Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Burdet jeg være her? - Davy EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Burdet jeg være her? - Davy EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Burdet jeg være her? - Davy EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Burdet jeg være her? - Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Burdet jeg være her? - Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Burdet jeg være her? - Davy EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Burdet jeg være her? - Davy EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Burdet jeg være her? - Davy EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Burdet jeg være her? - Davy EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Burdet jeg være her? - Davy EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Burdet jeg være her? - Davy

Go down

Burdet jeg være her? - Davy Empty Burdet jeg være her? - Davy

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 19:07

T: 14:00
S: Terre; Gågaden
O: Over skyet
O: Mennesker


En ung tøs stod uden for en café, ind i gågaden. Anna var denne unge tøs, hun kunne ikke rigtig lide hendes navn, det var fra hendes bedstemor. Hun lignede en der godt kunne gå i skole, men hun gik nu ikke rigtig i skole. Hun havde ikke været der i lang tid, hun havde nu hellere ikke brug for at gå i skole. Hun var gået ud af skolen, op til mange gange. Hun havde gjort det engang i sit menneske liv, og mange gange som vampyr. Hendes hud var selvfølgelig hvid, hun var kold at rør ved, også kunne hun ikke lide solen. Hendes øje havde en brun farve, da hun gik med linser, så ingen skulle se hendes røde øjne. Hendes hugtænder var der stadig, dem havde hun ikke fundet ud af hvad hun skulle gøre med dem, hun havde på en måde opgivet at finde en måde at få dem væk på. Hun havde jo i sidst ende brug for sine hugtænder, til at få mad på. Mad var blidt sagt, hun drik jo blod fra mennesker også videre. Hun kunne holde det gående, for ellers kunne hun ikke være nogle steder. Hun havde en rød sommer kjole på, nogle sorte leggings, og så havde hun All Starts på. Hun havde en sølv halskæde på, og et armbånd. Hun tog let fat i sit halskæde, før hun begyndte at lege let med den. Hun var glad for at solen ikke var fremme her nu, der var overskyet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Burdet jeg være her? - Davy Empty Sv: Burdet jeg være her? - Davy

Indlæg af Gæst Tors 10 Mar 2011 - 19:32

En høj muskuløs mand kom roligt gående ned af gaden med et let som hen over læberne, han var en utrolig køn mand hans hud var lysebrun hans hår kort og mørkebrunt med lette krølle som barer aldrig gad blive glatte, hans øjne var chokoladebrune og bar et alvorligt men charmerende og høflig glimt, som fik ham til at virke som en klog og ret høflig fyr men også charmerende, han var iført en hvid skjorte samt en sort jakke som normalt hørte til et helt jakke sæt men han bar blot jakken, udover det havde han et par sorte jeans samt et par sorte lædersko og en gammeldags skoletaske som lærerne i gamle dage brugt, og afslørede at han var lærer dog havde han fri nu.
Davy var mandens navn og han var næsten lige kommet til landet fordi han havde søgt job på High school Di Morga og var nu blevet historie samt biologi og musik lærer noget han nød, dog var han ikke menneske men Animagus dog ku han ikke li at være det og skjulte derfor sine dyriske instinkter langt inde i sig, han ville hellere leve et normalt liv men de andre væsner omkring ham ville ku lugte ham.
Davy sukke let imens han gik hen mod Cafeen da han enlig var kommet der hen skubbe han døren op, og fandt sig en plads ve et tomt bord hvor han satte sig ned og sukke let"enlig fri"mumlede han let.
Davy smilede let til tjeneren da han kom, det var en ret ung knægt”hvad vil de ha?”spurgt han høfligt og så roligt på Davy, Davy smilede let”barer en kop kaffe og dagens kage”svarede han let hvorefter tjeneren forsvandt og han igen var alene, han så let rundt før han åbnede sin taske og trak en bunke kladdehefter op og lag den på bordet hvorefter han hev et gammelt penalhus frem og begyndte let at læse den første stil igennem som ar i det første hæfte *hm*tænk han let.



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum