Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 11 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Artair Tors 31 Mar 2011 - 1:57

han forsat i sammen tempo og kun svagt begynde af varm sammen sig ned i hans underliv men stadig lang vej før det vil går af på ham, så virker det også til med hende, han tog hende hårdere og sat også fart på og kæler lidt hårdere for hendes bryster.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Artair Søn 3 Apr 2011 - 21:08

han forsat i sammen tempo og forsat med af kæler for hendes bryster, så forsat han i meget lang tid, til han kom samtid med hende, efter han havde sunder sig lidt i hende, trække han sig ud af hende og lad sig ned på seng, han strøg hende kort over hår og smiler kort, det var lige noget han kun bruge, han tog den en pude om bag hoved for af bedre kun slap af.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 17:50

Sewa havde stønne voldsomt da hun var kommet samtiden som han, nydelse at han kom og hun kom samtiden var helt vild, hun så lidt på ham mens han stadig lå på hende, hun lod en hånd gled over hans panden som et roligt kærtegn.
da han lagde sig ved siden af hende, små smilede hun og rejste sig op efter få minutter, hun rettede udefter sit undertøj, hun tog første BH på og derefter Underbuskerne, hendes lange blondt hår hang ned over hendes ryg, dog lidt uldet og vådt

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 17:57

han kiggede kort på hende da hun rejse sig op, han sad sig op i seng og kiggede på af hun tog undertøj på, han rejse sig op og tog sin bokseshorts på, hvorefter han sat sig på seng kant og kiggede kort rundt, sikke en overrasker de vil få nogen ejer af hus våde imorgen og skal ryd op efter fest, to lig finder de, han smiler svagt over tanke.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:05

hun så mod ham da han smilede svagt "Hvad smiler de over" spurgte hun og stod nu på gulvet med sin kjole i hånden, hendes hud var bleg men utrolige smuk, hun tog kjolen på overhovedet og lod den gled ned over hendes krop, hun rettede den til og lynede den. hun så mod ham, hences blik gled over hans brystkasse og rystede på hovedet, så tanken forsvandt igen , hun små duftede til sin arm , hun duftende langt væk af ham "Jeg tro jeg skal havde et bad" sagde hun mens til sig selv, hun stærkt kroppen og så mod ham med rolige øjne og et kort smil kom frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 18:11

"over den overrasker vi giver dem i morgen angår med de to lig" sagde han og rejse sig op og gik over og tog sin bukser på og derefter sin skjorten, han "hvad tænker du på lige før" spurgte han efter hun havde ryster på hoved, han lukke skjorten men lod den være åben i toppe, "når hvorfor det" spurgte han mere i drille, han kiggede kort rundt og kiggede så på hende, der var ikke noget badeværelse til værelse her, det var enlig for dårlig når man tænker på hvor store huser er.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:15

"Vil du virkerlig vide det" hun så på ham med øjne som var meningen han skulle forstå hvad hun havde tanke, at hun vil havde ham igen ...
hun gik hen og tog sine sko på og elt så små grinede "Tja mennesker tager ikke lig helt så godt" sagde hun med et billede i hovedet af hvad den vil gjorder. menneskerne i morgen, hun gik hentil døren "Du må da godt dufte efter hvorfor" sagde hun og skær ansigt, ikke ment som han skulle mere at sådan en duft ikke var hendes kopte "Det min nye perfurm, hvad synes du , sved fra en dæmon" hun skær ansigt igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 18:23

han nikke kort til af han godt gab vide det, han forstod godt hvad hun tænker da hun kiggede på ham, "nej det gør de nok ikke" sagde han og smiler kort, han tog også sin sko på og gik om bag hende, hvor han lad en arm om hende, "det er mig du duft af kan jeg gæt, så du dufte af død" sagde han og kiggede ned på hende, "din tanke må bliv på et andet tidspunkt, da sol snart stå op" hviskede han mod hendes øre og nappe hende kort på øreflip, der var nok to timer til sol stå op men de skulle også find et sted af sove eller hun skulle.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:33

hun lagde sin hånd på hans hovede og lod sine figner gled ind under hans hår og lod den nussede kort inden hun tog sin hånd til sig, hun åbne nu døren og ud af hans armende, hun vendt sig rundt da de nåde trappen "Jeg har da et sove sted, i min kiste" sagde hun og skær ansigt, hun begyndte langsomt men elegant skridt ned af trappende og så at her var blivet stille efter nattens fest, folk lå lidt for mange steder til hun kunne holde et grin i sig "drik ikke mere end de holder til" sagde hun og gik ud af døren så hun var omme i haven igen "Tja, du dufter mere af dæmon, og dæmon sved" sagde hun og små grinede, hun sved ikke da hendes krop var helt dø.
"nåh kan høre på at de vil med, hen til min Kiste" sagde hun og begyndte at gå lidt igen, hun stoppede dog op foran hækken og så mod ham "Hm, nu for vi at se om de få noget af mig igen, huske, der ingen følelser med" hun hentyd til kærlighed

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 18:37

han nikke kort og gik rolig med hende, han han smiler af det hun sagde, ja det kun menneske bare ikke find ud af, de drak altid mere ind de har godt af, han kiggede kort på svømmepool da de gik forbi den, der lå ikke noget i den eller på den, han stopper op lidt fra hende og kiggede på hende, "ja og nej det ved jeg godt af der ikke er" sagde han og kiggede på hende, er hendes mund store nok til af de begge kan lig i den, "jeg er selv død men stadig en dæmon bare en død arte, så jeg plejer af dufte af død" sagde han og kiggede kort rundt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:44

hun så mod ham med rolige øjne og gik hentil ham, hun tog hans hånd, hans krop var varm stadig, mens hendes iskold stadig "Din kroppe lever stadig, forskel fra min" sagde hun og så mod ham "Så længe de forstå, så kan muligheden altid være der" hun slap hans hånd igen, hun sprang op på hækken og sad der "Og lige meget hvad dufter du af dæmon, selvom der er lidt dø over din duft" hun skær ansigt til ham og sprang ned og landet elegant på jorden.
"Jeg fk dig til at svar ja og nej" sagde hun og grinede lidt "Jeg er stolt" sagde hun og rettede armende op så hun fik stærkt kroppen "Min kiste er lidt større en normale, men vi kommer til at ligge tæt i den" sagde hun forklarende, hun begyndte at gå mod de område hvor kirkegården var

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 18:49

hans krop var varm ja men lang fra et normal menneske som lå på de 37 hvor dæmon har lidt højere an på race, han lå nok omkring 15, han nikke kort til det hun sagde og kiggede kort op på hende da hun sprang ned, han forsvandt og kom frem på den anden side af hække, ved hende, han begynde af går rolig ved side af hende, "okay, det overlever vi nok med, nu hvor vi er død" sagde han mener i sjov.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 18:54

"så hvad" sprugte hun og så mod ham med et roligt blik "jeg sagde du var mere i live end jeg" hun rettede på hvad hun havde sagt , men hun gik, de kom tættere og tættere på kirken gård "du overlever nok det, at rør mig igen" hun skær ansigt og begyndt at løb kort, men stoppede foran indgang til kirkegården, hun smilede lidt og åbne lågende

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 18:57

"så ikke noget" sagde han og kiggede kort på hende, han gik rolig videre, han gik videre da hun begynde af løb, da hun stopper op, forsvandt han og kom frem ved side af hende, han var for dovn til af løb når han kun bruger magic til af rejse med, "jo det gør jeg nok" sagde han og rakte kort tunge af hende, han åben låg ind til kirkegård og lod hende går ind første, hvorefter han gik ind på den.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:03

hun tog fast i hans tungende ind han fik den helt inden "sikke en fin tung du har Gab" hun grinede og slap den mens de gik inden på kirkegården "man ved aldrig med dig" sagde hun og fik henmod en af de pænt store gravsten, der var en sort engel og på gravsten stod dere Rosiana Angel Snow, hun lod en prik som ligne en fredsfulge trykke inden og en gang kom til syne ned undeer gravsten, hun gik ned og døren lukke da de begge var inden, hun tog noget lys frem og begyndte at gå ned af dee lange trapper

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 19:08

han sagde ikke noget til det med af han har en fin tung, han gik med over til gravsten, han kiggede kort på hende da hun åben ned til en trappe, han gik ned af den sammen med hende, for hans skylde behøver de ikke noget lys, han ser lige så godt som natte som dag.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:19

Hun smilede til ham da han ikke sprugte til navnet af person og ned i hjørnet havde været et billede engang fra en ung kvinde, hun forsætte ned af trappende, det var ikke for hans skyld hun gik med lys, en rotte kom hoppende ud, den så større ud end normale, men da lyset ramt den forsvandt den igen, de kom hende til en slags port, uden håndtage, hun gik hen og lod sit hånd skæres og sin blødende håndflade på en afmærkede plads, derefter sig hun "I Will forever walk in the darkness and you will be my proctector" porten forsvandt og hun forsætte "Kommer du" spurgte hun og fik inden i et slags Villa, utrolig smuk pynte med figur lavet af mamore sten, hun gik henover gulvet "Velkomme til mit hemmelighed hjem" hun så mod ham.
Her var stue, køkken, badværelse og alt i den smukkeste stil, som et rigmands hjem bare under jorden. Hendes bamse kom løben inden i rummet "Malady" sagde Luke og så mod Gab "Oh de er her osse" sagde han, på en af væggen hang der et gammelt maleri, med hende og en mand, han havde sort hår, flot påklædning og vampyr træk, der var mange maleri af hende, med årtale på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 19:25

han forsæt ned af trappe sammen med hende og stopper kort op ind han gik videre ind af port, han kiggede kort rundt, han kiggede kort på bamse da den kom løber og smiler kort til den, den har bare ikke kun lide ham på noget tidspunkt indtil videre og det vil den ikke kom til, han kiggede kort på hende ind han kiggede på billede med en mand på, "er det Luke som er mand på billede" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:29

"Luke var et menneske" sagde hun og så mod billedet og så mod Gab med lidt skummelt smil "Min skaber, som jeg drik tør" sagde hun og trak på skulder, de så enligt utrolig meget lykkelig ud, men et af billederne havde hun et tomt blik og virkede dø inden i.
Luke stoppede op da jeg sagde luke var et menneske, hun tog luke op i siden armende og sætte bamsen på en plads i en sofa "Andet menneske jeg forelskende mig i, Så jeg bliv nyd til at dræbe ham" hun smilede og tog et billede frem til Gab, af hende og en rigtigt smuk und mand, de så lykkelig ud "Luke rigtigt krop" sagde hun og gik ud i køkkent "Trøstig" sprugte hun og tog noget blodposer ud af køleskabte

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 19:36

han nikke bare til det første hun sagde og kiggede kort på hende og bamse, han tog imod billede af hende og luke i sin rigtig krop, han gik over og stille billede på plads hvor hun havde tager det fra, "jo tak" sagde han til af han var trøst, han læner sig op af en stol og lukke kort øjne, han vente på hun vil kom ind eller af bamse skulle sige noget eller bare svin ham til som den plejer af gør.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 19:41

"Hold dig fra hende, jeg advare dem" sagde bamsen, man kunne høre Sewa ud i køkken, hun var ved at hælde noget op.
Bamsen vendt sig mod Gab "Hun er et monster, vis du kommer for tæt på så er du dø" et smil kom frem på bamsen læber, det var Luke rigtigt personlighed, og sjæle var i den. "Lad mig sige, hun spiller nok så uskyldig, men hun dræber dig når du kommer for tæt på hendes hjerte, Jeg advarede dem" bamsen stoppede da Sewa kom inden igen, hun så mod bamsen "Mr. Luke, sige ikke sådan til Gab" hun sukkede og sætte sig på sofaen og rettede ham glas med vin og blod i, hun drik lidt af sin

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 19:47

han smiler svagt af bamse, han kiggede på hende da hun kom ind og tog imod glas, han tog en tår af det, der var vin i, han gik rundt om stol og sat sig på den og læner sig tilbage i den, det kun godt være af hun har gjort den med de to eneste hun har elsker, han tog en tår mere af sit glas, "det er da et pæn nok bolig" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 20:03

"synes du, det var min skabes" sagde hun og drik lidt "Jeg dræbt min skaber, har ikke noget med at jeg dræbt Luke" sagde hun så og stærkt kroppen lidt, hun så mod glassede "Jeg hadet min skaber, fra dag et af. men Luke bad selvom om at blive dræbt" sagde hun og så på bamsen med onde øjne "Jeg hørte været ord du sagde Luke" sagde hun og sukkede dybt, hun sætte sit glas og så mod Gab "Må vel heller forklar ik" sagde hun og tankt lidt før hun sagde noget igen
"Jeg elskede Luke den gang, men han gik overstreng da han bad mig forvandle ham til en vampyr, min vred bliv for store ved de ordere og jeg kunne ikke styre min lyst efter hans blod, som man har til den du elsker, mere end mang kan forklare, jeg drik ham tør fordi han var uklog at be mig om det" sagde hun og sukkede og vendt blikkede mod Luke "er du tilfreds nu Luke, du kender grunde nu, dog ved de også min lyst til at lege med mit offer og venner" hun så mod Gab og skære lidt ansigt over hvad de havde lavt tideligere. hun drik lidt af sin vin igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 8 Apr 2011 - 20:09

"ja det synes jeg" sagde han og kiggede kort på hende, ind han kort lukke øjne, han nikke kort til det hun sagde og tog en tår af sit glas, "ja det var lidt dumt sagt, han burdet vide af du ikke kan hold igen" sagde han og kiggede på luke, han smiler kort af hende da hun laver skære lidt ansigt, ja han skulle ikke vide hvad de havde laver tidlig, "men luke ser på det punkt af du ikke er hele død men er i en "krop"" sagde han og krop laver han gåsetegn ved.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 8 Apr 2011 - 21:03

"som sagt mennesker er pænt ukloge" sagde hun og blinke med det ene øjne til Gab, hun havde på en punkt lidt lyst til gab stadig, alle føleleserne han havde givet hende, hun havde nydt det, men vidste bedre selv at sådan gik livet aldrig...
Mr. Luke vendt blikke mod Gab "Synes de det var morsomt" bamsen rejste "Jeg er det mindste ikke en forfærdelig Dæmon som de" sagde han og Sewa så mod luke med store øjne "Du Stinker så forfærdelig" Sewa kom til at grine ved det sidste "Så det nok Luke" hun knips på fignerne og bamsen fald sammen.
"Gab det må du virkelig undskylde, ved ikke hvad gik af ham" hun gabt og så mod sit ur "Tid til at sove"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 16 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum