Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
varm sommer dag - Noir privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
varm sommer dag - Noir privat
Sted:park
Tid: 16
Dato:16
Vejr: varm, sol skinne og sky fir
Omgivelser: god menneske og andre væsen
Gabriel kom stille og rolig går ind i park, han havde ikke noget ide til af hvad han skulle laver i dag, ud over af nyde af det endelig var bliv godt vejr, så nu gik han kun rundt i nogen sort stof bukser og en blod rød skjorten og sko, der var mange som var i park da vejr er godt og det ligger halv tæt på skole, så det flet i park var sammen med deres par eller venner/veninder men ikke ham, han gik alene for sig selv som han plejer af gør, som han heller ikke har noget imod af gør.
Tid: 16
Dato:16
Vejr: varm, sol skinne og sky fir
Omgivelser: god menneske og andre væsen
Gabriel kom stille og rolig går ind i park, han havde ikke noget ide til af hvad han skulle laver i dag, ud over af nyde af det endelig var bliv godt vejr, så nu gik han kun rundt i nogen sort stof bukser og en blod rød skjorten og sko, der var mange som var i park da vejr er godt og det ligger halv tæt på skole, så det flet i park var sammen med deres par eller venner/veninder men ikke ham, han gik alene for sig selv som han plejer af gør, som han heller ikke har noget imod af gør.
Artair- Highly Proficient (Rank 18)
- Antal indlæg : 2138
Sv: varm sommer dag - Noir privat
Noir gik i skole og det var blevet utrolig varmt pludselig man vidste aldrig hvornår vejret ville vende firs grader? men det havde det dog gjordt i dag så den lang håret rødhåret Noir var taget en tur i pakken iført en nederdel i hvid og hendes sorte tshirt, mens hun havde et bælte om hoften i kongeblå og hendes øjne var som altid helt rav gule skindende og meget intens dyrisk mild gul farve.
Hun så let rundt mens hun gik der og fik indsnust selveste luften og dens væsen i det hun smilede indtil"AUV!" hun mærkede et hårdt pump og gik et skridt bagud i det hun betragtede fyren hun havde gået ind i men fordi hun var så nuttet slap hun sikkert for at høre en ond kommentar"Ups... undskyld " hun grinte sødt i det hun gik uden om ham og ville til at gå videre...
Hun så let rundt mens hun gik der og fik indsnust selveste luften og dens væsen i det hun smilede indtil"AUV!" hun mærkede et hårdt pump og gik et skridt bagud i det hun betragtede fyren hun havde gået ind i men fordi hun var så nuttet slap hun sikkert for at høre en ond kommentar"Ups... undskyld " hun grinte sødt i det hun gik uden om ham og ville til at gå videre...
Gæst- Gæst
han gik lidt i sin ejer tænke så han så ikke menneske kvinde som han gik ind i men vis sig mere af hun gik ind i ham, "det gør ikke noget" sagde han og gik rolig videre, kan godt være af det ikke er nogen hemmelighed mere af der findes magic væsen og ikke kun menneske men kan lod som han var et ud over han var næste to meget høj og hans hår er kul sort ud over pande hår er hvidt, man det kun et menneske godt havde, man hans øjne var unaturlig mørke brun næste over i det sort.
Noir gik lidt videre i det hun var en enespænder ville hun ikke tage kontakt til nogen egenlig sådan andre end sig selv til tidere eller noget? dog vis hun kendte dem eller var nød til at tage kontakt så gjorde hun det.
Hun gik stille videre uden at vende ryggen den anden vej i det hun egenlig ikke tænkte mere over det pinlige sammen stød og gik så hen til en væg og fandt en ketcher hun havde taget med og en bold og begyndte at spille op af muren mens hun øvede sig i at blive hurtigere så at spille for sjov var ikke det hun lige gjorde???.
Hun gik stille videre uden at vende ryggen den anden vej i det hun egenlig ikke tænkte mere over det pinlige sammen stød og gik så hen til en væg og fandt en ketcher hun havde taget med og en bold og begyndte at spille op af muren mens hun øvede sig i at blive hurtigere så at spille for sjov var ikke det hun lige gjorde???.
Gæst- Gæst
han gik lidt videre og så sig omkring i park og kun ikke rigtig ser noget af laver, indtil han så en kvinde vil han gæt på stå og spiller bold, han begynde rolig af går over mod hende, var det enlig ikke hende af han var går ind i, jo det var det hvis men han kun altid spørge, "undskylde mig" spurgte han rolig og kiggede på hende, "må jeg være med" spurgte han lidt efter, få af være sikke på af han havde få hendes opmærksomhed.
Noir vendte sig let mod fyren i det hun betragtede hans højde og det hele men smilede så inderligt lumsk i det hun greb bolden i fuld fart og så på ham med dette her smørrede smil der virkelig virkede lumsk og meget hårdt i det altså sådan jeg kan klare alt smil.
Hun grinte let og sagde"tjooo? hvorfor ikke men skal vi så ikke væde lidt angående hvem der vinder, det vil sige jeg skyder bolden mod væggen og så vis du ikke når at skyde den tilbage mod væggen før den har rørt 2 gange så skal du invitere mig på en milkshake i cafeen der henne" hun pegede mod en cafe der var temmelig dyr og smilede i det hun sagde"vil du være med til det, og best ud af 3 ? hehe, og forresten? mit navn er Noir" hun smilede sødt nu og ventede på at høre om han ville være med, og vis hun tabte og han ville havde noget for det måtte han jo blot sætte en pris eller noget.
Hun grinte let og sagde"tjooo? hvorfor ikke men skal vi så ikke væde lidt angående hvem der vinder, det vil sige jeg skyder bolden mod væggen og så vis du ikke når at skyde den tilbage mod væggen før den har rørt 2 gange så skal du invitere mig på en milkshake i cafeen der henne" hun pegede mod en cafe der var temmelig dyr og smilede i det hun sagde"vil du være med til det, og best ud af 3 ? hehe, og forresten? mit navn er Noir" hun smilede sødt nu og ventede på at høre om han ville være med, og vis hun tabte og han ville havde noget for det måtte han jo blot sætte en pris eller noget.
Gæst- Gæst
han stod lidt og vente rolig på af hun vil svar ham på det han spurgte om, han smiler svagt over hun vil væde, "det kan vi godt, hvis jeg vinde, giv du en tur i by, for så meget jeg ved er de dyre der hen" sagde han og kiggede rolig på hende, "navn er Gabriel" sagde han og smiler svagt, det kun godt bliv sjov det her, selvom han ikke var vild med bold spil og han heller må bruge over naturlig hurtighed over for hende, for det vil gør det for nem for ham.
Hun smilede og da de begge havde en ketcher så tog hun fodfaste og gjorde klar til at smække bolden i jorden og hun reagerede hurtigt på hans skud og var nærmest over det hele dog ikke umenneskeligt men hun var dog en hurtig lille sag der løb rundt på banen.
Hun smilede i det hun dog missede et skud og bolden havde nært rørt jorden men hun nået at få den op og lavede en af sine specielle server da den kom igen, så den snurrede så da den landet ved Gabriel snurrede den direkte en anden vej end mod ham da den ramte jorden"Ha! jeg vandt første gang" hun grinte og blinkede til ham i det hun gik til tennis jo faktisk? og var virkelig trænet i alt muligt med bold skruning og sådan" hun smilede og spillede videre med ham via han vandt denne her gang ville de stå lige...
Hun smilede i det hun dog missede et skud og bolden havde nært rørt jorden men hun nået at få den op og lavede en af sine specielle server da den kom igen, så den snurrede så da den landet ved Gabriel snurrede den direkte en anden vej end mod ham da den ramte jorden"Ha! jeg vandt første gang" hun grinte og blinkede til ham i det hun gik til tennis jo faktisk? og var virkelig trænet i alt muligt med bold skruning og sådan" hun smilede og spillede videre med ham via han vandt denne her gang ville de stå lige...
Gæst- Gæst
han tog imod den ketcher hun gav ham, han tog den på bare omvend, "ja det gjort du, det var en ud af tre husk det" sagde han og tog bold op kaste den hård ud af væg, stadig menneskelig, han brugt lidt tid på det for af regn ud, hvordan han kun vinde overfor hende, han havde en ide til hvordan han kun gør det, han vil få hende over i den en side af bane hvorefter af kaste den op af væg så den vil fly ud til den anden side ind den hun er i.
Noir smilede og var sikker på at vinde i det hun så den måde han kastet bolden på og pludselig for hun hen af mod den anden side men .... forsent"arhh!!" hun ramte lettere hårdt den lune jord og mærkede hvordan jord kom på hende dog var alt heldigvis tørt i dag så hendes tøj var sådan nogen lunde reddet. Hun så lidt chokeret mod Gabriel i det hun smilede og rakte hånden frem fordi han havde vundet jo egenlig? hun havde før lavet en bummert så hun ikke havde nået selveste bolden inden så hun stod der og sagde tak for kampen"hey gabriel tak og hvor vil du så hen?" hu grinte let og sagde"forresten en tur i byen for dig er vel ikke en date er det??" hun så undrende på ham og tog så sine ketcher og lagde dem i tasken og gik så stille af sted mod byen sammen med Gabriel og betragtede ham lidt"så hvor mange år er du egenlig?"
Gæst- Gæst
"det var så lidt og nej det er det ikke, for hvis jeg vil på date med dig så af jeg sagt ind vi var går igang af jeg vil på en date med dig" sagde han og kiggede rolig på hende, han gab hende ketcher tilbage da han ikke vil går med det, han gik rolig med hende ind mod by cent hvor alle butikker, #ved jeg ikke hele, bare et andet sted som er hyggelig af være" sagde han og kiggede kort på hende, så havde hun noget af går efter, hvis hun kender nogen god steder.
Noir sukkede let i det hun gik tilbage af med et lille lumsk smil dog på læben og fandt den der cafee hvor hun kunne få sin dejlige milkshake"her er der da også utrolig rart hva?" temaet var meget caffe brun bønne agtig i det og så var det afslappende omgivelser i brun og hvid og sådan?.
Hun så lidt flovt væk fra Gabriel og sagde"hva sku jeg vide? de fleste fyre er ikke sådan helt forad gående med hvad de vil og ikke vil" hun rømmede sig let i det, dette her var virkelig pinligt for hende fordi hun aldrig havde prøvet noget ligende før, måske hun blot skulle tie stille lidt...
Hun så på gabriel og sagde"så... egenlig hvor mange år er du"
Hun så lidt flovt væk fra Gabriel og sagde"hva sku jeg vide? de fleste fyre er ikke sådan helt forad gående med hvad de vil og ikke vil" hun rømmede sig let i det, dette her var virkelig pinligt for hende fordi hun aldrig havde prøvet noget ligende før, måske hun blot skulle tie stille lidt...
Hun så på gabriel og sagde"så... egenlig hvor mange år er du"
Gæst- Gæst
"nu hav jeg tænke mig noget med mere alkohol i ind lige det her" sagde han og kiggede kort på hende, "det ved jeg ikke hvad du gerne vil vide, du kan da altid prøve af spørge om noget" sagde han og smiler svagt, han tog plads på en af stol ved et lille bror, "jeg er 22 og hvor gammel er du" spurgte han og kiggede på hende, ja han er 22 og meget mere ende det, man det skulle han ikke sige højt.
Lignende emner
» Varm sommer nat
» en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//
» sommer er på vej? //Tiathera-Privat//
» en dejlig sommer dag-Luten privat
» En alt for varm dag ~ Rin (Privat)
» en varm sommer dag i terre`s gågade //Nituki//
» sommer er på vej? //Tiathera-Privat//
» en dejlig sommer dag-Luten privat
» En alt for varm dag ~ Rin (Privat)