Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mester!! //Barishan// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mester!! //Barishan// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mester!! //Barishan// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mester!! //Barishan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mester!! //Barishan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mester!! //Barishan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mester!! //Barishan// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mester!! //Barishan// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mester!! //Barishan// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mester!! //Barishan// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mester!! //Barishan//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

mester!! //Barishan// Empty mester!! //Barishan//

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 3:56

S_Skoven
T_16.00
O_Træer og ikke så meget andet
P_sit trænings tøj
V_fint til tæning

Jaster var ude i skove for at træne lidt igen han havde meget der skulle indhentes i hans træning som han ikke havde fået gjordt helt fordi han har haft travlt med nogen ting men nu havde han tid til det og han havde sit ene sværd med ud for at træne med det for han var ikke så vandt til det sværd endnu *pyha jeg tror godt jeg kunne bruge det som man kan kalde en meste*tænkte han og løftede sit sværd "kan godt forstå jeg kalder det for magtens sværd det er mega tungt men skal nok få lært at styre det en dag"sagde han til sig selv og svang det mod et træ men snittede det kun *pokkers*tænkte han og løftede det op igen og svang det en gang mere og ramte så træet ordenlig men det gik ikke ligefrem som han håbede på for nu sad sværdet fast i træet oh han prøvede på at få det fri *pokkers sværdet sidder fast nu*tænkte han og hev alt hvad han kunne for at få det fri.

//Magtens sværd = http://skysite.dk/jaster/?side=221489 //
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

mester!! //Barishan// Empty Sv: mester!! //Barishan//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 4:04

Barishan havde gået en tur i skoven for at slappe af og havde set Jaster træne. Han havde stået og set ham træne i lidt tid. Han stod lidt og smilede. * han kunne godt bruge lidt hjælp *. Barishan gik lidt frem og rakte en hånd i vejret. '' Hey Jaster. Hvordan går træningen. Det ser ud til du godt kunne bruge et par fifs? ''. Barishan smilede venligt og kiggede på ham. Han havde som altid Zalzura på ryggen og sin beige jakke på. Barsihan tog sig til hagen. '' hvorfor træner du ikke med din mentor ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 4:10

Han stod og hev til men kunne ikke få det fri "pis"sagde han og kiggede surt på sværdet og hørte en snakke "Barishan hm ja som du kan se sidder mit dumme sværd fast i et træ og er skide tungt så jeg vil ikke sige at min træning går særlig mere af h til"sagde han med et stille grin "min mentor øh har vist ikke sådan en person"sagde han og kiggede på ham med et stille smil "hvad med din træning går den godt"spurgte han.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 4:14

Barishan nikkede lidt. '' min træning er næsten færdig. Erm du skal lirke sværdet ud ikke rive i det hvis det er tungt skal du også holde anderledes på det for at bruges dens vægt som en fordel. Lad mig vise dig det ''. Barishan stillede sit i en position hvor han lænede sin vægt på sin bagerste ben og svingede med hele sin krop så Zalzura lavede en sussende lyd imens den fløj igennem luften. '' sådan her ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 4:25

Han kiggede på ham "lirke sværdet ud okay"sagde han og prøvede så godt han kunne og sværdet kom stille fri. Han kiggede på ham med et stille smil "så det hele kommer an på hvordan man fordeler vægten med sig selv og sit sværd så det ikke vejre så meget har jeg ret i det"sagde han og kiggede på ham. Han skilte sig klar og lagde vægten på sit bagerste ben og gjorde nogenlunde det samme som ham men sværdet ramte ned i jorden i stedet for men det sad ikke fast denne gang. Han kiggede på sit sværd "okay før føltes det tungt men hvorfor skal det hele handle om vægten"sagde han og kiggede på ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 4:32

Barishan satte Zalzura i sit hylster igen. '' gør det normalt heller ikke hvis du bruger et let våben. Men bruger du et tungt våben er vægten en fordel mod modstangere og lære du hvordan du bruger vægten til at bruge dit sværd vil det ikke veje så meget og så kan man bygge på sin sværd teknik. Jeg bruger selv et tungt sværd. Det giver mig en fordel fordi der er mere slagkræft og folk tror jeg er langsom og klodset med det. Vægt fordeling er lige så vigtig som alt andet men man bliver nød til at lære en ting af gangen før det hele vil funkgere som en helhed. Forstår du det? ''. Barishan smilede og nikkede imod Jaster.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 4:41

Han kiggede på hende. "okay så det er på den måde men har to forskellige sværd det her og et der er lettere som er opkaldt efter min far som jeg godt nok aldrig rigtig mødte men min mor fortalte om ham og hans navn clane"sagde han og kiggede på sit sværd og trak det op af jorden. "men som du siger man ser langsom ud med et tungt sværd men de rammer også hårdt hvis det da rammer det den skal"sagde han med et grin.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 4:49

Barishan grinede lidt. '' ja men det kræver meget træning. Du er velkommen til at træne under mig hvis du føler jeg kan lære dig et par ting. Jeg har nogle elever jeg også træner. Der er plads nok til en til ''. Barishan smilede og sagde. '' du virker til du kunne bruge en hånd med din træning og mine elever siger jeg er en god mentor. Så hvis du ikke har noget imod at lytte efter en Aspara og ikke har noget imod at gennemgå hård træning hver dag så syntes jeg du skal overveje mit tilbyd min ven ''.

// logger nu men svare i morgen //.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 4:53

Han kiggede på ham med et stille smil. "Det ville nok ikke være så dårligt det du forslår der"sagde han og kiggede på sit sværd og satte det bag på sin ryg i den hylster "mentor kan man ikke bare kalde det mester eller sådan noget"sagde han og kiggede på ham. "men tror godt du kan lære mig en god del"sagde han med et stille smil på læberne "og jeg kan være lære nem mange gang"sagde han og kiggede på ham.

//okay ses//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 15:09

Barishan smilede og satte armene over kors. '' okay. Jamen først må vi starte med vægt fordeling. Start med det jeg lærte dig. Når du har det på plads så kan vi starte med sværd teknikken. Så skal du nok kunne bruge det sværd som en mester efter lidt tid ''. Barishan nikkede fast og grinede en smule før han kiggede på Jaster igen og ventede på han startede med at træne igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 17:53

Han nikkede så og gik vidre med at få styr på det med vægten men der gik mange time før han endelig havde fået styr på det og han svang sværdet som var det et mindre sværd og sveden løb ned af sin pande men det var det være hvis han ville være bedre til at styre det sværd og lære nogen teknikker med det. "puha det her bliver mere hårdt jo længere man træner"sagde han og holdte en pause
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 18:44

Barishan nikkede og sagde. '' træning er aldrig let. Men du har ret du er lærenem. Men det bliver svært med at lære sværd teknik og du skal vælge hvilken form du vil lære at mestre. Der er en stilart der går ud på at bruge vægten i dit sværd til at lave kraftige dødbringende slag. Dog er det en langsom teknik. Der er en teknik der går ud på at bruge længden på dit sværd til at ramme modstanderen før han kommer tæt på. Dog er den farlig at bruge hvis modstanderen kommer tæt på. Der er en der går ud på finesse. At snyde modstanderen til at tro du står langsomt. Du går efter dødbringende steder for at dræbe let og hurtigt. Dog er det ikke en slagkraftig teknik. Alle teknikker har deres styrker og svagheder. Hvilken teknik vil du træne ? ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 18:59

Han kiggede på ham da han stod og snakkede "det var jo det jeg sagde jeg kan være lære nem men hvad for nogen teknikker kan være mest nyttige i kamp hvis det nu kommer så langt at jeg skal møde zane en dag eller hans lille lort af en lærling kan så bare ikke huske hvad han hed"sagde han med et grin. Han tænkte sig lidt om "du må da kende nogen ikke"sagde han og kiggede på ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:05

Barishan nikkede og sukkede lidt. '' disværre er ingen teknikker bedre end andre. Det er med at finde den form du er bedst til og træne den til perfektion. Jeg kan dem alle sammen men jeg har også en jeg er bedst til. Mod Zane og Malakel kommer det ikke til sværd teknik men hvor stærk, snu, hurtig og klog du er min ven. Træning kan kun gøre så meget. Resten er op til dig, så jeg kan ikke svare dig på hvad for en er bedst ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 2:20

Han kiggede på ham med et stille smil "okay så styrke har også noget i det og hvor snu man er og sin hurtighed"sagde han og tænkte sig om "men dette er kun min normale mig har jo min form som vist fordobler de ting og mine evner"sagde han og kiggede lidt på sit sværd og ville gerne lære alt men det kunne tage lang tid selvom han var lære nem men han ville ikke give op i sin træning og tror ikke Barishan ville ha at han skulle stoppe nu hvor han var kommet i gang med sin træning ordenligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:29

Barishan nikkede og smilede. '' hvis du har en form der fordobler dine kræfter er det vigtigt du lære at blive god uden at bruge den form. Hvis du gør det ville du kunne overraske din modstander med din styrke når du transformere. Det vil give dig overraskelses momentet og sænke moralen hos din modstander. Det kan faktisk være nok til at vinde kampen nogle gange. Tro mig ''. Barishan grinede lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 2:37

"okay så jeg skal gemme den form i kamp til jeg for brug for den har jeg ret i det eller tager jeg helt fejl i det sammen hæng"sagde han og kiggede på ham med et stille smil og ville vide det eller tog han bare fejl i det men håbede på at ha ret *mon jeg også skulle ha taget det andet sværd med her ud nu jeg er i gang hm næh pyt*tænkte han og kiggede på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:46

Barishan nikkede og smilede. '' du har helt ret min ven. Det skal du nemlig. Du skal lade din modstander tro du kæmper med alt du har. Hvis det ikke er nok bruger du din form. Det skal nok overraske og forvire din modstander. Taktik er det vigtigste i en kamp. Det er vigtigt at få sin modstander til at undervurdere sig så man kan bruge det imod dem i sidste ende. Ser du hvis din modstander undervurdere dig har du nemmere ved at vide ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 2:55

"så hvis vi nu siger at jeg er kommet i kamp med ham der zane's lærling og han forventer at jeg gir alt det jeg har og til sidst når han tror han har den bedste fordel med kræfter og alt også kan jeg bruge min form og det vil komme bag på ham for han troede jeg gav alt det jeg havde i mig"sagde han og kiggede på ham og havde vist fattet det hele med det form fordele nu. "når men skal vi komme vider med træningen"sagde han muntert
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 2:59

Barishan grinede og nikkede. '' du forstår. Ja det må vi hellere. Næste del er analysering. Det er vigtigt du forstår at læse din modstanders næste træk. Forstår hans evner. Hans tankegang. Hans være måde. Alle disse ting kan have stor effekt på hvem der vinder kampen. Alle detaljer skal tages i brug og alle modstanderens evner skal tages med i dine beregninger. Forstår du hvad jeg mener ? ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 3:05

"okay men har ikke set så meget til zane men er det ikke noget med han har noget med ild at gøre som evner har kun hørt det men er ikke sikker på det"sagde han og kiggede på ham *hvis det passer burde jeg ha en chance for har jo selv noget med ild at gøre*tænkte han "men du siger jeg skulle kunne se hvad min modstander træk er om han bruger sin evner eller slår efter mig med sværd eller de bare næver"sagde han og kiggede på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:10

Baishan nikkede. '' ja se og forstå din modstander. Det er vigtigt. Du skal nok lære det efter noget træning i det. Lige nu vil jeg sige en god sparrings partner for dig ville være Riku. I er cirka på samme styrke længde ''. Barishan sukkede og kiggede alvorligt på Jaster. '' du er langt fra klar til at tænke på Zane som en modstander. Han vil dræbe dig før du når at blinke. Dog kan jeg træne til og jeg skal nok sige når du er klar. Men in til den tid kommer så skal du ikke tænke på Zane og Malakel. Kun på din træning. Hvis Zane eller Malakel kommer så tager jeg kampen op mod dem og du løber ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 3:17

"okay så"sagde han og kiggede på ham og var lidt alvorlig "ja ved det men det er min race der er fandens stædig i min familie står vi først fast på noget har vi også tænkt os at gøre det"sagde han og kiggede lidt rundt i skoven "men jeg må først træne længe og kun tænke på den men hvem er ham Riku"sagde han og kiggede på ham med et spørgende blik "du mener ham og mig ligger på samme plads så vi ville kunne træne sammen"sagde han og kiggede bare på ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:21

Barishan grinede lidt og sagde så. '' Riku er også en af mine elever. Dig og ham ligger på samme kamp styrke. Det vil sige i cirka er lige gode til at bruge jeres evner og kæmpe. Hvis i trænede imod hinanden ville i få en del kamp erfaring og gode teknikker ud af det. Måske ville i også kunne lære at analysere hindandens træk. Jeg tror at i til sammen måske ville kunne udfordre en af Zanes stærkeste agenter. Måske hvis i blev et team ville i en dag kunne dræbe Zane inden alt for længe ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 3:25

"team op med ham riku jeg kendte en gammel mand som er død og borte i dag han var en kriger han temede op med en af han kendte men det gik ikke så godt som de havde troede og han sagde til mig at en makker er en klods om benet men det nok fordi de ikke brugte nok tid til at træne sammen ordenligt men jeg giver det en chance med ham riku hvis du kan få fat på ham"sagde han og kiggede på ham

//smutter i seng nu ses//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen