Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 2 af 16 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 2 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 0:00

"kan få fat i alt de vil ha, så bare sige hvad" sagde hun og så mod ham "hyggeligt at møde dem Hr. Gabriel" hun så mod udgangen og vente på bamsen vil komme igen , hun var rolige og klod , hun smilede kort, men det var et skummelt smil "Kald mig bare Sewa Black" det lod ikke som et navn enligt, men pænt var det ... det betyd: mørk omsorg på japanske, men hvor skulle han vide det fra

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 0:10

"voka vil jeg gerne har" sagde han kort, det kun man godt sige var hans vand da det ikke rørt ham, "også hyggelig af møde dem frøk Sewa" sagde han og kiggede på hende, han vidste ikke hvad det betyder da han ikke er Japan eller kan deres sprog, han tog hat af og lad den på bord, han havde regn med af de skulle ud igen derfor havde han tager hat på efter han havde tør sit hår.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 0:14

Hun så mod ham "Vi tager en enkel driks , så går vi " forklar hun sig selv , da bamsen kom inden med en voka , rent , som han havde sagt han vil havde , og en voka cola , hun tog dem og gav den ene til ham og drik lidt af sin "Hvad kunne de så tænke dem at lave hr. gabriel " hun så mod ham

//ahhh alt for træt til at skrive, så vi forsætter i morgen .. //

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 0:19

han nikke kort til det hun sagde og tog i mod glas da hun rette ham det, han tog en tår af det, "det ved jeg ikke, hvad kan vi laver her" spurgte han og kiggede på hende og tog en tot af sit hår om bag øre, hans kul sort hår ud over pande hår var hvidt, han tog en tår mere og kiggede kort ned på bamse, ja hvorfor ikke, så er man sikke på man ikke er alene.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 8:55

Sewa tog en tår af din vokacola og kiggede mod Gabriel, hendes øjne farve var helt sort men skær af Lilla farve, det var meget afslørende at hun var vampyr, især hende meget unaturlig hudfarve, bleg hvid ... det gjorder jo enligt bare at hendes læber så mere rødelig og smukke ud..
"Tænkt jeg nok de vil sige Sir" hun lod en hånd gled over bamsen hovede som om den var en kat, den havde hoppet op på hendes skød og sad nu og flyttede ikke blikke fra Gabriel, den var vis ikke tryg begrund af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 16:39

"når det gjort du" sagde han kort men mener i sjov, ud af træk på smiler bånd af det, han tog en tår mere af sin voka og kiggede kort rundt, hvorfor han gjort det ved han enlig ikke, "din bamse/Luke kan hvis ikke lide mig" sagde han og kiggede kort på bamse hvorefter af rette blikke mod hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 16:46

hun så mod ham og genglædt hans smil , første gang det sket mellem dem "omkring dem kommer jeg aldrig til at kede mig " svarede hun på hans så det gjordt du , hun tog lidt mere af sin drinks og så mod sin bamse da han sagde bemærkning "jaloux" sagde hun kort og aede bamsen hovede "mr. luke, være god ved vores gæst" bamsen nikkede bære, men var vis ikke tilfreds med det

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 17:05

"når er jeg da så sjov" sagde han igen mener han det i sjov og kiggede kort på hende, "okay kan han også den føler af en vamse af være og undskylde min måde af sige det på" sagde han og kiggede kort på bamse og rette så blikke mod hende, han ryster kort på hoved og tog så en tår mere af sin voka.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 17:12

"nej bare interessart som min nye slave" sagde hun og nussede bamsen under hagende "det okay sir. har bære et menneske personlighed" sagde hun mere som om hun undskyldet til ham.. fordi bamse var så nedgående få ham, hun så mod hans glas og drik lidt mere af sin

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 17:22

"jeg er ikke din slave og bliver det aldrig" sagde han og kiggede kort på hende, hvorfor tror hun af hun stadig kan få ham som slave, han nikke til det næste hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "ja det lyder det til af han har" sagde han og kiggede kort på dem begge og tog så en tår af sin voka.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 17:25

et lille grin kom frem få hendes røde læber "Nej ikke dem, de kommer aldrig til at være min slave" hun så mod loftet af telte, hendes spidse hugtænder var lidt synlige nu... og derefter vendt hun hovedet på skrå og så mod ham igen "Sir gabriel, er hvad noget i deres tanker de vil dele" hun hentyd til den måde han så på hendes bamse og hende "Jeg ment til min slave "

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 18:16

"nej det gør jeg ikke" sagde han kort og kiggede kort på hende, "nej det er der ikke og okay så det er deres slave" sagde han kort og tog en tår af sin voka så han tøm den, han rejse sig op og tog hat på hoved, og åben telt for af går ud i leje, "du sagde selv vi ikke bliv her så længe" sagde han og gik ud til de andre væsen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 18:19

hun så mod ham "De er noget særligt" hun rejste sig op og tog sin bamse i armende igen... Sewa så mod ham "gør Deres heller ikke, sir . kommer De " hun gik hen til åbne med sin parply "vil de holde den" spurgte hun da det regnet udenfor området de var i... hun lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 18:38

han nikke til det hun sagde, "ja det er jeg, nok den eneste jeg kender som har gjort det som jeg har gjort" sagde han kort og kiggede kort på hende, han nikke kort til hende og gik med hende, "nej kan de ikke det selv" sagde han og kiggede ned på hende, han havde ikke noget i mod regn da han havde tøj nok på til det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 20:52

"Okay" sagde hun og lod den på hendes ene skulder så den fik hende til at se mere kvindelig ud "Gabriel" sagde hun spørgende og vendte blikkede mod ham, hun virkede som om hun vil høre ham om noget, Vis man lade mærke til var hun mere, normale, ikke så fine på den mere, hun havde aceeperte ham, og lod ham se hende mere venlige side ...

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 20:56

han stå kort og kiggede rundt i lejer, ikke det vild af kom efter og væsen virke ikke til af være noget særligt af kom efter, når de er bare for hende, "ja" sagde han kort og kiggede kort på hende, det så ud til af hun var mere venlig i være måde men han er ikke sikke på det, han tog hænder ned i lommer på jakke og kiggede kort op på aften himmel som var dække af mørke skyer.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 21:00

"hvor mange vampyr har de enligt mødt" spurgte hun og så nygerrige på ham, man kunne tydeligt hører sætning eller spørgsmål ikke var færdig i nu, hun gik nu igennem træerne og ud af lejerne "undskyld omkring deres stilhed, de frygter mig , men reskpter mig os" hun vente på han vil svar på det hun allerede havde spurgte

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 21:05

"rigtig mange af jeg ikke har tal på det, hvorfor" spurgte han og gik rolig efter hende ud af lejer, "det gør ikke noget og okay" sagde han kort og kiggede kort på hende og gik bare videre, da han ikke rigtig ved hvor de skal hen, men det finder han nok snart ud af.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 21:10

"tja , jeg har mødt min første sukkersød vampyr" hun sukkede dybt "jeg kan virkelig ikke klar sådan nogle" hun vendte blikkede mod ham "så tænkt bare og de har mødt en" hun under sig mest over at en vampyr var sådan og hun vidste ikke alt jo... hun lod parply drejde elegant rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 21:18

"Okay dem har jeg mødet nogen få af" sagde han og kiggede kort på hende, "det er hvordan de er sukkersød, nogen af dem kan jeg klar og anden kan jeg ikke" sagde han efter lidt tid og kiggede kort på hende, "nogen vampyr er det fordi de nemme kan fange deres bytte da folk tror de er sød og rar men ikke af alligevel" sagde han og kiggede kort på hende
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 21:23

"tja den del forstå jeg , at de er sådan" hun vendt sig mod ham "Men denne her sad over sin død søster gravsten og græd, pænt meget og ønskede hævn mod dem som dræbt hende" hun træk på skulderne "Og hørte alt hvad jeg sagde som om jeg hånligt hende, og det værrest var " der kom pause i hende forklaren "At han havde ansigt som sagde føl medlighed med mig" hun sukkede "han giv mig bare på neverne" hun drejede stadig med sin parply "undskyld du høre sådan noget fra mig" hun havde kommet til at sige du til ham... hun begyndte at gå igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Man 3 Jan 2011 - 21:33

han nikke kort til det hun sagde som tegn på af han havde hørt hende og lytte bare rolig til det hun sagde og vidste enlig ikke hvorfor han skulle vide så meget om hende, "det går nok hvis jeg ikke skal ligge øre til det for tit, så kan godt være af jeg går min vej" sagde han kort.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 0:03

"Bare rolige gabriel, gøre det ikke" sagde hun og gik videre, hendes skridt var små, men dog kunne hun følge med i Gabriels, hun vendt blikkede mod sin bamse og lod dem gå ned i gyderne, hvor alle barene lå, fulde mennesker begyndte at gå forbi dem og vendt hovedere...
"Skal vi på bar?" spurgte hun efter de nu var midt inden i gyderne område...
Hun stod nu ved sidene af ham elegant, med sin bamsen i hånden, hun lige ikke en som gik på bar eller sådan noget, men blikke kan snyde og sådan var det ved hende.. hun så barnelig ud, men var modne , hun udskyldig, men var dog lige det modsætte, alt ..

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 0:13

han nikke kort til det hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "det kan vi godt, der ligger hvis en her ned som er okay" sagde han og kiggede kort på hende, han forsæt hen af gyder og åben en dør. "damer første" sagde han og hold det så hun kun går ind, hvorefter han selv gik ind, det var godt nok ned lille bar man der var for det mest kun for de magic væsen som var her ind, "hvad vil de har" spurgte han, da han vil går op i bar for af hente.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 0:16

Hun sad og tænket lidt og lod ham føre hende inden, hun vendt blikkede mod en anden dæmon som bare hilst pænt på hende, hun nikkede igen af høftlighed og fulgt med Gabriel "Tja, blod voka" sagde hun og hun vidste ikke om han kendt til det, eller han vil blive lidt overrasket over at man kunne få det...
Det kunne fåes alle steder og på store bar, var der dæknavnen, men hun lod blikkede glide rundt og havde opfangende her hed det som hvad det var, hun lod bamsen på sine lår da hun havde sæt sig ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 16 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum