Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 14:17

Ja, som sagt mangler jeg et emne eller to, der har resulteret i kreativeboost..

Så her er et par tørre krav:¨

Overhold altid reglerne, logik for burhøns (Hvilket nogle af os er :P)

Jeg elsker plots! Lad os da skrive over pm, om en masse ideer. de fleste plots vil altid være energifyldte og skabe et spændende emne for os begge, ikke sandt?

Tid, sted, handling - Hav nu forhelvede styr på Di Morgas nutidige status, kaos? JATAK! Måske er man ny, men som man har kigget rundt, ser jeg jo et gigantisk mangel på sidens egentlige forhold, nogle vil ikke dræbes; fair nok. Men hav nu en smule styr på det og leg ikke "Susan Day" i emnet, ikke for at angribe, men sådan har jeg det bare.

Og til sidst: Hold dig venligst til OVER 13 linjer.. Mange tak! ^^

Jeg behøver forhåbentlig ikke sige at race, alder osv. er totalt valgfrit?

-: Jeannette :-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 14:22

Jeg vil gerne prøve at have et emne med dig.

Jeg synes også at for få tænker på hvad der er sket her på siden, så man må jo starte et sted? hvis man tænker: De andre tager ikke hensyn til det, så hvorfor skulle jeg gøre det?
Hvis en tænker det, tænker snart alle det. Og det ville være synd.
Så skal vi ikke prøve at lave et emne sammen hvor der rent faktisk sker noget som har med alt det Malakel har gjort at gøre?

Jeg kan godt komme op omkring de 13 linjer og meget mere hvis jeg får et krea chok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 14:25

Fedt der er en der har næsten samme tankegang! (heldigivis ikke helt samme) og det glæder mig inderligt at du vil, især fordi du også er åben overfor muligheden med plots and stuff, hvis jeg skal lave det, så bliver det nok først lidt senere, skal snart hjem fra skole.. Hvis du, så bare send linket herind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 14:29

Jeg vil gerne prøve at lave et, men så skal de helst sige hvor henne.
Men det ville glæde mig hvis du ville lave det alligevel, ventetiden gør mig ikke noget! ^^
Jeg er også glad for at du nævner her at den du vil emne med skal være opmærksom på hvad der er sket i Di Morga, for det nytter, som sagt, ikke at man leger snehvide og de 7 små dværge eller Mor, far og børn, for det sker ikke! Man er enten slave, slaveherre eller også går man og frygter for at blive slave! Færdig, det er bare ikke alle der forstår det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 14:56

Sandt. Men så skal det nok være... Gågaden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 14:58

okay, skal jeg lave? *Håber inderligt at du siger nej men tør ikke håbe på du selv gider lave det*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 16:23

Jeg skal nok, men hvorhenne vil du have det? ^^.. Det var bare hvis du ikke ville vente på at kunne svare..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 16:29

Hmm... Hvad med... nede i byen, på en skole dag. Lidt baggrunds historie: Melanie kunne havde pjækket?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 16:33

Hmm.. Fedt, Det bliver nok at Jean er blevet færdig med at handle, ikke mad, men ting til fangst af væsner..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 16:38

Ja ja... det lyder fedt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det? Empty Sv: Alt for længe har jeg manglet et emne.. Sys du også det?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum