Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

+4
Logan
Ahngel
Malakel the Vanquished
Chase
8 deltagere

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 13:46

Vie La Mort

- er dette enden?

Ja som overskiften siger, flytter Vie La Mort, til en ny og forbedret side. Dog kommer det ikke helt uden konsekvenser. Men trods for den nye ændring, håber vi, at folk med tiden vil forstå denne beslutning, og finde den lige så fed som vi gjorde, da vi besluttede os for, at det var dette vi ville gøre.

Det er ingen hemmelighed, at Vie La Mort, er begyndt at gå ud af kurs, folk spiller ikke længere på plottet, eller sætter sig ind i det. Og det er vel delvist vores egen skyld, derfor besluttede vi, at vi ville ændre på det. Men hvordan? - Det var spørgsmålet som der bare ikke ville besvare sig sig selv, også kom idéen. Vi ville lave noget nyt, men stadig holde fast i det gamle!

Hvordan gjorde vi dette? - Jo svaret er enkelt nok, den nye side kommer til at hedde Vie Ou De Mort. Hvor et helt nyt plot bliver skudt igang. Jeg vil senere hen i min nyhed, komme med et udsnit af historien; Bare så i ikke bliver helt forvirret over hvad jeg mener med dette. Der ud over, er der sikkert mange der spørger sig selv, jamen hvad så med vores plots, vi individuelt har gang i? Og hvad med vores karakterer?
Jeres plots, må i sådan set gøre færdige mere eller mindre, da den nye side, vil have en historisk drejning, hvor vi går nogle år frem i tiden. Men det vil være muligt at kunne beholde sig karakter, men alt dette, vil i finde ud af.

Nårh! Men nu har jeg snakket nok, videre med selve historien, så i faktisk kan få en idé om hvad den nye side kommer til at handle om.

Vie Ou De Mort


Hvornår denne strid startede, ved efterhånden ingen. Lige så, er der ingen der ved hvor længe den kommer til at vare.
- Vi kender alle Di Morga, spørgsmålet er: Hvor mange kender til dens undergang? Og hvor mange var det, der overlevede, da en pludselig meteor slog ned midt i Frankrig, og skabte således sådan en udslettelse, at ud over at hele Frankring forsvandt, tog meteoren over halvdelen af tyskland, det meste af Spanien, og Italien? Udover denne meteor, begyndte hele verdens vejrsystemt at falde mere eller mindre sammen, og den verden vi kendte i dag, forsvandt. Orkaner, flodbølger, hagl og andet, udslettede den ene by efter den anden. Men dog, i alt dette kaos, dukkede en kæmpe ø op, nogle km ude for den græske kyst. En ø, som alle troede var et sagn, som ingen troede kunne eksistere. Dette, er hvad vi kalder Atlantis. Det er denne ø, at den nye historie skal begynde, det er her, at de overlevende mennesker, og væsner fra meteoren kan starte deres nye historie. Det er nu, et nyt liv vil begynde, for folkende fra Di Morga.

Hvis der er spørgsmål (Hvilket jeg håber der er) så skriv i dette oplæg, der ud over, vil siden ikke være oppe og køre, inden vi er fuldstændig færdig med det hele! Så rolig venner, der vil mindst gå en måned, så der er tid, til at sige farvel, og finde ud af, om det er noget for jer, at fortsætte over på den nye side.

Venligst Aiden Og Clayden
Vi håber, virkelig, at se jer på den nye side!
Link -> http://vieoudemort.forumotion.com/forum <-


Sidst rettet af Aiden Addison Tirs 7 Jun 2011 - 19:44, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:00

Laver i en helt ny side og sletter den her. Eller vil der stadig være mulighed for at kunne emne her?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:01

Denne side, vil blive lukket ned (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:03

Det var surt. Er siden i gang med at blive lavet nu? Kommer der links og sådan noget før siden lukkes ned?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:05

Har fundet et link til siden. Kan man gå i gang med at tilmelde sig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:07

hvornår lukke den her siden ned og komme vores buger med alle skal de laver igen på ny

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 22 Maj 2011 - 14:07

*Sætter sig til at tudbrøle*

Hvornår sker dette så? D:
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:07

Personligt kan jeg kun sige:Røv... Jeg syntes det er virkeligt nedern, nu har man endeligt fået bygget et liv og en karakter op her... Så vil da overveje om jeg vil flytte med. Syntes klart plottet her burde genopbygges istedet, men det er jo jeres beslutning.

HVornår regnes den nye side med at stå klar?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:10

Enig med Dean. I hvert fald det med røv. Jeg flytter i hvert fald med,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:11

Ja vi ved godt, det er ret så nederen ..
Men siden kommer først op om minimum en måned.
Så der er tid til at få afsluttede.. og der ud over, kan du jo tage din karakter med over på den nye hjemmeside, du skal bare huske at have en historie parat omkring, hvordan din karakter overlevede meteor nedslaget (:

- Siden er ikke klar, og der skal ikke tilmeldes endnu, vi ville bare sige det i god tid, så folk havde en chance for at vende sig til idéen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:13

Hvorfor er det lige at i ikke beholder denne side? Ehmm, ja, og så er det en masse andre spørgsmål, som jeg vælger lige at sotere xD
-Hvorfor tror i at en ny vil kunne tiltrække lige så menge? (Det er ikke kritisk ment, men undre mig bare)
-Vil hovparten af hvad der er på denne side blive flyttet med? (Det man skriver i profilen, for ellers skal man jo stable en helt ny person på bene)
-Vil det ikke være bedst først at starte siden op efter sommerferien? Der vil der da være støre chance for der kommer flere på?

Jeg syntes gennemgående det er en god ide, men jeg vil sige det er en skam, hvis i slettede Via La Mort, da der er så mange på, og mange der allerede har en masse kørende her. Det kunne ikke lade sig gøre at have begge kørende, og så langsomt skifte over til den anden, hvis du forstår?
Jeg uddyber kort: Altså starte den nye side, men lade denne blive, og så langsomt lade folk afslutte på denne side og hvis de så lyster, kan de jo skifte over på den anden. Vil tro det er den bedste måde at gøre det på, da der jo nok er nogle der ikke lige vil slippe det de har gang i. (F.eks. mig selv xD)

Kan se mange er imod ... hvad med en afstemning, self skal jeg ikke bestemme det, men tænkte bare på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Abraham Borzakov Søn 22 Maj 2011 - 14:14

Men hvor mange år er det præcist der går?

Bare lige så man kan begynde at tælle fremad med sin eksistens og sådan .__.
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:15

HYLL! Jeg syntes man mister lysten til at skrive/emne, hvis man alligevel får at vide, at siden lukker ned ... åh suk :'(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:16

Enig med David...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:20

Dumt spørgsmål: Men sker det om natten eller dagen? For er i gang med at skrive om hvad der sker med Rosemarie i angrebet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:23

Damn du er hurtig på den Rosemarie ^^ Glæder mig på en måde. Så skal man jo til at finde sammen og alt muligt igen :I Stakkels VLM.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Chase Søn 22 Maj 2011 - 14:23

Årh hold op med at hænge sådan med næppet! Væk med al negativiteten, og prøv at se bare en smule positivt på det? Dét, at der kommer en ny side, vil jo bare give mulighed for en ny start? Og som sagt, hvis I er alt for glade for jeres karakter/er til at give afkald på dem, så opret dem igen, når den nye side bliver åbnet? Dét er i hvert fald, hvad jeg har tænkt mig.
Og desuden, det vil stadigvæk være Vie La Mort? Det eneste forandrede er bare, at det ikke længere foregår i Di Morga, fordi ... ja, det er ligesom blevet destrueret af en meteor, så jeg tror ikke liiige, at det er der, man har lyst til at bo. xD
Så stop det klynk og få afsluttet de emner, I har kørende her, hvis I vil og ellers så ... glæd jer til at begynde at emne på den nye side? x3
Chase
Chase
Competent (Rank 11)

Bosted : I et meget småt toetagers hus i kvarteret, Logement (Di Morga Øst). Det trænger i den grad til at blive istandsat og inde bag de fire mure, er der altid et gevaldigt rod forårsaget af både ham selv og hans uopdragne hund, Monty.

Antal indlæg : 448


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:25

Godt med en der er glad :-) Der er en måned til det, og det er svært lige at sætte alle emner sammen, til at slutte der, og så er man jo på ferie og alt muligt, ohh damn det bliver ikke let. Men på med ja hatten *Gør det selv* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:27

Fed idé gutter *thumbs upp*

Må desværre give jeg ret i at Vie har mistet meget over det næsten hele år jeg har været på siden med flere forskellige figure.

Jeg flytter helt sikkert med og glæder mig til at blive ondere eller bedere end før...

Men farvel vie, jeg elsker dig med hele mit hjerte, men din tid er udløbet så gåber din efterfølger kan leve op til mine tårnhøje forventninger.. adjó

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Chase Søn 22 Maj 2011 - 14:28

Ja for pokker. xD Jeg kan ikke have det ynk der. xD
Chase
Chase
Competent (Rank 11)

Bosted : I et meget småt toetagers hus i kvarteret, Logement (Di Morga Øst). Det trænger i den grad til at blive istandsat og inde bag de fire mure, er der altid et gevaldigt rod forårsaget af både ham selv og hans uopdragne hund, Monty.

Antal indlæg : 448


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:29

Men min kære Elisabeth... kunne jeg ikke få dig til at smide et link herind?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:31

Først, skal jeg sige.. At denne side bliver lukket, mest på grund af kriser. Og mit helbred.. (: Så i stedet for at lukke siden helt, laver vi en mere eller mindre tilsvarende.

Men 1) Vi ved det ikke, men vi vil hellere lave en side, som der er opbygget ordenligt, og virkelig er gennemgået, frem for denne side, som konstant bliver brokket over, og som konstant skal laves om, og når den så gør, er det meget få som der faktisk sætter sig ind i det nye der er sket (:

2) Alt bliver flyttet med, det eneste der bliver lavet om, er at plottet bliver ændret. Og det er en ny historie. Derfor vil racer, den gamle historie omkring Di Morga, hvordan profilen er opbygget. Og resten det vil være det samme.

3) Det er højst sandsynligt først efter sommerferien vi er færdig (:

Til det sidste, vi valgte ikke at lave en afstemning, da vi var sikre på at folket alle sammen ville stemme nej til den nye hjemmeside, fordi at de i grunden ikke havde lyst til at give det en chance. Så det er vel mere en fast beslutning, selvom den selvfølgelig ikke er særlig fed. - Men vil helt klart tænke over din idé, med langsomt at lade folk få lov til at flytte over på den nye side. Men før eller senere, vil Vie blive lukket ned.


jeg er faktisk rigtig glad, fordi i reagere på den her måde! (:
- Men som de andre siger, tag det som en ny start, og få et frisk pust til dem som der ikke har deres kreativitet på det rette sted. Det er selvfølgelig surt, at i mister jeres kreativitet, men som sagt, der kommer til at gå noget tid, før det hele er klart, til at flytte ind og kunne begynde at emne. Og vi vil gøre os meget umage, så det bliver bedre end denne vie! (:
- Selvom i måske ikke vil tro, at man kan lave en bedre version af det, kan jeg forsikre jer om, at det kan man ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:34

Spørg igen: Er det nat eller dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:36

Godt det med profilerne, for så kan man jo trække sin karakter med ud i fremtiden xD Sommerferien ... i er tidlige på den ^^ Njaahh, det kan jeg godt se, og det er jo der får 'arbejdet' vi andre må blot vente.
Glæder mig meget til at se hvad i kan få banket på bene ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Gæst Søn 22 Maj 2011 - 14:37

Ehm, Dag o.o xD

Og lyder godt! (:
Men fordi i reagere på denne måde, kan jeg kun mærke at dette bliver en god side! (:

Clayden vil smide et link ind, her om lidt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden Empty Sv: Vie La Mort Flytter. - Bedes læses af alle på siden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum