Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 12 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 12 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 21:08

han nikke kort til det og kiggede på bamse da den tale til ham, han sagde ikke noget til af den sviner ham til for det plejer den nu af gør, "det gør ikke noget, som jeg har sagt før er han bange for af jeg tager dig fra ham" sagde han og kiggede rolig på hende han tog en tår mere og tøm glas på det, "jo det er det hvis men var der ikke noget med du vil i bad" sagde han og kiggede på hende, han var ligeglad om hun gik i bad eller ikke.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 21:18

"Kan tag det bad når jeg vågner igen" sagde hun og tog det sidste af sit glas og sætte det på bordet, hun gik hentil en dør og så mod Gab "Gjorder du ikke os det tideliger" sagde hun og små grinede "Men, hvem ved" sagde hun og rakte hurtigt tunge og smilede bare venligt til ham, hun gik inden i rummet og var ved at skiftet tøj, hun tog sin BH af og stod næsten nøgn, hun rettede ud efter sin natkjole og så mod ham "klar du det" sprugte hun, hendes kist stod midt i rummet, den ligne en sengen inden i blød og med masser af plads, men dog havde hun ret højende i kisten var så de kunne lægge på hinanden, men de kunne os lægge ved siden af hinanden, men hos kun lige, længde var så han kunne ligge helt .

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 21:23

"jo det gjort jeg og det gjort du også" sagde han og kiggede på hende, han rejse sig op lidt efter hende og går ind i hendes soveværelse, han stå rolig op af dør klam og kiggede på hun skifte og nyder syn af hendes krop, han begynde rolig af åben sin skjorten og smide sko mens, han smider skjorten og overveje om han også skal smide bukser, indtil videre lad han være, han kiggede på hende kiste jo det var plads til dem.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 21:32

hun så mod ham og små grinede "Så jeg fangende dem os" hun havde ikke fået kjolen på i nu og lagde hovedet på skrå, hun gik nærmere ham og tog hendes natkjole så han kunne se hendes bryst inden hun dækkede dem igen med sin natkjole, hun lagde en hånd på hans kind "det bliver varmt i kisten, så det vil være bedre vis du tog dine busker af" sagde hun og aede hans kind lidt kort og gik elegant over til sin kiste, på denne måde virkede hun så meget vampyr hun kravlede op og så mod ham "Deres krop tiltrækker mig, desværre" sagde hun og lagde sig ned i kisten, hun lod være med at lukke kisten til han kom

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 21:38

han kiggede på hende da hun kom over til ham, han smiler svagt og nyder syn af hendes krop indtil hun dække den med natkjole, han tog sin bukser af og lad det sammen med sin skjorten og sko, han klappe hende kort på røv da hun vend sig og gik over til kiste, han gik over til hende og lad sig op i kiste, han lad sig på side til af starte med, "nej det er ikke godt af min krop tiltrække dig, du sagde det bliver varm, hvorfor tog du så natkjole på" spurgte han og smiler drilsk.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 21:44

hun prikkede ham på siden "For din skyld" sagde hun og små grinede "Tro du ikke jeg har set dine øjne på min krop Gab, du nyder dens syn " hun små grinede og lagde sig ned mens hun lukkede fra lågende, hun så mod ham
"nej det ikke godt jeg vil havde dig mere og mere" hun vendte ryggen til ham og lagde sig mod den klode side af kisten

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 21:49

"så er det vel heller ikke for min skylde men for din, når du har set af jeg kiggede på din krop" sagde han og kiggede kort på hende, han lad en arm over hende da hun lad ryg til ham, "jeg vil heller har du smide natkjole" hviskede han mod hendes øre, han kysser hende kort på hals og lad sig til af slappe af og lukke øjne, hvis hun siger noget eller gør noget vil han åben øjne for af ser hvad hun laver eller bare for af kig på hende hvis hun sagde noget.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 21:56

hun små grinede "Ja er det vel" sagde hun og mærkede hans armende om sig, hun vendt sig mod ham mest af refleks "Gab altså" hun sukkede dybt, hun tog sin natkjole af, men havde en lille top over til bryst, hun lagde den ved en af hjørne, "jeg begynder at misforstå" sagde hun men kravlede indtil hans krop, hun lukkede øjne og faldt i søvn.
Hun lå i sort undertøj nu. hendes bryst massede mod hans brystkasse "Sov godt" sagde hun inden hun faldt i søvn, når hun første søvn så sove hun, du kunne voldtage hende, suges hendes blod . hun vil ikke vågne

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 22:04

"hvad nu, må men nu ikke gør det behagelig for sig" sagde han drille og tog arm til sig mens hun tog natkjole af, han lad arm over hende igen og lad sig til af sove, "jo tak og lide måde" sagde han, han kun høre kort efter af hun sov, han smiler kort over det, hvorefter han lad sig til af sove, der gik noget tid ind han falde i søvn.

han våge rimelig tidlig om morgen/aften, sol var ikke går hele ned i nu men han var våge, han bliv ligger for han ikke vil går rundt i hendes hus.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 22:09

Der gik dog nogle timer før hun vågne, solen gik lige ned det sekundet hun vågnede op, hun åbne øjne og så lige mod ham "Gab du ligger her stadig, du kunne havde vågnet op" sagde hun og rystede på hovedet.
Hun kravlede lidt baglæns så hun kom ud af hans armende "Jeg misforstå igen" sagde hun og skulle til at åbnelågen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 22:14

"hvad misforstå du, af jeg har en arm over dig" spurgte han og kiggede kort på hende, han sat sig op da hun fik åben kiste og kiggede kort rundt, han knæk kort nakke og lukke kort øjne, han sad så lidt ind han rejse sig og kig over mod sit tøj, han begynde af tager sig bukser på og skjorten men lukke den ikke.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 22:20

hun sætte sig op da han havde rejste sig fra kisten "Jep" sagde hun og kravlede ud af kisten, hun så mod ham og smilede hendes øjne var røde, flammenderøde som et vampyr var, hun stærkt kroppen "så må jeg heller få det bad" sagde hun og tog en kappe over sig mens hun smid undertøjet, hun lagde det i en kurv "Vis de vil undskylde mig" sagde hun og gik mod badeværelset "Og bare rolig Luke er stadig lukke ned" hun skære ansigt "Så føl dem hjemme "

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 22:26

han nikke kort til det hun sagde, han smiler kort og kiggede på hende, han gik ud i køkken og åben køleskab og tog en pose med blod, han åben pose og drikke indholder, han gik ind i stue og kiggede kort på bamse luke, han kan ikke rigtig forstille sig luke som et menneske selvom han har set et billede, han gik mod badeværelse og smide tøj lige han kom ind i rum, han bevæge sig lydløs over til hende og stille sig bag hende, han lad rolig armene om hende og kysser hende kort på hals.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 22:32

hun havde lige fået shampoo ud af håret, hun hørte døren lukke bag ham "Ah" hun vendte sig rundt i sekundet Gab lagde armene omkring hende, det gav et lille chok i hende, det gjorder hun vendt kroppen helt rundt så han kunne se hendes nøgen krop, hendes bære bryst.
"Jamen hej" sagde hun og mærkede hans kys mod hendes hud på halsen hun flyttede hovedet til siden og huske fra dagen før, hans læber berørning, hun lukkede øjne , mens hun nu stod med ryggen mod væggen, hun så mod ham, hendes våde hår lagde ned af hendes skulder og ned over hendes bryst.
hendes blik gled ned af hans bryst og op til hans ansigt, hun virkede roligende at han stod sådan foran hende, men hendes krop var allerede igang med at lives op, med følelser

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 22:37

"dav" sagde han og smiler svagt, han kiggede rolig ned på hende og ned af hendes krop, "du gemt af spørge om jeg vil har et bad" sagde han drille og flytte ae hænder ned af hendes ryg, hvor han tog rolig hende på røv, han stille lidt og lod vand løbe ned af hans krop, "du dufte ikke af død/dæmon mere, så har du vakse dig, øv så kan jeg ikke gør det for dig" sagde han og kiggede ned på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 22:50

hun små grinede "Så må du vel få mig til at drufte af død/dæmon igen ik" sagde hun og små grinede, hun holdt sig mod væggen "men vend dig ikke til det vel" hun skære ansigt til ham
"Men skal jeg vaske dig" spurgte hun og gik helt tæt på ham, så deres nøgne kroppe rørt hinanden igen "Hvad siger du" sagde hun og lagde en hånd på hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 22:54

han smiler svagt af det, "jo det kan godt være og nej skal jeg nok lad være med, lige så snart af du ikke bliver tiltrække af min krop" hviskede han drille mod hendes øre, "jo det må du godt, nu hvor jeg er her ud" sagde han og kysser hende kort på pande, han flytte hænder fra hendes røv op til hendes hofter, hvor han kort klemmer om dem.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:00

hun lagde sin hånd på hans skulder og stod ved hans ryg, hun startede med hans ryg, hendes figner gled over hans hud mens hun vaskede ham, derefter hans hår,, hun havde blide hænder og rolige bevægelser, så hun var ikke for voldsom eller noget.
hun gik op foran ham, hun havde haft sat han ned mens hun vaskede hans hår, hun bukkede sig ned "Såh må du heller gøre så jeg ikke er tiltrækkende af dig" hun smilede lidt frækt til ham og kyssede hans læber, hun vaskede hans brystkasse, det bliv en blanding af nusering og at hun vaske ham , hun lagde til sidste en figner gled ned af hans brystkasse, men stoppede lige inden hun rørt hans lemme, hun lagde sig over til hans øre "Lad legen begynde" sagde hun med en lidt fræk tone i stemmen, hun lod sine hænder om hans lemme og begyndte at gled den frem og tilbage med sin hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 23:05

han slappe af mens hun vasker ham, "så skal jeg jo laver om på min krop og så håber du du ikke er tiltrække af den" sagde han og kiggede på hende, han kysser hende igen og lod sin hænder lukke sig om hendes bryster og begynde af kæler for dem, hvorefter hun sagde af legen begynde, han flytte sin en hånd ned til hendes underliv, hvor han kæler for hendes klitoris.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:09

hun tog sin hånd som var fri ned omkring hans og stoppede ham "Den måde hjælper nok ikke" sagde hun og kyssede hans brystkasse hele vejen ned og lod sin læber kyssede hans lemme, hun slikkede den hele vejen ud og åbne langsomt munden omkring hans lemme, mens hendes hånd stadig kørte hun begyndte at bevægede munden helt op og ned af hans lemme, hun begyndte at give ham et blowjob...

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 23:14

han flytte hånd fra hendes underliv op til hendes bryster og kæler videre for dem, han stopper dem da hun sat sig på huk foran ham og begynde af giver ham et blowjob, han nusser hende i hår mens hun giver ham den, efter noget tid, stopper han hende, hvor han hiver hende op af stå, han slikke hende ned af krop ned til hendes underliv, hvor han begynde slikke hende, han slikke hele hendes underliv fra starte til slut.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:21

Sewa mærkede hans stærke hive i hendes arm, så hun endte med at side på ham inden til han rejste hende op , hun stod med ryggen helt op af væggen, da han begyndte at slikkende hende, hun begyndte at stønnende men fik sat "det ikke fair" sagde hun stønne, hun lod sine hænder gled op af væggen og bid sig selv i læberne.
hun fik han ny rivet op til sig og skubbede mod væggen i en hurtigt bevægede, et menneske vil havde haft ondt efter den bevægede hun gled sin krop op af ham, han kunne nu se hun havde helt røde øjne, hun lod sine læber kyssede ham heftigt og lod sine tung gled inden i hans munden, mens hun løftede sit ben op omkring hans hofte så han kunne mærkede hendes krop mod hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 23:25

han når ikke af slikke hende i så lang tid ind hun synes det var nok, han rejse sig og bliv skub op af væg, det gjort ikke ondt på ham, han smiler kort og kysser hende igen og lad armene om hende, han tog hende på røv og løfte hende op, da hun lad ben om hans hofte, han trække rolig op i hende, hele op i hende ind han begynde af bevæge sig i hende, næste hele ud ind han støde hårdt op i hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 23:30

hun lagde armene omkring hans skulder og lod sine hænder være på hans ryg, hun mærkede han gled helt ind i hende og ud igen hun stønnende en enkel gang "Gab........ dette......... hjælper jo........ ikke........ på mmi....ne...lyst.... til....... dig" hun havde svært ved at snakke da hun nyd og stønnende at havde ham i sig igen, hun lyd sine læber mod hans igen og snavede ham denne gang fra starten, hun var fangende af ham igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 23:33

"du lad sig op til det" sagde han og smiler drilsk, han snavede hende igen og satte fart lidt op, han kun mærke af hendes bryster hoppe let af det, hvis hun ikke var så tæt på ham eller ikke havde så store bryster vil de nok hop mere ind de gør, efter noget tid, satte han hårdhed op men også fart.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 12 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner