Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 20:39

han kiggede kort op da hun åben dør, det så ikke ud til af hun havde det super godt, "har du det hele godt" spurgte han og kiggede over mod hende mens han tog en tår af glas, han sad rolig og vente på af hun vil svar ham, hvis hun vil svar ham, da hun ikke har svar på alle hans spørgsmål.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 20:43

hun flyttede puden lidt og kiggede op på ham"jeg har bare et af mine hovedpins anfald igen"sagde hun holde puden igen over sit hovede, den smerte var næsten værre end noget andet efter hendes egen mening, men hun kunne jo heller ikke huske noget, hovedpine var nogle gange et tegn på et slag i hovedet eller nogle blodkar som havde hævet sig en lille smule op, men hun havde det som om, nogle bare slog hende i hovedet hele tiden og det var ikke sjovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 20:45

"er det noget du har tit eller har haft tit" spurgte han og rejse sig op og gik over på badeværelse, han kom ind til hende med to piller og et glas vand, "tager dem her og vand vand bagefter" sagde han og rakte det frem til hende, det var smerte stille pille, to mener han var nok, ellers må hun få en eller to mere.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 20:48

"jeg haft fået dem i en del tid nu"sagde hun,hun satte sig op og tog imod det og tog pillerne med vand til, hun lagede sig ned igen og ventede bare på pillerne ville virke bare en lille smule, for det var næsten ikke til at holde ud i længden, da smerterne var meget store

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 20:52

"okay, det kun være tegn på af du har slå hoved meget hård" sagde han og kiggede kort på hende, så fik han nok svar på hvorfor hun har miste hukommelse, et kraftig slag i hoved, det forklar så en dele mere, så skal hun bare vente på af det går over, måske læge hjælp vil gør det går hurtigere.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 20:54

"det kan godt være, men jeg kan ikke huske det overhovedet"sagde hun, hun lå bare på sengen, hendes hår var stadigvæk meget vådt, det havde hun ikke fået tørret ret meget inden hun gik ind i sengen og lagde sig ned, hun lukkede øjne lidt, bare for at slappe af lidt, men det kunne hun ikke for smerten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 20:58

"okay det tro jeg nu af du har være ud for et kraftig slag i hoved" sagde han og kiggede på hende, "hjælp piller" spurgte han lidt efter og kiggede på hende, han var klar til hente to mere og fylde glas med vand, men han vente lige til af høre hendes svar, men det så ikke ud til af hjælp særlig meget.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:00

"nej de gør slet ikke, det gør stadigvæk meget ondt"sagde hun, der kunne gå flere timer eller ja dage før det gik over igen, det var meget forskelligt, hun håbede kun at det her var nogle få timer, men det kunne hun jo ikke vide det, hun måtte bare vente og se om det blev bedre eller om det blev værre endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 21:12

han nikke kort til det, hvorefter går ud på badeværelse og hente to piller mere og fylde glas med vand, "her er der to mere, du få ikke mere ind dem, få ved ikke hvor meget din krop kan tår det" sagde han rakte piller og glas frem mod hende, efter hun havde tager det, sad han sig på seng kant og kiggede kort på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:14

hun satte sig op og tog dem osse, efter dem, begynde det at hjælpe en lille smule, hun sys det var dejligt af lidt af smerten var væk, hun håbede efter lidt tid, den ville forsvinde helt væk, hun lagede sig ned på sengen igen, hun kiggede bare op i loftet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 21:29

"hjælp det nu" spurgte han efter noget tid så piller har haft til tid af virker, han rejse sig efter lidt tid, gik over til sit glas og tøm det, efter har tøm det gik han over og sat sig på seng kant, "jeg har en lille historie jeg godt vil fortale dig, måske hjælp dig til af husk noget" sagde han og kiggede på hende, "for nogle år side, var der en halv stor kamp mellem englene og en dæmon og hans tjener, den dag det hele starte var det rolig, sol skin og humør var godt hos englene, da det lige plus begynde det af blæst kraftig og tordner, det bliv også halv mørke ved port ind til himmel rig, ud fra mørke kom der mærkelig væsen sammen med udød som zombier og skeletter, de stod på i flere dag, til sidste vis herre sig, det var en dæmon, han deltog selv i kamp, mange falde for ham, selv en engle pige tog kamp op imod ham, hun falde også for hans våben, men hun død ikke, hun miste sin vinger, kort efter det forlod han sted og lod de sidste af han tjener væk tilbage" sagde han og kiggede på hende, "den her historie har jeg få af vi af nogen andre dæmoner" sagde han.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:33

hun kiggede på ham imens hans fortale den historie, hun så tydelige billeder af alt det han fortalte hende og da han var færdig, kunne hun huske en lille smule, men der var stadigvæk en del der manglede"jeg kan huske en lille smule og noget af det er præcis det du fortalt mig"sagde hun, hun kiggede på ham"hvordan kan det være?"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 21:36

"okay det var ret af høre af det hjælp lidt på det" sagde han og kiggede kort på hende, han rejse sig op og gik over til det stor vindue og kiggede ud over by, "hvordan kan hvad være" spurgte han og kiggede kort på hende, det spørge skulle hun forklar lidt bedre før han er med.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:38

"ja jeg kan huske det som du lige har fortalt om"sagde hun, hun sys det var skræmmende, hun kunne ikke huske noget lige indtil han begynde at fortælle den lille historie, hun var forvirret og skræmt af det, men sådan var det jo nok at få sin hukommelse igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 21:43

"okay, så kan det være af du var der under kamp eller har få den fortale kort efter det var sket" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler kort mens han kiggede ud af vindue, hun finde nok aldrig ud af det er ham som gjort det, da han var i sin dæmon form under kamp.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:45

"det kan jeg så ikke huske og jeg kan heller huske hvordan jeg har mistet mine vinger"sagde hun, hun sukkede lidt over det, hun havde jo set billeder af engle, med de smukkeste vinger og hun var tit ked af det når hun så de billeder at hun ikke havde sine mere, de havde nok osse været smukke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 21:48

"okay, det kommer nok på et tidspunkt" sagde han og kiggede kort rundt på de mange gader ned i by, der stod han i et stykke tid ud af sige noget, bare stå og kiggede ned på by, "når hvad har du lyst til af laver" spurgte han og vend sig om for af kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:51

"det ved jeg ikke"sagde hun, hun kiggede hen på ham, hun viste ikke hvad hun havde lyst til at lave, hun kende/kunne ikke huske så mange ting at lave i byen, hun sukkede lavt, hun ville ønske hun havde sine vinger, men det havde hun jo slet ikke overhovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 21:55

han nikke kort til det og kiggede kort på hende, "hvad plejer du af laver ud i skov ud over af træne dit våben" spurgte han og kiggede på hende, han gik over og sat sig i sofa, han trylleri et sæt kort frem, hvorefter han begynde af ligger en 7 kabale, husk det var kun han lært hende af spiller kort.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 21:58

"ikke ret meget andet, jagter mad til mig og min drage, men han kan ikke rigtigt komme frem her inde, her er for lille til en fuld voksen drage"sagde hun, hun kiggede lidt på det han lavede"hvad laver du?"spurgte hun, det han var ved kende hun ikke noget til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 22:02

han nikke bare som svar på af han havde hørt hende, "jeg ligger en 7 kabale, det er ret nem af laver så en, jeg kan også lær dig af spille kort, hvis du vil det" sagde han og kiggede kort op på hende, han kun ikke selv så mange forskellig kort spil men kun lær hende dem han kender.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 22:04

"okay, det vil jeg da gerne prøve"sagde hun, hun satte sig op og gik hen til ham og satte sig ved siden af ham, hendes hovedpine var snart helt væk efter de 4 piller, det var godt hun havde fået dem ellers ville hun ligge på sengen endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 22:11

"okay, så prøve jeg af lær dig fehundrede som det første, første blande men korte, så giver men et kort til hinanden indtil man har syv i alt, hvor det går ud på....." hvor han forklar videre, hvordan men spiller det, efter har vis hende hvordan det for går, "skal vi prøve af spiller det" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 22:22

"jo det kan vi da godt, der er jo ikke så meget andet at lave"sagde hun, hun kiggede lidt på ham, hendes hår var stadigvæk meget vådt, og det hang løst, hun gad ikke til at gøre noget ved det, hun satte sig så han ikke ville kunne se hendes kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Artair Ons 9 Mar 2011 - 22:26

han nikke kort til det, efter hun havde flytte sig, blande han korte godt, ind han gab en til hende og så til ham selv indtil de har syv korte hver, han sat ved hinanden som passer sammen, det var hun som starte så han venter rolig for af ser hvad hun gør, han vil rette på hende hvis hun laver fejl.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat - Page 6 Empty Sv: en dejlig forårsdag i skoven~ Gabriel~privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum