Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Looking hot, Dangerous // Render-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 19:46

s~ De Strip-Tease
t~Åbningstid
v~Ligegyldigt da det hele foregår inde
o~Folk der kigger på diverse strippere
p~Meget kort og stram nederdel, meget lille og strap tom, net strømpebukser og sorte stilleter

_______________________________

Det var endnu engang tid til arbejde, dog var det ikke på det samme sted hvor det plejede at være, men man skulle jo også prøve noget nyt, ikke sandt? Denne pige, hvilket hun jo stadig var, var ikke en af stripperne, men en af tjenerne der skulle gå ned med drinks og diverse drikkevarer. Hun var gået ind i bag lokalet for at tage det tøj på hun skulle og redte hendes hår så det sad bedre så hun ikke lignede sådan en der lige var faldet ned fra månen. Dørene blev åbnede og folk kom efter hånden ind lidt efter lidt, Hun var klar til at ekspederer en kunde " Nika der er en herre derovre" sagde bartenderen og skubbede blidt til hende. Nika gik selvsikkert over mod ham og smilte blidt for sig selv " Hvad skulle det være?" spurgte hun med en lidt uskyldig stemme og så på manden som bestilte en bloody mary, hun gik igen op til baren og sagde hun skulle have en bloody mary og gik tilbage til manden med den " Here you go" sagde hun og stillede drinken foran ham og skulle lige til at gå idet hun mærkede en hånd om hendes " Hvad har du gang i?" sagde hun og så koldt på ham og trak sin hånd til sig, hvilket ikke lykkedes " SLIP MIG!" råbte hun, men han rav ikke slip på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Fre 18 Feb 2011 - 20:44

I samme øjeblik kom en ind hvor alle tjenerne frækt gik forbi og hilste samt bartenderen som bukkede ydmygt ja Render var kendt her han arbejdede for den tidligere ejer Zero som vampyr dræber og han så rundt med et smil indtil han så hende Nika gå forbi han uden at være ydmyg bartenderen sagde til ham hun var ny og Render smilede frækt "så er det vel tid til at lære hende maner" sagde han roligt og begyndte at gå efter hende men pludselig var en pervers stodder ved at overfalde hende han rettede på sit jakkesæt og gik derhen "undskyld mig hr. men den kvinde tilhøre ikke dig" manden spyttede bare på Render og blev ved Render tog fat i mandens arm og slog på mandens arm osse hvorefter et knæk kom og manden skreg og slap hende og gik et skridt tilbage før Render lavede et halvmåne spark og skubbede manden ned på hans tidligere bord som braste sammen hvorefter manden lå der og ømmede sig "er du okay" spurgte han høfligt og tog Nika's hånd og kyssede blidt hendes håndryg
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 13:32

NIka så på den ny ankomne mand der lige havde redet hende fra en eller anden stoder der ikke kune styre sine lyster " Ja jeg er okay" sagde hun og så på denne unge mand der havde taget hendes hånd og placerede et kys på hendes håndryg. NIka rødmede svagt og så mod nogle kunder der ville bestiulle noget " Undskyld mig" sagde hun og bukkede hovedet blidt, trak sin hånd til sig og gik over til kunderne og fik deres bestillinger. Hun så sig over skulderen på den mand der lige havde redet hende og kom så til at tænke på om han var en a Zero's , Det var han sikkert, det kunne man se på den måde han gik klædt på. Hun smilede for sig selv på vej op til baren, fik det kunderne havde bestilt, gik ned med det og gik derefter op i baren " Nika du kan holde en pause" sagde bartenderen og smilte blidt til hende " Tusind tak" sagde hun, stillede bakken fra sig og gik ind i det baglokalet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 13:42

Han smilede roligt og holdte øje med hende og så på bartenderen og smuttede så om i baglokalet til hende "jeg fik aldrig fat i dit navn" sagde han roligt og smilede "mit navn er Render" sagde han roligt og satte sig på en stol inde i baglokalet
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 13:47

NIka så på ham da han kom ind " Jeg er Nika" sagde hun og smilte blidt til ham. Hun strøg en hårtot om bag øret og kørte en hånd gennem det lange sorte hår så hun bedre hunne se ham, da hendes pandehår var faldet ned over det ene øje. Hun stod ved et spejl og fik hendes makeup til at se lidt bedre ud efter det sammenstød mellem hende og den perverse stodder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 13:51

Render smilede og gik hen til hende roligt og lænede sig op af bordet som fulgte med spejlet med begge hænder og hende mellem hans arme og smilede roligt og åndede hende langsomt i nakken "Nåh Nika må jeg spørge hvorfor du har valgt at blive tjenerpige her" hviskede han
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 13:55

Nika vendte sig om og så på ham " Ikke for noget Render, men jeg vil gerne have at i mænd bliver på afstand" sagde hun og rødmede helt vildt og tabte sin mobil på gulvet * Fuck! Hvis jeg bukker mig kan han se op under min nederdel* tænkte hun og bed sig let i underlæben. " Det var ikke mig der valgte det, Jeg er blevet tvunget" sagde hun og så ned på sin mobil nede på gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 14:01

"Skal du have hjælp" sagde han og tog mobilen mellem sine sko og lavede det som plejede at være starten på et fodbold sakse spark og greb mobilen i luften men beholdte den bag sin ryg "vil du gerne have den" spurgte han roligt og så på hende
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 14:21

NIka så på ham med et irriteret blik " Ja tak bare giv mig den" sagde hun og ramte hånden frem, hvis der var noget hun hadede så var det drenge der prøvede at vise sig frem foran hende * Blærerøv* tænkte hun og så på ham i håb om han ville give hende mobilen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 14:24

Han grinte roligt "give dig den ja selvfølgelig for et kys her" sagde han og pegede på sin kind roligt "og en date bagefter så jeg kan vise dig at jeg er en normal dreng der bare er lidt interesseret i dig" sagde han roligt med et smil mens han med sin anden hånd aede hendes kind blidt "jeg vil jo bare gerne vise dig at jeg er lidt af hvert" han smilede fortsat og gav hende mobilen roligt "og hvorfor lyder du så irriteret"
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 14:30

Nika så på ham og gav ham et kys på kinden " sådan min mobil tak" sagde hun og tog om ham for at se om hun kunne få fat i sin mobil, dog uden held. Hun så på ham med et blidt smil og nikkede " Fint du får en date med mig" sagde hun og gik tilbage til spejlet for at rede sit hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 14:37

Han smilede roligt og fjernede sig så hun kunne gå rundt vis hun ville han stillede sig hen ved siden af spejlet og så på hende "skal vi sige når din vagt er slut" spurgte han roligt med et smil "ved søen jeg skal nok lave en picnic kurv og tæppe og tallerkner og alt det du skal bare lige fortælle mig hvad du vil have at spise" sagde han roligt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 14:42

Nika nikkede " Det er fint med mig" sagde hun og så på ham med et blidt smil " Jeg spiser faktisk alt der er spiseligt" sagde hun og grinte svagt og rettede på sit hår " Nika der er slås kamp hjælp os lige" råbte bartenderen " Undskyld mig" sagde hun og tog en lille kniv op fra sin bh og gik ud til dem der slåssede " HØR HER FUCK HOVEDER!! JEG ER IKKE BANGE FOR AT CUTTE JER ALLE SAMMEN OP OG SMIDE JER UD I KONTAINEREN UDE BAGVED!" råbte hun og slåskampenm stoppede og alle folk stod og så på hende, Det var ikke første gang at nogle kom til skade, hvis de ikke stoppede. Der sad en mand i hjørnet og nikkede af Nika, denne mand var en hun allerede havde lavet et ar på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 15:13

Render var gået ud bag hende og så på hende vis han havde syntes hun var sexet før ville han mene hun var super sexet nu mens han fortsat beundrede hende roligt og så ned et tørklæde lå på jorden foran hende
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 15:25

Nika så ned og fik øje på et tørklæde og tænkte ikke over at han kunne stå bag hende så hun bukkede sig for at samle det op. Hun løftede det op i luften " Hvis er dette tørklæde" sagde hun med et blidt smil og en ung dame svarede at det var hendes, Nika gik over med den og nikkede kort og lagde sin kniv tilbage hvor hun havde taget den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 15:28

Han havde stået med store øjne og kigget på hendes røv "wow" hviskede han for sig selv før han tog sin fatning og så på hende roligt med et smil og så på bartenderen og nikkede til ham bartenderen nikkede roligt og sagde til Nika at hun godt må få tidligere fri
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 15:32

NIka smilte og gik forbi Render og smilte blidt til ham og op til baren " Nika du kan godt bare tage fri nu, der er ikke så meget at lave" sagde bartenderen og smilte til hende " Er du sikker?" spurgte hun og så undrende på ham og derefter ud på alle menneskerne der var der " Jeg er helt sikker, bare smut ind efter dine ting og smut" sagde han og nikkede kort. Nika gik ind i baglokalet og tog sine ting og gik derefter hen til Render " Klar?" spurgte hun og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 15:38

Han smilede roligt og ringede kort hvorefter 3 store kraftige dørmænd kom "de skal nok beskytte det hele" sagde han roligt og rejste sig op og førte hende ud til hans motorcykel som han satte sig på "vil du med eller vil du går" sagde han og grinte lidt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 15:41

NIka så på de 3 dørmænd der kom og smilte blidt " WOW!" sagde hun og fulgte så efter ham udenfor " Er det din?" spurgte hun temmelig overrasket over at se den mototcykel han satte sig op på * UUUH for første gang i mit liv skal jeg opleve fart!" tænkte hun og satte sig op bag på, lagde roligt hendes arme om hans liv os lagde hovedet på hans ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 15:47

Han smilede og gassede op og stylede på baghjulet med det samme før han kørte af sted i stor fart mod byen "NU HOLDER DU GODT FAST IKKE" råbte han til hende med et smil mens han kørte videre indtil han kom til en lille kiosk hvor han stoppede ude foran og bremsede så hårdt han endte på forhjulet og lavede et halvt sving og landede så på det andet hjul så han var på begge "smut du ind og find noget vi skal have med" sagde han og gav hende en halvtreds dollar seddel i hånden
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 16:33

Nika smilte og tog ordentlig fast omkring ham " JO!" svarede hun og smilte blidt og var mere end klar. Da de ankom til kiosken steg hun af, tog imod halvtreds dollar sedlen og gik inden for * hvad mon vi skal have med?* tænkte hun og smilte for sig selv. Hun gik ikke længe før hun havde fundet 2 æbler, 2 sandwiches, 2 sodavand og en lille smule slik. Da hun kom op til disken og ville betale så ejeren underligt på hende som om hun var en luder og bedte hende om at smutte ud af butikken. Nika trak sin kniv og så på hende " Hør her dame!!! Jeg er ikke en luder, men tjener på de strip-tease.. Fattet?" spurgte hun og lagde pengene på disken og tog tingene og gik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 16:43

Han så på hende igennem kiosk vinduet og smilede hun blev da osse bare frækkere og frækkere og mere sexet end nogen anden pige han åbnede så for sædet hvor der normalt vis var et sted hvor man kunne ligge sine ting ned "værsgo" sagde han roligt så hun kunne ligge tingene derned
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Feb 2011 - 16:52

Hun smilte blidt til ham og smed tingene ned i rummet " sådan" sagde hun og ventede på det blev lukket og så satte hun sig igen op på motorcyklen, lagde hendes arme ogkring ham og lagde hovedet på hans ryg og var dermed klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tirs 22 Feb 2011 - 17:46

Han smilede roligt og speedede op og lod baghjulet køre så der kom en masse røg før han slap bremsen og fissede af sted på baghjulet roligt med et smil mens han kørte videre før han kørte ind imellem en masse træer i Zigzag kørsel
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 12:15

Hun grinte blidt og tog bedre fast idet de fissede afsted og lavede zigzag mellem nogle træer. Hendes hånd faldt langsom ned af mod hans nedre dele, hvis han var med på den. Hun atoppede lige ved hans buksekant og smilte for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum