Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
kederlig dag - Sewa privat - Page 14 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

kederlig dag - Sewa privat

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Go down

kederlig dag - Sewa privat - Page 14 Empty Sv: kederlig dag - Sewa privat

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 19:17

"nej ikke hele" sagde han og lo kort af det, han sad lidt og kiggede så op hende, hvor han rejse sig og kiggede på sofa, hvor han havde sid, "jo det havde jeg sgu også, så er det med små ting, dem ligger men ikke rigtig mærke til" sagde han og kyssede hende kort på hår, ind hun gik ind på hendes soveværelse, han sat sig i sofa og kiggede ind på hendes soveværelse, han havde næste fuld udsyn til rum, så han kun nok godt ser hende klæde om.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 19:24

hun lagde en hånd mod sit hår hvor han havde kysset og sætte Luke ned på sengen, den vente blikke mod Gab og så lidt sur ud "Så du udnyttede udsigten var" sagde den, den hoppede ned og gik hen mod døren "Hvor uhøfligt af dem sir" sagde Luke og vent sig mod Sewa så stå og kiggede på Luke "du snakke for mig min kære" sagde hun til Luke og gik hen til sit skab, hun tog en kjole ud og en tøjre, hun gik hen til sengen og lod tøjet på den.
hun lod sin håndklæde falde ned og den ramte gulvet blidt, mens hun stå helt nøgn foran sin sengen, dette var faktisk en seng og ikke en kiste. hun tog kjolen op

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 19:28

han smiler kort af det luke sagde, "jeg udnyttede den ikke, jeg nyder den, og jeg kan stille dig et andet spørgsmål, hvor mange gang har du mund ikke udnyttede udsigten" sagde han og kiggede ned på ham, han stille sig i dør åbning og læner sig op af kam, "er seng til luke dengang han stadig havde en krop" spurgte han og kiggede på hende, han smiler svagt over udsigt han havde.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 19:35

hun kjole falde over hovedet og så mod Gab og små smilede "Nej, det var min skabers elskerin's " sagde hun og strakt sig
hun vendt sig mod ham, hun bare stadig ikke undertøj, så hun kunne lige så godt stå nøgne, han kunne se hendes bryst, som ikke var en størrelse D-skål, hun så mod med rolige øjne
Hendes bamsen så mod ham "Mere end du har gjordet det Sir gab" sagde Luke med en nedgørende tone, Sewa vendt blikke mod Luke og sukkede dybt

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 19:39

han nikke kort til det hun sagde, han smiler kort da hun havde få kjole på og vend sig om mod ham, "der kan du ser luke, jeg udnyttede det ikke, det er dig og kun dig" sagde han og kiggede ned på ham, han kiggede op på hende da hun sukke, "noget galt" spurgte han og kiggede på hende, han gik forbi luke over til hende og lad armene om hende, han kyssede hende kort på hår og kiggede ned på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 19:47

"Ah" sagde hun og så op mod Gab der lagde armene omkring hende, hun små smilede "Okay det var jeg selv udenom ik" sagde hun og grinede lidt over at Gab havde lagt armene om hende foran Luke. Bamsen bliv mere og mere vred, det kunne ses.
hun lod en hånd på Gab kind "Ikke andet end at lige om lidt så har vi en sur Luke foran os" sagde hun og kiggede ned på luke, hun fik store øjne.
"Shit" sagde hun og tog fast i Gab og hiv ham med ned ved siden af sengen. derefter kom et kæmp BANG og en voldsom vind , hun lå på Gab "Ups det havde jeg glemt" hun små grinede og more sig over det, men udnyttede sin stilling til at kyssede Gab på munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 19:51

"ja det var du" sagde han og smiler svagt, han kiggede kort ned på luke som stod bag ham, ja han kun godt ser af luke bliv mere og mere sur, "det kan jeg godt ser af han bliver men hvad kan han gør" sagde han og kiggede på hende, han lod sig bliv hiver ned på seng med hende oven på sig, "var det lige luke det der" spurgte han og kiggede på hende, han smiler svagt af hende, da der var hvis noget hun ikke havde sagt om ham, han kyssede hende tilbage da hun kyssede ham, han lad armene om hende igen og tog hende let på hendes røv.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 19:58

"Jep" sagde hun og lukkede døren og luke på den anden siden af den. man kunne se og høre noget banke på døren i vred , hun lagde sig ned på Gab og gabte , hun så mod siden kort og derefter på gab "Du må nok heller komme væk, indtil Luke falder til ro" en tog i dør håndtaget og inden kom Luke som i sin menneske skikkelse med meget sur øjne "Malady. så det nok" han duftede ikke af menneske, men af Vampyr.
"Okay, med lad mig forklar det til Gab" sagde hun og kravelede af ham, hun rakt hånden ud til Gab "Luke er min bodyguard, som jeg dræbt og min skaber forvandle til vampyr, tidligere elsker og alt det er sandt, sorry Gab" sagde hun og så ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 20:03

"hvorfor skal jeg væk indtil han falder ned" spurgte han og kiggede på hende, han kiggede da dør gik op, luke kan ikke når dør håndtag så hvem er det så, eller er der mere som han ikke ved om luke, han tog imod hendes hånd da hun rejse sig op, han sat sig op på seng kant og kiggede på luke, som var i en rigtig krop og nem af ser af det er en vampyr, "okay men du skal da også har love til af har privat liv" sagde han og kiggede på dem begge.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:09

//sorry, synes det kom for tæt, du sætte noget mellem dem :D haha så det lyd nok lidt mærkeligt, da jeg lige fandt på det ///

Luke, ligne en på 20, høj, smuk, med sort hår, det man vil kalde en idol, han mangle ikke noget der. at tog foran Sewa "Så lege slut sir" han lyd kold og modbydelig, ikke tegn på nogle følelser overhovede.
Sewa flyttede sig fra Luke og gik hen til gab "Har jeg os, men der er grænser, kom" hun tog gab hånd og trækkede ham med hen til døren, hun så mod ham "Tag dig ikke af Luke, ordet jaloux vækker få meget i ham" hun små grinede og forsætte . Luke var væk, men kunne mærkes han var i nærheden af dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 20:15

han smiler smiler kort kold af luke, det bestemmer han da ikke, han rejse sig op da hun tog ham i hånd, han gik med hende, "det gør jeg ikke" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler kort over af han følger efter dem, han kun mærke hans aura så han ved hvor luke er, "hvor skal vi hen, eller bliver vi her" spurgte han og kiggede kort på hende, han slap kort hendes hånd, hvor der gik to sek tog han hendes hånd i sin, han havde ikke håndklæde om sig mere, næ han havde sit tøj på.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:26

"Åh det havde jeg glemt, du havde ikke tøj på " sagde hun mest med tone af dril til ham, hun så lige mod Luke og rystede på hovedet "Du kan duftes Luke" sagde hun med en hård tone, han kom frem fra væggen.
skyggende var omkring ham, vampyr med skygge magi. Sewa sukke "Bliv her" sagde hun til Luke og vendt blikke mod Gab

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 20:30

"du kan duftes og mærke din aura, du er et nem bytte" sagde han og kiggede kort over på luke, "du vidste godt af jeg ikke havde tøj på men det har jeg nu" sagde han og kiggede kort på hende, ind han kort lukke øjne, "når skal vi kom videre eller skal vi bliv stå her" spurgte han med en drille tone.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:42

"øv troede ellers lige jeg kunne se på den krop lidt mere" hun skær ansigt "og hvordan vil mennesker ikke tag det" hun så ny nygesrige ud og kiggede på Luke "jeg skal nok komme hjem" sagde hun og begyndte at gå "Han lod aura være frem med vilje" hun sukkede kort.
hun så mod luke "Oh derfor, følger han efter" hun pege ned over sig selv "Ingen undertøj" hun små grinede, det havde hun gjordet med vilje så tydeligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 20:45

"kan du også godt, hvis vi finde et sted hvor vi kan være alene" sagde han og kiggede på hende, "hvordan vil menneske tager hvad" spurgte han og kiggede på hende, den havde han ikke lige ser af hun vil spørger om, han nikke kort og ja det nok derfor, han vidste det godt men vil ikke sige noget om det, "jeg kan det med glæder hold dem op" hviskede han mod hendes øre og kyssede hende kort på kind.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:50

hun så mod ham "Drømmer du ikke lidt" sagde hun og små grinede, hun så mod væggen, Luke aura var der "Du har vel hent mit undertøj ik" Luke kom frem og gav hende det "Takker" sagde hun og luke smilede bare "Barn som altid" han grine og forsvandt.
hun sukkede dybt mens hun tog underbuskerne på og derefter BH, mens kunne han se hendes maven og lår "Bedre , skal vi gå" spurgte hun og små grinede "ud og jage måske" sagde hun mest for sin egne skyld

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 20:53

"nej jeg drømme ikke, det lad jeg anden om" sagde han og kiggede kort på hende, ind han kort kiggede over på luke som kommer med hendes undertøj, han kiggede på hende mens hun tager det på, "det kan vi godt, det er et stykke tid side jeg sidste har jage" sagde han og kiggede på hende, han smiler kort og kiggede kort på hende, han teleport dem lidt ud for by, så de har to min går gang så er de ind i by, "jage sammen eller mødes vi et bestemmer sted" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 20:59

"Lad os mødes et bestemt sted" sagde hun og strakt sig , hun så sig omkring "det smart, men vender mig ikke til det" sagde hun og små grinede, hun forsætte med små skridt og stoppede op lidt længer henne "Skal vil sige ved kirken" hun pege mod kirken som stod lige i midten af det hele "I morgen" sagde hun og gik hentil ham igen, hun lagde en hånd på hans kind og kyssede derefter hans kind "Så vi ses okay" hun begyndte at gå mod byen

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 21:15

"det kan vi godt" sagde han og kiggede på hende, han nikke kort til det af de godt kun mødes ved kirke imorgen, "det gør vi" sagde han og kysser hende kort på hendes hår, han begynde derefter af går ind til by, bare ikke den sammen vej som hende, han jage i nogen time ind han stopper med det og tog hjem til sig selv.

dag efter var han der tidlig ved kirke, lidt ind sol gik ned, han havde ikke laver der vild indtil da, slappe af og undersøg noget tid som det vildeste, han sad på en bænk og spise et andet som ikke er til af sige hvad er, medminde men kun lugte af det er menneske kød.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Lør 30 Apr 2011 - 21:25

//svar når jeg har lavet hendes profil færdig :D//

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Lør 30 Apr 2011 - 21:27

//hele iorden//
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 16:49

Solen gik ned og mens vågende sewa i sin kisten, hun havde løftet lågen af og lagt den ved siden af sin kiste, hun sætte sig langsomt op og strakt kroppen "Alt for tidligt, dumme sol" sagde hun og kravelede ud af sin kiste.
Sewa fik taget en kjole på, dog lidt mere dækkende end normalt (Ava) går ned til hendes fødder, hun gik hen mod døren og så at Luke ikke var her. "Hm, når ja , har lovet Gab at mødes" hun gik mod udgangen.
Hun stoppede op foran kirken og gys lidt i kroppen *flot alle steder, du kan vælge og så en kirke* hun gik nærmer, en ting Sewa hadet så var det kirker, men stadig opholdet hun sig der tit.
hun gik mod døren til kirken og gik indenfor, her dufte af menneske kød og blod "Ah Gab du er vis her allerede" sagde hun inden hun kom helt inden og lukkede døren efter sig til kirken, hun så gab sidde lidt længer hende "Godaften" sagde hun og løftet en hånd

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 1 Maj 2011 - 16:56

han kiggede tilbage da en sagde godaften, det var Sewa, det kun han dufte og mærke på aura, han var lige bliv færdig med af spise da hun kom ind i kirke, "godaften" sagde han og kiggede rolig på hende, han bliv sidder, hun har en anden kjole på, har luke nu være ind og bestemme hvor lang hendes kjole skal være før hun må går ud, han kiggede rolig på hende, "du ser træt ud" sagde han og smiler svagt.
Artair
Artair

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 17:08

hun gik hen og sætte sig på gulvet og lagde sit hovedet på Gab lår, hun gabt og så ud i det blå "Få tidligt" sagde hun klokken var nok 19.00 , men solen var gået ned i aften, men hun vågne af solnedgangen.
hun puttede sig til hans ben, på en elskerin måde, forførende og blidt, men ikke på den svag og udskyldig måde, så hun ikke nogle grund til at gjorder "Hvad synes du om kjole , Luke valg" sagde hun og nyde at ikke skulle høre ens tanker, det var en af de ting som gjorder hun var rolige omkring Gab.

Gæst
Gæst

Indlæg af Artair Søn 1 Maj 2011 - 17:13

han nikke kort til det og smiler svagt af det, han kiggede kort ned på hende da hun sat sig på gulv og læner sig op af hans ben, "den er pæn som bære og det overrasker mig enlig ikke af det var luke som havde valg den" sagde han og lad en hånd på hendes kind, hvor han ae hendes kind svagt med sin tommelfinger. "hvorfor valgt du lige kirke som møde sted" spurgte han og kiggede ned på hende.
Artair
Artair

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 14 af 16 Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner