Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Di Admin of the year (alle skal læse) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Di Admin of the year (alle skal læse)

2 deltagere

Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 18:35

Di Admin of the year 2010


Ja alle sammen, så nærmer vi os med hastig skridt, vores endelse på år 2010, og nu er det vist på tide at vi faktisk fandt ud af hvilken admin i kan lide bedst, den som har gjort det utrolig job på denne side, den som i har vist i altid kunne komme til, den som har vist størst kompetance, ja hvem er general bare jeres yndlings? :]
Stem nu, også finder vi ud af det nytårs aften, hvem som kan gå ind i det nye år og klappe sig selv på skulderen, og sige du gjorde det fandeme godt i år, og lad os fortsætte sådan ind i det nye.

Nu vil jeg dog lige give en lille hylest til vores medlemmer, for uden jer ville der slet ikke være noget Vie La Mort, der ville ikke have været nogen konkurrence, så længe efter at siden startet. I har været fantastiske, og jeg håber vi alle kan gå ind i det nye år, med løftet pande, og sige vi skal gøre Vie La Mort endnu bedre til næste år, og vi skal have flere og flere medlemmer ind! Ja, uden jer.. ville vi som sagt slet ikke kunne gøre alt det som vi har gjort. Og det sætter jeg stor pris på, jeg takker de ældste for at have holdt det så længe ud, jeg takker den nyeste for at melde sig ind, jeg takker alle og en hver som her på siden, og som har været, at de mente at det var noget de ville prøve kræfter med. Håber i alle får en fantastisk nyt år, og i alle havde et god jul.. Nu takker jeg af fra denne gang, og vil overlade jer at stemme omkring den admin som skal være årets admin. Husk at skriv en lille kommentar hvorfor, og hvem du har stemt på, det giver et ekstra skulder klap :]

Ha' en god aften alle sammen!

Hilsen Di Admin Faith.

ps, admins må gerne stemme med :]


Sidst rettet af Faith Tirs 28 Dec 2010 - 20:42, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 19:07

Kan se at det med kommentaren ikke er så populært? Så vil jeg sku skyde ind med en.. Men jeg vile ikke kun nævne den jeg stemte på, men jeg vil også strække hånden, til dem der har hjulpet mig, i den tid jeg har været her..

Jeg vil starte med Faith.. Faith det var tydeligt at du havde en del ting, der skette, uden for Vie La Mort.. Dine svar på emner var ikke altid hurtigt, og din tid på, har måske ikke været lige så stort som Ma'lakels, som et eksempel.. Og hvordan gik det med den.. Eksamen, var det? Håber du klarede den, det virkede som om at du var temmeligt trist over, at du måske ville dumpe.. Håber du klarede dig ud af den..
Men er jo ikke det jeg skulle snakke om *Host* Back on subject.. Selvom der var nogen tid at du ikke var her, syntes jeg fandeme at du har gjort det rigtig, rigtig godt.. I admins kørte et event, som i gjorde så fantastisk godt, og var i jo formegentligt fælles om.. Men, hvis du ikke havde taget initiativet til at spørge hvad folk syntes om det, og for så at sætte dit hoved i blød, og sætte ild under lunten, var det nok aldrig blevet til noget.. Dette er da også derfor at jeg satte min stemme på dig.. *Stor klapsalve* Du gav dig for det du ville, og hvad man har set og hørt fra dig, så gjorde du et fantastisk job.. Tak..

Så Ma'lakel.. Ja af adminsne, erdu den jeg har fåetæren af at emne mest med.. Og fuck.. Har aldrig haft det så sjovt.. Min ros til dig, går helt klart på de emner vi har haft kørt.. Både med den store onde hersker Mala, og den unge vampyr Alvar.. Du har gjort det uffateligt interessant at arbejde med min karakter, og ja, du har haft en stor del i at udvikle den.. Så mange tak! *Sparker Vlad i ryggen, og ud i et påtvunget buk*

Så harjeg også haft chancen for at snakke en smule med dig, Ahngel.. Et eksempel er at du hjalp mig med et par ting, som fx sangen på min profil, og omkring mine evner.. Så har jeg også haft chancen for at emne en smule med dig, både lidt med Ahngel og med Ashe.. Begge var fantastisk sjovt, og så sandeligt også med til at gøre det sjovt at være Vlad..
Og så et sidste klap på skulderen... Damn, dine historier, som du skriver uden for emner, er også skide gode.. DU har en fantastisk skrive evne, som jeg aldrig vil beside, men man hvor ville jeg ønske jeg kunne.. Hehe.. Også en *Klapsalve* Til dig..

Cricker... DU er bare dum... Maha! (Forsikre sig at alle ved at det var for sjov, og at jeg er meget gode venner med Cricker, så ingen tror jeg bare er en P**...) Men nej, du har også gjort et godt arbejde, med et par ting jeg så dig tage dig af.. Og hørte, for den sagds skyld, man kan jo næsten aldrig være foruden dig over skyp ;P Og ja, så har du også givet Vladimir en dejlig nemesis, hvilket da også gør min karakter en ekstra tand sjovere.. Så du skal også have en klapsalve! *Lille klapsalve* Dog kun lille.. Fordi du lugter!

De sidste admins, har jeg desværde ikke været så heldig at se så meget til endnu, men håber da at dette vil være muligt i fremtiden.. Jeg forlader i hvert fald ikke Vie La Mort!

Og tilsidst vil jeg også gerne sige tak til alle de andre jeg har haft emner med, for loads of good fun, og jeres hjælp med at udvikle min lille Harbinger of Agony.. :) Tak til jer alle..

Håber at i for et godt nytår allesammen :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 13:55

Yaaaaaaaaaah.. jeg er den første der har stemt på THE KING :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Fre 31 Dec 2010 - 15:05

Well, mange tak for de søde kommentare Vlad :]

Og nu! Sidste dag i dag til at stemme ^^.. vi går snart ind i det nye år, håber i alle har hygget jer, og at vi sammen kan gå ind i et nyt og bedre Vie La Mort år :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Scars Fre 31 Dec 2010 - 15:24

Jeg ville stemme på jer allesammen ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Fre 31 Dec 2010 - 16:54

Hmm, jeg har ikke haft så meget kontakt med admin'nene :3 .. Men har stemt på dig, Faith, da vi da har skrevet lidt over pm. :D .. Syntes du virker rigtig sød, og hjælpsom :]
.. Håber jeg kommer til at snakke lidt med de andre admin's også.. og GODT NYTÅR til jer alle 8D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 1:54

Synes det er noget selvcentreret randomness.

Det at vi er på jeres side bør være anderkendelse nok.
Med andre ord, i gør et glimrende job. Ja, no need to focus on you and nothing but you.

Derfor går min stemme til os alle. Som noget samlet og episk.

Hil Di morga!
Hil Terre!

og ikke mindst, hil de admins der har skabt det, og hil Vie La Mort!

Vive la Vie la mort!


Sidst rettet af Lucas R. K. Connelly Lør 1 Jan 2011 - 12:46, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 2:58

Hmm.. Syntes det er mærkeligt at sige, at det er selvcentreret.. Syntes jeg ligefrem er.. Mere eller mindre ubehøvlet, hvis at jeg skal være ærlig.. En sådan afstemning bliver der også lavet på mange arbejdspladser, og det er noget der kan inspirere de andre medarbejdere, som ikke vinder dette, til at gøre, enten bedre, eller bare den lille tan ekstra det næste år..
Og hvis det er fordi man ikke rigtigt kan vælge hvem man skal stemme på, kan man gøre som jeggjorde.. Jeg gav en hyldest til alle adminsne, og et ekstra par ord til dem jeg har haft noget med at gøre..
Dette gjorde du også, men kan ikke se hvad det skulle bruges til, at rakke ned på idéen? Kommer man ikke nogen vejne med :)
Hjælper aldrigt at træde på den der fant på idéen.. Just saying.. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 12:42

Det er jo også en holdning og have :D
Men jeg mener nu det er tilladt at sige sin mening, og det var så min. Men som du selv siger, så siger jeg ikke at Admins er inkompetente. Tvært imod. Vi har geniale admins her.

At jeg så ikke bryder mig om ideen er noget helt andet. :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 12:50

Jaa men det kunne have blevet sagt på en måde hvor der var mindre chance for at nogen blev fornærmet, eller triste.. Da den måde det blev skrevet på, blot lød som om at du ville rakke ned på den der satte det op..
Og den måde at jeg ser sådan en afstemning på, er slet ikke at det handler om at vinde.. SOm du også selv siger, er alle en vinder ine på Vie, men det jeg syntes folk burde få ud af den, er gejst og inspiration til at gøre 'bedre' eller lige så godt det næste år!
Ved da godt at du nok ikke var interesseret i at fornærme nogen, men kunne du sagtens have gjort med det du skrev.. Og syntes jeg var lidt unødvendigt, for at få en så udemærket besked frem.. Kunne godt være sagt uden nogen skulle kunne blive fornærmet, eller føle sig dårligt behandlet.. :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 12:52

Det kan du jo godt mene.
Jeg vil så igen sige, at på denne måde så tænker folk lidt mere over det, men jeg synes ikke at vi to skal stå her og lege tøffelhelte. Så vi kan tage den over pm hvis vi har noget yderligere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 12:56

-.-'' det var ikke lige som idéen at jeg skulle vinde jo o_o'
Hvordan fanden skal jeg opstille et oplæg omkring mig selv >_>'' Jeg kommer til at lyde herre egoistisk xD
- men det er fin nok, at Lucas har den holdning han har ^^ det kan måske godt ses som en smugle egoistisk fra min side af, at jeg opstiller sådan et oplæg omkring bedste admins, men jeg ville nu sige, det var mere fordi at vi ville have årets et eller andet, også var det nemmere bare at smække årest admin, også tog vi lidt mere avanceret næste år xD
- Men som Vlad siger, det var idéen med denne indlæg :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 13:01

Så kunne man måske have taget Admins bedrifter? eller årets event? Eftersom det ikke ville være

admin admin admin admin.

Men et event, eksempelvis ville være en glimrende afstemning, for så ved i hvad i skulle arrangere i det nye år

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 13:04

Hmm, så kan man jo så sige, at der kun har været tó, events i år, så der var ikke rigtig noget at stemme omkring sådan rigtig.. så det synes jeg så alligevel ikke.
Men havde ikke lige tænkt over bedrift >_>.. men det er en smugle svært at stemme omkring, da det tager sin tid at få folk til at skrive til en, omkring hvilken bedrift man ville mene var den bedste, hvorfor og sådan.. og vi var ved at løbe ud af tid, da der har været stress på de sidste mange måneder.. så det er ikke bare noget man gør oo.. men vi var alle enige om at der skulle være et eller andet årets.. også blev det lige det.. det må man så leve med eller lade være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 13:27

Hm.. Jeg syntes du skal stå fast ved ideen Faith.. Og se det som en inspiration, klap på skulderen, og en på måsen for at komme ind i det nye år, og gøre det helle bedre eller blot mere..
Og med det sagt må jeg jo hellere gå, enden jeg bliver for stor en tøffelhelt.. Åbenbart...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Malakel the Vanquished Lør 1 Jan 2011 - 13:44

Jeg synes der bliver læst for meget ind i det her O.o.. det er en ganske normal afstemning, som andre sider også vil holde...

Og jeg mener ikke det er til inspiration eller noget, sådan ser jeg det ikke.. synes det ligger et pres på os andre, som om vi har gjort det mindre godt ^^''.. hvilket jeg ikke mener at vi har. Det er alt i alt, lidt en popularitets test et eller andet sted, men der begynder mig ligeså at ligge for meget i det. Og med det vil jeg også slå fast at det her bare er noget der er sat op for sjov, og fordi at det er årsskifte, og om Faith siger, skulle der være noget! ^^..
Næste år, kommer der sikkert mange flere ting på bordet.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Di Admin of the year (alle skal læse) Empty Sv: Di Admin of the year (alle skal læse)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum