Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Run if you care too live... //Cheryl//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Run if you care too live... //Cheryl//
Sted: togstationen
tid: 01:48
omgivelser: på en ødet parrong. det eneste lys man finder her er de få lygt pæle og skjærmene der oplyser togforbindelserne.
vejr: en lummer sommer nat.
Nattens mørke havde for alvor lagt sig tungt over byen. Jack Connel gik med hastige skridt. han skulle ikke nå noget men han havde overvejret noget han ikke kunne modstå. han havde ventet i det der føldes som flere timer uden for Quatre byens hotel. *det er næsten for dumt at lade gå til spilde* tænkte han for sig selv mens han trak sin hætte op over hovedet. han havde en helt spiceal kvinde i synet. han havde fulgt efter hende og en mand hen til hotellet. Nu opdagede han med glæde at det kun var kvinden der var kvinden der var kommet ud af hotellets lobby.. Jack ventede til kvinden var gået et stykke i forvejen.. han ville ikke ødelægge sjoven.
Kvinden gik let og elegant hen af gaderne. Jack smilede mere og mere da det gik op for ham hvor hun var på vej hen. kvinden gik op af en trappe til stationen.
tid: 01:48
omgivelser: på en ødet parrong. det eneste lys man finder her er de få lygt pæle og skjærmene der oplyser togforbindelserne.
vejr: en lummer sommer nat.
Nattens mørke havde for alvor lagt sig tungt over byen. Jack Connel gik med hastige skridt. han skulle ikke nå noget men han havde overvejret noget han ikke kunne modstå. han havde ventet i det der føldes som flere timer uden for Quatre byens hotel. *det er næsten for dumt at lade gå til spilde* tænkte han for sig selv mens han trak sin hætte op over hovedet. han havde en helt spiceal kvinde i synet. han havde fulgt efter hende og en mand hen til hotellet. Nu opdagede han med glæde at det kun var kvinden der var kvinden der var kommet ud af hotellets lobby.. Jack ventede til kvinden var gået et stykke i forvejen.. han ville ikke ødelægge sjoven.
Kvinden gik let og elegant hen af gaderne. Jack smilede mere og mere da det gik op for ham hvor hun var på vej hen. kvinden gik op af en trappe til stationen.
Gæst- Gæst
Sv: Run if you care too live... //Cheryl//
Den unge kvinde smilede fræk imens hun kort så ned mod sin lomme som sad i den sorte lårkorte nederdel hun bar, i den lomme lå de penge hun lige havde tjent på at knalde en lidt ældre mand og nu var hun blot på vej hjem mod sin chef for at få lidt søvn, udover at ha nederdel bar hun en sort kort top som gik hende til lidt over navlen så hendes smukke slanke former blev tydelige, hun var en smuk kvinde med en spinkel krop men med en mellemstor barm og en lille fast røv, og på fødderne bar hun et par høje sorte stiletter, hendes røde hår var kort og strøget tilbage så det ikke gik i øjende eller generede på andre måder, hendes isblå øjne var rette ud i mørket imens hun gik.
Cheryl var navnet og hun var ludder dog en af de dyrere men anderledes for hun havde en fin chef som tit sendte hende af sted for at forfører fjender eller andre folk som måske sku dræbes, hun sukke svagt*blir skønt med lidt søvn*tæmkte hun ikke fordi gun var træt men hun havde brug få søn, hun var ikke blot en kvinde men en lyndæmon, hun havde ikke lugte vampyren men var barer opsat på at ku komme hjem.
Cheryl var navnet og hun var ludder dog en af de dyrere men anderledes for hun havde en fin chef som tit sendte hende af sted for at forfører fjender eller andre folk som måske sku dræbes, hun sukke svagt*blir skønt med lidt søvn*tæmkte hun ikke fordi gun var træt men hun havde brug få søn, hun var ikke blot en kvinde men en lyndæmon, hun havde ikke lugte vampyren men var barer opsat på at ku komme hjem.
Gæst- Gæst
Jack betrakte Cheryl fra skyggerne. noget var kommet over ham noget han havde haft gemt væk i mange år. Jack mærkede en brandene varme sprede sig ud i hans krop fra hans kolde sorte hjerte. *hvad går der dog af mig?.. Fokuser!* Jack bøjede sig langsomt ned så han var klar til at angribe. han kunne ikke finde ud af hvad det var. men noget inden i ham ville havde den kvinde. det var noget dyrisk. som om alt forstand sivede ud af ham. han viste ikke om det var Cheryls skønhed der havde vækket hans indre bæst eller om det var lugten fra hendes hud, eller lyden af blodet der pumbede under den.. smage hende ville han en vej eller den anden. En dyb knoren brede sig ud over parongen. hans øjne lyste kraftigt og vildt.
Gæst- Gæst
Cheryl stoppe brat op da hun var kommet indenfor på stationen, hun vendte sig om og så mod døren, hun havde hørt en knurrende lyd som fik hende til at løftede et øjenbryn, hendes ene finger bevægede sig svagt i en cirkel imens hånden hang ned lang siden, rundt om fingeren kom små gnister"hvem der?"råbt hun højt samt tørt, dog uden frygt i hendes frække stemme, Cheryl følte ikke rigtigt kærlighed mere dog havde hendes chef fået tændt en flamme dybt inde i hende som fik hende til at smile vejr gang hun tænkte eller så på ham.
Hendes isblå øjne fik et tørt skær imens hun så rundt efter lydens ejermand som var i nærheden "kom frem"råbt hun igen tørt imens hun gjord sig klar til at forsvarer sig selv, igen vampyrer havde ikke drukket fra hende for de nåde aldrig at få sat tænderne i hende.
Hendes isblå øjne fik et tørt skær imens hun så rundt efter lydens ejermand som var i nærheden "kom frem"råbt hun igen tørt imens hun gjord sig klar til at forsvarer sig selv, igen vampyrer havde ikke drukket fra hende for de nåde aldrig at få sat tænderne i hende.
Gæst- Gæst
Jack stirrede forbløffedet imod kvinden. han rettede sig brat op og hævede sit ene øjenbryn af forbløffelse *lyn* han var måløs det var over hundrede år siden han sidst havde mødt en der var i stand til at manipulere selveste elementerne. han bed tænderne hårdt sammen *dette bliver ikke nemt, men det er ikke umuligt* Jack's krop blev langsomt gennemsigtig. nok kunne han vandre igennem de faste opjekter, men lyn! dette ville han aldrig kunne klare. han blev langsomt normal igen. han måtte overveje dette nøje. Jack trætte langsomt ud af skyggerne. hans øjne lyste stadig faretruende op. *jeg bliver nød til at være klar. hvis det der kan forlade hendes krop så må jeg reagere hurtigt!* Jack anstrengte sig for at smile venligt til Cheryl.
''Smuk aften ikke?'' hans stemme lød anstreng og falsk. tændingerne i hans mørke ansigt dunkede og alle hans sanser var skarper ind normalt.
''Smuk aften ikke?'' hans stemme lød anstreng og falsk. tændingerne i hans mørke ansigt dunkede og alle hans sanser var skarper ind normalt.
Gæst- Gæst
Cheryl så rundt da hun nu ku se en ret mørk mand tråde frem så hun ku se ham, nu ku hun skam også lugte ham og nu hører"det er ikke sandheden hr"svarede hun tørt hvorefter hun rette fingeren med gnistrende mod ham"jeg ved hvad jeres slags er ude på og nej du får intet fra mig"svarede hun ham frækt hvorefter hun sendte ham et advarende blik"så drop det"tilføj hun tørt og så på ham, hun betragte alle hans bevægelser og prøvede på at regne ud hvad han ville gøre men hun var ikke tankelæser ligesom vampyrer men snu var hun dog samt klog men vild.
Gæst- Gæst
Jack kunne ikke holde en dyb latter tilbage. hans smil afslørede hans skindene hvide tænder. ''bare rolig jeg har skam respekt for jeres slags.'' jack lage hovedet til den ene side og dernæst til den anden. hans øjne batragte åbenlyst Cheryls vær bevægelse. ''det er isandhed en fornøjelse at møde en med elementet i sin hule hånd.'' hans smil blev mere overlegendt. *hun virker ikke som en kriger* Jack tråtte et skridt frem hvorefter han bukkede dybt, dog ikke længer ind, at han stadig havde øjne kontakt. ''Du behøver ikke frygte mig min kære.'' hans stemme var blevet mere blid. han rakte sin hånd meget elegant ud mod Cheryl.
Gæst- Gæst
Cheryl rystede let på hovedet det var ikke mange blodsuger hun stolede på"jeg stoler ikke på fremmede og da slet ikke en blodsuger som dig"svarede hun blot tørt og afvisende, hun lo så let"pas på hr. lyn kan sagtens skade vampyrer "sag hun letter provokerende for at vise at hun langt fra var en kujon, hendes isblå øjne så halvt ind i hans røde og skinnede øjne, køn var han ikke langt fra en efter hendes smag men hun tænkte ikke på sex nu men at hun måtte beskytte sig, hun fnøs da hans hånd kom mod hende"drop det der "svarede hun tørt hvorefter hun pegede fingeren mod hans ansigt"jeg ku ave et pænt ar"sag hun frækt imens hun så trådte et skridt frem.
Gæst- Gæst
''hør nu unge dame..'' Jack smilede letter provokerende til Cheryl. *sådan få et skridt mere* han holde stadig hånden let ud mod hende. ''der er to slags monster i natten.. der er dem der lader jer gå..'' han holde en kort pause og gjorde tegn til at han mente sig selv. ''... og så er der dem der flår skindet fra kroppen. jeg kunne aldrig drømme om at skade sådan en skøndhed som de.'' Jack smilede overlegendet til Cheryl. ''Tillad mig at præsentere mig selv.. Mit navn er Jack Connel. og tro mig jeg er udemærket klar over kraften bag den evne..'' Jack tog med en let bevægelse og trak lidt til side i han trøje.
Et markandt brand ar kom til syne. ''Jeg er ikke en tåbe at ligge mig ud med folk af de kaliber...'' hans øjne gløde mere intenst.
Et markandt brand ar kom til syne. ''Jeg er ikke en tåbe at ligge mig ud med folk af de kaliber...'' hans øjne gløde mere intenst.
Gæst- Gæst
Cheryl så på ham før hun udstødte et let fnys"jeg tror ikke på dem"svarede hun tørt før hun smilede frækt, hun betragte ham nøje og man ku tydeligt se på hende at hun ikke var typen som tøvede med at bruge sin styrke, hun så kort mod arret "nåda så må de vel heller gå medminder du vil ha et barr størere"sag hun køligt"og vis det betyder noget for dem så er navnet Cheryl "svarede hun let før hun vendte om på hælen og begyndte at gå mod en af perronen, hun så dog tit tilbage for hun vidste at han ville angribe derfor havde hun et lyn klar et lyn som ville fjerne hans syn og hørelse, det sku nok få ramt på ham desuden ville der komme et kønt ar.
Gæst- Gæst
Jack bukkede undskyldene ''jamen jeg er da ked af at de ikke stoler på mig..'' hans smil brede sig. ''Cheryl sikke et yndig navn.'' hans stemme var slesk. da Cheryl vende sig om og begynde at gå, smilede Jack mere. *tak min kære.. du aner jo åben bart ikke beder.'' Jacks krop blev hurtigt gennemsigtigt han gled ned i joden. han bevægede sige uden besvær igennem den håre jord. han lyttede efter Cheryl hastige skridt. *der er du* Jack bevægede sig lidt frem foran hende. han gled langsomt op fra den mærke ashfald. han glæde sig ved tanken om at hans evne ikke blodt gjorde det muligt atpassere igennem fast matriale men også gjorde ham næsten usynlig. I det øjeblik Cheryl kiggede sig over skulderen igen, sprang han op fra jorden. han blottede hans gift fylde tænder og gik efter struben. denne gift ville sikre ham. hvis han fik hende først så kunne han måske undgå Cheryls lyn da hun ville blive paralyseret.
Gæst- Gæst
Cheryl smilede koldt for sig selv, hun vidste udmærket godt at ham kom snart, hun så sig kort over skuldren men han var væk så hun så igen frem imens hun sænke farten og stoppe op, hun gispe kort da hun dukke op men trådte hurtigt tre skridt bagud i lynets hast da hun var hurtig som et lyn, hun fnøs koldt af ham"se jeg kender jer"svarede hun koldt før hun sendte et ret stort lyn mod ham, da det var sendt af sted skød hun endnu et mod ham før hun trådte længerne bagud*ram*tænkte hun tørt, vis de ramte ville han ikke ku se eller hørere i hele 20 minutter, det gav hende nok tid til at gå til angreb for så at gå vis planen lykkes.
Gæst- Gæst
Jack gispede *pis!* han gjorde sig gennemsigtig i luften. det ville ikke skade ham så hårdt i denne form men han viste at det stadig var nok til at løbet var kørt. da lynene ramte ham udstød han et skrig af smerte. nok dulmede hans evne på smerten. men den fjernede det ikke. blind og døv faldet han til jorden. ''Fanden tage dig!'' skreg han mens han famlede vild ud i luften. han udstrålede en voldsom vrede. det var som at se en sort bjørn trængt op i en krog mens den var såret. ''Jeg skal nok få smagt dit blod om det så er det sidste jeg gør!'' Jack kæmpede for at samle de krafter der var tilbage. *hvis jeg ikke komme væk nu så er jeg død* han gjorde sig gennemsigtet og forsvandt ned i jorden. ''næste gang jeg ser dig er du mit bytte! næste gang..''
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Første gang på bar? (Cheryl)
» Leaving - Cheryl
» A little taste...Of what? /Cheryl/
» A Bitch with an itch // Cheryl
» Hvad er meningen? (Cheryl)
» Leaving - Cheryl
» A little taste...Of what? /Cheryl/
» A Bitch with an itch // Cheryl
» Hvad er meningen? (Cheryl)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives