar af min race. Og det finder jeg mig alser ikke i jeg er sådan nogenlunde okey " sagde han, og holdt om sin egen arm den så forkerte ud efter han var falden. ned i graven med liget så hade han slog amen på en skarb sten, og hade får reven hul på armne
Gæst- Gæst
Hun nikkede til det han sagde, det var ikke rart når folk lavede grin med ens race. HUn havde ikke selv prøvet den grund, hun dræbte eller sorgede kun folk vis de virkelig irriterede hende eller for overlevelsens skyld.
"jeg har noget bandage i min taske, lag mig tag et kig på dig arm " sagde hun med en alvorlig tone. Det var bedere at de fik det renset nu før at der kom betændelse i. "hvad er dit navn?" spurte Michi lidt efter, da hun ikke vidste hvad hun skulle kalde ham.
"jeg har noget bandage i min taske, lag mig tag et kig på dig arm " sagde hun med en alvorlig tone. Det var bedere at de fik det renset nu før at der kom betændelse i. "hvad er dit navn?" spurte Michi lidt efter, da hun ikke vidste hvad hun skulle kalde ham.
" det må du da godt. og jeg hedder Klozter men kaldes Tez 2 sgde han stille det var begyndte at bløde en smule, ahn holdt for såret det sveg og var komme jord og skidt i såret. tez bed smerten i sig
Gæst- Gæst
"Klozter" gentog hun for at kunne huske det "Tez? hvorfor Tez?" spurte hun og tog en vandflaske, et lommetørklæde og bandage op af tasken. Hun hælde vandet udover hans sorg og tørte sorget med lommetåklædet, og tilsidst lag hun en forbining om hans arm.
"sådan færdigt, når ja, mit navn er i øvrigt Michi, men kald mig hvad du vil" sagde hun og smilte venligt som altid.
"jeg kan desværre ikke gøre noget ved smerten, jeg beklager "
"sådan færdigt, når ja, mit navn er i øvrigt Michi, men kald mig hvad du vil" sagde hun og smilte venligt som altid.
"jeg kan desværre ikke gøre noget ved smerten, jeg beklager "
" Tez er min gode side og Klor er min dårlig side. og det skal nok gå bare rolig det er snart over " sagde Tez, og lukke øjen så han ikke kunne trække hendes blod ud af hende. For det ville han helst ikke men da han ikke gjore det begyndte hans kræfte at trække, hans eget blod ud af ham og i løbe af får minuter lå det en pøl af blod omkring ham
Gæst- Gæst
"eh ? du har to sider?" gentog hun.
"og godt, jeg er glad for at du er oka...y " sagde hun og smilet forsvandt da hun kunne mærke en klæbrig masse nede ved hendes fødder. Hun havde ingen sko på så det var tygligt at mærke at den varme væske var blod og man kunne også se hvor meget han bløde. "..." hun vidste ikke hvad huhn skulle sige så hun løftede hånden og blodet.. begyndte at gå tilbage i Tez krop. Man kunne dog se hvor udmattet hun blev af at bruge hendes evner (hun har vand/væske magt og blod er en væske). Men det var kun noget af blodet som kom tilbage til kroppen igen
"og godt, jeg er glad for at du er oka...y " sagde hun og smilet forsvandt da hun kunne mærke en klæbrig masse nede ved hendes fødder. Hun havde ingen sko på så det var tygligt at mærke at den varme væske var blod og man kunne også se hvor meget han bløde. "..." hun vidste ikke hvad huhn skulle sige så hun løftede hånden og blodet.. begyndte at gå tilbage i Tez krop. Man kunne dog se hvor udmattet hun blev af at bruge hendes evner (hun har vand/væske magt og blod er en væske). Men det var kun noget af blodet som kom tilbage til kroppen igen
" michi lad heller være med det " sadge Tez. han så meget træt ud og han ville stakens oplade sig selv igen, men det ville tag noget tide da han hade midste over halvdelen af sit eget blod. Så han så meget træt ud
Gæst- Gæst
"nej" sagde Michi bestemt men med en rolig stemme.
Hun var kun svag nu fordi hun var sulten, normalt ville hun kunne gøre det uden at blinke, men når man er sulten er det sværere. Michi blev ved, fordi bare det at hun kunne gøre en lille forskel var nok til at gøre hende glad.
Selvom det ikke var så meget at juble af nu "sæt dig ned," sagde hun , da hun kunne se hvor træt han var. "du har brug for hvile" dog efter hånden holde hun op, selvom hun ikke var meget glad for det.
Hun var kun svag nu fordi hun var sulten, normalt ville hun kunne gøre det uden at blinke, men når man er sulten er det sværere. Michi blev ved, fordi bare det at hun kunne gøre en lille forskel var nok til at gøre hende glad.
Selvom det ikke var så meget at juble af nu "sæt dig ned," sagde hun , da hun kunne se hvor træt han var. "du har brug for hvile" dog efter hånden holde hun op, selvom hun ikke var meget glad for det.
Klozter fandt nogen mad. I sin taske han hade med sig og lod hende spise det hun ville, bare hun ville lade ham sidde lidt da han var meget træt og sådan set ud af stand til at rør sig for meget.
Gæst- Gæst
Hun spiste maden lystigt da hun altid havde haft en stor appetit og ligegyldig hvor meget hun spiste ville hun ikke tag på af det. Michi havde ikke hendes øjne på maden, da Tez gjorder hende bekymret da hun ikke vidste hvorfor han bløde. " Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe? " spurte hun og pga hendes uheldighed fik hun noget af maden galt i halsen så hun begyndte at hoste lidt kraftigt. Der var dog ingen grund til bekymring da hosten ikke var så slemt
" der kan ikke gøres noget lige nu det er ved at tag af igen men det skal bare ha lov at falde tilro så er det beder at se på den 2 sagde Klozter og så meget svaget på hende ind hans øjne lukke sig i og han bliv stille alt for stille
Gæst- Gæst
Lignende emner
» møder man mon en~Gabriel-privat
» Jægeren møder en anden jæger (Luciel=privat)
» møder Zero
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» Seems like.. //Privat//
» Jægeren møder en anden jæger (Luciel=privat)
» møder Zero
» Et Privat Møde... (Zal, Kajika, Zane - Privat)
» Seems like.. //Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont