Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

3 deltagere

Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Tokito Fre 8 Feb 2013 - 18:59

Hey alle sammen!

Der ser ud til at være en mindre fejl med dansk forum eller Vie La Mort (Er ikke sikkert hvilke af dem det er endnu) som gør at man ikke kan skifte profil billede. Hvis der bliver prøvet på at skifte billede vil det resultere i at der intet billede vises. Tag dette som en advarsel mod at skifte billede, især hvis du er typen som skifter profil billede konstant.

-Tokito
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Sv: Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 19:46

Appriciates the heads up.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Sv: Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 19:54

Det har jeg opdaget, jeg prøvet og sæt et billede op på et andet danskforum men den tillod det ikke D:
Så det kan være at vi bare skal vente lidt og se hvad der sker, der tider hvor danskforum laver opdages

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Sv: Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Tanja Malcovich Fre 8 Feb 2013 - 20:20

Det da fedt at vide at det ikke kun er den her side, så ved man med sikkerhed at det har noget med danskforum at gøre D:
Men kan næsten frygte at der går mere end bare lidt tid, da jeg har haft problemet siden klokken 18.00
Jeg har kigget lidt omkring, og så at der var noget opdatering i gang.
- men det eneste jeg kunne finde var at de i går havde lavet noget nyt med noget toolbar, notifications og noget mere.. men ellers var der ikke ret meget andet at finde på Danskforum...
man kan vel altid håbe at problemet bliver fikset inden i morgen o.o'
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Sv: Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:27

håber da de lever det for det er lidt trist og have sit billede et sted men det ikke er der et andet sted x.x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Sv: Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 21:39

Jeg kan informere om at det er et generelt problem, hvilke rammer alle Danskforum sider.
Det har været her før, men det skulle gerne forsvinde igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Sv: Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Mallorie Lør 9 Feb 2013 - 13:08

Heads up people! Jeg har fået mit billede igen nu, så tror det virker igen :)
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Bosted : Egen lejlighed.

Antal indlæg : 511


Tilbage til toppen Go down

Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!) Empty Sv: Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum