Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 8 af 16 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 8 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 17:23

hun så mod ham med hævet øjne bryn "åh hun var vis din type" sagde Sewa og små grinede, man kunne se pige må rødmende over hende kommetar, hun sætte sig ved siden af Gab kort "Så går udfra de skal dræbes ik" hun sagde det meget lavt, så de ikk hørte det Sewa havde givet dem begge en af flaskerne og de drak de rent "sjovt hvad lidt flit kan gør" hun skær ansigt, så han forstå de var lidt i hende magt, så lige meget hvad vil de ikke flugte

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 17:59

han smiler bare af det hun sagde, "jo det havde jeg tænke mig og hun er ikke rigtig min type" sagde han og kiggede på hende, "på tre" sagde han for sjov til hende, kun så han kun høre det, han tal til tre med finger, hvorefter han går over og sidder sig på kvinde og kysser hende let op af hals, hvorefter af bide hende og hold hende for mund, mens han drikke af hende brænde han nakke på hende, så hun død, hvorefter han slippe hende og find to glad, giver hende det en, hvor han hænger blod fra kvinde op i glas og blande det med noget af alkohol fra en af flaske, "skål" sagde han og rakte glas frem for af skål med hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 18:25

Sewa havde ikke været helt klar over hvad han ment så manden så det, han sad og rystede "Aha, nu kommer mit blod til at smage dårligt Gab" sagde hun og så mod menneske hun havde røde øjne, men overraskende så fald manden til ro og næsten stønnet, "Jeg elsker at lege med folk hoveder" sagde hun og sætte nu sig på manden skød og bid ham i halsen, vis han ikke havde været under fortryllelse vil han være i smerter, hun bide sine tænder igennem huden og sug alt hans livsblod ud, hun slap og så mod gab, hun så mere modne ud når hun lige havde bidet en "Næste gang advar mig lige" man kunne se hendes hugtænder og små blod på hendes læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 18:34

"nej det gør ej eller det ved jeg ikke før jeg har smagt på det" sagde han og kiggede kort på hende, han lo kort over mand og hende, "okay og det skal jeg nok" sagde han og bund indhold af glas, han smiler kort over hende over han måtte drik alene, han gik om bag hende og fjern noget af hendes hår om bag øre, "har du aldrig lært af men ikke lege med sig mad" hviskede han mod hendes øre, hvorefter af køre sin næse tip drille ned af hendes hals, som han skulle til af bide hende, men det gjort han dog ikke i nu men lidt senere vil han nok gør det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:18

hun lod ham gled sin næse over hendes hals og manden falde sammen ved siden af hende, han var dø, men han havde ikke død en smeret fuld dø, kunne man godt gætte, hun så mod ham med røde øjne "Komme fra dig" hun lod en figner gled over hans hals, som om hun vidste hvad han vil gjorder ved hende "Leg ikke med din mad sir Gab" sagde hun og tog en glas og blande de med alkohol, hun drejede sig rundt , hendes hår hang nu ned over en skulder, det var langt og krølle smukt

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 19:24

"ja for jeg leg ikke med mad, for jeg har ikke tænke mig af slå dig i ihjel" sagde han og kiggede på hende, han gik over og fylder sig glad og blande det med alkohol, "har du tid nu til af skål" spurgte han i sjov og kiggede på hende mens han rakte glas frem for af skål, han gik over til dør efter de havde skål og lås den, så de ikke for udbund gæste mens det er igang, sikke noget rod der kun kom ud af det, hvis de opdage af der var to død menneske her ind, og så er der dem som drikke deres blod med alkohol i, hvad vil de ikke tænke om dem.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:29

"bliv du måske Jaloux ung sir Gab eller bare lidt små sur over jeg ikke var optaget af dig" hun skær ansigt så han kunne forstå hun sagde det i sjov og ikke helt havde ment det, hun drak lidt af glasse og så mod ham "en fordel ved vampyr, de kan duft dårligt og godt blod" sagde hun og sætte sig på en stol foran ham, det var halv og halv i hendes glas med alkohol , hun så mod pigen "Sundt hun var enligt ret køn, det menneske" sagde hun og så mod ham da han enligt havde indrømmet han vil drik hende sener "Glæder mig da du ikke vil dræbe mig" sagde hun og små grinede, da hun jo var dø på en måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 19:38

"nej det var jeg da ikke" sagde han og kiggede kort på hende, "okay det kan jeg så ikke, man jeg kan smag forskellig på det om det er godt eller dårlig" sagde han, han kiggede kort på kvinde menneske, "ja det er hun enlig men det få hun ikke så meget ud af" sagde han og kiggede på kvinde, han smiler af hende af hun er glæde for af han ikke havde tænke sig af slå hende ihjel, han drak resten i sit glas og fylder det op med blande, han gik over og sat sig på hende, bare for af ser hvordan hun tager, nu hvor det plejer af være omvend.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:43

"Nej gør hun vel ikke, hun er dø nu" sagde hun og træk kroppen og så mod loftet og drak resten af sit glas, hun havde lige fået fyldt det op og sæt sig ign da han sætte sig på hende, hun lod blikke falde på hende og han fik bare et blidt smil "Jamen Gab dog" sagde hun med en drillende tone , hun vidste han ikke havde nogle bagtanke, vis han havde gjordet det på en menneske eller andet væsne i 16 år alder, vil de havde rødmende og været flove, hun lagde hovedet på skrå og lod sig ansigt nærmene hans "Pas nu på, man ved aldrig om jeg bider" sagde hun og lagt sig tilbage i stolen igen, hun lod ham sidde der

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 19:50

han trække kort på skulderen og nip til sit glas, "det ved jeg godt af du kun find lige så som jeg også kan find på det" sagde han og smiler drilsk, han tog et nip mere til sit glas og kiggede ned på hende, "vil det være bedre, hvis vi bytte plads" spurgte han og kiggede på hende, nu var han højere ind hun, så når han kiggede på hende, kiggede han ned efter, så han kun enlig kig lige ned i hende kravlegang, han vis ikke nogen tegn på af han gjort det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 19:54

"Du er ret tung" sagde hun og hun var vampyr, som være et stærkt væsne, lidt af en fornemmelse enligt, hun rejste sig op , så de byttet plads "men jo tak" sagde hun og drik lidt mere af sit glas, hun så på ham, de var nu i sammen højt, med hovedet "Hmm" sagde hun ..
"Så skal jeg passede bedre på omkring dig, vis vi er den sammen på det område" hun små grinede, men hun havde ment det

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 20:03

"ja ved det, jeg er også en dæmon der træner" sagde han og smiler drilsk, han rejse sig op og sat sig på stol efter hun havde rejse sig fra den, "ja det må du heller ellers kan det være af jeg bider dig" sagde han og kiggede på hende, han kun ikke rigtig mærke af hun sad på ham, han tog en tår af sit glas, ja nu har han næste mere tilbage i sit glas, så må han bare tager fra hendes glas eller fra hendes hals, hun kun bare tager fra mand hvis hun kommer til af mangle blod fordi han drikke det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:11

hun så på ham da han ikke havde mere, hun hævet øjnebrynt "Du prøver bare, her " hun gav ham sit glas og rejste sig fra hans lår , hun havde tagt sit og gik hen og blande noget mere til sig, hun så mod ham "Er ikke helt dum" sagde hun og sætte sig på hans skød igen , men drillende hun med at nemme hans hals "Så er det virkelig så let at drikke fra mig" hun slikkede hans hals, men det var på en blid måde hun vidste ikke hvordan han vil tag det

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 20:18

han tog imod glas og kiggede kort på hende, "er du sikke på det" spurgte han i drilsk og nip til glas, han smiler af det næste hun sagde, "ja det er det enlig" sagde han og tog sig ikke rigtig af hendes berør på hans hals, han nip kort til sit glas og slikke sig kort om mund for af få det hele med, hvorefter han nappe hende på af hals og slikke hende kort efter han havde nappe hende på hals, han gab bag igen fra sammen lom, han kiggede på hende og venter af ser hvordan hun tager det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:23

hun havde trække sig tilbage mest da hun var meget forfølesom på hals hun sad men en hånd over hvor han havde nippe "øhm" sagde hun først lidt forvirret, hun var glad for hun ikke var menneske så havde hun rødmende, da hendes blod var lidt vildere "Det kom bag på mig" sagde hun dog ærligt, men små grinede så og håbede han ikke opdagede det med hendes blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 20:29

han hold et grine tilbage da hun rejse sig og gik lidt væk fra ham, ej hun skulle havde set sig selv, han drak resten i glas og rejse sig op, "når gjort det, det, du skal regn med af du få tilbage fra sammen lom" sagde han og smiler kort, han giv over og laver sig en blande og nip kort til det, så vidste han hvordan han skal drille hende til en anden gang.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:34

Han vidste heldigvis ikke hvorfor hun havde trækkede sig til sig, hun sukkede lettel over den tanken og sætte sig på sengen og drik lidt af sin glas "ikke sødt gjorder" sagde hun så og spillede på den "Men du skal nok for betalet " sagde hun og små grinede over ham "Må havde set sjov ud"

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 20:43

"hvorfor skulle jeg få tilbage på det, da jeg gab dig igen fra du nappe mig på hals før" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det gjort det og er man følsom på hals" spurgte han og gik over til hende og ae hende kort på hendes hals, hvorefter han går over til stol og flytte den så den stod foran hende, hvor han sidder sig ned på det og kiggede på hende, "nu er du vel ikke bliver surt" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 20:49

Hun så mod ham da han kom mod hende, han rørt hendes hals, hun mærke gys gennem kroppen, men det var dog ikke den samme følelse som hun havde fået før, en følelse af lyst, da hun nyd at bliv bide og sådan nogle ting, hun smilede "Hvorfor tro du det" hendes blod var dog stadig hurtigere men var begyndt at falde ned igen efter nepped, hun så hans sætte sig foran ham "Åh" sagde hun og tog lidt af sit glas, det var hendes 7 glas hun var igen med og de var halvhalvt så hun var ved at kunne mærkede berøsheden..

//skal lige med min kæreste ud , svar når jeg kommer tilbage//

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 21:00

han drak det sidste i sit glas og rejse sig op og gik over og stille glas på et bord, "dit blod bliver pump hurtig rundt i din krop og hvis du kun havde du rødmede over min berør da jeg nappe dig i hals, han gik over og stille sig foran hende, han tog hendes glas og hænger resten af hendes glas indhold ind, man han behold det i mund, nu skulle han drille hende og ser hvordan hun tager det her, han smide glas over på den som er bløde så glas går ikke i stykke, han skubbe hende rolig ned i seng og lad sig ind over hende, hvorefter hans hoved nærmer sig hendes, han havde tænke sig af give blod han havde i mund til hende, ved af kysser hende, hvis ikke hun gab, drikke han det bare.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 22:16

Hun så mod ham og mærkede puffede, det var ikke blidt så de gav et lille ryk i sengen, hun så mod glas han smid mod siden og vent blikkede mod ham, hun kunne godt mærke alkoholen i sin krop nu, men de var ikke så hun ikke selv bedstem, hun smilede dog og lod gå med til hans lege, hun små åbnede din munden, og hendes hugtænder bliv synlige igen, det så vildt spidse ud, hun lukkede ikke øjne, ikke andet vis hans læber rørt ved hendes, så vil hun luk dem.
*hvad vil du så gør nu Gab* tænkt hun med små åbne mund, gjorder virkede hun så mere indbydende og smuk ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 22:24

han prøve på af skubbe hende blidt ned i seng men det gik ikke så godt, han flytte det sidste stykke for af kun når hendes læber, han kysser hende rolig og åben mund let, så blod og alkohol han havde i mund, kun løbe over i hendes, han hold kysser lidt derefter, hvorefter han slippe hendes læber, og sidder sig ved side af hende, han kiggede ned på hende, for af ser hvordan hun tog det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 22:30

hun lukkede øjne i da hans læber kom mod hende, de var meget ens , men stadig så forskellige for hende, hun mærkede blod som løb fra hans mund til hende, hendes blod begyndt nu igen at løb hurtigere rundt i hendes krop, men der var ikke så meget ansigt forandring i nu, hun åbne øjne da han sad ved siden af hende, hun slikkede sig om munden, hun smagt blod kort og smilede så "mm" sagde hun så men bliv liggende.
hun stærkt kroppen og så mod ham, de havde givet en følelse som hun kunne lige, han havde vel opdaget det, "Så" sagde hun og så mod ham "Hvad skulle det til få" sagde hun mest af nygerrighed, for at finde ud af hvad han var ude på

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 27 Feb 2011 - 22:36

han smiler kort over hende og rejse sig let op og gik over til mand og laver en blande, hvor der var mere alkohol ind blod, men man vil ikke rigtig kun smag det, "ser hvordan du vil tager det, men det ser ud til af du godt kan lidt det" sagde han og kiggede på hende, han kun godt mærke føles i hende, den skulle han nok få mere frem, han hænge blande i sig, hvorefter han sidder sig på seng kant og læner sig ind over hende, hvor han så kysser hende ud åben sin mund og lad blande over over i hendes mund, den her gang hold han bare kys og ligger den en hånd op til hendes hals og ae hende let med tommelfinger.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 22:47

"Selvfølgelig kan jeg li det, jeg er VAMPYR" hun stavet det og så han lagt sig over hende igen, "Ah" sagde hun og fik et chok denne gang, så hende mund var små åbne igen, hendes kolde ansigt forsvandet enligt, hun var nem at læse, hun lod ham give hende denne følse nu,
hun lukkede øjne og mærkede blod komme ned i hendes mund, mens hun drik det stille og rolige i sig, hun mærkede hans figner mod sin hals og endte med hun faktisk kyssede igen, denne gang, hun nyd det... ikke som i forelskelse men som en instinkt, hendes blod var livligt, det blod som vil mest smagfuld hos et væsnen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 16 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum