Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en varm eftermiddag-Albus-privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en varm eftermiddag-Albus-privat

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en varm eftermiddag-Albus-privat Empty en varm eftermiddag-Albus-privat

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:24

T: sen eftermiddag
V: helt fint, flot sol nedgang
O: flot skov
S: skoven

Loveday gik rundt i skoven, hun havde det ikke alt for godt, hun var alt for vand, det kunne ses omkring hende, hun kunne ikke røre ved vandet for at køle sig ned eller hun havde ikke været i åen, hun gik der ned i mod for at køle sig helt ned, hun gik ned i den og der kom en masse damp frem af det, men hun blev kølet ned, hun var under vandet og kom op og sidde igen"det var meget bedre at være kølet ned igen

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en varm eftermiddag-Albus-privat Empty Sv: en varm eftermiddag-Albus-privat

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:47

Albus sad i et træ. Her hade han siddet hele natte og dagen i gemmen for han var mere tryg i skoven, For her kunne han bedet skjulle sig for ander vis de skulle angribe ham. Kunne ham bare gemme sig i en hule han hade i skoven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:50

hun gik op af vandet, hun vred sit hår fri for vand, hun smed sit hår på plads igen, hun kiggede lidt rundt"her er vist ikke nogle i dag, det var da lidt træls, jeg ville ellers gerne snakke med nogle når man er ikke lige heldig hver gang"sagde hun til sig selv, hun begynde at nynne for sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:55

Albus bliv forskræget. da hun sadge noget at han faldt ned fra træet og ramt jorden med et bump, så der lå han og så op i luften han var meget lille selv om at han var 16 år. Var han ret lille af sin alder og meget bange for alt og alle som han ikke kendet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 23:06

hun blev meget forskrækket over der med et falde en ned fra et træ, hun gik et par skridt tilbage, hun gipsede over det, hun kiggede lidt ned på ham"goddag"sagde hun med et venligt smil, hun rækkede ham en hånd for at hjælpe ham op og stå igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 23:10

" goddag og av. Jeg slog vist min nakke i jorden og det gjore ondt og undskyld vis jeg gjroe dig bange, det var så ikke meningen " sagde Albus og lod hende hjælpe sig op igen. Han hade ondt i nakke efter faldet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:14

"åh det gør ikke skam ikke noget, det er sjælden jeg ser nogle her ude"sagde hun, hun kiggede på ham"her nu skal jeg hjælpe dig lidt"sagde hun og lagde blidt en hånd på hans nakke og varmede lidt så den muskel eller den ene af dem blev varmet lidt op ikke gjorde ondt, det var det eneste hun kunne gøre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 20:59

" aaah tak det hjalp en del " sadge Albus . Og så på hende med sine røde øjne mange var bange for ham med de rødeøjne han hade, men det rurte ham ikke mere. Som der hade i starten da han vat komme her til nu hade han bo der i nogen uger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:16

hun kiggede lidt væk så han ikke så hendes øjne, dem var hun ikke helt glad for, men var ved at ha vænnet sig til dem lidt efter lidt, hun havde jo boet i skoven i nogle måneder, men hun havde ikke mødt så mange personer i skoven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:24

Albus tog lat fat om hendes ansiget. Så han kunne se hendes øjne de var meget smukke " sikke smukke øjne du har " sadge han, og smielde til hende og slap hende igen og satte sig ned. Han hade noget sår i ansiget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:29

"hmm det er anden gang der er en der har sagt det"sagde hun, hun kiggede væk igen, hun gik lidt rundt, hun havde ikke nogle sko på overhovedet eller strømper på, hun havde bare bar fødder i skoven og nogle ville nok sys det ville være vanvittigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:35

Albus var meget stille. Han sagde næsten alldrig noget kun vis man spurte ham om noget, ellers var han tav som gav og ingen kunne få en lyd far ikke en gang vis man slog ham. For hans krop tog ikke så let i mod slag og sprak som ander gjore

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:38

hun kiggede på ham"hvad lavede du endelig oppe i træet?"spurgte hun og kiggede på ham, hun havde kun en kjole på, hun kiggede så hen på solnedgangen imellem træerne, hun smilede lidt for sig selv, lyset fra solen ramte hendes hår og fik det brune hår til at få et rødlig skær

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:43

" jeg sad bare og slappe af ikke andet 2 sagde Albus stille. Han hade noget med det ene øje som lukke sig og for bliv lukke meget længe, men det kunne han bare ikke gøre noget ved for det var en øjesygdom. Som hade plaget ham i mange år nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:46

"okay, men næsten gang du falder ned sig lig til eller kommer jeg nok til t give dig brændsår og det vil jeg helst ikke"sagde hun og kiggede på ham, hun smilede lidt til ham og kiggede så væk igen, hun havde kun kysset en dreng en gang og det var ved et uheld, men det tog hun sig ikke helt af, for der kom ikke så mange her ud i skoven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:52

Albus nikke svaget. Han lå i skovbunden og slappe af han så på himmlen og nynne svaget, han hade lagt armne under sit hoved han begyndte at falde i søven for. Han hade ikke rigtig sovet noget vider de sidste 4 dage han hade ligge vånge, og hade tænke på sin storebror som var det ude et sted og som nok ledet efter ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:54

hun brugte sin vand evne"du skal da ikke sove her, det er for farligt"sagde hun efter hun havde givet ham vand, hun ville ikke havde ham til at sove i skovbunden, han skulle være et sted som var mere sikker at sove

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 22:15

" høre det er okey. jeg er vand til at sover over alt " sagde Albus og satte sig op han gabet og streget sig, han hade det med at sover over alt hvor han kunne komme til de. Uden at nogen var efter ham eller forsøget at dræbe ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 22:18

" høre det er okey. jeg er vand til at sover over alt " sagde Albus og satte sig op han gabet og streget sig, han hade det med at sover over alt hvor han kunne komme til de. Uden at nogen var efter ham eller forsøget at dræbe ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 22:45

"men jeg vil ikke havde du sover her ude, det er ikke sikkert"sagde hun, hun hev ham op"kom"sagde hun og hev ham med sig længere ind i skoven og kom ind til en hytte"du gerne sove her, jeg sover alligevel ikke så meget, jeg kan lave noget mad til dig hvis du er sulten og jeg er bare venlig"sagde hun,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 22:53

" jeg er ikke så sulten. Men en smule er jeg og efter mad vil jeg sove tænk dig ikke at sove i flee dag, når man har brug for det " sagde Albus og gabet svaget. Han ville helst sover i meget lange tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 23:01

"okay så kom med indenfor"sagde hun og gik hen til hytten og åbnede døren"der er ikke meget, men det er nok"sagde hun og gik ud i køkkenet for at lave noget mad til, er meget god til det, men det er ikke tit jeg laver mad når det kun er mig der er hjemme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 23:04

Albus sad på en stod. Han sad og hang han var lige ved at sove men vånge hele tiden og så igen, ikke en gang 5 minuter kunne han sove og det var ikke godt for ham. Da han stadig væk vokse og hade brug for søven og hvile

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 23:09

en dejlig duft i hele hytten, hun kom ind med lidt mad til ham, hun gav ham her spist og så kan du sove bagefter og fald nu ikke i søvn ned i det"sagde hun med et lille smil på læben, hun drillede ham lidt, hun gik ind i soveværelset til sin, hun reddet den op til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 13:58

Albus spise sig mad. han gabet hele tiiden han kunne snart ikke holde sig vågen mere, da han var så træt at han ville være faldne i søven vis ikke han hade sidde med mad i munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum