Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

møder man mon en~Gabriel-privat

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 Empty Sv: møder man mon en~Gabriel-privat

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 1:48

"okay og ja det er lang side efter hold" sagde han og gik videre efter hende, ja han kender alt til af være gammel, han har sort hårt med hvidt pande hårt, "hvad vil du så vis mig af skov" spurget han efter noget tid i stillehed.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

møder man mon en~Gabriel-privat - Page 2 Empty Sv: møder man mon en~Gabriel-privat

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 1:50

"hvad har du lyst til at se, engen, skov søen eller et af de hemmelig steder jeg har fundet?"spurgte hun, hun kiggede på ham, hun smilede lidt, vinden blæste lidt hår ind over hendes ansigt, hun flyttede det igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 1:53

han stod og tænke lidt over det og kiggede så kort rundt i skov, "bare vis mig lidt af det hele" sagde han og kiggede på hende, han havde alligevel masse af tid så han kun lige så godt bruge noget af det her ud ind af sidder og keder sig ind i by.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 1:55

"okay så kom"sagde hun og begynde at gå, hun viste ham engen først, der var en masse mænd som havde set hende en gang imellem i skoven som prøvede at fange hende fordi hun var meget smuk og hende ville de gerne havde fat i, så de havde set fælder op for hende og var lige ved at falde i en, hvis hun ikke havde taget en skridt tilbage hurtigt, men hun var så uheldigvis gået ind ham hun var ved at vise rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 1:58

han nikke kort til hende og gik så efter hende og kiggede kort rundt engang imellem for af ser lidt mere af skov, han kiggede på fælde som hun var ved af går ind i, han lad en hånd på hendes ryg så hun ikke falder da hun støde ind i ham, "er du okay" spurget han og kiggede ned på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 2:01

hun nikkede"ja jeg har det fint"sagde hun kiggede lidt på fælden"undskyld jeg var ved at gå ind i dig"sagde hun og gik ud på engen, der var osse gemt en fælde som hun falde i, der var blevet gravet et hul i engen som hun var faldet ned i"av"sagde hun lidt efter hun havde ramt bunden

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 2:04

"det gør ikke noget" sagde han og gik så med hende ud på engen, han ryster svagt på hoved af hende da hun falde i en fælde, han kiggede ned på hende, han rakte hånd til hende så han kan hiver hende op der fra.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 2:05

hun tog imod hans hånd"okay nu bliver jeg snart sur, det er den 13 fælde jeg falder i i denne uge"sagde hun og sukkede lidt, det passede, der var flere fælder i skoven end man næsten kunne tælle, men hun havde osse ødelagt en masse af dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 2:11

han hiver hende op fra hul med den en hånd som hun ikke væger noget, "okay bare for af fange dig eller" spurget han og kiggede på hende, han afventer rolig af hun skal svar ham og at de skal går videre. ((smutte i seng nu skal op kl 8, emme videre senere i dag))
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 2:24

"ja bare for at fange mig, mange mænd prøver fordi de sys jeg er så smuk åbenbart, men de kan nemt finde en der er smukkere end mig"sagde hun og var kommet op af hulet igen"tak fordi du ville hjælpe mig op der fra"sagde hun og rejse sig op, men en stor smerte jog igennem hendes krop fra sin ene fod, så hun falde ned og sidde igen"av!"sagde hun((okay^^ ja vi går så))

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 15:26

"det var så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, han kigger ned på hende da hun sat sig ned på røv, han ryster svagt på hoved af hende ud af hun lad mærke til det, "kan de går på den fod eller skal vi hold et hvil" spurget han og kiggede ned på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:35

hun lagede en hånd på foden og varmede den op så det ikke gjorde så ondt, hun rejste sig op"jeg skal nok klare mig"sagde hun og begynde at gå, men der gjorde stadigvæk ondt, men det var ikke så meget så hun kunne godt gå på foden

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 15:38

ha n nikke kort som tegn på af han havde hørt hende han venter rolig på af hun rejse sig op så de kan kom videre, han kiggede kort rundt og lukke kort øjne indm han stille og rolig begynde af går efter hendem så han kan ser noget mere af skov.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:41

hun kiggede tilbage på ham"hvad sys du om skoven væk fra stierne?"spurgte hun, hun gik udenom et træ som stod midt i det hele, hun elskede at gå rundt i skoven, hun havde ikke nogle sko på som mange nok ville tro hun havde, men det havde hun ikke overhovedet heller ikke noget der bare lignede sko

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 15:44

"ikke den størret forskell fra sti til her" sagde han og kiggede kort på hende, han gik rolig videre og kiggede engang imellem rundt for af være sikke på af der ikke var nogen efter ham, "har du aldrig overvæg af flytte til by" spurget han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 15:47

"næh jeg har det bedst i skoven, jeg ved heller ikke hvad jeg skulle lave i byen"sagde hun, hun gik hen over et væltet træ, hun fik et lille sår på foden og den ene arm da hun rissede sig på en gren med armen, men hun tog ikke af alle de små sår hun fik ind i mellemmen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 15:56

"okay og der er masse af laver, det er selvfølgelig hvad hvad men kan lide af laver" sagde han og kiggede kort på hende, indtil var der meget af alver, slp fransk mænd ihjel foran deres ejer kammeret, han gik også over det væltet træ stadig ud af få sår.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 16:00

hun gik bare videre"nej jeg klare mig fint her i skoven, der kommer ikke så mange, men her er mange fælder at falde i"sagde hun og gik bare videre, hun viste ikke hvad hun skulle give sig til at lave i byen, der var alt for mange

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 16:04

"det er også op til dig" sagde han og trække kort på sjukderen af det, det måt hun selv bestemmer, han vil aldrig flytte her ud her er for kedelig, "okay men der er ikke nogen flkder ind i by" sagde han efter noget tid.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 16:12

hun kom til en flot skov sø"her er en af skovens skov søer, der er ikke mange som bevæger sig så langt her ind for at komme til en, så man kan være i fred her"sagde hun, hun gik i en fælde igen, men denne her var mere dødelig end de andre, hun fik en pil i den ene skulder, hun skynde sig at flytte sig enden der kom flere, men hun var ikke helt hurtigt nok hun fik osse en i benet, hun hev dem begge to ud, hun støttede sig til et træ, hendes sår blødte meget, man kunne heller ikke forvente andet når det var pile

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 16:20

han gik rolig men hende og så sug omkring engang imellem og synes ikke af skov var det mest spænders som han kun bruge sin tid på, men det vidste han nu til en anden gang, han kiggede rundt da de når til sø, han kiggede væk da hun gik ind i en ny fælde og ramt af piler.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 16:25

"satans fælder"sagde hun og bed smerten i sig, hun hev lidt af sin kjole i stykker og forbandt sin skulder ind, det gjorde meget ondt, hun forbandt der efter sit ben ind

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 16:30

"ja så er så nogen når man ikke kan und går de," sagde han og kiggede kort på hende, "det er en god ting ved af bor ind i by, for der er der ikke nogen fælder" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 20 Dec 2010 - 16:33

"jeg overlever nok her ude i skoven på egen hånd, det har jeg altid gjort så kan jeg osse blive ved med det"sagde hun, hun kiggede kort på ham"og jeg flytter ikke ind i byen og der er ingen der kan tvinge mig til det"sagde hun, det var der heller ikke, så skulle de bruge vold og magt for at få hende til at flytte ind i byen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 20 Dec 2010 - 16:39

han nikke som tegn til af han havde hørt hendes det første hun sagde, "jeg har heller ikke sagdet på noget tidspunkt af du skulle flytte til by, jeg sige bare nogen ting angår by" sagde han og kiggede kort på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum