Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mørketss mester //edward// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mørketss mester //edward// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mørketss mester //edward// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mørketss mester //edward// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mørketss mester //edward// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mørketss mester //edward// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mørketss mester //edward// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mørketss mester //edward// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mørketss mester //edward// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mørketss mester //edward// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mørketss mester //edward//

Go down

mørketss mester //edward// Empty mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 11:56

T:23:20
S:guess
V:halv mørke
O:handlere og så også koi
P:ava

Koishite kom gåene ind på det mørke marked for at sælge et par ting og måske også købe. Koi stildte sig i et hjørne og stille lod sine hånder komme mod hans hætte og stille fjerne den så at hans ild røde og mørke hår kom til syne. Hans øjne var mørkerøde og hans tempranmet var ikke i top.

De andre handlere sotd og solgte slanger og mørke elementer til folk og råbte og meget mere. Koi derimod kun én ting at sælge. Ham slev til en slave mester som ville være yderst farligt for slaver tageren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 12:25

En mørk skikkelse gled gennem skyggerne i gyderne hvorefter skikkelsen trådte ind på makket og blev synlig, dette var en høj mand, han var iført et par slidte grå bukser og en lang brun jakke som stod åben så hans brystkasse var blottet så hans slidte overkrop tydeligt ku ses samt de mange ar og mystiske tatoveringer, i hans hånd holdt han en fornem stok(se profil) og det var der eneste der bevidste at han havde penge for resten af ham lignede en hjemløs, hans ansigt var slidt med dybe rynker og under hans ene øje ku små ar ses, hans hår var brunt og gik ham til lidt over skuldrene, det var krøllet og meget fedtet ligesom hans skæg os var fedtet, hans øjne var grå lysegrå næsten vidste og bar et koldt blik som også var ret sindssygt, Edward var mandens navn dog var han kendt som Ed i helvede hvor han kom fra, nå ja han var djævel en gammel en på 2001 år, Ed smilede iskoldt og begyndte at gå lidt rundt, folk omkring ham holdt afstand fordi nogle var bange for ham, han betragte koldt tingene som folk solgte *hmm jeg må finde slaver*tænkte han kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 12:49

Koi kiggede på manden og rejste sig og tog hætten over sig. Han gik hen mod ham og lod ikke deres øjne mødes da han straks så ville se hvad han var. Han stod nu forand ham "så du mangler slaver"sagde han og bare lod hætten blokkere fra deres øjne. Hans bukser var noget af det prureste sølv og hans trøje var ren bronze. Hans kappe var af rubin og skindede en smule når han gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 12:56

Ed stoppe op da en kutteklædt mand stoppe foran ham, han betragte han koldt og snusede let*vampyr ser man det*tænkte han koldt hvorefter han kløede sig i skæget"og hvor ved de så det fra*?"spurgt han koldt og mistænksomt, hans grå øjne betragte fyren med et sindssygt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:00

"tankelæsning"sagde han kort og godt. Han lod stille sit blik glide op af ham for at skanne ham "og du er en af herrens børn" sagde han og smildte lidt. Hanrette stille på hans hætte og trak den helt frem. "Men du gider vel ikke have en prins af min støpning"sagde han stille og vendte sig og gik væk igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:03

Ed så undrene på ham men knurrede så let"hej du vendt"sag han så koldt han havde ikke oplevet at en slave selv opsøgte en herre det var ikke normalt men måske meget nemmer, ham så let efter fyren"hvad er prisen og hvad kan du?"råbt han efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:08

"ti millioner"sagde han og kiggede på ham og smildte ondt. "kig bag dig"sagde han og der var et inde brændt mærke efter den sidste der provokerede ham. "Det er min evne. Han troede han kunne provokere mig."sagde han og smilede stadig ondt. "og vis det ikke er nok så er jeg fra den 3. fineste famillige i spanien"sagde han og stoppede op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:13

Ed så kort bag sig før han så på fyren igen"ti vi kan sige ni og så er det en aftale"sag han koldt"men kan jeg få lov at se deres ansigt og få dit navn?"spurgt han koldt og gik et skridt frem mod ham, vis han ikke ku lystre ville han lære det, ed havde alerrede to slaver så en mere var godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:16

"mit navn er koishite koikana"sagde han og så dybt utaknemmeligt på ham "min hætte af? glem det"sagde han og så ondt på ham "ti eller intet"sagde han og kiggede på ham "Jeg er ikke nem at handle med og plus er jeg meget værd da jeg kommer fra den famillige jeg gør"sagde han til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:20

Ed så på ham"hm så siger vi ti men ikke mere da det er dig selv der skal ha pengne"sag han koldt"hvorfor ikke? skjuler du noget?"spurgt han koldt og så mod hætten"mit navn er Edward men kald mig herre og vis jeg så kan li dig kan du kalde mig Ed"sag han koldt og hev en chek op af lommen samt en kuglepen, han skrv beløbet ned samt fyrens navn og sit navn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:23

//svare senere skal lige hjem//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Ons 12 Jan 2011 - 13:29

//ok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Gæst Tors 13 Jan 2011 - 10:23

//??//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mørketss mester //edward// Empty Sv: mørketss mester //edward//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum