Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT.

Go down

Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. Empty Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT.

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 4:22

ALTSÅ, lige en advarsel inden i læser det her.. Der er mature content, aka, misbrugelse (eh?) og voldtægt...Men sjovt nok ikke stødende sprog.. o.o Men, ja, LÆS. Kommentarer og kritik modtages med åbne arme <3

Og på forhånd.. vil jeg gerne undskylde for forkertplacerede kommaer og punktumer.. Og stavefejl. Hader dansk xD

Ja, jeg går i sjette klasse, på en skole i KBH, for folk med lidt høj intelligens.. *Host'host* Jeg hører ikke til der. >_> *Host* Og nu har jeg siddet oppe i lang tid og prøvet at skrive noget x) Vi skal skrive minimum fem A4-sider. Maksimum er 22 (Whut? o.o) Og eh.. Ja, jeg plejer at være ret god til at skrive historier og mange sider og sådan, men det er som om jeg er lidt stuck. Vi kunne vælge imellem ret alvolige emner, så som:
Stoffer.
Alkohol.
Fest.
Vold.
Fjendskab.
Trusler.
Vi har p.t. om mobning i skolen, så jeg valgte emnet voldtægt.. Og mobning. Altså, hovedemnet er mobning, men der er blandet voldtægt ind i starten af historien.. Tsch, bare læs det. >_>

Det høje skrig borede sig ind i hver nerve i min krop. Det føltes som tusind nåle imod min følsomme hud. De sylespidse knive borede sig ind i mit kolde indre. Skriget var så højt, at jeg følte mig helt hjælpeløs. Jeg knugede armene hårdere om mig selv og pressede mig hårdt op under katederet. De salte tårer trillede ned over mine fyldige kinder og jeg holdte mig for ørene, i et desperat forsøg på at lukke det væmmelige ude. Mine mundvige var vendt nedaf, i en klam grimasse, der afspejlede alt den væmmelse og frygt jeg følte. Jeg var bange... Bange for at det var min tur næste gang. Men det høje skrig havde vagt min opmærksomhed. Jeg havde lyst til at kigge op over katederet og se, hvorfra den skræmmende lyd var kommet. Men jeg vidste godt hvilket forfærdeligt syn jeg ville møde. Jeg flyttede mine hænder, så alle lyde blev hørlige igen. Jeg kunne højt høre pigens hulken. De vidste ikke engang at et lille menneske som jeg befandt sig i rummet... De håbede på at være alene. Men hvem end der gjorde den lille pige fortræd... Jeg kom til at give et højt hulk fra mig og efter få sekunder holdte pigens høje skrig om hjælp inde. Jeg vidste jeg var opdaget. Jeg holdte mig hårdt for munden, i håb om at jeg ikke ville blive set af hvem end det var. Men så snart jeg løftede blikket fra mine skælvende knæ, mødte jeg de forventningsfulde, iskolde øjne, der havde det klareste grønne skær. Marco. Jeg gav et stille hvin fra mig. ,,Hey! Det er ham tykketrunten fra syvende!´´ grinede Marco. Jeg pressede mig hårdt op af katederet. ,,Lad være.. Skån mig! Vær sød! Lad mig gå, vil du ikke nok?!´´ tiggede jeg, men for sent. Jeg var allerede halvt inde over bordet, da mine sanser begyndte at fungere igen. Jeg vred mig for at komme fri. For at komme væk! Jeg ville ikke finde mig i det! ,,Slip!´´ skreg jeg, men mine skrig virkede ligeså lidt som pigens havde gjort. Hun lå stadig ind over bordet overfor mig, med spredte ben. En tynd dråbe af blod løb ud af hende. Så gik det op for mig hvad der var sket. Jeg kunne ikke fatte det! De havde voldtaget en lille pige.. De havde taget hendes uskyldighed! Det mest magiske en pige havde! Jeg vred mig igen hårdt. ,,I har taget hendes mødom!´´ brøllede jeg af mine lungers fulde kraft. ,,I har.. I har..´´ Jeg lænede mig udover katederet, imens kvalmen boblede op i min hals. Jeg vidste det ikke bare var kvalme.. Jeg skulle faktisk brække mig. Sandt nok... Den ubehagelige, syrlige smag fyldte min mund og jeg brækkede mig i alle regnbuens farver... Eller sådan føltes det. Jeg var igen paralyseret af frygt, men mine sanser blev aktiveret så snart jeg mærkede en knibende fornemmelse i ringmusklen. ,,Nej! Nej for helvede! Slip mig I svin!´´ jeg græd hjælpeløst, skræmt fra vid og sans. Smerten var uudholdelig og den fortsatte bare. Den ville ikke forsvinde. ,,Stop nu!´´ Pigen kiggede væk. Jeg forstod hende godt. Hvem gad kigge på en tyk dreng, der blev voldtaget? Jeg mærkede noget presse imod mine læber. ,,Åbn op skat..´´ grinede en af Marcos vennerl. Jeg nægtede prompte, men kort efter fik jeg tvunget hans manddom langt ned i halsen. Jeg var ved at brække mig over fornemmelsen!
- Cut.
Jeg gad ikke skrive mere, da jeg selv sidder og får kvalme over at læse videre på mine notater.. Men jeg kan da godt uploade mere af den, hvis jeg kan tage mig sammen. xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. Empty Sv: Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT.

Indlæg af Gæst Lør 12 Mar 2011 - 16:52

Uha Uha, godt skrevet af en pige på 12-14 år xD
Godt, flydende sprog.
Karakterer: 10 :D

Gæst
Gæst

Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT. Empty Sv: Eh, start på novelle til dansk? MATURE CONTENT.

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 13:32

Taak xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 13:35

Holy s**t!!

Jeg må give Amabelle ret.. Det er jo fantastisk skrevet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 13:36

Mange tak, Tuomas. x)
Er glad for jeres positivhed :3

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 13 Mar 2011 - 13:36

Det var da så lidt ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Mar 2011 - 16:46

I love it xD

Tuomas, dit billede er creepy.. >_>

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011 - 15:29

Syns du Sam ? Det er da bare Dani Filth ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Mar 2011 - 15:38

Sammy.. Vildt godt skrevet! ^^

Overraskende realistisk, det må jeg sige. Der er selvfølgelig et par mindre vigtige ting, der lige skal øves lidt mere på.. Men vil holde mig på det positive og sige, at det er rigtig godt gået ^__^ Hvis jeg SKAL være lidt kritisk... Så er det nok at der mangler lidt følelser udover smerten. Hvad kan personen lugte? Hvordan mærker han katederet han presser sig op af? Er det hårdt eller koldt? Men udover de små ting.. Så er jeg vild med den :)

Karakter fra min side af: 10

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum