Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bang, bang.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Bang, bang.
Tid: 17.00
Omgivelser: I et af galeanstaltens tomme lokaler.
Vejr: Overskyet, tørt og køligt.
-Privat emne, Ivory-
Lokalet var tomt, og gråt. Et metalbord var placeret ved dens midte, og en seng, med en tyndslidt madras var placeret i venstre side, under et tremmebesat lille vindue. Der var stille. Der var øde og de eneste som stadig holdte til her, var junkierne fra hjørnet. Og, ja så Mr. West; Vampyren der stod i døråbningen, til dette tomme blege rum, og betragtede væggen, hvor store røre bogstaver prydede den. Røde bogstaver, som for længst var tørret, men som endnu ikke var falmet hen, som resten.
Sidst han havde været her, havde der ikke været tomt. Dengang havde bogstaverne endnu ikke fundet vej, til murens hvide kulør, skrigene og latteren kunne dengang stadig høres. Men ikke mere, alt var blot et minde nu.
Han tog let på hatten, rettede den uden at tænke over det, og gik så frem mod den tyndslidte seng. De mørke øjne, som denne eksistens bar rundt på, flakkede frem og tilbage, mens han satte sig ned. Sengen beklagede sig under hans vægt. Uden et ord endte han med at lægge sig ned, drejede hovedet, så loft lampen's blinkende lys ramte hans liggende profil, og mørke øje, der truede med at sluge lyset. Han lå lige over for de skrevne ord, og West kunne ikke lade være med at hviske dem for sig selv, som dengang - for længere tid siden, hvor selv samme hvide handsker havde skrevet dem.
"Bang... Bang - I shot her down.. I shot my pumpkin down. "
Den mørke hat rørte på sig, som han lå der i sengen, og stirrede mod væggen. Kom der nogen?
Gæst- Gæst
Sv: Bang, bang.
Hendes hår sad lyst ned af hendes ryg, langt hvidt hår, ligesom hendes hud, med pandehåret gemt væk fra ansigtet. Hun var ikke bange for at vise sig frem, selvom hun var noget af en enspænder. Kvinden hed Ivory og hun plejede at sige at hvis man ikke turde at gøre noget ud af sig selv, kunne der mærkes en vis svaghed. Ivory ville dog ikke brale af sin figur. Hun var ikke den flotteste kvinde i universet.
"Well..well" efter at disse ord strømmede ud af hendes mund stod hun foran den beskidte råstne dør, indgangen til Maison De Fous, også kaldt galeanstalten. Langsomt tog hun fat i håndtaget og åbnede døren, mens at det nemt kunne høres at døren trængte til noget olie, da den knirkede. - Hun trådte ind i dør åbningen og stod der lidt imens at hun lod sine lyseblå krystal klare, øjne glide rundt, lugten af blod strejfede hendes næse, ikke så underligt at folk troede at stedet var hjemsøgt, et lille, men klart grin undslap fra hendes læber ved tanken. Djælven til Ivory gik endelig indenfor og lod døren klappe i efter hende. Det var en stor bygning og Ivory kunne sagtens tænke sig at det ville tage lang tid for hende at udforske hele stedet, hun vidste ikke engang selv hvor hun skulle til at starte med, selvom hun var alene mente hun nok at hun skulle få det sjovt og more sig lidt..
Gæst- Gæst
Dette væsen, der både kunne bevæge sig og tænke, havde kursen mod den nye eksistens, der netop havde trådt ind, i den ellers forladte bygning. Der gik ikke længe før denne fandt den anden person. De tyve centimeter, som denne udgjorde dukkede frem, for kvindens blik, knap 7 meter derfra. Den lagde hovedet på skrå, tøffede så lidt væk, og ventede på at kvinden skulle følge efter. Det ene øre strittede nysgerrigt i vejret. Den søgte kvindens øjne, med sine egne knapper, og hoppede igen let frem, for dernæst at hoppe længere tilbage. Så begyndte den at traske bort, med ørerne virrende efter sig. Hvis hun fulgte efter dette lille væsen, ville den føre hende til at lokale. Et lokale, hvor døren ville være åben, og hvor der ville ligge en på den tynde madras. Mr. West.
Gæst- Gæst
Et væsen som hun ikke før havde set, faktisk aldrig i sit liv? Hun rystede svagt på hovedet imens at hun så efter dette lille væsen og begyndte at gå og følge efter det. Hun vidste ikke hvor det fløj.. svævede hen? Hun havde ingen anelse, men der var ingen som stoppede hende i at følge efter væsnet, hun var nysgerrig for at vide hvor det tog hen.
Hun nærmede sig en dør, nærmere et lokale og hævede det ene øjenbryn, var der andre der inde end det lille mystiske væsen? Hun trak svagt på skuldrende, hun ville ikke vide besked før at hun fandt ud af det, ved at udforske det, som hun allerede gjorde med stedet, også kaldt den gamle forladte galeanstalt.
Ivory gik fortsat hen til døren og kiggede ind, mens at hun stadig stod i dør åbningen; hun fik øje på en mand liggende på en seng i lokalet, et syn hun ikke havde regnet med. Hun rømmede sig lidt; "Hvad.. laver du her?" spurgte hun bestemt. - Ikke fordi hendes stemme var blid, men den var heller ikke hård/ond at høre på. Ivory vidste ikke ellers hvad hun skulle sige, hun havde aldrig mødt denne mand før.
Gæst- Gæst
Lyden af sko mod det hårde gulv, fik den liggende vampyr til at smaske, som var han lige vågnet af en dyb søvn. Hovedet blev drejet, og de mørke øjne klistrede sig fast til personen – kvinden. Et umærkeligt smil kom efterfølgende til syne, og fik ham til at hæve det ene øjenbryn, uden overhovedet at overveje at fjerne de mørke øjne fra hende. Vampyren rykkede på sig, rankede en smule op i sig selv, og endte med at slå benene ud over kanten af sengen, til en siddende position. Øjnene ikke så meget som virrede fra hende. Det var et blik, som ikke kunne kaldes behageligt, men derimod sådan et blik, der truer med at sluge den anden, og se alt, det indre såvel som ydre. Den ene behandskede hånd, rettede på den sorte hat, mens West forsatte med at være tavs for en stund. Først, da de sorte øjne havde set sig mæt, og hatten sad som den skulle, fugtede en lyserød tunge læberne, og han svarede.
”Har et gensyn med barndommen” Øjnene flakkede fra hendes øjne, til hendes mund. ”Har du tænkt dig, at være med.. ´Pumpkin?” Munden vrængede op til et bredt smil, der viste det fine tandsæt og de skarpe tænder, der lå gemt under. Pumpkin. Præcis, som der stod skrevet på væggen, med den røde maling. Et fantastisk nyttigt ord.
Gæst- Gæst
Hun lagde sit hoved en smule på skrå imens at hun så på ham en kort stund.
"Hvis du lader være med at kalde mig for pumpkin.." mere sagde hun ikke, dog tøvede hun lidt inden at hun gik hen til ham og satte sig ned på sengekanten ved siden af ham. "Og.. dit navn er?" spurgte hun med ren nysgerrighed tone i stemmen, mens at hun lod sine øjne hvile mod gulvet, som om at hun fandt det interessant.
Gæst- Gæst
Hvor hun tydeligvis holdt øjenkontakten til gulvet, holdt han sine dybe øjne mod hendes profil. Hun var nysgerrig, bemærkede han med en hvis selvtilfredshed. Nysgerrig, og dog fast besluttet om ikke at ville kaldes pumpkin. Det var ellers et glimrende ord. En skam hun ikke forstod det.
Vampyren trak på skuldrende, og valgte at svare det sidste i stedet for.
”West” lød det hæse svar, mens han slog et vådt klik med tungen. ”W-e-s-t.” gentog han omhyggeligt, mest af alt til ham selv. ”Hvem er du, som ikke vil kaldes pumpkin?”
Han lænede sig let tilbage, rankede derefter ryggen, sukkede kortvarigt af velbehag, da ryggen gav sig.
Så fulgte han atter hendes væsen med øjnene, og lagde hovedet prøvende på skrå, så hatten tippede en smule. ”Er du .. nervøs? ”Han kunne ikke lade være med at spørge, en ting West ofte gjorde, i forsøg på at hårdføre dem, væsnerne. Ofte dog med modsat resultat.
Gæst- Gæst
"Giv mig en god grund til hvorfor at jeg skulle være det.."
Hun lod sin ene pegefinger berøre hans næsetip, som når man prikkede til folk i siden. Hun var bestemt ikke nervøs, hun plejede bare ikke at være i selskab med nogen, dog ikke fordi hun havde problemer med at snakke, men det var mere det at komme for tæt på nogen. - Hun var enspænder og det havde hun altid været. Måske kunne det ændres på et tidspunkt. Hun så lidt afventende på West.
Gæst- Gæst
Der var ingen andre. Så, hvorfor var hun ikke nervøs? Var Mr. West blot en skygge af mystik, der ikke synes at tænde hendes alarmer? Hendes instinkter om at noget så nemt kunne gå galt?
Muligvis ikke. Og det var da også lige præcis det, der fik ham, vampyren, til at sende hende en skæv grimasse af et smil.
Et smil, hvis det altså kunne kaldes det, der vrængede til dobbelt størrelse, idet hun prikkede ham på næsen. I selv samme, greb en hvid handske om hendes hånd, uden intuitioner om at slippe den forløbig. Han førte langsomt men sikkert hendes hånd op mod hans egen, let åbne mund, der stadig viste et smil. ”Fordi..” lød den hæse let gurglende stemme.” Jeg kunne bide til nu.. sluge en finger.”
Det grumme smil fik de mørke øjne under hattens skygge, til at lyse af fryd. Hans egen mund, var få milimeter fra hendes hånd, som han endnu ikke havde sluppet. ” Men selvfølgelig.. Nogle elsker det blot.” Han slap hendes hånd, og rykkede en smule tættere på. ” Er du en af dem, som gør det?”
Gæst- Gæst
"Hvis du skulle finde på det... ville det blot blive en skuffelse.. min fine herre.. fordi jeg er et væsen der er opstået af flammer.. så kan du tænke dig til resten.."
Det var nemlig ikke andet end skuffelse han ville få, hvis at han gik hen og smagte på hendes blod og end da sluge en af hendes fingre.. dog ville hun ikke tage det så tungt hvis at han gjorde det.. hun ville bare hævne sig bagefter, sådan var legen.
Ivory havde ikke noget imod at West rykkede sig en smule tættere på hende, han var en mystisk mand, som hun selv var en mystisk kvinde og det gjorde at hun ikke ville skubbe ham væk endnu; Et mærkværdigt spørgsmål, som han stillede hende, om hun elskede at se blod og føle smerte? At være dyrisk og deltage i en leg? Djævlen tænkte lidt over det og tyggede på det; hvad skulle hun sige til det? Hun syntes ikke at hun bare kunne sige at hun elskede det, eller ikke gjorde, hun gad ikke at komme med et simpel svar.
"Det ved jeg kun selv.. fordi ingen kender mig bedre end jeg selv gør.. derfor må du selv finde ud af det..", hun kunne godt lide det at der ikke hele tiden dukkede en stilhed hen over dem. Ivory fandt deres møde og samtale ret interessant; med disse ord som strømmede ud af hendes mund, forholdt hun sig stille, imens at hun kiggede på West.
Hun havde lyst til selv at fyre en sætning af og sige at han sikker nok kunne lide det, men hun lod sin mund være lukket imens at hun betragtede og nærmere studerede den unge mand til West, dog vidste Ivory ikke om han var ung.. omkring hendes alder eller om han var ældre end hende.
Gæst- Gæst
Provokation, og ærlighed, der netop havde fortalt at han ingen forventninger havde til hende; hvorfor? Fordi han kort sagt ikke så hende som noget, der var værd at have forventninger til.
Han fugtede læberne, rettede på hatten, og lod hovedet tilte om på skrå. Undersøgte hende. Hendes ord, hendes kendetegn. Hvordan mon hun ville se ud, hvis hun smilte?
De mørke øjne blinkede ikke. ”Det tager jeg, for et ja.” Smaskede han, og strakte sig let. En pludselig mine, af alvor blev sat op, på det blege ansigt, idet vampyren lænede sig frem mod hende. ” Når, Djævling, som intet frygter.. Lyst til lidt sjov?”
Gæst- Gæst
"..Jeg er ikke ligesom andre hunkatte, som er nem at nedlægge og tage det man vil, Mr. West".. hun stoppede med at sige noget for at holde en lille pause og nød for en kort stund stilheden inden at hun fortsatte:
"Jeg kan nemt blive til en varm flamme.. som du ikke vil bryde dig om.. folk kan ikke bare lege med mig.. når de vil.. vis at du er en mand..", hun kiggede dybt ind i hans øjne imens at hun koncentrerede sig og der gik ikke længe før at hendes hånd der holdte om hans hage, begyndte at blive varm, mere varm end sædvanlig ligeså resten af hendes krop.
Hun fortrak sin ene mundvige i et drilsk og mindre charmerende, frækt smil, mens at hun blinkede med det ene øje, lod hun enkle af sine skarpe negle glide hen af hans blege, marmor kolde hud og lavede en fin ridse, hvor en bloddråbe trillede ned.
Gæst- Gæst
Han så ligeledes ind i hendes øjne, med sine egne mørke. Øjne, der var klare og dybe som bundløse søer, overskygget af hatten, og alligevel så altædende. Slugende.
Han Fjerne hende hånd, idet vampyren mærkede, at hun svar en ridse, i det kolde som udgjorde ham. ”Nej, pumpkin.. Du er ingen kat. ” West rettede på hatten, og forsøgte at smile et stille smil, ” Du er blot en..” den behandskede hånd blev ført op til hendes mund, som den flygtigt strejfede. ”Djævling..”
Den ene bloddråbe trillede ned, uden West lagde mere i det. De dybe øjne rykkede sig ikke, men truede tavst med at se ind i hende. Ind under huden på hende.
Gæst- Gæst
"Og.. du er blot en vampling.."
Hun fortrak sine mundvige i et mindre skævt smil, mens at hun kiggede på ham, dog lagde hun sit hoved en smule på skrå. Han skulle ikke tro at han bare kunne kalde hende noget.. uden at hun ville give igen. Hun var skam lidt en hævngærig person.
"Bliver det til noget.. herre? Eller.. er du blevet forstenet?" spurgte hun nysgerrigt og hævede det ene øjenbryn, et lille grin undslap fra hendes læber.
Det var meningen at han skulle tage det som en fornærmelse hvis han vel og mærket gjorde det, medmindre at han ikke tog det så tungt, det vidste hun ikke. Hun så atter afventende på ham.
Gæst- Gæst
”Vil du vide det..” Hviskede han, nikkede selv, for hun kunne svare..” hvordan jeg kan eje det, kaos’et?”En let latter fandt vej, ud mellem hans læber. En stille gurglende latter, der kunne minde om et begyndende hosteanfald.. ”Ser du Pumpkin.. Jeg er ejeren!”
Begge øjenbryn blev løftet, og et velovervejet nik gjorde, at hatten rykkede sig en smule. Han skyndte sig at rette på den.
Gæst- Gæst
Hun rømmede sig dog hurtigt, det var sjældent at folk kunne og måtte høre hende grine, det var ikke just noget som skete hver dag. Hvorefter at hun fortrak sin ene mundvige i et mindre smørret smil. "Javist.. javist.." mumlede hun og trak svagt på skuldrende, og hun himlede med øjnene kort for en stund, inden at hun kiggede på Mr. West igen og sagde følgende: "Men.. hvad hvis at jeg starter kaoset, først.. min kære?", i samme øjeblik lænede hun sig mere hen mod ham og tog derefter fat i hans hat, som han lige havde rettet på, til at den sad perfekt. Hun rejste sig i en hurtig bevægelse fra sengen med hatten i sin ene hånd, vendte sig om så hun så på West, hun sendte et drilsk blik der også indebar et tegn som sagde, 'fang-mig-hvis-du-kan'.
Ivory stod stille efter at hun havde trådt et skridt mere væk fra sengen, hun ville først vente på West næste træk før at hun vendte retningen ud mod rummet. Det var et spændende møde og hun havde ikke i sinde at lade deres samtale dø med det samme, men det kunne ikke skade at der kom noget sjov ind i det.
Gæst- Gæst
West var tavs et øjeblik, munden var lukket, og kun de mørke øjne beholdt fokus på hende, djævlingen, med det hvide hår. Han betragtede munden, hun åbnede, og synes næsten at kunne følge hvert et ord med de mørke øjne, som var det sætninger fra en bog, og ikke talens ord, i sin usynlige kappe.
Ville hun frembringe kaos? Her, hvor kaos endnu blot var et ord, folk brugte, uden forståelse deraf. Som om hun kunne det. West lyste op, i et begyndende grin, i samme øjeblik hun greb fat og tog hans hat. Alt blev tyst, og grinet, som ellers havde planlagt sin ankomst, udeblev. Forstenet i det hvide ansigt, der nu mere end noget andet lignede ansigtet på en død.
Det mørke hår faldt ned i hans pande, som et ynkeligt for på at skygge, de mørke øjne som hatten havde til formål. Munden var en streg på det blege ansigt. Kortvarigt bukkede han hovedet fremad, mens en behandsket hånd blev rodet igennem håret, så det nogenlunde sad. Mens dette, snakkede han til sig selv, i et hviskende, hæst tonefald. ”Hvorfor tager de den.. Hvorfor, hatten er min..Min.” Hovedet blev rystet, og han rejste sig op, med et dårligt forsøg på et smil, siddende på læberne. ” Du havde ret.. du har så sandelig frembragt kaos” Han kørte tungen ud til siden, fugtede kanten af hans læbe, og forsatte så, ”..nu skal jeg vise dig, djævling, hvordan jeg kan håndtere dette..eje det, som du vil..”
Med disse ord, krøb det lille orange væsen, der havde ligget tavst gemt i hans jakke lomme, frem, og lagde sig til rette på hans skulder. Han trådte frem, mod hende, med et lydløst grin, der atter blottede de sylespidse tænder.
Gæst- Gæst
”Ja… gør hvad du vil, men du kan stadigvæk ikke eje det, men du kan måske.. håndtere det..” Djævlen trådte endnu et skridt tilbage, imens at hun så kort hen på det lille ildeflammende væsen, som var dukket frem fra Mr. West’s jakke lomme der nu lå på hans skulder; hun stod et længere stykke væk fra sengen, end hun før gjorde, og hun gik yderligere længere tilbage, så meget hun kunne end til at hun mærkede noget koldt bag ryggen, væggen som hun nu stod lænet op af. Det var dog meningen at hun ville løbe ud fra rummet fra starten, men Ivory fandt hurtigt ud af at hun ikke ville trække legen ud, mens at hun havde skimtet hans tænder, hvis vampyrens plan var at stikke tænderne i hende så måtte han tro om igen, det ville ikke blive så let for ham!
Gæst- Gæst
Han kunne ikke lade være med at smile let, gå fremad, uden overhovedet at høre hendes ord, eller dertil komme med et svar. Nej, handling skulle der til, og handling ville hun få.
”Ser du.. Der er andre i rummet her, som vil lege” Det skæve smil voksede, idet han trådte hen, stillede sig foran Ivory, og lænede den ene behandskede hånd mod muren, ud for hendes skulder.
Så lænede han sig let frem, fik den halve meter, til at blive en lille adskillelse fra hans ansigt og hende, til blot nogle centimeter.. Dyret på hans skulder så dybt ind i hende, med de gule øjne. Det virkede næsten.. hypnotiserende. Fangende. Magisk. ”.. og.. Haps.” Han greb lynhurtigt fat, med den anden hånd, om den høje hat, og efter nogle sekunder, var den atter placeret på toppen af hans hoved. ”..Og her bliver den” Han løftede formanende en finger af hende, og rynkede let brynene. Med disse ord vendte han sig atter om.
”… Og dog, vi er jo ikke færdige..” Et hæst grin fyldte kortvarigt rummet, og selve opmærksomheden blev atter rettet mod djævlingen. ”Ingen løber ustraffet fra at stjæle min hat forstår du, så bliver de jo ved.. ja de gør” Han smaskede let. Smilte. ” så.. Hvad med at lege min leg nu, skal vi?” Han greb med en hurtig bevægelse fat i hendes hår, rykkede let ned, så hendes øjne var tvunget ind i hans.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”Nå, nå, nå, sikke stille du pludselig blev. Det må være Miam, du er så … betaget af” Han klukkede kort af sin egen morskab, og fik i samme øjeblik et alvorsfuld mine frem på det blege ansigt. ”Men nu, hvor vi har fået din fulde opmærksomhed.. ” han droppede opmærksomheden til hende, og stak en handske ned i en af jakkens lommer, tydeligt optaget af at finde noget. Da han endelig fandt det, som han søgte, rettede han sig, og lod hånden falde ind foran djævlingens øjne. Uden at slippe taget i hendes hår. ”Når, frk. Hvad foretrækker du.. Plat eller krone?” Det han brød hende og det orange’s dyrs øjenkontakt med var en stor gammeldags mønt. En af de slags, som ikke bruges mere, men blot fortæller om fortiden, og dens glemte minder. ”Huh?.. ” Det var tydeligt, at vampyren var utålmodig. Spændt. Forventningsfuld. Han trak hende let i håret, for at se, om det kunne få hendes svar hurtigere frem. Dyret, hvis øjenkontakt nu var brudt, rettede let på sig, synes at ligge sig bedre til rette på den sorte skulder.
Gæst- Gæst
Der gik ikke lang tid før at hun kom til virkeligheden igen og hun rystede hurtigt, men kort på hovedet inden at der kom små brumme lyde fra hende da han trak hende let i håret. ”Plat..” mumlede hun med et lille hvæs der undslap fra hendes læber, ”Og..vil du så give slip på mit hår?” kom det fra hende, med en vist alvor i stemmen, det var sjældent at hun lod nogen berøre hendes hår på den måde og når hun havde hentydet til at Mr. West skulle give slip på hendes hår.. så mente hun det skam. Det var ikke bare noget som om hun fandt på.
Ellers skulle hun nok lade ham finde ud af konsekvenserne for det.. Og derfra ville hun være ligeglad om han kom til skade eller det der var værre, hun elskede sit hår og gjorde alt for at beskytte det, - da der ikke skulle komme den mindste skræmme. Hun så lidt afventende på vampyren. ”Nå..?” hvislede hun lavt, til at han knapt nok kunne høre hende, selvom han sikkert kunne, når han var en vampyr, fordi hun vidste at de havde en god hørelse i forhold til visse andre væsner.
Gæst- Gæst
”Ej, sikke en skam” Svarede han med en falsk beklagelse. ”Krone.. Jeg sagde det jo.. Og du var ikke heldog nok, til at ændre det, var?.. ” Han smilede let, rakte hånden frem, og slap hendes hår. ” Frem med hånden, snuske, du tabte.” Han krævede hendes hånd. Han krævede at hun efterkom hans lydløse ordre, og lagde sin hånd i hans. De mørke øjne havde beslaglagt hendes blik, fanget hende i en usynlig kontrakt. Hun skulle placere hånden, fortalte de mørke øjne. Hun havde tabt, heldet havde ikke tilsmilet hende, og hvis ikke.. Dybt i ham, rørte det sadistiske dyr sig, hvis ikke.. åh, han håbede hun ikke ville gøre det, trodse ham, for så.. Det orange dyr på hans skulder havde lukket sine øjne.
Gæst- Gæst
”For alt i verden, vil jeg ikke tillade dig at hugge min hånd fra mig..!” lød det hurtigt fra hende med en hård tone i stemmen uden viden om hvad han egentlig havde tænkt sig, hun trådte et par skridt væk fra ham, så de ikke længere stod så tæt som de havde gjort før. Og hvis han så prøvede på at gøre hende fortræd, ville hun skam give igen, kom an på hvad hans træk ville være, hvor hun måske i sidste ville løbe sin vej, men det var sjældent at hun tog den beslutning, da hun ikke ville ses som en kujon.
Gæst- Gæst
Han betragtede hende utålmodigt, og viftede med sin hånd, som en let irriterende gestus om at hun skulle tage sig sammen og skynde sig. ”Slap dog af, hvad regner du med, jeg er for en?” Kunne han ikke lade være med at forsvare sig, i en alvorlig tone, der matchede de nu seriøse mørke øjne. ” Kom nu bare med den, ikke? … Så slipper vi også for al den tumult.” Det var konklusionen, der altid blev draget. Det var dog ikke tit, at andre synes at være enige. Ofte forsøgte de, hvis de overhovedet kom så langt, at flygte. Det plejede ikke at give resultat.
Hun var for langsom. Det fik ham til at gribe fat i hendes hånd, før hun fik valget. Mønten var atter gemt væk. Den havde haft sin tid, ført dette videre, til det nye niveau. Nu var den ubrugelig. Som dyret, der ikke rykkede sig fra hans skulder. Alt var gemt af vejen. Det nye niveau, betød nye ting. Nye redskaber. Og det var netop det, West trak frem nu. Det nye. Som en gave for den leg, hun netop havde tabt. Alle var vindere. Det var en kniv. En ufattelig lille kniv, af den slags der bruges til at skære de fineste detaljer i træfigurer og lignende. Den så ikke synderlig skarp eller slebet ud, med ud fra West’s blik, herskede der ikke den mindste tvivl om, den kunne skære igennem.
”Så må man da også alt selv.” brokkede han sig, idet han med et yderst fast og bestemmende tag, vendte hendes håndled sådan, at håndryggen var blottet for ham. ”Jeg ville råde dig til at stå stille, min kære.. Ellers kan det være kniven smutter..” Med disse beroligende ord, lod han knivens skarpe blad stille hul, på hendes venstre håndryg. Da det var gjort, strammede han grebet, og lagde antræk til at skære den fine detalje, som hun netop havde vundet, ved at tabe hans lille leg. Et ’symbol’ der ville være yderst simpelt, og uden tvivl en smule.. klodset. Og når vampyren ville være færdig, ville han rette sig, sende hende et smil, og sige, med e glædelig stemme. ”Se, det var ikke så farligt, vel? .. Betragt det som en eviggyldig gave, fordi du tabte.” Så ville han tråde væk, lade hende ordne blodet, og betragte det ar, hun nu ville have på sin venstre håndryg for evigt. Et ar, der med tiden kun ville være en tynd hvid streg, men som altid ville berette og fortælle at hun tabte hans leg. .. Hvis det da var det eneste, som dette stod for. Sandsynligheden var lille.
[Det ville, når det var færdigt, se sådan ud; https://2img.net/h/oi53.tinypic.com/191qf6.jpg !]
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Selvskab? Zann Bang XD
» This is a evil man. Or maybe not. (Emnesøgning af Zero Bang)
» Lonelyness in the Rain(Zann bang)
» zann bang! xD =privat emne?! xD
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham