Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:32

Halløjsa Alle! Jeg er frisk på et emne hvad med jer? Yeah i know jeg er ny, men kan godt lide at emne med folk. Bare det ikke bliver for mange på en gang. Har dog ikke fået skrevet ret meget om Tamie endnu, men i overlevere vel nok alligevel? Well alle har nogle krav så det har jeg sjovt nok også, noget nyt i at man har krav? Næh!!

1. Well well, da Tamie er ny og vampyrer, gider jeg ikke have at hun bliver slået ihjel, der af vil jeg da heller ikke slå jer ihjel?

2. Hvis du kan skrive over de 10 linjer er det i orden, eller op til de 20 linjer vil også være helt i orden xD

3. Hvis du har krea og skriver noget som man nemt ville kunne svare på i et emne. Så vil jeg også nemt få krea til at svare tilbage på.

Well well det var vist det med krav og sådan, så nogen der vil emne? Ellers vil jeg virkelig begynde at kede mig, hvis jeg ingen ting overhoved havde at lave, så please come on!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:33

Jeg vil gerne. Men du skal få lov til at lave Tamie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:35

Jamen dog Alizah! Store krav du kommer med, men så har jeg et krav til dig, du finder et sted til emnet så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:40

Gisp hvor stort .__. Ehmm Forét? Eller Teateret?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:41

Hm Forrét for der bor Tamie alligevel xD når jeg tænker over navnet på skoven, lyder det som om det er en forret xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:44

Oki. Skal nok svarer hurtigst muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:45

Okay, men der går lidt tid inden det er færdig lavt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:47

Det er okay. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 15:48

xD

-Andre der mon har lyst til et emne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 16:10

Okay Alizah her er emnet, håber ikke det blev for langt.

http://www.vielamort.com/t7814-hyggeligt-at-mode-dig-alizah#161239

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 18:07

Jeg er frisk på et emne med dig :D Men du skal bare vide at Rexy ikke bryder sig så meget om piger efter han er blevet forrådt af dem for mange gange ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 19:47

Stakkels ham xD men ok til et emne med dig. Men hvem opretter det så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det? Empty Sv: Jaah jeg er friks på et emne, andre der også er det?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum