Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Ons 23 Feb 2011 - 13:54

Han kørte roligt videre og lod hende gøre det han sørgede osse for at køre mere sikkert så hun ikke behøvede at bruge besvær ved at holde mega godt fast osse mens han smilede "FRÆKKERT" råbte han bagud til hende mens han smilede
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Fre 25 Feb 2011 - 12:18

Hun smilte og rødmede svagt " DET KAN DU SELV VÆRE" råbte hun tilbage og lagde sit hoved på hans ryg, mens hendes hånd stadig var ved hans buksekant og smilte blidt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Lør 26 Feb 2011 - 11:10

Han grinte før han gassede op igen så der kom et stød med fart før de kørte hurtigere igen og ind imellem en masse træer da der pludselig kom en kæmpe sten som en rampe han kørte op på den og hoppede ud over kanten og landede og bramsede men de gled alligevel et godt stykke hen mod søen han svang hen så de bramsede på siden og stoppede lige ved søens kant mens han grinte og lænede sig mod styret
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 10:30

Hun smilte for sig selv da han gassede op og da han kørte over den sten som var som en rampe, holdt hun bedre fast om ham for at være sikker på hun ikke faldt af. Da de holdt stille så hun udover søen med et svagt smil og gik der efter ned af hans motorcykel * Nika lad ikke følelserne stye dig* tænkte hun og kneb en lille tåre som faldt ned i søen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Ons 9 Mar 2011 - 10:47

Han rejste sig fra motorcyklen lige nok til at se den tåre før han gik hen til hende og lænede sig mod den "hvad er der Nika?" spurgte han roligt og tog hendes hånd med et roligt blik "hvorfor græder du" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende og ventede på et svar fra hende
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 13:31

Hun så på ham med et skævt smil " Det var noget der skete her for mange år siden" sagde hun og satte sig ved kanten af vandet og så ned i det " Render, den pige du ser nu er ikke mit rigtige jeg" sagde hun svagt og så op på ham idet endnu en tåre faldt ned af hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Ons 9 Mar 2011 - 13:43

Han satte sig ved siden af hende "den pige jeg ser på lige nu er en pige som har følelser en pige som i det mindste tænker på andet end bare sig selv en sød pige med andre ord" sagde han roligt og smilede og nussede hendes hånd blidt "en pige jeg er glad for at være her med"
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 15:59

Hun smilte blidt og så på ham " Du kendte mig ikke for nogle år siden" sagde hun og så op på ham med et svagt smil. Hun så igen på vandet og rørte ved det så hendes spejlbillede forandrede sig, billedet i vandet gav hende blodrøde øjne og spidse hjørnetænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Ons 9 Mar 2011 - 19:16

Han så på hende roligt uden at se på billedet "så fortæl jeg vil vide alt om dig" sagde han roligt og smilede mens han nussede hende blidt og tog hende kort på røven bare for sjov og så på hende fortsat roligt "fortæl mig alt hvad jeg skal vide om dig" sagde han roligt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 16:37

Hun så på ham med et smil " det skete her for 19 år siden, da jeg blev født" sagde hun og så ned på vandet igen, hvor spejlbilledet ikke havde ændret sig. Jeg blev født ind i en familie med pureblood vampyrer" sagde hun og bed sig i underlæben og kneb en tåre " Jeg er kommet her til Di Morga igen efter 10 år, for nu at finde min bror, som tydeligvis er vampyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tors 10 Mar 2011 - 21:39

Han så på hende lidt "så du er vampyr" sagde han undrende før han tog en maskine frem fra sin lomme som blinkede grøn "næh menneske" sagde han lettet og lagde maskinen væk før han lagde sig ned sammen med hende før han så på hende "det gør mig ondt" sagde han roligt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Fre 11 Mar 2011 - 21:39

Hun så på ham " jeg er ikke vampyr nu" sagde hun, men jeg blev født ind i en vampyr familie" sagde hun og så på ham idet de lagde sig ned. hun så udover søen og dens skindende vand " Det er heldigvis så længe siden, kan næsten ikke huske det" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Lør 12 Mar 2011 - 9:06

Han så på hende roligt og nikkede forstående "Okay" sagde han og rejste sig og tog maden frem fra sin motorcykel og kom hen og satte sig ved siden af hende og satte maden foran hende roligt "sådan" sagde han roligt "tror du ikke bare vi kan få os en hyggelig aften" spurgte han roligt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011 - 23:45

Hun smilte og lagde hovedet på hans skulder " aww Render.. Hvad er det du ser i mig ? jeg er jo bare en almindelig tjener og slave" sagde hun og så på ham med et skævt smil. Nika kunne ikke se hvad det var at mænd så i hende. " Jeg tror vi får en mere end bare fantastisk aften" sagde hun og smilte blidt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Tors 24 Mar 2011 - 20:04

Han smilede roligt "du ser helt vild utrolig ud og dejlig" hviskede han roligt og bukkede sig frem og kyssede hendes kind blidt mens han smilede roligt "jeg vil bare gerne ha en god aften med dig lige meget hvad" hviskede han roligt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Fre 25 Mar 2011 - 17:17

Hun smilte blidt for sig selv da han kyssede hendes kind " Vi kan uden problemer få en god aften du og jeg" sagde hun og smilte til ham. Hun ville sørge før at dette blev en aften han ikke ville glemme lige forløbig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Render Safaní Fre 25 Mar 2011 - 21:49

Han smilede roligt "det håber jeg" hviskede han blidt "hvad har du så lyst til nu? Skal vi ikke gå i barndommen igen og lave lidt kysseleg" spurgte han med sin frække side mens han fortsat og roligt smilede mens han så på hende roligt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Gæst Søn 1 Maj 2011 - 16:00

Hun smilte blidt til ham " Sikker på du tør det med mig?" spurgte hun stille og så på ham med et frækt blik. Ikke fordi hun ikke troede at han turde for han lignede en der godt turde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Looking hot, Dangerous // Render-privat// - Page 2 Empty Sv: Looking hot, Dangerous // Render-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum