Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
hjemme hos plejemor Aya(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
hjemme hos plejemor Aya(privat)
T: 23:00
O: ingen lige nu
V: regen og torden
S: i en lejlighed i Terre
Nano var alene hjemme hos sin plejemor Aya. Hun var ikke hjemme lige nu hun var vist ude og hade glamt at hun skulle har Nano, i denne her uge Nano sad på sofan og vent på hende han var ved at være godt træt. Han lag sig ned på sofan og var ved at falde i søven da et tordenskrel vække ham igen, Nano var meget bange i tordenvejet han hent sin bamse Aya hade givet ham. Den dag han første gang kom her til den var hans eneste ven lige nu Aya var stadig væk, ikke komme hjem og Nano var ved at være godt bange for at der var sket hende noget. Han forsøget at slappe af men han kunne ikke han var for bange til det
O: ingen lige nu
V: regen og torden
S: i en lejlighed i Terre
Nano var alene hjemme hos sin plejemor Aya. Hun var ikke hjemme lige nu hun var vist ude og hade glamt at hun skulle har Nano, i denne her uge Nano sad på sofan og vent på hende han var ved at være godt træt. Han lag sig ned på sofan og var ved at falde i søven da et tordenskrel vække ham igen, Nano var meget bange i tordenvejet han hent sin bamse Aya hade givet ham. Den dag han første gang kom her til den var hans eneste ven lige nu Aya var stadig væk, ikke komme hjem og Nano var ved at være godt bange for at der var sket hende noget. Han forsøget at slappe af men han kunne ikke han var for bange til det
Gæst- Gæst
Sv: hjemme hos plejemor Aya(privat)
aya kom hjem. hun nynnede glad. "Jeg er hjemme nano" sagde aya, og hang sin frakke op. hun gik hen og rullede for og tændte nogle lys.
Gæst- Gæst
Nano for ind i armne på hende. Han gemt hovedt ind i mod hende og han græde stille , han var bange og ked af det hans hade tabet en tand i dag og han hade den. I en lille pose af plastik så Aya kunne se den
Gæst- Gæst
aya tog om ham. "Undskyld at det sådan trak ud nano" sagde aya og fjernede hans tåre. hun var rød over kinderne
Gæst- Gæst
" mor Aya hvem har sloge dig " spurte Nano stille og lag hans lille hånd på hendes røde kind, han ville ikke finde sig i at nogen slog hans mor på den måde
Gæst- Gæst
ingen har slået mig nano" sagde hun og smilede. "Jeg stødte bare på en sød fyr" sagde hun og smilede
Gæst- Gæst
Nano rygge sig væk fra hende igen. hans små øjne var helt våde da han begydnte at græde, han løb ind på sit værlse og ville ikke komme ud igen han var ked af det. At han aldrig mere ville vis sig for hende igen
Gæst- Gæst
hun åbnede ind til ham. "Nano, det var jo bare en som hjalp mig med mine vare," sagde aya og gik hen til ham og nussede ham i håret
(skal gå)
(skal gå)
Gæst- Gæst
nano græde og ville ikke lade hende rør sig. Men Aya var hans ny mor og han elske hende rigtig meget
Gæst- Gæst
Lignende emner
» En dag der hjemme Aya(privat)
» Hjemme-Jaster(privat)
» Hjemme^^ (Kaia=privat)
» Hjemme hos mig-kaZu=privat
» alene hjemme Tanja(privat)
» Hjemme-Jaster(privat)
» Hjemme^^ (Kaia=privat)
» Hjemme hos mig-kaZu=privat
» alene hjemme Tanja(privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives