Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Våbensmugleren /Albus/ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Våbensmugleren /Albus/ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Våbensmugleren /Albus/ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Våbensmugleren /Albus/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Våbensmugleren /Albus/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Våbensmugleren /Albus/ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Våbensmugleren /Albus/ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Våbensmugleren /Albus/ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Våbensmugleren /Albus/ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Våbensmugleren /Albus/ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Våbensmugleren /Albus/

Go down

Våbensmugleren /Albus/ Empty Våbensmugleren /Albus/

Indlæg af Scars Tors 23 Dec 2010 - 19:03

S :: Havnen (nærmere bestemt Alexanders pakhus)
T :: Solen er lige gået ned
O :: Stor aktivitet, en masse af Alexanders (Scars) mænd er igang med at ordne våben
V :: det er dårligt vejer, det blæser og regner udenfor.

"Få så røven med jer, denher sending skal afsted så hurtigt som muligt!" Alexander aka Scars var i dårligt humør, der havde været den ene irreterende opkomling efter den anden der havde prøvet at gøre det af med ham siden han var kommet til Di Morga. lyden fra hans sorte militærstøvler rungede som han gik hen over gangbroen højt over pakhusets gulv, hans store kniv raslede en smule når han gik, han havde sin sorte kampvest på og et par hvide urban camo bukser. En tyk lille mand kom hen til Alexander "Chef vi har et lille problem" Alexander drejede hoved og så manden lige i øjnene med et dræberblik der kunne have dræbt en ko, "Sig frem koporal" hans stemme var mørk og han begyndte at stå og lege med kniven han havde hved hans skulder, "Vi har ubudnegæster... igen, der er nogen der har udløst alarmen i sector 5". Der gik et kort sekund hvor man kunne se Alexanders næsebor bevæge sig kraftigt, han drejede rundt og kiggede ned på gulvet igen "Allesammen våben... NU!" hans stemme var så kraftig at en enkelt af hans mænd nær havde sat sig ned i chok. Der var med det samme en hektisk aktivitet mens håndlangerne fandt deres våben frem, Alexander selv fandt en Heckler og kock med lydemper frem og en AR-7 riffel.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Tilbage til toppen Go down

Våbensmugleren /Albus/ Empty Sv: Våbensmugleren /Albus/

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:12

Albus hade søget nattely. I et pakhus ned på havne men han hade udsløst en alarm og det hade gjoret ham, forskæget han gemt sig bag nogen kasse vis det skulle komme nogen. Og det gjore det emn masse mænd de hade alle våben med sig, han så meget bange ud men sadge ikke et ore da han ikke viste hvad de ville gøre ved ham. Vis de fandet ham her bag nogen kasse men han kom til at skubbe en, lille kasse ned så den lamer mere en alamen hade gjoret

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tors 23 Dec 2010 - 19:27

Alexander hørte et brag af en kasse anti-personle miner der faldt på gulvet, til alt held var de ikke armeret ellers ville hele denne fløj af pakhuste værre røget i luften. Alexander fløj over i hjørnet hvor lyden var kommet fra, han fik øje på drengen og blev tosset over at en teenager var sluppet ind i hans forretning, han tog fat i drengen med hans store arm og hev ham op fra gulvet så hans ben dinglede over jorden, mens han satte en pistol for tændingen af ham "Fortæl mig hvordan du kom ind eller jeg skyder knobben af dig knægt". Alexanders mænd kiggede nervøst på hinanden, de vidste godt han havde kløe i aftrikker fingeren og at dether næppe ville ende godt for den stakkels dreng der havde kommet på tværs af ham.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 19:35

" jeg kom ind af det åben vindue det står åben. Og jeg ville slet ikke forstyre dem men jeg søget, bare efter et sted at sove i nat og det her var nok ikke det bedste men det eneste sim var. Åben de må ikke gøre mig nogen for jeg så en polotibil uden for" sadge Albus, og så ned på ham og kunne ikke få luft, han vred sig for at komme fri men han kunne bare ikke. Scars holdt ham forgodt fast og holdt en pistol i mod han tæning

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tors 23 Dec 2010 - 21:22

Scars kiggede på ham med vantro øjne "Tror du virkelig jeg er bange for politiet... jeg har flere våben på mig end der er på hele politistationen" brølede han ind i hoved på drengen, hans legenadarisk dårlige humør var hved at folde sig ud. "Fortæl mig hvad du virkeligt lavede her midt om natten så langt fra byen" Hans stemme var stadig ekstremt høj, han troede tydeligvis ikke på et ord af hvad drengen havde fortalt ham og var hved at gå fuldstændig amok af vrede over det.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 21:27

" jamen jeg søger kun ly for natte. Som jeg sagdet og jeg vil ikke andet vil de ikke godt slippe mig og lade være, med at råde mig ind i hovedt jeg er alser ikke døv endnu " sadge Albus. Han øjne blive røde og han hvæste af ham så rasen var han lige nu, men hvad kunne han gøre han greb fat i hans armne og forsøget. At løsne hans greb lidt men han kunne ikke han var for stærke for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tors 23 Dec 2010 - 21:53

"Du skal ikke hvæse af mig din uvorne møgunge!", Scars brølede højere end nogesinde, hans hoved begyndte at skifte farve og blive rødt som en tomat, "Jeg burde skyde dig mellem øjnene ligenu!" han trykkede truende pistolen hårdere ind i hoved på den stakkels dreng, "Men jeg lader værre", han var stadig fantastisk vred da han stak pistolen i hylsteret og greb fat med begge hænder om kraven på knægten, "Men jeg har ikke glemt du hvæsede af mig" hviskede han drengen i øret inden han med fantastisk kraft sendte en knytnæve direkte mod hans mellemgulv.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 22:13

Albus knække samnmen. Da han fik knytnæven i mellemgulvet han hvæste en smule svaget, han kunne ikke rigtig får luft efter en knytnæve men efter nogen minuter kom Albus. på bene igen han så vred ud men han var omringet og kunne ikke rør ham uden, at blive beskudt af de ander

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum