Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
kederlig dag - Sewa privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 11 af 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
Sv: kederlig dag - Sewa privat
Artair- Highly Proficient (Rank 18)
- Antal indlæg : 2138
da han lagde sig ved siden af hende, små smilede hun og rejste sig op efter få minutter, hun rettede udefter sit undertøj, hun tog første BH på og derefter Underbuskerne, hendes lange blondt hår hang ned over hendes ryg, dog lidt uldet og vådt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun gik hen og tog sine sko på og elt så små grinede "Tja mennesker tager ikke lig helt så godt" sagde hun med et billede i hovedet af hvad den vil gjorder. menneskerne i morgen, hun gik hentil døren "Du må da godt dufte efter hvorfor" sagde hun og skær ansigt, ikke ment som han skulle mere at sådan en duft ikke var hendes kopte "Det min nye perfurm, hvad synes du , sved fra en dæmon" hun skær ansigt igen
Gæst- Gæst
"nåh kan høre på at de vil med, hen til min Kiste" sagde hun og begyndte at gå lidt igen, hun stoppede dog op foran hækken og så mod ham "Hm, nu for vi at se om de få noget af mig igen, huske, der ingen følelser med" hun hentyd til kærlighed
Gæst- Gæst
"Jeg fk dig til at svar ja og nej" sagde hun og grinede lidt "Jeg er stolt" sagde hun og rettede armende op så hun fik stærkt kroppen "Min kiste er lidt større en normale, men vi kommer til at ligge tæt i den" sagde hun forklarende, hun begyndte at gå mod de område hvor kirkegården var
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Her var stue, køkken, badværelse og alt i den smukkeste stil, som et rigmands hjem bare under jorden. Hendes bamse kom løben inden i rummet "Malady" sagde Luke og så mod Gab "Oh de er her osse" sagde han, på en af væggen hang der et gammelt maleri, med hende og en mand, han havde sort hår, flot påklædning og vampyr træk, der var mange maleri af hende, med årtale på.
Gæst- Gæst
Luke stoppede op da jeg sagde luke var et menneske, hun tog luke op i siden armende og sætte bamsen på en plads i en sofa "Andet menneske jeg forelskende mig i, Så jeg bliv nyd til at dræbe ham" hun smilede og tog et billede frem til Gab, af hende og en rigtigt smuk und mand, de så lykkelig ud "Luke rigtigt krop" sagde hun og gik ud i køkkent "Trøstig" sprugte hun og tog noget blodposer ud af køleskabte
Gæst- Gæst
Bamsen vendt sig mod Gab "Hun er et monster, vis du kommer for tæt på så er du dø" et smil kom frem på bamsen læber, det var Luke rigtigt personlighed, og sjæle var i den. "Lad mig sige, hun spiller nok så uskyldig, men hun dræber dig når du kommer for tæt på hendes hjerte, Jeg advarede dem" bamsen stoppede da Sewa kom inden igen, hun så mod bamsen "Mr. Luke, sige ikke sådan til Gab" hun sukkede og sætte sig på sofaen og rettede ham glas med vin og blod i, hun drik lidt af sin
Gæst- Gæst
"Jeg elskede Luke den gang, men han gik overstreng da han bad mig forvandle ham til en vampyr, min vred bliv for store ved de ordere og jeg kunne ikke styre min lyst efter hans blod, som man har til den du elsker, mere end mang kan forklare, jeg drik ham tør fordi han var uklog at be mig om det" sagde hun og sukkede og vendt blikkede mod Luke "er du tilfreds nu Luke, du kender grunde nu, dog ved de også min lyst til at lege med mit offer og venner" hun så mod Gab og skære lidt ansigt over hvad de havde lavt tideligere. hun drik lidt af sin vin igen
Gæst- Gæst
Mr. Luke vendt blikke mod Gab "Synes de det var morsomt" bamsen rejste "Jeg er det mindste ikke en forfærdelig Dæmon som de" sagde han og Sewa så mod luke med store øjne "Du Stinker så forfærdelig" Sewa kom til at grine ved det sidste "Så det nok Luke" hun knips på fignerne og bamsen fald sammen.
"Gab det må du virkelig undskylde, ved ikke hvad gik af ham" hun gabt og så mod sit ur "Tid til at sove"
Gæst- Gæst
Side 11 af 16 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16
» Våben!! privat Sewa
» That is going on..?? [Sewa=Privat emne]
» Når mørke falde på Yin & Sewa (privat)
» Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage