Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
i elvers landsby Belegion(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
i elvers landsby Belegion(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

i elvers landsby Belegion(privat)

Go down

i elvers landsby Belegion(privat) Empty i elvers landsby Belegion(privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011 - 20:54

T: 16:00
O: en masse elver
V: Solskin
S: skoven ellers by på ellevkonges slot

ZeuZeu var hjemme i sin landsby. hun var kongens og Droninges datte en prinsesse af blodet det var hun født til, var at overtag trone en dagn når hendes forælder var væk og de hadestadig væk. mange år tilbage endnu hun var stadig væk deres eneste barn og deres øjesten, og de ville af de bedste vagter til at passe på hende hun var hele byens fremtid. Vis der skete noget med hende ville den som ikke hade holdt øjne med hende blive streffet, for deres ugrening og forvist fra byen for altid

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

i elvers landsby Belegion(privat) Empty Sv: i elvers landsby Belegion(privat)

Indlæg af Logan Fre 21 Jan 2011 - 21:13

Belegion kom gående ned af en lande vej ind til en eleverby. På ryggen havde han en rygsæk, man kunne lige se toppen af nogle pile der hang bag tasken, i hans bælte hang der et sværd, på grebet og på skeden (holderen) var der en masse runer, kun få elever kunne læse, han kunne ikke engang selv læse det.
Man kunne se hans skinnende ringbrynje som stod i stærk kontrast til hans røde kappe som blafrede blidt i vinden
Han så sig rundt han havde ikke være i en elever by i lang tid, alt for lang tid siden. Han fortsatte ind i byen og så sig rundt.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011 - 21:20

ZeuZeu var ung og søde. hun var ude og gå i byen hun hade sin Panter med sig og en vagte, som ikke lleve op til de krav som hendes far hade sat for nogen få udvaldet. Elver som skulle forger som Zeu livevagter men ikke alle kunne leve op til de store krav, som kongen og droningen hade sad for deres dattes sikkehed. Hun var ellske af alle i byen og i sær af børne de elske at høre ende fortælle. Om hende eventyr ude i verden

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Fre 21 Jan 2011 - 21:30

Belegion gik videre i sin egen lille verden indtil han gik ind i en eller anden, personen lignede en vagt eller sådan noget? Han væltede og faldt ned på jorden. Han fik rejst sig op og så på vagten.
"hvad bilder du dig ind? se dig dog for" sagde Belegion og stod og kiggede på vagten.
"du burde se dig for" sagde han og så på vagten, han havde stadig sit 'slør' eller sit stof foran munden så man kunne ikke se hvem han var, udover det havde han sin hjelm på og gik ned og dækkede på næsen og for ørerene (se billede).
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011 - 21:42

" Vake hvad sker der " spurte ZeuZeu stille. og kom over i mod dem hun hade en bue og nogen pile på sig, for her i byen var det en regel at alle over 14 år skulle bære våben. Vis de kom i kampe med noagn ander elver fra ander byen vagten stille sig, ved siden af ZeuZeu og holdt om sit svæder for at han hurtiget . Trække det ZeuZeu hade et Diadem på hovedt med måne sten og safie

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Fre 21 Jan 2011 - 21:48

"vil du virkelig gerne slås foran damen?" sagde Belegion og holdt om sit sværd.
"jeg vil så nødig slås i en eleverby, du har 30 sekunder til sige undskyld ellers trækker jeg mit sværd" sagde Belegion og fjernede sløret fra sin mund.
Han begynde at gå i små cirkler rundt om vagten mens han havde et stramt greb på sit sværd, hvis vagten trak sit våben ville han være forberedt, selv om Belegion lignede en simpel fremmed fra en eller anden lille landsby, var han mere end det.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011 - 22:01

" stop ingen slogser her i byen.Uden der er en grund og du fremme du skal sige undskyld til vagten for det var dig, som gik ind i ham og ikke movendt sige undskyld til Vake " sagde ZeuZeu. Og stoppe dem i at begyndte at slogsen midt på byens tove, Hun stille sig i mellem dem for at de ikke skulle sloges i mod hinanden

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Fre 21 Jan 2011 - 22:06

"det var det sikkert, man han var lige så meget med til det som mig" sagde Belegion og løsnede grebet om sit sværd.
"har du nogle sinde hørt det er ultra dumt at gå i mellem en med et sværd?" sagde han og så på pigen, hun så rig ud, ved et øjekast kunne man nemt tro hun var kongelig eller sådan noget, han tog sin hjelm af, og straks røg han lyse hår ned (det går omkring til halsen på ham) han tog sin hjelm under armen.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011 - 22:16

" jeg er ikke dum men her er mange. Små børn og de skal ikke se et blodbad vis vi får bruge for, et laver bødlen den for " sagde ZeuZeu" de skal tiltale hende deres højhed " sagde Vake. han var meget stolt over t være vagt for byens prinsesse, ZeuZeu var meget søde og i det smamen kaldt nogen oppe fra slotte. At hendes møde med sine skræder begyndte om lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Fre 21 Jan 2011 - 22:19

"alle folk er lige i den her verden, ingen er kongelige ingen er bønder, men du kan prøve at tvinge mig" sagde Belegion og så på vagten med et flabet smil, det var ikke fordi at han havde problemer med at tiltale folk korrekt, han havde bare et problem med folk der troede de var mere værd end andre. Belegion gik hen mod vagten så han tog 10 centimeter fra ham "tving mig dukse dreng" sagde han og puffede let til ham.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Fre 21 Jan 2011 - 22:28

" lad ham være. Vis de ikke opføre dem oordentliget ende de som vats middags mad, han hadr ikke spiste i næsten 3 år siden den sidste hade gjore nar af byen.Men vis de opføre dem ordenliget kan de blive så længen de vil Vake du skal være, gårdvagt i nat " sagde ZeuZeu " som de ønsker deres højhed og du kan vendt sig " sagde vake til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Fre 21 Jan 2011 - 22:32

"hør her, 'deres højhed'.. du er velkommen til at prøve at smide mig ud, men du sal nok være lidt større eller være flere folk" sagde Belegion og tog sin hjelm på igen.
"hør deres højhed, hvorfor går de rundt alene i byen? en eller anden idiot kunne jo bare komme og slå dem ned" sagde han og så hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 10:55

" Vake er blive udvaldet. Til at passe på mig vi de ikke hade ceneret ham så var han ikke gå de er nok alene, men her i byen sætte vi alle sammen i på at passe på alt og alle og mange passe. Rigtig meget på mig da jeg er byens fremtid " sadge ZeuZeu

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Lør 22 Jan 2011 - 11:12

"du har alt for meget selvtillid, når man tænker på du bare er et barn" grinte Belegion og så på hende.
han begynde at gå lidt mere rundt om hende. "det er ikke godt at tro at alle vil gøre dig godt, en dag vil du blive ramt/dræbt eller såret også er der ikke noget at gøre andet end at ligge sig ned og død" sagde han og stoppede foran hende
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 11:23

" du er ikke spor. sjove at du ved det og vis du ville ha mig undskyld skal jeg orden noget ind, jeg skal ind og lave mine Leksire til mine timer " sagde ZeuZeu og vendt ryggen til ham. og begyndte at gå hun hade det som om nogen eller noget holdt øje med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Lør 22 Jan 2011 - 11:35

"kongelige" grinte Belegion, han kunne ikke tage hende seriøst altså hun var 15-16 år og hun opførte sig som en på 25.
"hør prinsesse, det der fornemme halløj frem provokere bare et angreb og så slam er du færdig, død. stendød og du kan ikke gøre noget i mod det" sagde han og trak sin hætte over hovedet
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 11:43

" høre her din opblæste nar. Jeg har ikke tid til at snakke mere med dig enden forsvinder du eller skal jeg søger for at du blive, smidet ud af byen her så sandt jeg er Prinsesse ZeuZeu. Elverens tronarvinge " sagde ZeuZeu og gik , nu var hun først vred på ham hun viste at han talte sandt men hun hade ikke tid til at høre efter

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum