Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

3 deltagere

Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Ahngel Ons 22 Dec 2010 - 23:23

Hey everyone ^^
Som mange af jer sikkert har bemærket, har siden fungeret mærkeligt og vist en masse koder når den skiftede til jeres indbakker, sider og indexet samt flere steder. Dette problem er ikke blevet løst fuldkommen, men en midlertidig løsning er fundet. Dem der bruger internest Explorer som deres bruger kunne bruge firefox i stedet, da den åbentbart harmonere bedre med Vie la mort. Downloaded til firefox kan du finde nederst i indlægget og det er hundrede procent gratis og testet i at være hurtigere end explorer, så hvis siden ikke virker ordentligt for dig, så prøv at skifte browser til at vi har set nærmere på problemet.

Ahngel ^^

Firefox download: http://www.mozilla.com/da/firefox/
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 23:26

iihh, men det har jo virket fint!
.. Indtil nu, self D:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 23:29

Det ikke kun gal på denne side men os mange andre Rpg online sider... Så det internet explore der nok har lidt knas med deres ? net forbindelser .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 23:33

sikke noget kolort 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 23:59

xD hah.. ^^ men vis i for brug for vejledning så kan i bare sige til, skal nok hjælpe ellers ^^ med at få det installeret (altså hva i skal trykke og sådan), nogen gange skal man prøve at installere det 2-3 gange før det virker? really dont know why but ? sådan er det nogen gange xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 8:14

Jeg bruger Google Chrome og den ser ud til at virke helt fint :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Angelie Tors 23 Dec 2010 - 12:41

Indeed... Same thing as Crickey... xD På Chrome ser siden altså helt normal ud n__n
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:09

Jeg bruge Opera (Being a sane person) Og har ingen problem haft heller ej..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 18:35

*Host* Jeg ventede én dag... og så var den fin igen... >___>

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:21

Opera har været den browser som der havde været flest problemer med :)
men det kommer også an på ens internet, og hvordan man er med sin computer og dens programmer xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 20:24

Har aldrig haft et eneste problem med Opera før, forstår ikke hvad nogen har gjort ved deres program for at det sker? :P Måske er det bare fordi jeg har haft en nørd, når det kom til Opera, til at hjælpe mig en gang imellem. Heh.. Firefox tilgengæld... Det har rapet mig utalige gange, og holder mig helst langt væk fra det.. Let me down once, meh, tenth time, fuck that shit...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 23:18

Cricker kunne ikke komme ind i chatten med opera xD.. så det er som sagt ens computer det kommer an på :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 23:25

Det hjælper også at true... og bande af den! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 23:39

Mit er fint igen HURRA! 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Gæst Fre 24 Dec 2010 - 1:16

Kan heller ikke joine chatten.. Men er en minimal fejl.. Ville ikke skifte over til Chrome eller... Gudforbyde.. Firefox.. For det.. Hehe.. Så kan jeg godt lige åbne FIre, når jeg en sjælen gang vil ind på den.. Men kan ikke leve uden mine keybinds i Opera :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Damia Fre 24 Dec 2010 - 10:23

Jeg bruger Internet explore.. og andre gange Google Chrome. Men ellers virker det meget fint hos mig? O: Har ikke oplevet nogen problemer herfra ^^
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -  Empty Sv: Er siden ikke fuldt funtionel for dig? - Alle bedes læse -

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum