Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møder Zero EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møder Zero EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møder Zero EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møder Zero EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møder Zero EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møder Zero EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møder Zero EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møder Zero EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møder Zero EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møder Zero EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møder Zero

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

møder Zero Empty møder Zero

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 22:16

S: en forladte bygning i udkant af Terre
T: 01.00
O: en ødelagt bygning
V: tåget men ellers fint

på den ene side er der en skov og den anden siden det uhygge område, hun kom gående fra skoven *hvad vil hun dog ha jeg skulle derude* hun havde kommet forbi bygning tidligere var den ikke så uhyggelig som nu, hun stoppede op og kiggede på den "nygesrige" sagde hun og var dum at gå indenfor, hun åbnede døren som kikkede utrolige meget, hun så rundt og fik et gys gennem kroppen, det var svært at se noget herinde, hun var det man kaldt en sand skønhed, utrolig smuk og havde en perfekt figur
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642

Tilbage til toppen Go down

møder Zero Empty Sv: møder Zero

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:28

Zero var allerede inde i bygningen han lå midt i bygningen med et tæppe over sig og lå søvnløs han vente sig og opdagede Ai han rejste sig hurtigt op han var sin lyshårede skikkelse og gik hen mod hende og hev hende indenfor "goddag" sagde han og førte hende hen til en stol og satte hende på den "mit navn er orez" sagde han venligt og gav hende hånden

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 22:34

"Ahh" sagde hun da han hiv hende, det kom bag på hende og da han sætte hende ned på en stol , lignede hun et spørgsmål "øh hej" sagde hun meget forvirret, hendes hår hæng ned over hendes skuldre og dækkede noget af hendes ansigt men det man kunne se var utroligt smukt, hun sad ubehanligt på stolen men rejst sig ikke op da han havde skubbet hende ned i ned og hun stadig var i chok
Adriana
Adriana

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:37

han fandt en stol mere frem og satte sig foran hende "det er længe siden jeg har haft besøg undskyld" sagde han til hendes chokkede ansigt han så på hende med et smil han lænede sig frem og lagde en hånd på hendes lår "er du okay" spurte han roligt og forførende det hele var en del af hans plan

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 22:41

"nej det okay" sagde hun og slappede mere af, hun faldt for det , hun troede han var sød, hun smilede blidt , hun så på sit lår, men tænkt ikke han ment noget i det så hun tænkt ikke mere over det, pænt naive , "øhm ja er okay" sagde hun og kiggede på ham, man kunne se det ene af hendes ansigt, det var smukt blå
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:46

han smilte "hvor er du smuk" sagde han og rykkede stolen hen ved siden af hende skruede op for charmen og smilte lidt genert mens han så på hende for at se om det var det hun kunne li en genert type som hun tændte på vis ikk ville han blive med det samme en anden type "du er virkelig smuk" sagde han og satte øjenkontakt med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 22:52

Den kom som et chok for hende "Øhm tak" sagde hun og mærkede sus i maven *nej* tænkte hun og rejste og begyndte at gå baglæns, bare den forkert vej.
Nemlig mod bygning indre, hun så mod ham "Sorry der er en som jeg kan li" sagde hun og kiggede på ham med et blidt blik, men hendes ansigt var kønt, hun var vis ikke til den gernet type eller var det fordi hun havde en hun kunne li
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:58

han så ned meget trist "undskyld" sagde han og rejste sig op "du er bare smuk det var det eneste jeg ville påpege" sagde han og så på hende "ikk andet" han så rundt i bygningen og sukkede tungt "som om en luksus pige kunne bare have sex med en som boede i sådan et hul" sagde han og gik mod køkkenet

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 23:06

"Var" det gav et chok i hende "Sex" sagde hun og så mod døren og så mod ham "Om du så var rig, vil jeg ikke" sagde hun og begyndte at besværede sig langsom mod døren, dette kunne blive farligt tænkt hun og så mod ham med et blidt smil, som om han ikke kunne se hun var på vej til at frygte "Er glad for du synes jeg er smuk " sagde hun med lukkede øjne, dumt hun tog øjne væk fra han
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:09

han så på hende og sukkede han gik hen og åbnede døren for hende "værsgo" sagde han roligt men hvad hun ikk havde set var at denne dør ikk var den hun kom ind af og denne dør var overspækket med små reb så vis hun gik ud af den ville hun blive fanget og den anden dør var låst så enden måtte hun blive eller gå og blive fanget men uden hun vidste at hun ville blive fanget

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 23:12

Ailince smilede taknemligt til ham og stod foran døren og så hvad der var derinden "Var" sagde hun og kiggede mod ham med et oversket bliv "men hvad skal dette betyde" sagde hun meget lavt mest til sig selv, hun opførte sig som en jomfru og da hun os var det, hun så mod ham og fik stor øjen og begyndte at gå baglæns igen og væk fra ham

//Den var vel første gang, hun prøvede at frygte , ØV .. hvad var der lige med den døre der :)///
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:25

//alle lagder bygninger har altid en bagdør det var den du kom ind af

Zero så på hende "når du er jomfru" sagde han roligt "det må du sgu undskylde du må altså gerne gå" han fjernede snorene "indbrudstyve du ved" sagde han men havde spændt en lille snor fast nede ved fødderne som hun ville falde over vis hun prøvede at gå igennem døren

//havde faktisk glemt aftalen med 4 forsøg^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 23:28

hun bliv fornærmet over det han sagde og da hun skulle til at gå faldt hun "Aww" sagde hun og så mod sine fødder *typiske* tænkte hun og så mod ham "du må more dig " sagde hun og flyttet snoren, hun sukkede opgave og så lignede ud "lad mig komme fri" sagde hun og så stadig lige ud i luften men, hun var utrolig smuk selvom hun var sur, det gjorder hende faktisk smukkere
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:40

han smilte og bandt hende op nu sad hun i et helt hvidt rum som var malet som udendørs så det lignede som om det var udenfor men det var snyd det hele han hev hende op og stå og smilte "snydt igen" sagde han roligt og gik ind i det andede rum han virkede som en virkelig drillepind

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 23:44

"slip mig nu fri, hvad vil du med mig" sagde hun og faldt samme på gulvet, det var skuespille dette , hun spille bange uden at være, det hun så mod ham og så rundt i rummet *hvad er dette for et rum* tænkt hun og man kunne høre hun ikke var bange i tankerne men nysgerrige, hun var en som elskede spændende men hun solgt ikke sin krop for det, hun så en dør og løb hentil det , det var en udgang, hun så der hvor hun var kommet fra, hun tog et skridt ud af rummet
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:51

2 hunde af ild stod og gøede hende tilbage i rummet Zero grinte lidt "jeg vil ikk noget særligt med dig" sagde han roligt og vinkede hende ind i det gamle rum igen med et smil mens hundene langsomt gik hen mod hende og gøede hver gang de gøede kom der små flammer fra deres munde

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 23:59

"Ah" sagde hun være gang der kom ild fra deres munden, hun fik tilbage og stod nu og lukkede døren, hun lagde sin panden mod døren, hun sukkede lette "Okay så du vil mig ikke noget, hvorfor lad du mig så ikke gå" råbte hun tilbage til ham, dette var gået over hendes gænsen, "Jeg forstå det ikke, pleas lad mig gå" sagde hun , hun var ikke bange men der var noget over hendes som var meget urolige over alt dette

//2 gang//
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:02

//nej 3 en gang med snore over hele døren en gang med snor ved fødderne og en gang med hundene^^

Zero smilte bare og sagde "fordi du ikk må gå jeg ber dig jeg har ikk haft gæster i 100 år" sagde han og så på hende med et lidt trist blik selvom han smilte han ville bare se ud som om han skjulte at han var ked af det "men vis du vil gå så prøv" sagde han og så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 0:07

"Men kan jo ikke gå" sagde hun og sukkede opgivende "Jeg giver op" sagde hun og sætte sig ned på en stol "Okay bliver lidt" sagde hun og så mod ham, men nogle øjne som var på vagt, hun så rundt i hans hus "Bor du virkelig her helt alene må være ensomt" sagde hun , hendes opmærksom forsvandt kort for det han havde sagt tidligere

//jeg har stadig en chance for at komme væk, for det sker så :)//
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:10

han satte sig foran hende "ja det gør jeg" sagde han trist og snøftede lidt for skuespil denne gang gjorder hand et så tydeligt at det så sjovt ud bare for at lave lidt sjov han grinte lidt af sig selv "ja det gør jeg desværre indtil videre så flytter jeg i lejlighed" han smilte til hende hans blik var stadig trist men han smilte da

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 0:16

Hun smilede "vis du vil ha gæster skal du måske ikke behandle dem på den måde" sagde hun sødt og smilede, hun var faldt til ro igen og lagde en hånd på hans kind hun aede "hvorfor sådan et trist blik" spurgte hun og håret flyttet sig helt væk fra hendes ansigt som om der kom en vind mod hende, hendes ansigt var utroligt smukt, fejlfriet og hendes blå øjne var meget blide, hun flyttet langsom sin hånd fra hans kind "Ik" sagde hun
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:18

han trak trist på skulderen "jeg er bare så ked over at skal bo her" sagde han og så rundt "det er jo ikk ligefrem en luksus lejlighed" sagde han og grinte lidt "men alligevel er der noget ved dette hus som gør noget ved mig" sagde han i gåder så det var indviklet at forstå

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 0:23

hun lagde hovedet på skrå "Som hvad " sagde hun og smilede blidt til ham, hun tog hånd til sig "Jeg synes faktisk om stedet, er så frit " sagde hun og så op mod loftet, hun var ikke på vagt mere, "Jeg er Ailince og du er" spurgte hun efter noget til hvor det havde været helt stille imellem hinanden, hun vendte igen blikket mod ham
Adriana
Adriana

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:28

han kunne ikk lade vær med at grine en smule "som sagt da du kom hedder jeg orez" sagde han for at skjule sit normale navn for en sikkerheds skyld "har du nogensinde hørt om en ved navn zero" spurte han for at komme ind på emnet han så vred ud over at skulle sige navnet han spillede skuespil men det virkede virkelig som om han mente det

Gæst
Gæst

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 0:31

"Zero" gentog uden tegn på hun vidste hvem det var og rystede på hovedet "Nej gøre jeg ikke, skulle jeg det" hun var meget udskyldig så det skulle ikke komme bag på han , hun ikke vidste det , hun lagde en lille grin lyd og lagde hovedet på skrå "Åh ja , havde jeg glemt i al den misforståelse " sagde hun og bid sig selv i læben
Adriana
Adriana

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum