Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 15 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 15 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 17:26

//svar når jeg har været i bad///

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Artair Søn 1 Maj 2011 - 17:27

//okay//
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 18:00

"Hvorfor spørge du" spurgte hun og så sig omkring "Grunden er at her ikke er nogle mennesker i denne tid og Luke hader kirker" hun skær ansigt .
hun så ud i loftet med et små tomt blik mens hun nussede gab benene , hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle lavede, da hun var ved at vågende op fra sin søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 1 Maj 2011 - 18:06

"nysgerrig og det vidste jeg ikke af luke gør" sagde han og kiggede kort ned på hende, han stopper med af ae hende på hendes kind man lod hånd bliver ligger på hendes kind, "når hvad har du lyst til af laver i nat" spurgte han og kiggede på hende, han læner sig tilbage på bænk og begynde af nusse hende i hendes hår, "hvis vi skal være alene kan vi tager hjem til mig, der kan luke ikke kommer med" sagde han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 21:10

hun så mod ham med rolige øjne "Tja, kunne vi godt" sagde hun og rejste sig langsomt op efter lidt tid, hvor han havde nussede hende hår, det var blevet en smule uldet men sad stadig flot, hendes hvid hår havde hun hængt fri i aften, hun gik hen mod ham og smilede et lille smil "Som herren ønsker" hun skær ansigt og kyssede hans panden, hendes hår havde hængt ned over deres ansigterne så det var dækket og hendes duft ramt nok hans luftsans så voldsomt, hun dufte af frisk menneskeblod fra munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 21:22

han nikke kort til det, han rejse sig rolig op efter hun havde rejse sig op, han smiler svagt over det næste hun sagde, han strøg hende over hår kort og nikke, "så lad os kom af sted" sagde han og kiggede rolig på hende, han åben en portal i luft, "damer første" sagde han og smiler rolig, han klappe hende drille på bagdel, han gik ind i portal efter hende, efter han var kom ind i den lukke den sig, de stod i en store stue, der var ild i kamin men der var køle alligevel, han smidt over tøj og hat, ind det når at ram gulv forsvandt det, hvorefter han gik over og sat sig i en af læner stol, "tager plads, kan jeg bud på noget" spurgte han, han kun godt duft blod fra hende men vil lige spørge.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 21:34

hun gik igennem portalen og mærkede en underligere følelse som om hendes krop forlod alle sine dele og samle sig igen, hun stod nu i en stue, enligt ret hyggelig og hjemlige , hun fik et lille smil "Det havde jeg ikke forstille dig, med sådan et hjemligt hjem" hun så mod Gab med rolige øjne "hvad har de" hun kunne duft hvor hans køkken var, hun med rolige skridt gik mod den og tog haft i dørhåndtaget og trækkede den blidt ned "Lad mig hjælpe dig gab" hun smilede roligt, hun havde lært ham komme tæt på hende og stadig havde hun ikke gjordet ham rigtigt noget, som alle de andre .

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 21:42

han smiler rolig, "nej jeg kan overrasker nogengang" sagde han og kiggede rolig på hende, "lidt af det hele, blod, den en og anden slags race" sagde han og kiggede kort på hende, i det hun åben dør til køkken stod han der ud, han havde brugt magic til af kom ud i køkken, "hvad vil du hjælp med Sewa" spurgte han og kiggede på hende, mens han læner sig op af køkken bord, alle hans tjener hold hvil derfor kun hun ikke ser nogen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 21:50

hun hun duftede en masse forskellige duft i køkkenet og vendt blikkede mod Gab "Har du Tjener eller sådan noget" spurgte hun og smilede lidt "Ja må man sige, vidste heller ikke du var så rig" hun pege mod et billede som hang på væggen, det var en kendt kunster som havde malet et utroligt smuk maleri af en kvinde, med en overnaturlig skønhed, nu vor du kiggede efter ligne det Sewa og hun små grinede dog var hun ikke omkring de 14-15 men hun havde udstådeling som en smuk fuldvoksne kvinde, hun smilede og lagde blikkede mod Gab, pigen bære en halse med det kongelig engelske hus på, og vendt blikkede tilbage mod køkkenet "Så vi kunne få noget blod" hun smilede "eller vil du havde mig som din personlige tjener"

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 21:56

"ja jeg har tjener, til at laver det mest på slotte, som at laver mad og gør ren og andre huslig ting" sagde han og kiggede på hende, "jeg har leve mange år og bruge rigtig ikke nogen penge, slotte her, har jeg laver med magic og ligger i en verden for sig selv, det er enlig verden slotte her" sagde han og kiggede på hende, han smiler rolig og nikke kort til det med at de skulle har noget blod, "hvilke race blod skal vi har, har lidt af det hele og nej du behøve ikke at være min tjener" sagde han og kiggede rolig på hende, han gik over til hende og lad armene om hende, han kyssede hende kort på mund og kiggede rolig ned på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 22:17

"Så længe det ikke er fra en hun-køn så overlever jeg" sagde hun og lod ham ligger armene om hende og kyssede hendes bløde læber, hun genglædet lidt heftig hans kys og forførende, hun lagde en arm om hans lev og så mod køkkenet "Skal vi finde os noget blod så" hun lod et rolige smil gives til ham.
hun begyndte at gå inden i køkkenet, dog lod hendes arm glid fra sin plads omkring hans lev og til sidste lod hendes hånd glid over hans side og hun havde flyttende sig mod køkkenet med sine hænder ved siden, han kunne dog godt tag fast i hende, vis han ønskede det, hun så sig omkring " ret sejt enligt" hun små grinede

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 22:26

"det har jeg også blod fra mænd" sagde han og kiggede rolig på hende, han gik over til et halv stor skab, hvor han åben det, det var fyldt med flaske med blod, han tog en ned og to derefter to vin glas, "når skal vi tag plads ind ved kamin" spurgte han og gik rolig forbi hende, hvor han gik ind og sat sig i den sammen læner stol som før, han stille flaske og de to glad på et lille rundt bord mellem de to læner stol, han regn med af hun bare sat sig nu hvor han havde tilbud hende det før, om du så hos ham eller i den anden læner stol var op til hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 22:31

hun gik så efter ham og fulgte stille og rolige efter ham, da han sætte sig ned i stolen og havde sat begge glas på bordet, gik hun hen og hælet op i begge glas og tog den elegant i sine hænder, på nogle tidspunkt kunne man se hun havde vokset op i en gammel rigmands familie, hun gik hen og sætte sig på hans armlæn, det kunne næsten ikke mærke hun sætte sig og så mod ham og rettede han hans glas "Her" sagde hun og drik lidt af sin, hun så mod kremen, hendes øjne lod sig fangende af flammerne men efter lidt tid vent hun sit blik mod Gab og lod sig gled ned i hans skød og så drik lidt af sit glas igen "det var bedre" sagde hun og så mod Gab

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 22:40

han kiggede rolig på hende ind han kort lukke øjne, han tog imod glas og tog en tår af det, "kan du gæt hvilke race det er fra" spurgte han og kiggede på hende, da hun så sat sig på hans skød, lad han rolig en arm om hende, han nappe hende kort men drille på hals, han tog en tår mere af blod og smiler rolig over af hun sagde det var bedre, "vil du kun leve med at leve på et slot" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 22:45

da han spurgte om hun kunne smag hvilke væsner, smagt hun lidt på sin blod i munden og så mod ham med rolige øjne "Spændende blod fanges du har fået, En Vampyr" hun skær ansigt lidt og lod sit hovede falde mod hans bryst da han lagde armene omkring hende "Om jeg vil kunne live på et slot" sagde hun og tænkt sig lidt om "Tjao, vil jeg kunne , hvorfor" spurgte hun og så mod Gab, hun vil høre hvor han vil hende mod det. men hun virkede ikke til at være mod nogle ideer overhovedet, mere nygerrige på hvilket ord valg han vil lagde det komme i, hun lagde en hånd mod hans bryst og tog lidt mere af sit glas blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 22:52

"ja det har jeg, jeg kan få fandt i det lidt at det hele, hvis det er det jeg vil" sagde han og kiggede rolig på hende, "nysgerrig, for hvis du ikke kan, vil du ikke hold ud at være her i så lang tid af gang" sagde han og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne ind han tog en tår mere af blod, "vil du har en rundvisning lidt senere eller vil du bare kun find køkken fra mit værelse" spurgte han drille og kiggede på hende, "regn men at du godt kan sove i en normal seng i sted for en kiste" sagde han og tog en tår mere af blod.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 22:57

hun så mod ham og lod et hovede ryste kort, men stoppede lidt efter, da det vil være træls for ham, som havde hendes hovedet mod sit bryst, hun så mod ham med rolige øjne "Kan jeg godt, er opvokset næsten på et slot" sagde hun og så mod kremen og flammerne, lyttende til hans dril og som grinede men så lidt efter lidt mere fra sit glas og tænkt sig lidt "Vil gerne se lidt, men et slot er ret stort, så bibliotek eller områd hvor i holder jeres bøger og sådan nogle ting, vil jeg gerne se" hun så mod ham med rolige øjne og da han lavede lidt sovet med hun bedste havde det i en kiste som grinede hun "Ja, men det er rart i en kiste" sagde hun og lagde en hånd mod hans kind og nussede blidt hans kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 23:07

han nikke kort til det første som svar på at han havde hørt hende, han tog en tår mere af blod, hvor på han tøm sit glas, "okay, det må du godt ser, vi kan kig på det når du har drukken færdig" sagde han og kyssede hende kort på hals, "hvis du helst vil sove i en kiste, kan jeg godt laver et værelse speciel til dig ellers er der plads i mon seng" sagde han og smiler, han resten sig rolig op efter hun havde rejse sig, hvor på han begynde at vis hende rundt på slotte, han vis hende bibliotek og de mange gang med værelse, hvor han vis hende hans værelse som det sidste, det var en del store end de anden, han havde også en kamin som var tænd op i, der stod en dobbelt seng, et arbejdes bord med stol til, han har en væg fyld med bog roeler, ellers har han en sofaer gruppe.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 23:12

hun drik det sidste af sit glas og sætte det på bordet mens hun så mod ham "Pas nu på" sagde hun og kyssede ham bag hans øre, det var hendes tung som gled langsomt ned bag hans øre og ned til hans hals, hun rejste sig op og strakt sin krop lidt og så mod ham "Nej, klare det nok i din seng" sagde hun og smiler til ham med rolige øjne, hun flugte efter med nygerrige øjne og nyd synet at ting fra den gang hun var et menneske, hun opdagede lige med det sammen en bog som hun tog med sig. hun flugt efter inden mod hans værelse og så sig omkring "Minder og min Fars værelse" sagde hun og små grinede lidt, ikke med de nye møbler mere de ting som var her, hun sætte sig på tæppe foran karmin og så mod gab med rolige øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 23:18

han smiler rolig af hende og slappe af da hun slikke ham, han nikke kort til det med at hun overleve i hans seng, "okay, synes du skal sammenlig mig med andre" sagde han for sjov, han gik over og sat sig bag hende, "hvad er det for en bog du har funden dig der" spurgte han og kiggede hende ind over skulder, han lad en arm om hende igen og hiver hende rolig tilbage mod ham, hvis hun ikke vil kun hun bare gør modstand og så vil han lad være, han kyssede hende rolig op af hendes hals.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Ons 25 Maj 2011 - 23:34

hun lod ham tagede hende indtil sig og hun vendt ansigt mod ham da han slikkede hendes hals hun kyssede forførende hans læber og lod sin tung glid inden i hans munden så de savne kort og slap igen og så mod ham "Romeo og julie, den gammel udgave" sagde hun og lagede den på sit skød og løftet den anden hånden bag hans nakkede så hun nussede hans hår blidt.
hun havde ikke noget i mod at være tæt på ham, faktisk nyde hun hans nærvær, og var blevet en smule afhængige af det

//smutter få i dag//

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Ons 25 Maj 2011 - 23:41

han savne hende igen og lod hånd rolig køre op til hendes en bryst, hvor han kort klemmer om det, han slap det da hun slap hans læber, "når den, det er lang tid side jeg har læse den" sagde han og smiler svagt, han fjern hendes hånd fra hans nakke men tog i hende i hånd i sted, "vil du læse bog side du tog den med eller hvad havde du tænke dig" spurgte han og kiggede rolig på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Fre 27 Maj 2011 - 9:49

hendes ånden var blevet små varm, hun så mod sin hånd som var i hans og derefter mod hans ansigt "mere i at jeg vil låne den" sagde hun med et smil, hun vendt blikke mod bøgen og flettede sine figner med hans og lagde sin arm sit eget lev, så hans havde hendes krop helt indtil sig, hendes blik var roligt, mens flammerne fra karmin lyst deres ansigt op i dette rum,

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Fre 27 Maj 2011 - 11:51

"det må du også godt så længe jeg få den tilbage når du er færdig med den" sagde han og smiler rolig, han lukke kort øjne og gad hendes hånd et lille klem, han kiggede rolig ind i ild i karmin og smiler svagt, "når hvad synes du om slotte" spurgte han og kiggede rolig ned på hende, han kyssede hende kort på kind og kiggede kort ind i ild igen.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 28 Maj 2011 - 2:44

Hun mærkede hans læber mod sin kind og smilede blidt og flyttende sit blik fra ilden mod hans ansigt "Jeg elsker det, virkeligt smukt" sagde hun med rolige øjne men man kunne høre hun ment sine ord. hun lagde sine læber mod hans kind og kyssede ham igen, men flyttende dog ikke ansigt væk fra hans, men sad og kiggede på han da hun flyttende sine læber lidt væk fra hans kind, hun gav hans hånd et blidt klem og tog den anden hånd mod hans ansigt og lagde den blidt på hans kind, hun små aede den og vendte blikkede mod et maleri

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 15 af 16 Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum