Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 3 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 0:22

han nikke kort til det hun sagde, hvad hun gerne vil har, han gik op til bar og bestille to af dem, han kom ned til hende lidt efter og stille et vin glas foran hende, hvorefter han sat sig over for hende, også med et vin glas, "kender du sted her" spurgte han efter noget tid, hvor de bare havde kiggede lidt frem og tilbage på hinanden og rum og måske tager en tår eller to af glas.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 0:28

hun havde taget en tår inden han spugte hende og lod blikkede falde mod ham igen "Mig, næh, men dette er en bar for overnaturlig væsner" sagde hun og sætte sit vinglas og pege mod baren, hvor der stod det på et skilt "Og dig" spurgte hun mest af høftlighed, hun tog vinglas igen og lod den anden hånd aede sin bamse hovede, hun tog glasset op til munden og lod blikke falden kort over rummet og tilbage på Gabriel igen, så han havde hendes opmærksomhed

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 0:35

"ja det er det og jo har være her en eller to gang før ind den her gang" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det med skilt selvom han havde svar på det, han tog en tår mere af sit glas, det var den tre tår han tog af det, "hvorfor bor du i en leje, hvor de ikke er nogenlunde er som dig" spurgte han og kiggede på hende, ind han kiggede over på nogen af de andre, han havde være op og slå med den en af dem, da han ikke synes af Gabriel var velkomme her.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 0:42

Hun vendte blikkede mod dem som han havde kiggde på "Jeg besvare det spørgsmål, vis du besvar mit tidligere Gabriel" sagde hun , hun smilede til manden som havde vendt blikkede mod hende, han fik store øjne og lod blikkede glid over på kvinden som sad foran sig, hun vendt blikkede mod gabriel uden at underende sig over det, hun lavede leget lidt med hans hovedet og vis gabriel aflæset hende kunne man se det havde tilfreds stillende hende med morsomhed, "Så Gabriel, vil du fortalle mig det"
det var som om hun fik lavet at til en handle eller noget sjovt få hende, som om hun vil salge sig selv for morskab

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 0:46

"dit spørgsmål, hvor jeg skal fortale om mig selv, det vil jeg ikke" sagde han og kiggede på hende, han regn med af det var det hun hentyder til men han var ikke hel sikke, han smiler kort kold af den anden person da han kiggede på kvinde overfor ham, da hun kiggede på ham, han læner sig tilbage og tog en tår mere og lukke kort øjne, han stille glas på bord foran sig, da han ikke gab af sidder med det i hånd, nu hvor der er et bord foran dem.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 0:56

"Hvordan kan du forvente jeg fortaller om mig selv uden omvendt" sagde hun og tog en tår af vinsglasset igen, hun lod en figner gled over glasset runde kanten , så den gav en fløjte lyd, man kunne se manden rejste sig op af frygt... et lille smil kom frem på Sewa læber og hun vendte blikke mod væggen og et lille grin kom på, hun morede sig med at pine ham... kvinden var forvirret over hans opførelse.
hun lod blikkede falde på Gabriel igen "Jeg lover at fortaller en ting hver gang du fortaller en ting om dig selv" sagde hun og drik igen og lod glasset stå på bordet, hun lagde sig tilbage i sofaen hun sad i og lagde bamsen ved siden af hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 1:03

han nikke kort til det hun sagde og kiggede kort rundt, "det kan jeg så godt forstå så det er lige meget" sagde han og kiggede kort på hende, "de har det hvis sjov" sagde han og nikke kort på den anden person efter noget tid i stillehede, han tog en tår mere og havde snart tøm glas, han kiggede kort op på loft som af en maleri af en drage, hvorfor de har det ved han ikke lige hvorfor, men det så pæn nok ud.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 1:13

hun vendt blikke mod ham da han sagde det på den måde, så det lige meget "Det vil virkelig ikke fortalle noget om dem selv vel" sagde hun og lod blikkede falde mod manden "Alle har noget de frygte, og det kan mange gange samhænges med noget sorgligt" hun vendt blikkede mod ham, det var pludselig blidt, men rolige... det var kun få sekunder og det bliv koldt igen
"Jeg kan svar dig på denne ene, jeg bor ingen steder gabriel, Jeg er vandre, derfor har det ikke betydning hvor jeg sætte min ting, jeg bliver aldrig hænger i længere tid" hun skær ansigt og lagde sig tilbage i sofaen igen "Og Ja more mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 1:21

"nej helst ikke, har det bedst på den måde" sagde han og kiggede på hende, "ikke helst alle er det så" sagde han og kiggede kort på hende, ind han rette blikke mod ham den andre for af ser hvad hun havde få ham til nu, "okay så er jeg så ikke, jeg kan godt fortale hvor jeg bor, bor i min ejer verden som jeg har laver med magic, så et kæmp slot" sagde han kort og heller ikke så høj så kun hun høre det og hendes bamse.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 1:29

"Hm" svarede hun og lod blikkede mod manden "se her" sagde hun pludselig løftet manden sin arm, man kunne se hans ansigt bliv overrasket og bevægelse gik lidt tilbage og Bang han gav pigen en lussinge, hun fik stor øjne og begyndt at råbt af ham, hun rejste og gik, "Ups" sagde hun og hævet øjnebryne, hun vendt blikkede mod Gabriel "Giv vis over grænsen der" hun kløede sin kind og tog noget af sin voka blod "Det okay, skal nok lad være med at spørger frem over" hun så mod sin bamsen som så dø ud eller ligne en tøjdyr nu "og Mr.luke er sluttet" hun kunne dog stadig styre bamsen som hun ønmskede

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 1:36

han kiggede over på mand da hun sagde ser her, han smiler kold over det og kiggede kort på hende, "nej da, det gjort du da ikke" sagde han og kiggede kort på hende, ind han tog en tår af blod vodka, "det vil jeg sat pris på af du ikke gjort det" sagde han og smiler kort, han kiggede kort lidt underlig på hendes bamse, "skal den/han også spise som en bamse" sagde han og kiggede kort på den ind han rette blikke mod hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 1:41

hun så mod hans bamsen og lagde et lille suk "Du sprugte igen Gabriel" sagde hun og så mod ham og gav ham et lille smil, ikke tydeligt men det var der igen "En bamse er en bamse Gabriel, Jeg styre den ikke mere eller mindre" hun lave et lille suk og tog noget af glasset og drik det sidste "men det der sker vis du ligger få mange kæfter i en ting er at den få en personlighed, meget enkelt ik " hun havde lige forklart om sin kæfter "Så de har vel gætte hvad jeg kan ik" hun så ham i øjne og smillede skummelt, ham kunne mærke en gnist ham selv, men hun kunne ikke styre ham... et de havde ikke haft øjnekontrak to. han var få tæt på hende, hun var svag mod ham lige nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 1:54

"ja det gjort jeg og skal nok hold op" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort til det hun sagde som tegn på af han havde hørt hende, "jo det har jeg men du ikke så kræft fuld i det som jeg er" sagde han og kiggede på hende, han kiggede hende ind i øjne da hun prøve af bruge hende anden evne, det vil ikke virke på ham lige meget hun prøve da han er immun overfor det.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 2:01

hun smilede bare "Tja, det heller ikke sjovt altid at vinde" sagde hun og så mod bamsen som sætte sig op "Det okay, bare lidt morsomt, da du ikke selv vil fortælle om dig selv" hun lod en hånd på bamsen hovede
"Om du har evner få at være Innum, så har det ingen betydning" hun lagde sin figner på bordet lige foran ham og lod den gled mod sig selv "for tæt på" sagde hun og smilede skummelt, men det var smukt "Så, bare rolig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 2:09

"nej det er det ikke og ja lidt er det" sagde han kort og kiggede kort på hende, han drak resten af sit glas og slikke sig kort om mund for af få det hele med, "ja det har jeg og du har evne til af kontrol andre som jeg havde gæt med ham den andre, han kiggede kort ned på hende hånd, "nej det er ikke for tæt på, nu har du hold mig i hånd eller du har tager mig i hånd så det er ikke for tæt" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 2:12

et lille grin kom frem og hun holdet sig for munden mens "du er morsom" hun så mod ham med rolige øjne "Jo det der er nok, denne afstand gøre mig svag, jo tætter du kommer på mig, jo svære har jeg ved bruge min kæfter mod dig, så lad dette være en hemmelighed ... okay" hun lagde en figner få munden som om hun sagde shhh .. hun smile til ham kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 2:19

han træk kort på skuldrene over af hun mener af han er morsom, "okay og så ved jeg det, selvom det ikke dure på mig når jeg er immun" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede på sit glas, "skal de havde noget med" spurgte han og hentyder til drikke vare, da han vil hente noget mere til sig selv. han venter rolig med af rejse til af hun havde svar ham.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 2:29

"Ja tak, det sammen " sagde hun og lagde hovedet mod væggen og så ud af et vindue bag ham, hun virkede nu ikke til sted, mest af han vil gå op og hente noget, hun så mod folkende som gik på gaderne og et lille suk kom frem...
Bamsen kravelede op på hendes skød og hun vendte blikkede mod den, hun aede derefter dens kind og sagde "Hvad er der Mr. Luke"

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 2:39

han nikke kort til det hun sagde og rejse sig op og gik op til bar med deres glas, han stod der op i lidt tid ind han kom ned og sat det en glas foran hende og sat sig igen overfor hende, hvor han stille glas og kiggede kort på bamse, hvad vil bamse mund nu eller vil det bare har af vi skal ligger mærke til den, han tog en tår af sit glas og lukke kort øjne.

((logge for i nat, kommer på senere i dag))
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 17:53

den vil bare ligge mærkes til og da de begge kiggede bliv den stille "Tja der var vis ikke noget" sagde hun og lod blikkede faldende over mod Gabriel "tak" hun tog i mod sin driks og tog en tår , hun aede bamsen "Mr. Luke var vis jaloux" sagde hun kort og lagde hovedet på slrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 19:40

han nikke kort til det hun sagde og tog en tår af glas, "så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det kun det godt tyder på af han var" sagde han og kiggede på dem begge, han smiler kort af bamse var jaloux fordi han sad og snakke med hende og der ikke bliver tale til den.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 19:51

"Så Mr. Luke " hun aede bamsen hovede og lod blikkede falde mod Gabriel ansigt igen og lagde hovedet på skrå "Det more dig ik" sagde hun og lod den anden hånd gribe omkring glasset og tog noget af blodvokaen, hun så mod blod i den og fik det til at drejede rundt, hun sukkede. hun rejste sig og sætte bamsen "Kommer tilbage " sagde hun med glasset i hånden, hun stod foran bar "Sir, er du sød at skrifte blod ud med blod fra hankønnes " manden nikkede bare og gav hende et nyt...
Hun gik ned og sætte sig foran Gabriel

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 19:59

han kiggede på da hun tale men rette blikke ud i rum da det var til bamse, hun sagde noget til, han nikke kort til hende da hun rejse sig og gik op til mand, han smiler kort og kun godt regn ud hvad der var glat med det andet glas, det var ikke hankøn blod, så få hun det dårlig hvis det ikke er det, lidt mærkelig af en vampyr men så er vi alle sammen forskellig.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 20:23

hun sætte sig ned og så mod ham "Du synes det er mærket at jeg kun kan tåle det modsættekøns blod ik" sagde hun og lagde en albruen mod bordet og sin hovede på hånden , hun drik noget fra sin glas "fik alt min skaber havde, hans kæfter og svagheder" forklarende hun , Gabriel virkede nygerige omkring hende og en der vidste noget skadet ikke hende....
"Efter jeg dræbt ham" afsluttende hun og så mod ham med et smil "drik alt hans blod" hun rakte ryggen op så hun sad op og så mod Gabriel

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 7 Jan 2011 - 20:35

han kiggede kort på hende, hvor havde han dog af hun læse hans tanke når hun havde sagde af hun ikke vil gør det mere, han nikke kort til det hun sagde, hvorfor hun er så hun er og gab stadig ikke rigtig nogen mener, men det kun være lige meget, han tog en tår af hans glas og lukke kort øjne, "måske skal vi find et sted hvor du kan overnatte for dag, sol vil stå op om en times tid" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 16 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner