Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Admin Of The Year Afgørelsen! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Admin Of The Year Afgørelsen!

Go down

Admin Of The Year Afgørelsen! Empty Admin Of The Year Afgørelsen!

Indlæg af Ahngel Lør 1 Jan 2011 - 15:56

Admin Of The Year Afgørelsen!

Så er det nye år blevet skudt godt ind og forhåbentlig har i alle andre ting end tømmermænd at tænke over denne 1. januars morgen, eller eftermiddag, taget i betragtning af at der nok ikke er mange af jer, som har stået op før efter klokken slog tolv. Nu er tiden inde til at tage til takke for hvad der foregik sidste år, og til det vil vi lægge ud med at åbne konvolutten, indeholdende afgørelsen af vores ’Årets Admin’ afstemning, som mange af jer brugere har været dejligt aktive i at følge og tage del i. Mange tak.

Af alle vores vidunderlige admins blev én stemt højere på end de andre. Titlen som årets admin går nemlig direkte til sidens dronning, moder og fundamentale søjle. Årets admin går nemlig til ingen ringere end…

Admin Of The Year Afgørelsen! Z4d1f3ed4b6735

Selvom der har været mange forskellige meninger om hendes bedrifter gennem årene, har alle arrangementer gået efter planen dertil og var for flest brugere som muligt. Udover vellykkede events, som vi også ser frem til i det kommende år, har der været en masse vejledning til både nye brugere og veteraner der manglede en hjælpende hånd eller en vurdering af some sort. Mange stemte på Faith på grund af den hjælpsomhed der havde været i hendes posts og PM’s til trods for hendes arbejde med så meget andet. Udover dette har hun ligeså taget sig tid til at guide os andre admins til at fungere så effektivt som muligt, da det ikke blot er et regelsæt der har lært os at holde øje, passe på og hjælpe jer brugere når de fik brug for det.
Tusind tak til Faith, som har holdt siden vellykket kørende og værende sådan en hjælpsom admin! Og til alle jer andre! Happy new year!
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469

Tilbage til toppen Go down

Admin Of The Year Afgørelsen! Empty Sv: Admin Of The Year Afgørelsen!

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 17:28

Awwwwwh xD
jeg sidder da helt med tåre i øjnene, og flebende læbe, mens at min mave gør ondt, og mit hoved er tungt, efter en lidt for vild nytårsfest ^^

Jeg vil dog lige tage mig dette moment, i at jeg vil hylde de admins der er her på siden, hver især vil i komme på tale, og jeg vil forklare hvorfor vi alle sammen er vinder, og jeg slet ikke burde have fået pladsen, da der er mange som ikke opdagere hvor meget i andre gør :]

Clash: Min dejlige veninde, kæreste, komanion.. ja, den som jeg oprettet den side med, og den som faktisk fik os igang. Mange ser faktisk tit som at siden er lavet af mit værk, men dette er aldeles ukorrekt. Ida/Clash, var den som gjorde denne side muligt, ham som sagde at nu skulle vi komme igang, også begyndte vi ellers bare at skrive. Han har gjort denne side muligt, ved at lave et kæmpe og stort arbejde med at lave flotte layouts til siden, gået igennem over 200 sider koder, for at skulle tjekke igennem om det han nu gjorde også var rigtig. Sat sig ind i, hvad der skulle gøres bedre. Clash har brugt meget tid på at føle at leve op til en standart, en standart som han åbenbart mente jeg satte, fordi at folk skrev mere til mig, end til ham. Og det ærger mig da, fordi at vi aldrig rigtig ser vores dejlige King på siden mere. Og uden King, synes jeg ikke rigtig at jeg kan pådrage mig Queen titlen. Så dette er så vel som en hylset, som en beden om at han snart skal komme mere tilbage til os, og være noget mere sammen med os her på siden.

Angelie: Ja, hvad kan jeg sige? Tøsen har gjort så meget for denne side, mere end mange faktisk tror. Og hvad har takken mange gange været? Vrisset kommentarer, folk som ikke lyttede til hvad hun sagde, og flere folk som ignorerede hende. Ville man det kalde det takken til en, som har gjort så meget for denne side? Mange ved måske ikke, men Gossip blev startet af to fuldstændig andre personer, hvor at Angelie trådte i kræft fordi jeg manglede en der kunne styrer det. Da pludselig alle omkring hende svigtede, og hun stod alene med at skulle ordne alt vores gossip. Nu har vi da endelig fået nogle flere til at hjælpe hende. Men hun har gjort det muligt at der kunne komme nogle spændende historier på siden. Hun har også været en knag, til at bakke mig op, været der når andre måske ikke lige var der. Og ja, bare hun er en fantastisk kvinde i mine øjne, og helt klart også en der burde vinde dette!

Ma'lakel: Oh min dejlige ven, dig som jeg altid kan finde underlige plot sammen med, ham som der er der, når vi skal have noget spænding på siden. Og stadig være en hjælpende hånd, når jeg skal have lagt nogle indlæg op. For ikke at tale om, hvor dejlig han har været når det kom til at skrive nye regler, og formulere at sidens reglement blev så meget bedre! Folk har forstået det, og det går rent ind. Hvis vi mistede dig, så vel som alle de andre, ville siden bare ikke være det samme. Der ud over, skal vi takke ham for, at stille sig ind på admin posten i en overgang, trods for at der var en tvivl omkring at der var tid og overskud til det. bare for at aflaste Clash og jeg, endnu mere end hun allerede gør. Ja, også her er denne fantastiske person en vinder, og burde have fået mange fler stemmer end hvad hun fik. Jeg hylder dig, for din fantastiske plot idé med at få Zane af tronen, og siden ville bare ikke være det samme uden dig mere.

Ahngel: ja, hvis man ikke kan tale med Ma'lakel, er Ahngel der altid. Skal vi ikke alle sammen blive enig om, at Ahngel er vores alle sammen duske dreng? Nej haha xD nu skal jeg være sød. Nej Ahngel, du er brugernes favorit, fordi at du ikke er en hjælpeadmin, men en hjælpsombruger, der altid er sjov at skrive med. Du skriver så engelende synger, om vi så skal tage flere hundrede diskussioner over alle dem vi har taget. Er du en af de bedste til at skrive indlæg, virkelig. Uden dig, igen denne side ville bare ikke blive det samme. Som en af mine ældste bruger her på, som faktisk har fuldt mig i længere tid end du måske ved. Ja, det er jo bare fantastisk hvor hen rpg kan føre en hen.

Kilia: Ja, nu er det jo lidt synd at du ikke længere er så meget på siden. Og jeg ved i grunden hellere ikke hvad jeg skal skrive så meget omkring dig. Du har kommet med nogle gode idéer, og som alle de andre har du været en knag til at gøre siden meget bedre end hvad den var til at starte med. Dette er kun et plus, også du burde være en vinder, men vi savner dig nu alligevel, så kom mere på.

Cricker: Min dejlige karakter ven ^^.. Hvis det ikke havde været for ham, havde vi slet ikke haft så gode karakter beskrivelser som vi havde i dag. Han har taget mine idéer og værnet om den, beskrevet dem bedre, og gået en del mere i dybden med at gøre det spændende at skrive. Han har skabt en masse dejlige nye racer, og har været med til at hjælpe folk til at deres racer var fuldt ud de bedste man kunne finde på siden. han skal have en hylset for at skrive så dejlige lange detajleret race beskrivelser, trods for hans kæmpe kamp med praktikplads. Ja, også han er en vinder i min øjne.

Men alt i alt.. skal vi så ikke blive enige om, at alle her på vie la mort er vindere? Vi er vindere fordi vi stadig er her, og at vi sammen kan gå ind i år 2011 og prise os lykkelige for at vi stadig har et liv at gøre godt med. At vi forhåbentlig stadig har fingre og øjne tilbage for at kunne emne xD. Og at kun vi sammen, så vel bruger som admins. Skal gå ind i det nye år, og gøre denne side bedre. Uden jer, var der som sagt slet ingen side.

Det var alt det jeg havde at sige.. og jeg håber det ikke blev for trættene at læse igennem :]

Hilsen Faith.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 20:57

Tillykke Faith!!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:18

Tillykke Faith!! x]

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum